abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78046322
Volgens mij is het nu afgelopen, 6-2 geworden.
pi_78047052
Vanavond eindelijk mannen-ijshockey
Vicariously I live while the whole world dies
pi_78047317
jaaaa een van de weinig echt leuke dingen op de olympische spelen!

hoewel ik pas ga kijken als het echt spannend wordt, dus na de poule fase...
pi_78047950
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:06 schreef HaagsPietje het volgende:
jaaaa een van de weinig echt leuke dingen op de olympische spelen!

hoewel ik pas ga kijken als het echt spannend wordt, dus na de poule fase...
Dan mis je dus wel één van de aantrekkelijkste wedstrijden: Canada - USA...
pi_78048147
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:43 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Die wordt overigens wel om 01.45 uur 's nachts uitgezonden Nederlandse tijd....
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 10:38:48 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78049245
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 06:07 schreef GuidooH het volgende:
Volgens mij is het nu afgelopen, 6-2 geworden.
ah jammer, eerste periode was nog wel redelijk spannend, betrapte mezelf er zelfs op dat ik bij 2-2 mijn handjes halverwege in de lucht had

maar het zag er idd wel naar uit dat 1 periode voor Slowakije wel meer dan genoeg was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78051133
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die wordt overigens wel om 01.45 uur 's nachts uitgezonden Nederlandse tijd....
Dus is 't belangrijk dat de mensen OF vantevoren wat slaap pakken, OF de dag/ochtend erna vrij nemen OF niet moeten zeuren en gewoon met kleine oogjes de dag erna op 't werk zitten.

Vind 1:45 overigens nog wel meevallen... sommige wedstrijden beginnen rond 4:00 's nachts.

ps. Canada's coach heeft aangegeven dat Crosby op de eerste line waarschijnlijk vergezeld wordt door Rick Nash en Patrice Bergeron. Nu vond ik 't al ridicuul dat Bergeron de voorkeur kreeg boven Martin St.Louis, maar om 'm dan ook maar gelijk op de eerste line neer te droppen? Hij zal als defensive forward veel werk voor Crosby en Nash moeten opknappen. Verder is Franzen toegevoegd aan 't Zweedse team ipv de geblesseerde Holmstrom. Versterking voor de zweden!
pi_78051372
Holmstrom is ook geen zwakkeling hoor. Altijd erg belangrijk met zijn aanwezigheid vlak voor het net.

Over Bergeron: die gast had inderdaad niet eens mee gemoeten . Waarom niet gewoon Nash - Crosby - Iginla? En waarom speelt Mike Richards niet en is Bergeron de 13de forward?

1.45 is voor mij precies een kuttijd. Dan is de wedstrijd 4.45 uur afgelopen en kan ik nog maar 2,5 uur slapen. Als het om 4.30 uur begint is het makkelijk, want dan ga ik 22.30 uur naar bed en kan ik 6 uur slaap pakken voor ik ga kijken. Na de wedstrijd ga ik dan gelijk naar mn werk.
pi_78052031
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef nyny83 het volgende:
Holmstrom is ook geen zwakkeling hoor. Altijd erg belangrijk met zijn aanwezigheid vlak voor het net.
Klopt. Maar als ik toch een keuze moet maken tussen Franzen en Holmstrom, dan is deze snel gemaakt. Al was 't uiteraard het beste om ze beiden erbij te hebben. Maar dat gaat helaas niet. Vind overigens wel dat de Zweedse offense erg goed is. Alleen de rechtervleugel kan beter.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef nyny83 het volgende:
Over Bergeron: die gast had inderdaad niet eens mee gemoeten . Waarom niet gewoon Nash - Crosby - Iginla? En waarom speelt Mike Richards niet en is Bergeron de 13de forward?
Schijnbaar heeft Bergeron 't op diverse (jeugd)toernooien nogal goed gedaan samen op 1 line met Crosby. Er wordt gehoopt dat dit nu weer zal gebeuren. Tsja... Zou Sid zoveel invloed hebben dat hij eist dat Bergeron mee moest? Het zal toch wel niet?
Nu snap ik wel dat Nash een 'beserktype' is en dat 't goed is om daar iemand bij te zetten die verdedigend en organisatorisch ook goed is, maar dan zou ik -zoals jij al aangaf- toch veel sneller denken aan Iginla. Ondanks z'n slechte seizoen. Had zelf eigenlijk verwacht dat Bergeron mee was genomen voor de checkingline.

ps. Gaborik geblesseerd. Blijft wel in de Slowaakse selectie, maar mist minimaal de eerste 2 wedstrijden.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 13:20:20 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78054013
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Dus is 't belangrijk dat de mensen OF vantevoren wat slaap pakken, OF de dag/ochtend erna vrij nemen OF niet moeten zeuren en gewoon met kleine oogjes de dag erna op 't werk zitten.
ik kreeg geen vrij dus ga ik proberen van te voren slaap te pakken en anders met kleine oogjes werken EN heel hard zeuren dat ik geen vrij kreeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78054038
Jarome loopt in een matig draaiend team bijna 1 op 1 en staat in totaal 22ste in aantal punten in de NHL, dus zo'n slecht seizoen draait hij nu ook weer niet. Hoogstens iets minder top dan we van hem gewend zijn. Bovendien is Iginla juist een uitstekende 2-way forward.

