quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, ik ken het al.quote:
Hadi lan.quote:
Ik had geen inspiratie. IHVK mag hem naar een naamtopic veranderen als hij zin heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik ken het al.
Maar wat een stomme TT. Stelling: Nederlanders mogen geen TT's bedenken voor de Turkentopic. Eens / oneens? Beargumenteren a.u.b.
Dat was tenminste nog waar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn tweede keuze was geweest: "waar ayca geen tursu lust"
Turken klagen altijd.quote:
Hoezo, is deze TT niet waar dan?quote:
Illa bişeymi olması lazım?quote:
Nee, want we hebben geen schjapievleesjquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, is deze TT niet waar dan?
Hij kan niet eens waar zijn, het is een vraag!
Fittieee, showdown in de Turkentopic!quote:
Nou, nou, wat een service!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, want we hebben geen schjapievleesj
Dit is echt een perfecte gelegenheid voor een dat-zei-je-moeder-ook-grapje, maar ik doe het niet.quote:
Je hoofd is beschaafdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit is echt een perfecte gelegenheid voor een dat-zei-je-moeder-ook-grapje, maar ik doe het niet.Ik ben beschaafd.
Vroeger toen ik nog bij vrienden mario kart speelde op de N64, zei ik altijd rettrie in plaats van retryquote:
...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoofd is beschaafd![]()
!!111!!
Oh, wacht.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog bij vrienden mario kart speelde op de N64, zei ik altijd rettrie in plaats van retry.
Ik heb mijn schjapievleesj het liefste bruin, maar als het echt niet anders kan, dan maar groen.quote:
Jawel, maar het was zo random.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent het fenomeen 'your face' grappen niet?
Ok, ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schjapievleesj het liefste bruin, maar als het echt niet anders kan, dan maar groen.
Sen yapiyorsun da ben yapamazmiyim?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bana neyapip duruyorsun? birsey olmali lazim tabi
quote:
Ik vind wit en groen allebei niet echt mooie kleurenquote:
Ben oyle birsey demedim ya. Bunu yapmamim nedeni var, sende yok mu? Illa birsey mi olmali lazim dedigin icin..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sen yapiyorsun da ben yapamazmiyim?Anlat bakalim o zaman, ne oldu?
Daar gaat het niet om, maarja laat maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind wit en groen allebei niet echt mooie kleuren.
Maar het zal vast niet zomaar in je opgekomen zijn om mij dat te vragen.
Denk jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind wit en groen allebei niet echt mooie kleuren.
Maar het zal vast niet zomaar in je opgekomen zijn om mij dat te vragen.
Kom op nouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maarja laat maar
Yok aslinda.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben oyle birsey demedim ya. Bunu yapmamim nedeni var, sende yok mu? Illa birsey mi olmali lazim dedigin icin..
Meeloper yani.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yok aslinda.Ik ga gewoon mee, weet niet waarom.
Ik ga weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |