quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, ik ken het al.quote:
Hadi lan.quote:
Ik had geen inspiratie. IHVK mag hem naar een naamtopic veranderen als hij zin heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik ken het al.
Maar wat een stomme TT. Stelling: Nederlanders mogen geen TT's bedenken voor de Turkentopic. Eens / oneens? Beargumenteren a.u.b.
Dat was tenminste nog waar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn tweede keuze was geweest: "waar ayca geen tursu lust"
Turken klagen altijd.quote:
Hoezo, is deze TT niet waar dan?quote:
Illa bişeymi olması lazım?quote:
Nee, want we hebben geen schjapievleesjquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, is deze TT niet waar dan?
Hij kan niet eens waar zijn, het is een vraag!
Fittieee, showdown in de Turkentopic!quote:
Nou, nou, wat een service!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, want we hebben geen schjapievleesj
Dit is echt een perfecte gelegenheid voor een dat-zei-je-moeder-ook-grapje, maar ik doe het niet.quote:
Je hoofd is beschaafdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit is echt een perfecte gelegenheid voor een dat-zei-je-moeder-ook-grapje, maar ik doe het niet.Ik ben beschaafd.
Vroeger toen ik nog bij vrienden mario kart speelde op de N64, zei ik altijd rettrie in plaats van retryquote:
...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoofd is beschaafd![]()
!!111!!
Oh, wacht.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog bij vrienden mario kart speelde op de N64, zei ik altijd rettrie in plaats van retry.
Ik heb mijn schjapievleesj het liefste bruin, maar als het echt niet anders kan, dan maar groen.quote:
Jawel, maar het was zo random.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent het fenomeen 'your face' grappen niet?
Ok, ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schjapievleesj het liefste bruin, maar als het echt niet anders kan, dan maar groen.
Sen yapiyorsun da ben yapamazmiyim?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bana neyapip duruyorsun? birsey olmali lazim tabi
quote:
Ik vind wit en groen allebei niet echt mooie kleurenquote:
Ben oyle birsey demedim ya. Bunu yapmamim nedeni var, sende yok mu? Illa birsey mi olmali lazim dedigin icin..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sen yapiyorsun da ben yapamazmiyim?Anlat bakalim o zaman, ne oldu?
Daar gaat het niet om, maarja laat maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind wit en groen allebei niet echt mooie kleuren.
Maar het zal vast niet zomaar in je opgekomen zijn om mij dat te vragen.
Denk jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind wit en groen allebei niet echt mooie kleuren.
Maar het zal vast niet zomaar in je opgekomen zijn om mij dat te vragen.
Kom op nouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maarja laat maar
Yok aslinda.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben oyle birsey demedim ya. Bunu yapmamim nedeni var, sende yok mu? Illa birsey mi olmali lazim dedigin icin..
Meeloper yani.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yok aslinda.Ik ga gewoon mee, weet niet waarom.
Ik ga weer.
Nu moet je toch echt eens uitleggen wat je nou bedoelde met wit of groen, ik volg het niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
Ohh facebook ik dacht dat je fobo bedoelde
Geef maar antwoord wanneer je de vraag snapt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu moet je toch echt eens uitleggen wat je nou bedoelde met wit of groen, ik volg het niet meer.
wat heeft dat voor nut.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Soms activeer ik hem weer om wat dingen te bekijken maar daarna deactiveer ik hem gelijk weer![]()
Zit nou niet te trollenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geef maar antwoord wanneer je de vraag snapt.
Wel, duhh. Op dat contactending drukken, dan options en dan go offline.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef Ayca het volgende:
Kan je op Facebook niet een soort van offline functie gebruiken? zoals bij msn?
Ohquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel, duhh. Op dat contactending drukken, dan options en dan go offline.
Een V.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met welke letter begint mijn achternaam dan?
Was te makkelijk om te vinden.quote:
huh? ik zag eerst eentje met een neger en later een met een ander kind en nu een recente..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef Ayca het volgende:
Dat is gewoon die foto die ik net ook zag
Welke negerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
huh? ik zag eerst eentje met een neger en later een met een ander kind en nu een recente..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind dit niet kunnen hoor, mijn privacy, wat doen jullie.
Nee, 1 minuut.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Julis het volgende:
Hé, ik lees net dat jullie wikwakka2 hebben ontmaskerd. Was dat lang zoeken?
Daar gaat zijn privé leven
Gun die jongen zijn rust, zometeen heeft ie allemaal Turkse meisjes die em willen toevoegen.quote:
Wat is er mis met Turkse meisjes?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gun die jongen zijn rust, zometeen heeft ie allemaal Turkse meisjes die em willen toevoegen.![]()
En dat zou zielig zijn.
Niet eensquote:
Hij laat elke keer een andere zien, snuggerequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
hij is geen lid meer van meh response..
jij bent zooo grappig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is ook echt moeilijk zoeken, mijn naam komt nou ook weer niet zo vaak voor.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij laat elke keer een andere zien, snuggere.
Helemaal niets, maar hij wil rustig in peace en vree leven. Gun hem dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is er mis met Turkse meisjes?
Je kan niets posten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
En ze blijven maar lurken en niks posten. Mischien moet ik dat maar op mijn FB zetten, net zoals al die foboverslaafden hier
.
Alsof ik hem iets aan doe. Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar hij wil rustig in peace en vree leven. Gun hem dat.
Stelletje giebeltantes hierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar hij wil rustig in peace en vree leven. Gun hem dat.
Vrees dat je spoedig op bezoek moet bij Blimiyorem of Ayca, netjes aan schoonpapa om haar hand vragen.quote:
Ja..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vrees dat je spoedig op bezoek moet bij Blimiyorem of Ayca, netjes aan schoonpapa om haar hand vragen.
Jij ook. Schijterd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen bilmi is tenminste niet bang. Alhoewel, zij heeft alles op afgeschermd staan.
En dan door vierentwintig broerliefs het huis uitgegooid wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vrees dat je spoedig op bezoek moet bij Blimiyorem of Ayca, netjes aan schoonpapa om haar hand vragen.
Niet meer, neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Tss, je ziet niet eens wat op zijn profiel.
Ik heb zijn foto geprntscrndquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Tss, je ziet niet eens wat op zijn profiel.
Daar heb ik veel aan zeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een foto en mijn fan-pages op zichtbaar staan.
jij bent het ergst hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto geprntscrndwil je zien?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Draai er niet om heen, je moet haar om haar hand vragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn fan pages deden het hem zeker.
Omg, er circuleren binnen een halve minuut al posters van die jongen rond.quote:
Van Ayca bedoel je, ik ga niet zo ver dat ik printscreens maak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Omg, er circuleren binnen een halve minuut al posters van die jongen rond.![]()
Tsk tsk had ik nou niet van jullie verwacht.
Ach, Turken houden van overdrijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Ayca het volgende:
Omg het zijn maar printscreens dat doe ik zo vaak![]()
Ach, ik zit nu in het vrijwel Turkloze Drenthe, dus ik heb nog wel even te levenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Min-e het volgende:
Meiden jullie hebben je pleziertje gehad voor vandaag. Ik zeg, denk ook eens aan die jongen, anders komt ie nooit meer terug en dat willen jullie niet.
Ik vat jouw post even samen: ik wil ook graag een foto van Wik zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Min-e het volgende:
Meiden jullie hebben je pleziertje gehad voor vandaag. Ik zeg, denk ook eens aan die jongen, anders komt ie nooit meer terug en dat willen jullie niet.
Je weet hoe ik over dat soort mensen denk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Min-e het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? http://player.omroep.nl/?aflID=10513531
Nee, ik ga het wel kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Min-e het volgende:
Wik is een wijf en stelt zich graag aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, alleen een extreem vage. Daarom snap ik de heisa ook niet.
Had je het al eerder gezien? Wat denk je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over dat soort mensen denk.
QFTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wik is een wijf en stelt zich graag aan.
Ik ben hier nhet slachtofferquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wik is een wijf en stelt zich graag aan.
Nee, ik las alleen 'burqua' en mijn maag draaide al om.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Had je het al eerder gezien? Wat denk je?
Ik heb nu geen tijd om het te kijken, maar wat zijn de verrassende inzichten die je via haar klasgenoten te weten komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Min-e het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Is het normaal dat Fok je zomaar uitlogt?