Nu:
Nash-Crosby-Bergeron
Staal-Getzlaf-Perry
Marleau-Thornton-Heatley
Morrow-Toews-Iginla

Mijn opstelling:
Nash-Crosby-Iginla
Marleau-Thornton-Heatley
Morrow-Getzlaf-Perry
Staal-Toews-Richards

Verdedigingsparen zien er wel al goed en logisch uit:

Boyle-Pronger
Keith-Seabrook
Weber-Niedermayer

Doughty als reserve
pi_78054929
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef nyny83 het volgende:

Mijn opstelling:
Nash-Crosby-Iginla
Marleau-Thornton-Heatley
Morrow-Getzlaf-Perry
Staal-Toews-Richards
Ach ja, zo heeft iedereen z'n mening. Ik had 't weer anders gedaan.
(ok, niet iedereen is opgeroepen, maar dat terzijde)

Nash - Crosby - Iginla
Marleau - Thornton - Heatley
Stamkos - Getzlaf - St. Louis
Staal - Toews - Richards

Maar goed, de Canadezen hebben zoveel goede spelers dat 't onmogelijk is om een zwakke ploeg op 't ijs te brengen.
pi_78055250
Bergeron-Crosby-Perry was in 2005 de topline die Canada naar goud leidde op het WK U20 dat elk jaar in de nieuwjaarsperiode gespeeld wordt. Dus ze rekenen op die chemie tussen Bergeron en Crosby.. Perry is er ook bij maarja die speelt allicht samen met Getzlaf. Als die geblesseerd was achtergebleven denk ik dat Perry met Crosby/Bergeron had gespeeld.

Btw die 13de forward/7de verdediger zijn geen reserves, die worden ook gewoon opgesteld geloof ik.. je mag dus met 22 spelen ipv 20 zoals in de NHL.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_78055577
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef WesCAddle het volgende:
Maar goed, de Canadezen hebben zoveel goede spelers dat 't onmogelijk is om een zwakke ploeg op 't ijs te brengen.
Canada B Team..

Stamkos-Lecavalier-St Louis
Gagne-Spezza-Carter
Smyth-B.Richards-Doan
Savard-J.Staal-Sharp

Bouwmeester-Green
Phaneuf-Burns
Jovanovski-Regehr

Ward/Price/Giguere

pi_78056236
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef Saviola het volgende:

[..]

Canada B Team..

Dat zeg ik... en ook deze ploeg zou een gouden medaille kandidaat zijn.
pi_78057542
Op welke tv zender of internet site zijn de ijshockey wedstrijden overdag te zien in Nederland?
pi_78057707
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Dat zeg ik... en ook deze ploeg zou een gouden medaille kandidaat zijn.
Volgens mij kunnen ze zelfs 3 teams afleveren die allemaal kunnen meedoen voor het goud. Team East/Quebec, Team Ontario en Team West.
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 15:06:43 #168
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_78057935

Canada
Carpe Libertatem
pi_78059192
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Ach ja, zo heeft iedereen z'n mening. Ik had 't weer anders gedaan.
(ok, niet iedereen is opgeroepen, maar dat terzijde)

Nash - Crosby - Iginla
Marleau - Thornton - Heatley
Stamkos - Getzlaf - St. Louis
Staal - Toews - Richards

Ja goed, ik heb alleen de mensen opgenomen die zijn geselecteerd Persoonlijk had ik ook Stamkos en vooral St. Louis (tenminste een echte winger!) meegenomen.
pi_78061554
Het filmpje van de NOS over hockey op de Spelen:
http://nos.nl/os2010/vide(...)r-ijshockeygoud.html

Dat Crosby op Sven Kramer lijkt
pi_78061558
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:43 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

die ga ik zeker wel kijken...

en voor elke overwinning van Russia drink ik een paar piva´tjes extra! Go Russia!

als ik goed gekeken heb vanavond 21.00 uur Nederlandse tijd de eerste pot tussen de VS en Zwitserland?! Mooie tijd voor een glas cola en een zak chips liggend op de bank...
pi_78061839
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Fiama het volgende:
Het filmpje van de NOS over hockey op de Spelen:
http://nos.nl/os2010/vide(...)r-ijshockeygoud.html

Dat Crosby op Sven Kramer lijkt
Oh... mijn...god... je schaamt je toch kapot als Nederlander. Krijg je als interviewer de kans om een vraag aan Sidney Crosby te stellen, vraag je dat.
pi_78061893
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

die ga ik zeker wel kijken...

en voor elke overwinning van Russia drink ik een paar piva´tjes extra! Go Russia!

als ik goed gekeken heb vanavond 21.00 uur Nederlandse tijd de eerste pot tussen de VS en Zwitserland?! Mooie tijd voor een glas cola en een zak chips liggend op de bank...
Helemaal mee eens, al betwijfel ik of de NOS het uitzendt. Ik pak er wel een streampje bij.
pi_78062026
Ik hoef toch echt ook geen ijshockey te zien met Nederlands commentaar doe mij maar lekker een Canadees streampje.
pi_78062173
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, al betwijfel ik of de NOS het uitzendt. Ik pak er wel een streampje bij.
ja ik zit net te kijken en eurosport en duitsland zenden non-sporten uit waar geen hond in is geinteresseerd zoals biatlon en kunstschaatsen....redelijk onbegrijpelijk in mijn ogen als je weet dat ijshockey de enige echte publiekstrekker van de spelen is!
als iemand een goeie stream weet, kan die dan hier misschien geplaatst worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')