Oh, ik was al bijna een flame aan het samenstellenquote:
gast, wat heeft voetbal er nou weer mee te maken??quote:
quote:
Ach ik kan hem wel waarderen, komt misschien ook door wat andere dingen maar toch, nu is ie leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh, ik was al bijna een flame aan het samenstellen
Anders hap je even mongoolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast, wat heeft voetbal er nou weer mee te maken??
ga lekkere klapperen kankerkneus
Ja maar het slaat gewoon nergens op, heb het zelf niet 1x over voetbal dus ga lekker ergens anders de held en hoolie uithangenquote:
Wou man, snelle en mooie paintquote:
Jong, je loopt zo met een Ps3 wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het slaat gewoon nergens op, heb het zelf niet 1x over voetbal dus ga lekker ergens anders de held en hoolie uithangen
Ohh nou vat ik hem, en hijs best leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jong, je loopt zo met een Ps3 weg
Diemen is wel degelijk een dorpquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Steven... Diemen is geen dorp dat is een buitenwijk van "damsco" (). Klopt dus niet dat je naar het naastgelegen dorp ging.
Buitenwijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Diemen is wel degelijk een dorp
Ja links kraaktuig die wel meteen ps3 heeft. ik moet hem er helemaal voor oplichtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Buitenwijk
En als het er toch zo'n teringbende was waarom zou je je er zorgen over maken. Waarschijnlijk was het gewoon links kraaktuig.
Is dit echt waar is moet je jezelf diep schamen . Jij moet toch ook werken voor je geld? Als dit waar is moet je echt die playstation terug geven. Get a lifequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach die jongen heeft geen ps3 meer en ik lekker wel
Rot op man jij, ik heb een gratis sony playstation 3 spelcomputer en je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Is dit echt waar is moet je jezelf diep schamen . Jij moet toch ook werken voor je geld? Als dit waar is moet je echt die playstation terug geven. Get a life
Hallo Maarten,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Is dit echt waar is moet je jezelf diep schamen . Jij moet toch ook werken voor je geld? Als dit waar is moet je echt die playstation terug geven. Get a life
Ja zo wordt de mensheid nooit wat natuurlijk! Als we allemaal worden zoals TS kunnen we eindelijk het hogere bewustzijnsniveau bereiken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
2 uur was ik weer present, donthate half 1 zelfsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Elmostyle het volgende:!
Dat jullie trouwens nogsteeds wakker zijnRespect
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de enige ben die het niet eens aan zal nemen als ik het geld niet had. Pas als ik het geld had zou ik een afspraak maken. Stel DAT ik die ps3 mee naar huis zou nemen zal ik persoonlijk een uurtje later weer terug gaan om het geld te brengen. Het spijt me maar hoe denk je dat die jongen zich nu voelt. Die zin ''Ik heb vertrouwen in de mensheid'' hoor je hem niet meer zeggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:11 schreef Choad het volgende:
[..]
Hallo Maarten,
Wat zou jij doen als je zomaar een gratis PS3 kreeg? Ik bedoel hij heeft hem gewoon weggegeven he die jongen dan zou ik het ook wel weten hoor!
Groetjes,
Choad
Wie heeft er nou vertrouwen in de mensheid tegewoordig??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de enige ben die het niet eens aan zal nemen als ik het geld niet had. Pas als ik het geld had zou ik een afspraak maken. Stel DAT ik die ps3 mee naar huis zou nemen zal ik persoonlijk een uurtje later weer terug gaan om het geld te brengen. Het spijt me maar hoe denk je dat die jongen zich nu voelt. Die zin ''Ik heb vertrouwen in de mensheid'' hoor je hem niet meer zeggen.
Ik heb zelf ook een ps3 gewoon in de winkel gekocht en heb eerlijk 300 euro gespaard voor mijn ps3. Zo hoort het ook.
Haha jij hebt 300 euro betaalt voor een ps3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de enige ben die het niet eens aan zal nemen als ik het geld niet had. Pas als ik het geld had zou ik een afspraak maken. Stel DAT ik die ps3 mee naar huis zou nemen zal ik persoonlijk een uurtje later weer terug gaan om het geld te brengen. Het spijt me maar hoe denk je dat die jongen zich nu voelt. Die zin ''Ik heb vertrouwen in de mensheid'' hoor je hem niet meer zeggen.
Ik heb zelf ook een ps3 gewoon in de winkel gekocht en heb eerlijk 300 euro gespaard voor mijn ps3. Zo hoort het ook.
En je microsoft playstation?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou vertrouwen in de mensheid tegewoordig??
Ik zal mijn nieuwe sony playstation 3 spelcomputer nooit zomaar aan imand meegeven
Idd ik zou hem ook niet zomaar weggeven vooral om mensen zoals TSquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou vertrouwen in de mensheid tegewoordig??
Ik zal mijn nieuwe sony playstation 3 spelcomputer nooit zomaar aan imand meegeven
Jeususquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 uur was ik weer present, donthate half 1 zelfs
Ja deze heb ik in een bundel gekochtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Haha jij hebt 300 euro betaalt voor een ps3
Oh oké, ik heb er ook 300 euro voor betaalt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ja deze heb ik in een bundel gekocht
met uncharted 2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Oh oké, ik heb er ook 300 euro voor betaalt.
Ik ben de ts achterlijke lulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Idd ik zou hem ook niet zomaar weggeven vooral om mensen zoals TS
Ging jij niet stappenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
JeususIk werd om 5 uur 's middags pas wakker
die xbxox had een rrod ofzo manquote:
Dat was wel eerst de bedoeling jaquote:
Nicequote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
HAHAHAHHAH OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, da's mijn paint
Mijne was ¤600,- ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Oh oké, ik heb er ook 300 euro voor betaalt.
Ja ik ben wel jaloers ik bedoel je moet wel geluk hebben als iemand je zo een gratis Playstation geeftquote:
Ik ben volgens mij de enige die het dus echt niet zou doen. Hoe graag ik het ook wil ik ontneem het niet iemand andersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja ik ben wel jaloers ik bedoel je moet wel geluk hebben als iemand je zo een gratis Playstation geeft!
Ik denk dat Maarten ook wel hem zou hebben genomen gewoon lekker mee naar huis in de tas. Als het je eenmaal overkomt geef je je toch over aan je verlangen naar de Playstation denk ik maarten
Ja maar het is die gast zijn eigen schuld, wie gelooft er nou dat ik morgen echt terug zal komen met het geld??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die het dus echt niet zou doen. Hoe graag ik het ook wil ik ontneem het niet iemand anders
Volgens mij zou jij nog een huis jatten als je de kans had, moraalridder.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die het dus echt niet zou doen. Hoe graag ik het ook wil ik ontneem het niet iemand anders
Ja je bent gewoon dom als je iemand je sony playstation 3 spelcomputer mee geeftquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:41 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog een huis jatten als je de kans had, moraalridder.
hoe oud was hij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is die gast zijn eigen schuld, wie gelooft er nou dat ik morgen echt terug zal komen met het geld??
Van dat geld ga ik een vette nieuwe game kopen
ik ben gewoon eerlijk, ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je bent gewoon dom als je iemand je sony playstation 3 spelcomputer mee geeft
quote:
hmm.. okee ik dacht als hij 12 was okee maar hij moet wel weten dat hij het niet zomaar weg moet geven want er zijn namelijk mensen zoals jij die niet meer terug komen....quote:
Alleen dat je dan het : Ja Maar gebruikt.... dat laat blijken dat jij de "lul" bent omdat jij die persoon hebt laten blijken dat JIJ het fatsoen hebt om die persoon te betalen!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is die gast zijn eigen schuld, wie gelooft er nou dat ik morgen echt terug zal komen met het geld??
Van dat geld ga ik een vette nieuwe game kopen
Nee echt? Ammagod, dat mensen zo zijn! Niet te geloven!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
hmm.. okee ik dacht als hij 12 was okee maar hij moet wel weten dat hij het niet zomaar weg moet geven want er zijn namelijk mensen zoals jij die niet meer terug komen....
hij is 21 en zag er studentachtig uit maar toch ook weer niet, volgens mij is het gewoon een type vakenvuller van de appie heynquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
hmm.. okee ik dacht als hij 12 was okee maar hij moet wel weten dat hij het niet zomaar weg moet geven want er zijn namelijk mensen zoals jij die niet meer terug komen....
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:47 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Nee echt? Ammagod, dat mensen zo zijn! Niet te geloven!
???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:47 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Nee echt? Ammagod, dat mensen zo zijn! Niet te geloven!
wat lul je?quote:
Ik lul nooit!quote:
noh mattie van dat geld dat ik eigelijk zou geven ga ik een spel kopenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef donthate het volgende:
zou hem houden als je hem terug geeft spoor je niet of geld gaat betalen
....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef prupke het volgende:
[..]
???
Door dit soort gedachten om niet verder na te denken krijg je de haat /en ergenis toestanden!!!
Maar het kwaad is al geschied/t
Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
noh mattie van dat geld dat ik eigelijk zou geven ga ik een spel kopen
welke zou jij halen of aan de bitches in de bijlmer uitgevenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:59 schreef Choad het volgende:
Ja heb je al nagedacht over welk spel je gaat kopen van het geld dat je nu hebt omdat die jongen zo stom is geweest?![]()
denk cod mw2quote:
Heb die al geweldig spel zouk doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
denk cod mw2
Die lijkt me leuk
Hmm kdenk wel goeie keuze van jequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
denk cod mw2
Die lijkt me leuk
Een wii balance board bij een PS3, misschien komt 't door het bier wat ik op hen, maar volgensmij lukt dat nietquote:
voor mn ps3?quote:
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef MoneyTalks het volgende:
En wat is dan het originele topic?
Onbetrouwbare mensenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef MoneyTalks het volgende:
En wat is dan het originele topic?
Haha nee COD:MW2 of laatste Assassin's Creed ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:59 schreef donthate het volgende:
[..]
welke zou jij halen of aan de bitches in de bijlmer uitgeven
wat je zegt ben je zelfquote:
In de bijlmer kan je voor 10euro 2x neuken met de mooiste vrouwenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:14 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha nee COD:MW2 of laatste Assassin's Creed ofzo![]()
Haha G vanwaar dat ineensquote:
deze was gewoon opzich goed geluktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef Pieter-utd het volgende:
lemmingen zijn per definitie niet leuk
Komt omdat ik wel een goed topic kan maken en hij nietquote:
iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
deze was gewoon opzich goed gelukt
Klopt hij was ook niet slechtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
deze was gewoon opzich goed gelukt
Ik zag het al bij de TTquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
iddvin 'k ook, pas op pagina 2 dat ze d'r achterkomen, respect
Jammer van pieter-utd dat ie het moet vergallen omdat hij het niet leuk vindquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
iddvin 'k ook, pas op pagina 2 dat ze d'r achterkomen, respect
Ja valt me tegen van hem, hij maakt zelf goede topiques maar dat is geen reden om andere goede topiques te gaan verpesten natuurlijk. Beetje jaloerse actie van Pieterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer van pieter-utd dat ie het moet vergallen omdat hij het niet leuk vind
Opgelostquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer van pieter-utd dat ie het moet vergallen omdat hij het niet leuk vind
Knok ploegje samen stellenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:19 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja valt me tegen van hem, hij maakt zelf goede topiques maar dat is geen reden om andere goede topiques te gaan verpesten natuurlijk. Beetje jaloerse actie van Pieter
quote:
Begrijpelijkquote:
hahah prutsersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]![]()
[..]
Begrijpelijkkga zo nog ff aan de red bull zodat ik nog makkelijk wakker blijf
kwil zo ook nog ff werken
Jij bent gewoon speciaalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah prutsersben nog makkelijk wakker
Haha jij bent ook baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah prutsersben nog makkelijk wakker
Moet straks met de auto na parijs rijden dus hoop zo:P heb gisternacht tot 9uur smorgens erop gezeten met mclovin en toen is die gaan slapen ben ik ff gaan doushe kiddies na school brengen enzo en was er 1uur weer terugquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:06 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha jij bent ook baas![]()
wanneer ben je van plan om te gaan slapen
Haha gruwelijk was om 05.30 thuis nog uurtje geFoKt en toen 7 uurtjes geslapen ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet straks met de auto na parijs rijden dus hoop zo:P heb gisternacht tot 9uur smorgens erop gezeten met mclovin en toen is die gaan slapen ben ik ff gaan doushe kiddies na school brengen enzo en was er 1uur weer terug
ik ook niet hahah zit op msn druk te msnen met 10mensen nogquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:09 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha gruwelijk was om 05.30 thuis nog uurtje geFoKt en toen 7 uurtjes geslapen ofzoben nu alleen helemaal niet moe
allemaal negersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:20 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ook niet hahah zit op msn druk te msnen met 10mensen nog
Jawel maar ik was in slaa gevallen met de laptop nog op me schoot, dus ga ff roken zo en dan weer verder slaoen, nu zonder laptopquote:
ahaha stuk verstandigerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel maar ik was in slaa gevallen met de laptop nog op me schoot, dus ga ff roken zo en dan weer verder slaoen, nu zonder laptop
hahah ik ook man heb bijna 5duizend postquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:32 schreef Choad het volgende:
Haha die boy gaat naar bed met FOK! alles![]()
Maar wel een baas trusten alvast ik ga ook zo maffen![]()
ik was een documentaire over hooligans aan het kijken, was zo saai dat het licht uitging hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:32 schreef Choad het volgende:
Haha die boy gaat naar bed met FOK! alles![]()
Maar wel een baas trusten alvast ik ga ook zo maffen![]()
Haha gruwelijk G je hebt er veel op gezeten is je blessure al weer genezen of nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:33 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah ik ook man heb bijna 5duizend post
nee moet volgende week na de dokter weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:34 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha gruwelijk G je hebt er veel op gezeten is je blessure al weer genezen of niet?
Enige keer wanneer jij rent is wanneer je een bitch met een fat ass zietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:35 schreef donthate het volgende:
[..]
nee moet volgende week na de dokter weerhij wil niet echt helen maar kan alweer hardlopen
alleen niet kickboxen
als ik die dan geen beurt geefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige keer wanneer jij rent is wanneer je een bitch met een fat ass ziet
Hmm ja dan krijgt je been ook wel harde klappen te verduren manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:35 schreef donthate het volgende:
[..]
nee moet volgende week na de dokter weerhij wil niet echt helen maar kan alweer hardlopen
alleen niet kickboxen
ik blijf in mn 1tje over lekker geregeldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:42 schreef Choad het volgende:
[..]
Hmm ja dan krijgt je been ook wel harde klappen te verduren man![]()
Welterusten boys ik ben ook maffen rustig![]()
Vijfduizendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:33 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah ik ook man heb bijna 5duizend post
Of even na mijn kwaliteits topic die nog open zijn of alweer dichtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
eigelijk moet ik nog een bedankt topic openen voor degene die mij een gratis ps3 heeft gegeven
Moet jij niet weg??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Of even na mijn kwaliteits topic die nog open zijn of alweer dicht
Relaxed heb je al op het ook welke je gaat halen?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo morgen maar 2 spelletjes kopen van het geld dat ik over heb gehouden
Denk mw2 en assasins creed 2quote:Op zondag 17 januari 2010 03:18 schreef Choad het volgende:
[..]
Relaxed heb je al op het ook welke je gaat halen?
Wel fijn dat je nu wat geld over hebt om wat leuke spellen te kopen
Haha nee denk dat ie nu aan het huilen is misschien heeft ie zn spellen ook maar weggegeven aan iemand van marktplaatsquote:Op zondag 17 januari 2010 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk mw2 en assasins creed 2
Die pauper zie ik toch nooit meer
Eventjes marktplaats in de gaten houden, misschien geeft die knuppel precies die 2 spellen weg mattiequote:Op zondag 17 januari 2010 03:22 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha nee denk dat ie nu aan het huilen is misschien heeft ie zn spellen ook maar weggegeven aan iemand van marktplaats![]()
![]()
Wel bazenspellen G moet ik ook nog halen heb ook PS3 maar die spellen moet ik nog
aight G ga ik doen maar deze boy moet slapen ouwes morgen laatste dag voor tentamen leren en moet nog tantoe veel doenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eventjes marktplaats in de gaten houden, misschien geeft die knuppel precies die 2 spellen weg mattie
Ik ga morgen Nac-ajax dus ga ook slapenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:36 schreef Choad het volgende:
[..]
aight G ga ik doen maar deze boy moet slapen ouwes morgen laatste dag voor tentamen leren en moet nog tantoe veel doen
rustig mattie rustig no spang
baas, zit nu zelf in damsco helaas als ik in breda was ging ik sowieso ook maar ja hoop op mooie wedstrijd voor jequote:Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga morgen Nac-ajax dus ga ook slapen
aight spreek je later mattie
Nu ga ik echt, morgen weer op tijd in Damsco zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 03:38 schreef Choad het volgende:
[..]
baas, zit nu zelf in damsco helaas als ik in breda was ging ik sowieso ook maar ja hoop op mooie wedstrijd voor je
later G
Aight g ik ook later mang rustig in Breda mooie stadquote:Op zondag 17 januari 2010 03:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu ga ik echt, morgen weer op tijd in Damsco zijn
Wij krijgen er niet zoveel van te zien he met die kutcombiquote:Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef Choad het volgende:
[..]
Aight g ik ook later mang rustig in Breda mooie stad
Jah zou 'k wel doen joh, ff een kaartje sturen ofzoquote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet die gast nog een keer bedanken
Ja of wat gratis dingen krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jah zou 'k wel doen joh, ff een kaartje sturen ofzo
Een vriend vragen nog op een andere advertentie te reageren, en die nog wat shit op te laten halenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of wat gratis dingen krijgen
En een topic erover openenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Een vriend vragen nog op een andere advertentie te reageren, en die nog wat shit op te laten halen
gebannedquote:
Ja tot half februariquote:
he grappenverneukerquote:
Ik kan het orgineel niet meer vindenquote:
Whahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan het orgineel niet meer vinden
Jah hier alles top :p vanochtend om 6 uur alleen al wakkerquote:
haha oja heb hem alweer gevondenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Whahaje had volgensmij nog iets gepm't, ik ga ff zoeken en stuur je 't je terug
Goed hoor haha toen moest ik nog gaan slapen te enge film gekekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jah hier alles top :p vanochtend om 6 uur alleen al wakkerhelemaal kapot nu weer, maar m'n ritme is terug normaal. En daar?
Jeususquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Goed hoor haha toen moest ik nog gaan slapen te enge film gekeken
Nee, baggeren in feedbackquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Bij je eigen erbij gedaan gisterne? of niet?
link??quote:
Ja ben geen mod, dat moet ik ff onthoudenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben geen mod, dat moet ik ff onthouden
neequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Had je ook echt de modrechten? verwijderen etc
Hahahquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jeususjij hebt echt maar weinig slaap nodig
|
Forum Opties | |