"'Ik heb er schijt aan wat mensen denken" doet mij wel een beetje aan iemand denken die het vanwege haar attitude doetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef Min-e het volgende:
Voor de mensen die het stukje wat ik net postte gaan kijken, of hebben gekeken. Denken jullie dat dit van haar een manier van provoceren is?
Deels wel. Overigens komt ze nou ook niet echt snugger over. Enkeltje Saoedi-Arabië zeg ik je.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef Min-e het volgende:
Voor de mensen die het stukje wat ik net postte gaan kijken, of hebben gekeken. Denken jullie dat dit van haar een manier van provoceren is?
Moet je mij maar geen oostblokwijf noemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Slachtoffer van wat? Alsjeblieft stel je niet aan.
Ik heb een stukje gezien. En of ze dit nou met opzet doet of niet, ik vind het provocatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef Min-e het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tijd om het te kijken, maar wat zijn de verrassende inzichten die je via haar klasgenoten te weten komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Min-e het volgende:
[..]Whehe, zoiets maakt het plaatje wel compleetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben op zich niet tegen niqabs of wat dan ook, ik ben ze na jaren Midden Oosten wel gewend, maar dit is altijd wel "". Maar ja, mischien denkt ze zelf dat ze haar leven heeft gebeterd?
Cool story, Hansel.
Ik denk ook dat ze bezig is met hetzelfde gedrag als wat ze blijkbaar al in haar schooljaren liet zien. Dus in weze niet veel veranderd, alleen gebruikt ze haar geloofsbelijdenis als middel om te rebelleren en 'haar' standpunten uit te dragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Deels wel. Overigens komt ze nou ook niet echt snugger over. Enkeltje Saoedi-Arabië zeg ik je.
Ben het met je eens, die interviewer probeert er nog enigszins een spiritueel tintje aan mee te geven voor haar, maar kwam niet echt over.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien. En of ze dit nou met opzet doet of niet, ik vind het provocatie.
Nah bilmi is niet zo extreem tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Wacht maar tot bilmiyorem terug is, die laat jullie wel eens fijntjes weten hoe ze erover denkt.
Als ik haar verhalen lees over hoe zij zich gedraagt op school, dan ziet zij er over een jaar of 10 mischien ook wel zo uitquote:
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef Min-e het volgende:
l
[..]
Ik denk ook dat ze bezig is met hetzelfde gedrag als wat ze blijkbaar al in haar schooljaren liet zien. Dus in weze niet veel veranderd, alleen gebruikt ze haar geloofsbelijdenis als middel om te rebelleren en 'haar' standpunten uit te dragen.
(Let ook eens op dat stukje op de markt met de oude man die zich ermee bemoeide).
quote:In mijn haast om de eerstvolgende trein in de richting van Hilversum te halen en met de gestalte van de oude, kreupele vrouw in mijn vizier, besloot ik mijn pas te versnellen richting het loket van de NS. Ik was namelijk vergeten mijn bankpas mee te nemen, kon dus niet bij een automaat mijn kaartje kopen en de trein vertrok volgens de dienstregeling al over zes minuten. Wat doe je als je ongeveer gelijktijdig met een bejaarde vrouw voor een verkooploket van treinkaartjes staat en je weet op voorhand dat wanneer je haar voorrang geeft de trein, zonder jou als passagier, vertrekken zal? Goed. Dat heeft te maken met opvoeding, lijkt me. Ik liet haar voor.
Ik was nu de tweede in de rij en achter mij sloot een jong stelletje aan met een kinderwagen. De bejaarde vrouw vroeg aan de medewerkster van de NS op welke wijze zij haar kortingskaart kon gebruiken als zij een trip zou maken richting Antwerpen. Ondertussen hield ik met een zijdelingse blik de klok aan de wand in de gaten en ontdekte dat ik nog maar vier minuten had. Er werd een routebeschrijving geprint voor de oude dame, maar dat was nog niet verhelderend genoeg. Ze stelde een zelfde vraag opnieuw. Op dat moment liepen nog twee mensen de verkoophal annex serviceruimte van de NS binnen. Een man van tegen de veertig en een jonge, aantrekkelijke dame van Slavische afkomst. De man, die vooral opviel door de grote ring in zijn linker oorlel en de tatoeage op zijn onderarm, slaakte vrijwel direct een diepe zucht. Hij zag de bui al hangen.
De oude vrouw had haar zwartlederen tas op de balie gelegd en vroeg nu iets over de wijze waarop haar man met haar mee zou kunnen reizen. ‘Hij heeft namelijk een paar maanden geleden een hersenbloeding gehad en o god, alles is zoveel moeilijker geworden.’ De medewerkster van de NS met haar rode pet knikte vol begrip en onderzocht in haar computer wat de totale reiskosten voor de twee bejaarden bedroeg. Toen wierp ik weer een blik naar achteren en tot mijn schrik stond er nu een rij tot buiten de servicehal. Mensen stonden te puffen en kermen, jonge kinderen werden door hun ouders naar voren gestuurd om te kijken wat of wie de boel zo ophield en een enkeling liet luid een aantal kreten los opdat de bejaarde vrouw haar hielen zou lichten. Dat deed zij niet. Zij continueerde ijzerenheinig haar drang naar informatie. De trein naar Hilversum was inmiddels vertrokken.
Ik ben normaliter niet het type dat zich druk gaat maken om deze vorm van tegenspoed, daar heb ik me onderhand bij neergelegd. Maar deze vrouw maakte het wel erg bont: de hele reis naar Antwerpen was in kannen en kruiken, de kaartjes had ze in haar bezit, maar op het moment dat zij zich omdraaide om de rij weer in beweging te krijgen, kwam de bejaarde tot het besef dat ze haar kaartje voor vandaag was vergeten. ‘Mag ik van u een dagretour naar Zwolle met korting. Ik zou het bijna vergeten.’ Ik draaide me helemaal om en zag dat de rij inmiddels strekte tot de buitenzijde van het station. De man met de tatoeage riep: ‘Rot je nu een keer op, of hoe zit dat, oude trien?’ Hij was van het minder geduldige type. Verder achter hem hoorde ik een man in het Turks schelden. Hij had het over de gerimpelde kut van de vrouw en dat hij haar een verlamming in haar kont wilde aanneuken. Het Turkse volk is poëtisch, dat heb ik altijd gezegd.
quote:
kustumquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
Ik ga toch maar slapen hoor....![]()
Met je ninja edits
Want je bent zo snel als het licht van de..quote:
Jij mocht de Turken toch niet zo?quote:
Arme jongen.quote:
Eén van m'n lievelingsnummers.quote:
De vervelende Turken..en helaas heb je hier er heel veel tussen zitten..including you.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij mocht de Turken toch niet zo?
Insgelijks wat de mocro's betreft. Dat is overigens best logisch, dat je de 'vervelende' Turken niet mag. Ik mag alle vervelende mensen niet, dus wat maakt het uit wat voor afkomst ze hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
De vervelende Turken..en helaas heb je hier er heel veel tussen zitten..including you.
Ik heb wel eens vaker lompe reacties van jou naar mij toe gelezen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Insgelijks wat de mocro's betreft. Dat is overigens best logisch, dat je de 'vervelende' Turken niet mag. Ik mag alle vervelende mensen niet, dus wat maakt het uit wat voor afkomst ze hebben?Seriously. Maar goed, dan is het nog de vraag wat jij verstaat onder vervelend.
Ik heb je trouwens nooit gesproken. Hoe kan je mij nou vervelend vinden?
Niet liegen. Ik ken je amper.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker lompe reacties van jou naar mij toe gelezen.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik het me helemaal kunnen visualiserenik moest lachen
he he
www.google.nl --> Lutquote:
Hersey olabilir. Hayirli da olabilir ve ayni anda bir ceza da olabilir. Mesela, bu deprem den sonra insanlar imana gelirse bu bir hayirdir. Insanlar ölürse bu da kötü birsey degil cunku Islamiyeti ahiret diye birsey var bildigin gibi. Ceza da olabilir tabii.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef IHVK het volgende:
Burakius geloof jij dat een aardbeving bijvoorbeeld een straf is van God?
Of gewoon een verschijnsel..
Die goeie ouwe man ken ik al, ja. Gezellig verhaaltje.quote:
Sapik. Google deze maar eens: --> Delalet/Dalaletquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die goeie ouwe man ken ik al, ja. Gezellig verhaaltje.
Ik geloof dat het een straf is..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef IHVK het volgende:
Burakius geloof jij dat een aardbeving bijvoorbeeld een straf is van God?
Of gewoon een verschijnsel..
En wat jij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
Okey.
En nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hersey olabilir. Hayirli da olabilir ve ayni anda bir ceza da olabilir. Mesela, bu deprem den sonra insanlar imana gelirse bu bir hayirdir. Insanlar ölürse bu da kötü birsey degil cunku Islamiyeti ahiret diye birsey var bildigin gibi. Ceza da olabilir tabii.
Yani Allahu alem.
Get your facts right, dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh ga je me nou voor leugenaar uitmaken..
Kan, maar ik vind het ene beetje flauw.quote:
Thanks. Dat verhaaltje ken ik ook al.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sapik. Google deze maar eens: --> Delalet/Dalalet
Ik heb opeens zin om Okey te spelen.quote:
Echt hardcore shizzle manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Thanks. Dat verhaaltje ken ik ook al.
Je zou het niet denken, maar ik weet best veel. Er waren tijden dat ik diehard moslim was. Zonde van mijn tijd, man.
Goed spel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin om Okey te spelen.
Herseyin hayiri vardir. Misschien als jij dit ziet, weet je weer hoe goed je het hebt. Sowieso, de pijn die deze kinderen hier lijden zien ze als beloning weer terug in ahiret. Ten tweede kan de schuld ook liggen bij degene die deze gebouwen express niet geod hebben gemaakt etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind het ene beetje flauw.
Kinderen zijn altijd onschuldig, vooral in de Islam, dus God straft kinderen door ze te laten creperen onder puin, past niet mijn godsbeeld.
Onnodig om iemand voor sapik uit te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sapik. Google deze maar eens: --> Delalet/Dalalet
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je zou het niet denken, maar ik weet best veel. Er waren tijden dat ik diehard moslim was. Zonde van mijn tijd, man.
hm ik zal even googelen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Herseyin hayiri vardir. Misschien als jij dit ziet, weet je weer hoe goed je het hebt. Sowieso, de pijn die deze kinderen hier lijden zien ze als beloning weer terug in ahiret. Ten tweede kan de schuld ook liggen bij degene die deze gebouwen express niet geod hebben gemaakt etc.
Maar dit zijn gevaarlijke statesment die je maakt en je zit zeker op een dwaalspoor als ik het zo lees. Jij moet serieus: " asrin getirdi teredutler" lezen .
Jij hebt de Islam nooit goed genoeg gekend. Anders was je er niet van afgedwaald. Je bent nooit concreet met een vraag gekomen, waaruit zou blijken dat Islam niet het juist pad is. Ik daag je uit om met je vragen te komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al dat God verantwoordelijk is voor dergelijke natuurrampen is belachelijk. Mocht er in ieder geval zo'n God bestaan, dan is hij niets meer dan despoot.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind het ene beetje flauw.
Kinderen zijn altijd onschuldig, vooral in de Islam, dus God straft kinderen door ze te laten creperen onder puin, past niet mijn godsbeeld.
Ja, hè. Radicale omwenteling represent.quote:
Iyi gider simdi.quote:
Jwt swa, respect fo shoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, hè. Radicale omwenteling represent.
I couldn't care less.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Onnodig om iemand voor sapik uit te maken.
Waarom neem je nog de moeite? Jij beziet de Islam op een wijze zoals ik dat niet (meer) bezie en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik kan nu wel een discussie beginnen, maar daar zullen we toch niks mee opschieten. Vooruit, zeg maar dat ik dus bij voorbaat al onwetend ben. I couldn't care less.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij hebt de Islam nooit goed genoeg gekend. Anders was je er niet van afgedwaald. Je bent nooit concreet met een vraag gekomen, waaruit zou blijken dat Islam niet het juist pad is. Ik daag je uit om met je vragen te komen.
God beslist zelf wanneer hij iemand tot zich neemt. Hij geeft en neemt. Als hij je in eerste instantie al leven heeft gegeven, waarom is het dan raar als hij het weer terugneemt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al dat God verantwoordelijk is voor dergelijke natuurrampen is belachelijk. Mocht er in ieder geval zo'n God bestaan, dan is hij niets meer dan despoot.
Ik had precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef IHVK het volgende:
Ik zag het niet eens, blijkbaar ben ik het gewend geraakt.
Ja toch, of niet.quote:
Ja, die reactie brengt ie wel teweeg, ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef IHVK het volgende:
Ik zie gewoon dat je totaal niet goed heb onderzocht en in typische valkuilen bent gevallen. Je bent een gevalletje vrijmetselaar truuc door je te verwijderen van:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom neem je nog de moeite? Jij beziet de Islam op een wijze zoals ik dat niet (meer) bezie en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik kan nu wel een discussie beginnen, maar daar zullen we toch niks mee opschieten. Vooruit, zeg maar dat ik dus bij voorbaat al onwetend ben. I couldn't care less.
Sadistquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
God beslist zelf wanneer hij iemand tot zich neemt. Hij geeft en neemt. Als hij je in eerste instantie al leven heeft gegeven, waarom is het dan raar als hij het weer terugneemt.
Daar wil ik niet aan wennen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef IHVK het volgende:
Doe ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik logde uit en toen ging ik nog even meelezen
GMTAquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan ook wel langskomen maar dat gaat zo lastig he
Je moet je bek houden want die ruikt naar varken. Gavur tohumu.quote:
Omdat mensen op een dergelijke wijze laten lijden van barbarisme getuigd. Een beeld wat ik onmogelijk bij een hoger entiteit kan schetsen. En mensen die in dergelijke overtuigingen geloven mogen zich wel een keer achter de oren krabben. Een regelrechte belediging jegens de mensheid.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
God beslist zelf wanneer hij iemand tot zich neemt. Hij geeft en neemt. Als hij je in eerste instantie al leven heeft gegeven, waarom is het dan raar als hij het weer terugneemt.
Jij weet niet wat ik wel of niet gedaan heb. Zinloos dit, man.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dat je totaal niet goed heb onderzocht en in typische valkuilen bent gevallen. Je bent een gevalletje vrijmetselaar truuc door je te verwijderen van:
Iman
Ilim
örf ve adetler
Kuran
Ik doe dat ook, maar dan lees ik niet echt meer, beetje routinematig aanklikken terwijl je ondertussen hele andere dingen doet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik logde uit en toen ging ik nog even meelezen
Wat ben je toch vol van jezelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dat je totaal niet goed heb onderzocht en in typische valkuilen bent gevallen. Je bent een gevalletje vrijmetselaar truuc door je te verwijderen van:
Iman
Ilim
örf ve adetler
Kuran
Jij bent steeds de enige die op de persoon gaat schelden en dat mag niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet je bek houden want die ruikt naar varken. Gavur tohumu.
Ik kan niet snappen dat de Moslims dit hier toelaten.
quote:
Nee ik ook niet echt, ik lees gewoon over sommige berichten heenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, maar dan lees ik niet echt meer, beetje routinematig aanklikken terwijl je ondertussen hele andere dingen doet.
Niet geod genoeg. Verder gaf je aan dat je onderzoek beperkt was tot een zelfstudie erop. Ik heb geen één praktiserende Moslim gezien die zelf volledig ging studeren en er zonder vragen of met een goede basis uitkwam. Het is een pure dwaalspoor en stomheid om dat een "onderzoek" te doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik wel of niet gedaan heb. Zinloos dit, man.
Ik heb wel spareribs opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet je bek houden want die ruikt naar varken. Gavur tohumu.
Ik kan niet snappen dat de Moslims dit hier toelaten.
Kookt jouw bloed niet als hij Allah van zulke dingen beticht. Hij moet gewoon zijn varkensbek houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij bent steeds de enige die op de persoon gaat schelden en dat mag niet.
Heeft verder weinig met moslim/niet-moslim te maken.
Goed zo. Heb je weer wat brandstof voor in de hel.quote:
I got a whole bag of .. stfu.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ben je toch vol van jezelf.
Niet echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kookt jouw bloed niet als hij Allah van zulke dingen beticht. Hij moet gewoon zijn varkensbek houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |