JIj weet het verhaal ook achter Hysterische Vrouwen? Die diagnose werd ook nooit meer gesteld nadat een bepaald psychiater overleedquote:Op zondag 17 januari 2010 02:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou het zou mij niets verbazen hoor gezien je reacties enzo
psychiater erkent demonische bezetenheid
quote:
Nee sorry, met een topic als dit worden echt alle menselijke waarden en fatsoensnormen overschreden. Foto's van lijken en onbeschrijvelijk menselijk leed gebruik je niet om humor mee te bedrijven PUNTquote:Op zondag 17 januari 2010 02:31 schreef Simple_Mind het volgende:
Zelfs regeringsleiders maken grappen over mensen die getroffen zijn door aardbevingen. Voorbeeld van Berlusconi van afgelopen april: "Daklozen aardbeving kunnen lekker kamperen."
bron
Off-topic: Stop eens met die off-topic meta-discussie. Open hendig sjiek een topic in KLB om te klagen over het niveau op FOK!, dan kom ik wel mee klagen.
Stel je niet zo aan zeg!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
flikker toch op man, er liggen nog duizenden lijken te rotten onder het puin, en ooooo wat grappig een foto van een lijk dat naar buiten gesmeten wordt. LEUK< DAAR MOET IK EEN TOPIC VAN MAKEN IN ONZ LOLLEREINZ!!!!!!!!
Dito!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee sorry, met een topic als dit worden echt alle menselijke waarden en fatsoensnormen overschreden. Foto's van lijken en onbeschrijvelijk menselijk leed gebruik je niet om humor mee te bedrijven PUNT
En die andere grapjes kan ik best handelen hoor, geen enkel probleem.
Luister, als jij hier niet van houdt, rot dan op uit het topic. Je hebt hier kennelijk niets te zoeken. Zoals al eerder gezegd is, hoef jij je mening niet aan anderen op te dringen. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat die post boven de jouwe duidelijk genoeg is.
Nee, JOUW waarden en fatsoensnormen worden overschreden. Kennelijk vind JIJ dit niet kunnen. Spreek niet voor anderen.quote:Nee sorry, met een topic als dit worden echt alle menselijke waarden en fatsoensnormen overschreden.
Rot zelf us op uit de maatschappij dude!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:44 schreef Booomer het volgende:
[..]
Luister, als jij hier niet van houdt, rot dan op uit het topic. Je hebt hier kennelijk niets te zoeken. Zoals al eerder gezegd is, hoef jij je mening niet aan anderen op te dringen. Wie denk je wel dat je bent?
[..]
Nee, JOUW waarden en fatsoensnormen worden overschreden. Kennelijk vind JIJ dit niet kunnen. Spreek niet voor anderen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Rot zelf us op uit de maatschappij dude!
Asociaal wezen die je er bent...
jezus man!!!!!!!! Argh
Dit zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:44 schreef Booomer het volgende:
[..]
Luister, als jij hier niet van houdt, rot dan op uit het topic. Je hebt hier kennelijk niets te zoeken. Zoals al eerder gezegd is, hoef jij je mening niet aan anderen op te dringen. Wie denk je wel dat je bent?
[..]
Nee, JOUW waarden en fatsoensnormen worden overschreden. Kennelijk vind JIJ dit niet kunnen. Spreek niet voor anderen.
Zielepiet...quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over mij.
Veel plezier met je leven, en ik hoop serieus dat je het beter treft dan ik.
Als jou zou overkomen wat ik te verstouwen heb gehad zou je afbreken bij je enkels.
Hey, zielepoot, vertel eens wat voor zieligs jij allemaal hebt meegemaakt wat geen enkele andere sterveling zou kunnen verdragenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jou zou overkomen wat ik te verstouwen heb gehad zou je afbreken bij je enkels.
Je hebt ooit beide benen gebroken?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh weet je, je komt jezelf nog wel tegen.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:58 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hey, zielepoot, vertel eens wat voor zieligs jij allemaal hebt meegemaakt wat geen enkele andere sterveling zou kunnen verdragen
als dat het zou zijn had ik ervoor getekendquote:
Niet eens niet zo verdomde zielig te doen. Zit je om aandacht verlegen ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh weet je, je komt jezelf nog wel tegen.
[..]
als dat het zou zijn had ik ervoor getekend
Wie merkten niks van de aardbeving daar? (vraag)quote:Op zondag 17 januari 2010 03:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh weet je, je komt jezelf nog wel tegen.
[..]
als dat het zou zijn had ik ervoor getekend
Negers met Parkinson.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie merkten niks van de aardbeving daar? (vraag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |