Ja, ik ben benieuwd of we ook na deze correctie weer vrolijk doorgaan met stijgen. Iets zegt me van niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Vandergeld het volgende:
Lol, moeten we de future geloven openen we morgen al op 329
Okay, opnieuw danquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het is wel een spreekwoordelijke sok natuurlijk, ik zou het eerder in een kluis onder het tuinschuurtje bewaren
Het was wachten op de 1e reactie die in deze trend zou vallenquote:
4 d/t-fouten in 1 zin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef Vandergeld het volgende:
Die betaald dus echt niet uit als grote banken omvallen (word nu overigens nog door de meesten voor onmogelijk geacht omdat de staat ze toch wel uitbailed, maar als dit ophoud...).
Had ik het toch goed met die top in week 2quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of we ook na deze correctie weer vrolijk doorgaan met stijgen. Iets zegt me van niet.
Het lijkt me sowieso een zekerheidje voor de mensen die nu short zitten voor morgen ochtend op de AEX.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Had ik het toch goed met die top in week 2
Spreiden binnen bankgarantie geeft no way 100% veiligheid, dat doet niks overigens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Okay, opnieuw dan.
Diefstal? Vocht?
'T spreiden binnen de bankgarantie en je bent ook 100% veilig wat dat betreft.
Bovendien, zo'n brokers zoals binck in keytrade en toestanden, zijn die niet wat veiliger dan grotere banken desondanks hun kleinere footprint?
Daar hebben we reactie 2 al!quote:
we hebben al een hattrickquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daar hebben we reactie 2 al!
In Belgie wel zover ik weet? Daar gaat 't tot zoveel euro per bank dat volledig wordt terugbetaald...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Spreiden binnen bankgarantie geeft no way 100% veiligheid, dat doet niks overigens.
Ja, dat is in Nederland ook, totdat het puntje bij het paaltje komt natuurlijk, met grote banken die gaan omvallen is dat no way vol te houden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
In Belgie wel zover ik weet? Daar gaat 't tot zoveel euro per bank dat volledig wordt terugbetaald...
Inderdaad, het zal nu nog niet gebeuren. Maar wat er mogelijk gaat gebeuren in de toekomst mag je al wel over nadenken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Btw, zo zwaar gaat 't nog niet naar beneden dat je daar al hoeft aan te denken hoor...
Zeker, die staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef M.Melandri het volgende:
Had ik het toch goed met die top in week 2
De druk op de grote rode SELL knop? True. Cash voor Turbo Shorts is altijd handig...quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal nu nog niet gebeuren. Maar wat er mogelijk gaat gebeuren in de toekomst mag je al wel over nadenken.
Een aandeel kan bijna altijd behoorlijk omhoog en de bodem van een daling weet niemand.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Ben nu erg aan het twijfelen. Ik denk er over in AEGON aandelen te stappen, want ik denk dat het behoorlijk omhoog kan.
Weet alleen nog niet waar de bodem van deze daling zal zitten.
Waarom denk je dat het nog aardig omhoog kan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Ben nu erg aan het twijfelen. Ik denk er over in AEGON aandelen te stappen, want ik denk dat het behoorlijk omhoog kan.
Weet alleen nog niet waar de bodem van deze daling zal zitten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nog aardig omhoog kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |