abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:11:40 #151
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_77098908
En nu een buy advies voor TomTom van SNS...

Maakt nog een aardige stijging mee daardoor (maar aan het eind van de dag zal er wel weer gedumpt worden).
pi_77099248
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:40 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Vroeg of laat moet je wel. Ik acht het waarschijnlijk dat TomTom wordt overgenomen, maar aan een redelijk laag bedrag, en dan kan je niet anders dan ingaan op het bod. Het enige dat je moet doen is verkopen wanneer je denkt dat je er 't meest voor krijgt, en winst of verlies is maar een afweging tegen een getal dat er op dat moment eigenlijk al niet meer toe doet.
Zo dacht ik er ook over! T2 heeft imho geen bestaansrecht in zijn eigen vorm komende 10 jaar en zal naar mijn mening gegarandeerd kopje onder gaan of worden overgenomen. Dat zal alleen nog wel even duren omdat de prijs van T2 nu voor veel bedrijven waarschijnlijk te hoog ligt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77099326
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vind dat persoonlijk altijd wel een lastig moment, je hebt een aandeel in je porto en het staat bijna op 50% verlies. Moet je het dan houden en wachten op betere tijden? Of je verlies nemen en kijken of je met je overige geld 100% winst kunt gaan maken om de 2000 euries weer te krijgen tot 4k.

De twijfel of TomTom 50% omhoog gaat of een ander aandeel 100% in dezelfde periode omhoog gaat om weer break even te draaien. Ik ben dan ook voorstander om aandelen niet tot 50% verlies in de porto te laten renderen
Tja, ik heb nu heel erg het gevoel dat je hype er domweg uit is... T2 gaat "gewoon" een productiebedrijf voor autofabrikanten worden. Denk ik.
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:21:09 #154
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_77099342
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Waarop?
TOMTOM natuurlijk.Denk dat ik nu maar wat in AMG ga stoppen
pi_77099349
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Als je winst wil maken om je verlies goed te maken dan neem je je verlies niet.
Dit is natuurlijk markant. Als je 50% verliest op een aandeel. Je verkoopt en koopt een nieuw aandeel moet dat aandeel 100% wist maken om je verlies goed te maken. Kans is alleen statistisch groter dat dat aandeel na de 100% winst doorstijgt ipv. het aandeel waar je 50% op verloren hebt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 15:27:01 #156
862 Arcee
Look closer
pi_77099627
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit is natuurlijk markant. Als je 50% verliest op een aandeel. Je verkoopt en koopt een nieuw aandeel moet dat aandeel 100% wist maken om je verlies goed te maken. Kans is alleen statistisch groter dat dat aandeel na de 100% winst doorstijgt ipv. het aandeel waar je 50% op verloren hebt.
Bij gokkers zie je dat ook, dat ze verlies proberen goed te maken. Die nemen dus niet hun verlies.

Uiteindelijk wil je natuurlijk wel je verlies goedmaken, maar als je eerste stap na het nemen van verlies is om het zo snel mogelijk weer goed te maken dan ben je meer aan het gokken dan aan het beleggen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77099893
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bij gokkers zie je dat ook, dat ze verlies proberen goed te maken. Die nemen dus niet hun verlies.

Uiteindelijk wil je natuurlijk wel je verlies goedmaken, maar als je eerste stap na het nemen van verlies is om het zo snel mogelijk weer goed te maken dan ben je meer aan het gokken dan aan het beleggen.
Niet indien je 't in een kwalitatief aandeel stopt.
Ik zou zo 50% verlies nemen op T2 en 't in een van mijn bankzitters stoppen.

Uiteindelijk is winst of verlies iets waar veel mensen teveel waarde aan hechten. Oké, je moet winst maken, maar als 't al eens één keertje mislukt is moet je gewoon opnieuw beginnen en proberen je kapitaal opnieuw groter te krijgen. Dat je je verlies dan volledig goed maakt is dan mooi meegenomen en vaak is dat een streefdoel, maar eigenlijk staat of valt het niet bij dat getal.

Dat is ook waarom men spreidt over verschillende aandelen tenslotte, om je een verlies niet te hoeven aan te trekken...
pi_77100629
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]
Uiteindelijk is winst of verlies iets waar veel mensen teveel waarde aan hechten. Oké, je moet winst maken, maar als 't al eens één keertje mislukt is moet je gewoon opnieuw beginnen en proberen je kapitaal opnieuw groter te krijgen. Dat je je verlies dan volledig goed maakt is dan mooi meegenomen en vaak is dat een streefdoel, maar eigenlijk staat of valt het niet bij dat getal.
Hear Hear!!

Ik moet op het moment allerlei verschillende ratio's leren voor een examen morgen over hoe risico en de valuatie van een portfolio samen gecorreleerd zijn. Dingen als de Sharp/Treynes/Jensen methode.
Gare berekeningen dat ze risico willen omzetten naar ..

Variance = (Beta van portfolio)(standard deviation van markt) + standard deviation van portolio
Waarin de variance de totale hoeveelheid risico is, de (BpSm) de systematische risico is en de Sp de niet systematische risico is. Waar halen ze dit soort grappen vandaan? Net als of je als particulier belegger eerst je risico gaat uitrekenen en daar een bijbehorend resultaat bij verwacht. Kijk een schatting doen op basis van risico kan natuurlijk wel, maar dit soort wiskunde modellen laten heel erg weinig ruimte over fouten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 15:51:19 #159
862 Arcee
Look closer
pi_77100709
quote:
Exact. Niet bezig zijn met dat verlies, want dan neem je je verlies niet. Als je je verlies neemt dan begin je, zoals jij ook zegt, gewoon met een schone lei. En ga je dus niet krampachtig winst maken om je verlies goed te maken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77100993
Hoe bedoel je SE?

Ik bedoel gewoon dat de winst/verlies op een in individueel aandeel ondergeschikt is aan de waarde van je PF. 'T is niet leuk om een investering van 4000 euro te verkopen aan 2000, maar als je ze later terug naar 3000 kan brengen door er iets goeds mee te doen staat je gehele PF wel weer 1000 euro hoger (of minder laag)...

Ik heb morgen examen reactorkunde btw (chemie). Meet en regeltechnieken en distributie van warmte in een vat en toestanden . Bleh.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 16:00:22 #161
862 Arcee
Look closer
pi_77101170
quote:
Niet indien je 't in een kwalitatief aandeel stopt.
Ik zou zo 50% verlies nemen op T2 en 't in een van mijn bankzitters stoppen.
Hoe weet je of een aandeel kwalitatief is en vooral: blijft?
pi_77101276
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Hoe bedoel je SE?
Hoe bedoel ik wat ?
quote:
Ik bedoel gewoon dat de winst/verlies op een in individueel aandeel ondergeschikt is aan de waarde van je PF. 'T is niet leuk om een investering van 4000 euro te verkopen aan 2000, maar als je ze later terug naar 3000 kan brengen door er iets goeds mee te doen staat je gehele PF wel weer 1000 euro hoger (of minder laag)...
De meest eerlijke manier om te kijken hoe je het doet is gewoon over verlies of winst te spreken over je initiële bedrag waarmee je startte. Anders kun je nooit eerlijk tegen over jezelf zijn hoe je het zelf gedaan hebt met beleggen. In andere woorden, verkopen bij 2000,- is 2000,- verlies. Als het daarna weer 1000,- omhoog gaat sta je nog 1000,- verlies.

Equity curve bijhouden van je eigen portfolio is belangrijk voor je eigen kennisgeving.
pi_77101360
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je weet het nooit zeker. En je weet ook niet of het zo blijft. Feit is wel als jij in een bedrijf investeert wat NU verlies maakt en als je je gezond verstand gebruikt en daar uit komt het idee dat het bedrijf in de komende jaren ook verlies gaat maken, (uitgaande van dat je nu 50% verlies op staat) neem je je verlies natuurlijk op de 50% en ga je niet wachten op eventueel groter verlies.
pi_77101444
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik beleg enkel in thema's die 'noodzakelijk' zijn; landbouw, biotech (farma),...
Mijn PF bestaat bv. voor de helft uit bedrijven die in principe onafhankelijk zijn van de economische conjuntuur. Bovendien is een tekort aan cash ook geen punt daar ze nog 3 jaar verder kunnen zonder nieuw geld op te halen, en ondertussen nog miljoenen ontvangen per behaalt doel.
Moest op die aandelen een slot komen te staan voor 5 jaar zou ik 't helemaal niet erg vinden. Integendeel, geen verleiding om winst te nemen .

[ Bericht 4% gewijzigd door tony_clifton- op 21-01-2010 16:15:28 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 16:23:13 #165
862 Arcee
Look closer
pi_77102182
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef tony_clifton- het volgende:
Moest op die aandelen een slot komen te staan voor 5 jaar zou ik 't helemaal niet erg vinden. Integendeel, geen verleiding om winst te nemen .

Tevens een quote van Warren Buffett.
pi_77102229
I know . Maar laat dat slot anders toch maar, je weet maar nooit .
pi_77102476
Dow Jones deed een poging om weer boven de steunlijn te geraken die loopt sinds Maart maar poging is mislukt zo te zien.
pi_77102767
Wat een afstort opeens. De shorts zilver en de euro van VDG lopen binnen .
pi_77103135
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat een afstort opeens. De shorts zilver en de euro van VDG lopen binnen .
Mag ook wel, optiehandel was laatste maanden bepaald geen vetpot voor mij , maar die tijden zullen nog wel veranderen verwacht ik
pi_77103187
Ik vind de paniek rond Tom2 ietwat overdreven Je draagt toch ook niet geen horloge meer omdat je telefoon toch een klok heeft?

Edit: Canon deed het trouwens ook wel aardig ondanks dat elke telefoon tegenwoordig een camera heeft
pi_77103205
Ben benieuwd wat de richting van de markten zal worden als de kwartaal cijfers weer voorbij zijn.
pi_77103264
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Mag ook wel, optiehandel was laatste maanden bepaald geen vetpot voor mij , maar die tijden zullen nog wel veranderen verwacht ik
Maar iemand die constant short zit gaat wel dik cashen als het weer echt mis gaat. Een flinke daling kan genoeg zijn om de verloren opties goed en mogelijk zelfs een dikke winst te maken
pi_77103369
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Apollon het volgende:
Ik vind de paniek rond Tom2 ietwat overdreven Je draagt toch ook niet geen horloge meer omdat je telefoon toch een klok heeft?
Ik wel eerlijk gezegd .
pi_77103424
quote:
Ik draag nooit horloges om die reden...

Maargoed, iedereen heeft GPS, de kaarten worden hoe langer hoe beter in het gratis segment vanwege de concurrentie daar, en ik denk niet dat T2 nog jaren het verschil zal kunnen maken.
pi_77103487
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik wel eerlijk gezegd .
Oke, je hebt altijd wel een paar gevallen
pi_77103525
Over China als bubble btw, heeft onlangs de Chinese centrale bank de reserveverplichtingen van de banken niet verhoogd? Zet toch ook wel een rem op de groei daar... Kwestie van het binnen de perken te houden en ook asset bubbles te vermijden...

Ik blijf erbij; in China zijn ze niet dom, de boel wordt daar beter geleid dan hier en de groei kan nog decennia doorgaan daar.
pi_77103697
quote:

Edit: Canon deed het trouwens ook wel aardig ondanks dat elke telefoon tegenwoordig een camera heeft
Wat een vergelijking
pi_77103706
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef tony_clifton- het volgende:
Over China als bubble btw, heeft onlangs de Chinese centrale bank de reserveverplichtingen van de banken niet verhoogd? Zet toch ook wel een rem op de groei daar... Kwestie van het binnen de perken te houden en ook asset bubbles te vermijden...

Ik blijf erbij; in China zijn ze niet dom, de boel wordt daar beter geleid dan hier en de groei kan nog decennia doorgaan daar.
Op een bepaald punt worden ze vanzelf wel dom, maar dat punt is in China nog erg ver weg en bij ons net achter de rug (alweer)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_77103882
Ik denk dat de grootste stommiteit vooral Wall Street is.

Een antropologe van Duke ofzo heeft haar doctoraat gehaald door undercover te gaan werken op WS.
Haar bevindingen; het is zo korte termijn dat niemand daar naar de lange termijn kijkt.

Bijvoorbeeld; ze werd met haar hele afdeling ontslagen omdat dat beter in de boeken zou staan, twee weken na het bekendmaken van die cijfers werd de hele afdeling terug aangenomen.

En nog; iemand zei dat AOL-Time Warner sowieso gedoemd was te mislukken, maar dat dat toch het probleem zou worden van iemand anders dus het enige dat telde was die deal te laten doorgaan.

Dat doctoraat staat naar 't schijnt vol van die hallucinante feiten...
pi_77103903
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Maar iemand die constant short zit gaat wel dik cashen als het weer echt mis gaat. Een flinke daling kan genoeg zijn om de verloren opties goed en mogelijk zelfs een dikke winst te maken
Het probleem van 'dik cashen' op short zitten is natuurlijk relatief. Als je dik wilt gaat cashen op een flinke daling impliceer je eigenlijk al dat je een behoorlijke leverage gebruikt en bij elke scheet omhoog schieten je opties/turbos/cfd dan ook net zo goed flink! in het rood. Zonder nog maar een stuiver winst te hebben gemaakt. Daarbij komt ook nog een keer kijken dat shorten geld kost (dividend kosten).

Voorbeeld, stel je zou shorten op de Dow Jones op basis van 10.000 punten. Je gaat CFD contracten kopen. Je koopt 150 contracten, waarvan elke indexpunt stijging gelijk staat aan 150 x 10 = 1500 dollar winst. Stel de Dow Jones gaat eerst nog naar de 10.200 voordat het zakt naar 9500 sta je op het moment van de 10.200 Dow Jones rond de $300.000 dollar verlies. (en dan hebben we het nog maar over een stijging van 2% van de Dow Jones)

Wat ik er mee wil zeggen, iedereen heeft het er maar continu over dat de beurs nog flink gaat zakken want op LT ziet het er allemaal niet zo rooskleurig uit. Maar je hoeft je timing maar een paar maand mis te hebben en je eet de rest van je leven water en brood Ik zou gewoon rustig blijven zitten en niet proberen te speculeren op een daling want dan krijg je enorme uitschieters in je kapitaal (wat wel eens fataal voor je bankrekening kan zijn)
pi_77103984
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik wel eerlijk gezegd .
Horloges!
pi_77104082
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ik er mee wil zeggen, iedereen heeft het er maar continu over dat de beurs nog flink gaat zakken want op LT ziet het er allemaal niet zo rooskleurig uit. Maar je hoeft je timing maar een paar maand mis te hebben en je eet de rest van je leven water en brood Ik zou gewoon rustig blijven zitten en niet proberen te speculeren op een daling want dan krijg je enorme uitschieters in je kapitaal (wat wel eens fataal voor je bankrekening kan zijn)
Gelijk heb je en dat is ook hetgene wat ik doe . Ik zit nu 100% cash (sinds deze week) en doe ook nooit wat op korte termijn, met enorme hefboom. Wel koop ik af entoe langlopende put/calls. Wat doe jij nu op het moment eigenlijk?
pi_77104101
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het probleem van 'dik cashen' op short zitten is natuurlijk relatief. Als je dik wilt gaat cashen op een flinke daling impliceer je eigenlijk al dat je een behoorlijke leverage gebruikt en bij elke scheet omhoog schieten je opties/turbos/cfd dan ook net zo goed flink! in het rood. Zonder nog maar een stuiver winst te hebben gemaakt. Daarbij komt ook nog een keer kijken dat shorten geld kost (dividend kosten).

Voorbeeld, stel je zou shorten op de Dow Jones op basis van 10.000 punten. Je gaat CFD contracten kopen. Je koopt 150 contracten, waarvan elke indexpunt stijging gelijk staat aan 150 x 10 = 1500 dollar winst. Stel de Dow Jones gaat eerst nog naar de 10.200 voordat het zakt naar 9500 sta je op het moment van de 10.200 Dow Jones rond de $300.000 dollar verlies. (en dan hebben we het nog maar over een stijging van 2% van de Dow Jones)

Juist ja, maar met die hefbomen waarmee jij werkt werk ik niet. Laatse dagen overigens voor rond de 30-35% van mijn kapitaal putspreads 300-280 dec 2010 gekocht, redelijk "veilige"belegging.
pi_77104350
Woops - maandag stond ik op +10,10% rendement, nu nog maar op 5,10... Sucks, maar nog wel ruim beter dan de BEL20...

Asian Bamboo is de boosdoener dit keer...
pi_77104410
So flinke afstort
pi_77104725
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:07 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Juist ja, maar met die hefbomen waarmee jij werkt werk ik niet. Laatse dagen overigens voor rond de 30-35% van mijn kapitaal putspreads 300-280 dec 2010 gekocht, redelijk "veilige"belegging.
Oke. CFDs hebben hogere hefbomen dan opties. Maar ik beschouw opties altijd nog risico voller dan turbo's/sprinters, aandelen, obligaties. Ook als je daar hoog gaat inleggen ben je evengoed veel kwijt, het duurt alleen even wat langer dan bij CFDs en gaat in wat kleinere stapjes.

Als ik een lijstje zou maken puur naar het kijken van risico's die je hele kapitaal naar zn grootje kunnen werken zou het zoiets als onderstaand worden.

1.CFDs
2.Opties/Futures/Warrants
3.Sprinters/Turbo's/Speeders
4.Aandelen
5.Oude sok
6.Obligaties
7.Spaarrente
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:24:53 #187
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_77104745
Aegon @ 4,40

doen of niet doen?
pi_77104921
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oke. CFDs hebben hogere hefbomen dan opties. Maar ik beschouw opties altijd nog risico voller dan turbo's/sprinters, aandelen, obligaties. Ook als je daar hoog gaat inleggen ben je evengoed veel kwijt, het duurt alleen even wat langer dan bij CFDs en gaat in wat kleinere stapjes.

Als ik een lijstje zou maken puur naar het kijken van risico's die je hele kapitaal naar zn grootje kunnen werken zou het zoiets als onderstaand worden.

1.CFDs
2.Opties/Futures/Warrants
3.Sprinters/Turbo's/Speeders
4.Aandelen
5.Oude sok
6.Obligaties
7.Spaarrente
Bij mij zou oude sok nu 100% zeker op nummer 7 staan.
pi_77105074
Ehm, diefstal? Muizen? - 6 hoogstens...?
pi_77105184
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef Lemans24 het volgende:
Aegon @ 4,40

doen of niet doen?
Voor de langetermijn absoluut. Zwaar ondergewaardeerd.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_77105233
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:36 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Bon?

Om maar te zeggen; ik had speciaal niet geantwoord omdat ik geen aandeel in die beslissing wil.
Om 't dan in evenwicht te brengen; ik zou in zoiets niet investeren, wat de koers ook is.
pi_77105342
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:36 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Over welke lange termijn hebben we het hier? Ik ben eigenlijk bearish op elk aandeel op het moment al heb ik Wavin en Geely nog steeds in de portefeuille staan maar die doen net zo weinig als de markt zelf op het moment.
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Het risico feitelijk gezien is erg klein, dan komt hij ook op 7 staan.
Maar gekoppeld aan de snelheid waarmee alles opeens weg zou zijn heb ik het toch wat hoger gezet Het risico dat je alles kwijt bent als je alles in een sok spaart acht ik hoger dan dat je alles kwijt raakt als je het in een spaarrekening stopt.
pi_77105434
GS -5%
pi_77105456
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Ehm, diefstal? Muizen? - 6 hoogstens...?
Het is wel een spreekwoordelijke sok natuurlijk, ik zou het eerder in een kluis onder het tuinschuurtje bewaren
pi_77105462
Je kan ook spreiden zodat je telkens per bank binnen de staatswaarborg valt hé...
Gezien de bedragen waarover men dan spreekt val je op die manier nog met elke rekening in een hogere renteschaal...
pi_77105472
Fti zakt helemaal door nu
pi_77105477
Lol, moeten we de future geloven openen we morgen al op 329
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 17:46:19 #198
862 Arcee
Look closer
pi_77105513
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef Vandergeld het volgende:
Waarom? Als je bij een Nederlandse systeembank binnen de bankgarantie blijft loop je minder risico dan met je oude sok en vang je nog (een beetje) rente ook.
pi_77105552
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Je kan ook spreiden zodat je telkens per bank binnen de staatswaarborg valt hé...
Gezien de bedragen waarover men dan spreekt val je op die manier nog met elke rekening in een hogere renteschaal...
Die betaald dus echt niet uit als grote banken omvallen (word nu overigens nog door de meesten voor onmogelijk geacht omdat de staat ze toch wel uitbailed, maar als dit ophoud...).
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:47:28 #200
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_77105562
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Bon?

Om maar te zeggen; ik had speciaal niet geantwoord omdat ik geen aandeel in die beslissing wil.
Om 't dan in evenwicht te brengen; ik zou in zoiets niet investeren, wat de koers ook is.
ik heb nóg niks gedaan
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 17:48:32 #201
862 Arcee
Look closer
pi_77105598
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Vandergeld het volgende:
Lol, moeten we de future geloven openen we morgen al op 329
Ja, ik ben benieuwd of we ook na deze correctie weer vrolijk doorgaan met stijgen. Iets zegt me van niet.
pi_77105627
Op naar de 180 punten!
pi_77105653
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Het is wel een spreekwoordelijke sok natuurlijk, ik zou het eerder in een kluis onder het tuinschuurtje bewaren
Okay, opnieuw dan .

Diefstal? Vocht?

'T spreiden binnen de bankgarantie en je bent ook 100% veilig wat dat betreft.

Bovendien, zo'n brokers zoals binck in keytrade en toestanden, zijn die niet wat veiliger dan grotere banken desondanks hun kleinere footprint?
pi_77105705
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op naar de 180 punten!
Het was wachten op de 1e reactie die in deze trend zou vallen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 17:52:37 #205
862 Arcee
Look closer
pi_77105759
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef Vandergeld het volgende:
Die betaald dus echt niet uit als grote banken omvallen (word nu overigens nog door de meesten voor onmogelijk geacht omdat de staat ze toch wel uitbailed, maar als dit ophoud...).
4 d/t-fouten in 1 zin.
pi_77105783
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, ik ben benieuwd of we ook na deze correctie weer vrolijk doorgaan met stijgen. Iets zegt me van niet.
Had ik het toch goed met die top in week 2
pi_77105788
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

4 d/t-fouten in 1 zin.
Niet voor niets mijn school niet afgemaakt
pi_77105803
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op naar de 180 punten!
150
pi_77105810
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

4 d/t-fouten in 1 zin.
De meeste mensen die hier komen hebben meer verstand van getalletjes dan van letters
pi_77105825
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Het lijkt me sowieso een zekerheidje voor de mensen die nu short zitten voor morgen ochtend op de AEX.
pi_77105842
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Okay, opnieuw dan .

Diefstal? Vocht?

'T spreiden binnen de bankgarantie en je bent ook 100% veilig wat dat betreft.

Bovendien, zo'n brokers zoals binck in keytrade en toestanden, zijn die niet wat veiliger dan grotere banken desondanks hun kleinere footprint?
Spreiden binnen bankgarantie geeft no way 100% veiligheid, dat doet niks overigens.
pi_77105852
quote:

[..]

150
Daar hebben we reactie 2 al!
pi_77105856
quote:

[..]

150
25-45
pi_77105877
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Daar hebben we reactie 2 al!
we hebben al een hattrick
pi_77105914
Flinke volatiliteit overigens nog in US nadat Europa is gesloten, 50 eraf, 50 erbij en nu weer 30 eraf
pi_77105925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Spreiden binnen bankgarantie geeft no way 100% veiligheid, dat doet niks overigens.
In Belgie wel zover ik weet? Daar gaat 't tot zoveel euro per bank dat volledig wordt terugbetaald...
pi_77105959
Btw, zo zwaar gaat 't nog niet naar beneden dat je daar al hoeft aan te denken hoor...
pi_77105996
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

In Belgie wel zover ik weet? Daar gaat 't tot zoveel euro per bank dat volledig wordt terugbetaald...
Ja, dat is in Nederland ook, totdat het puntje bij het paaltje komt natuurlijk, met grote banken die gaan omvallen is dat no way vol te houden.
pi_77106025
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Btw, zo zwaar gaat 't nog niet naar beneden dat je daar al hoeft aan te denken hoor...
Inderdaad, het zal nu nog niet gebeuren. Maar wat er mogelijk gaat gebeuren in de toekomst mag je al wel over nadenken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2010 @ 18:00:30 #220
862 Arcee
Look closer
pi_77106041
quote:
Zeker, die staat.

Overigens had Vandergeld op 29 december al 343 voorspeld.
pi_77106096
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Inderdaad, het zal nu nog niet gebeuren. Maar wat er mogelijk gaat gebeuren in de toekomst mag je al wel over nadenken.
De druk op de grote rode SELL knop? True. Cash voor Turbo Shorts is altijd handig...
pi_77106111
Ben nu erg aan het twijfelen. Ik denk er over in AEGON aandelen te stappen, want ik denk dat het behoorlijk omhoog kan.

Weet alleen nog niet waar de bodem van deze daling zal zitten.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:51:55 #223
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77107978
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Ben nu erg aan het twijfelen. Ik denk er over in AEGON aandelen te stappen, want ik denk dat het behoorlijk omhoog kan.

Een aandeel kan bijna altijd behoorlijk omhoog en de bodem van een daling weet niemand.
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 19:02:02 #224
230491 Zith
pls tip
pi_77108409
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Snuf. het volgende:

Waarom denk je dat het nog aardig omhoog kan?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:09:54 #225
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_77108748
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het nog aardig omhoog kan?
Waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')