Vlokken zijn vlokken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Met een pak vlokken wat er al staat sinds april 2009.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
En wit uitgeslagen vlokken zijn gewoon sneeuwvlokken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld is weg, geluid staat nog aan. Iedereen praat door elkaar, maar we horen nog effe dat liesbeth een uur gaat chatten, met de chatters.
Leo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer drama in PS2. Leo zou komen maar die komt niet omdat het alleen over politiek zou gaan en daar had ie geen zin in!
Gewoon een monorail bouwen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
Wat is Johan's standpunt over het rapport van de commissie Davids?
Nu niet meteen zo'n moeilijk onderwerp kiezen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
Wat is Johan's standpunt over het rapport van de commissie Davids?
Klopt, maar het schijnt niet goed afgelopen te zijn met al die goede plannen. de site is sinds een paar dagen ook uit de lucht. Vind eerlijk gezegd dat het een beetje stinkt..............quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
Meer info over Nick (die kale dikke geleuf ik). Hij heeft een soort bunker gemaakt waar wij niets van wisten.
http://www.telegraaf.nl/s(...)kt_crisis_aan__.html
http://www.goorsnieuws.nl(...)uis-zwaar-onder-vuur
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, maar het schijnt niet goed afgelopen te zijn met al die goede plannen. de site is sinds een paar dagen ook uit de lucht. Vind eerlijk gezegd dat het een beetje stinkt..............
Ja. Zit je klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden toch om 2 uur gaan vergaderen?
Ik heb afgezegd en mijn input gemaild.quote:
Netjes!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd en mijn input gemaild.
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.quote:
videoconferencing?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.
Maargoed het is ff niet anders.
Nou ja, gister is de uitnodiging pas verstuurd. Je hebt dus op zeer korte termijn toch nog de moeite genomen om je input op papier te zetten en aan hun te mailen. Dat vind ik netjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.
Maargoed het is ff niet anders.
Ik heb een geweldige timing. Not.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
En we hebben muziek, dus we mogen het niet volgen.
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige timing. Not.
Je was nog ruim op tijd voor de vergadering geweest. Die is een uur na aanvangstijdstip nog steeds niet begonnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige timing. Not.
Ik begrijp ook niet dat we niks mogen horen. Johan is toch van de openheid en zulks?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.
De TBO vergadering toch, daar had Johan het gisteren over en dat het onstream zou zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.
Dus niet. Bram is niet aanwezig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
De TBO vergadering toch, daar had Johan het gisteren over en dat het onstream zou is.
Als het wel professionals geweest waren was Johan nu al duizend euro kwijt geweest aan koffie-drinkende en rokende medewerkers.quote:
Dus jij gaat liplezen en alles voor ons vertalen? Top.quote:
Ik denk het niet.. Heb jij nog "hoop"?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
En Sly en Puty gaan ook mee vergaderen of komen die voor de techniek?
Nou misschien doen ze de muziek er nog vanaf.
Ik weet van niets.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Chanel5 het volgende:
Dus ik hoorde het goed dat jij er ook niet zou zijn Dot?
Ik snap werkelijk niet wat Slaaaajjjjj daar te zoeken heeft. Puty ook niet. Zal wel aan mij leggen. Preoriteiten en zulks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
Ik denk het niet.. Heb jij nog "hoop"?
Ik kom zo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
De volgende hit van Peter wordt een nummertje a la Jeroen van der Boom. Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij dit keer de melodie pikt van Jij Bent Zo.
Hmm hoorde alsido gister zeggen dat jij en mera gemaild moesten worden. Mera heeft afgezegd. Jij hebt dus geen mail gehad? Idd erg kort dag ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Geen e-mail of smsje.. ben wel een keertje door Bram gebeld. Maar geen idee wat er was.
Beetje kortdag heOm dingen te laten weten
Die chat daar is nu al negen van de tien keer niet te volgen door oud zeer en weet ik veel wat voor een klapjosti's meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:08 schreef SeSeSeS het volgende:
Wat moet Sly hier nou in hemelsnaam? Is Johan nou zó diep gezonken dat 'ie NL nodig heeft voor publiek??
[ link | afbeelding ]
Leo is te liev voor deze wereld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo is onderweg. Alsido heeft hem overgehaald dat hij er ook bij hoort.
Mera, Dottey en Bram komen niet. Er moeten toch mensen op die stoelen zitten, hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat Slaaaajjjjj daar te zoeken heeft. Puty ook niet. Zal wel aan mij leggen. Preoriteiten en zulks.
Nee geen mailquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm hoorde alsido gister zeggen dat jij en mera gemaild moesten worden. Mera heeft afgezegd. Jij hebt dus geen mail gehad? Idd erg kort dag ja.
Alsido en Liesbeth hebben het over Dottey en Mera gehad, er zou een mail naar hen toegaan,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
Ik weet van niets.
Geen e-mail of smsje.. ben wel een keertje door Bram gebeld. Maar geen idee wat er was.
Beetje kortdag heOm dingen te laten weten
Dat kan ik me voorstellen. Ik ben echt zeer verbaasd en vind dit geen aanwinst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee geen mail
Zal wel der doorheen geschoten zijnVing al minstens 30 keer op dat ze moeite met mijn naam hebben
![]()
Ik hoef ook niet zo nodig met Sly op de troon in een meeting
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth hebben het over Dottey en Mera gehad, er zou een mail naar hen toegaan,
want ze moeten ook bij de vergadering aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |