Dan mis je dus wel één van de aantrekkelijkste wedstrijden: Canada - USA...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:06 schreef HaagsPietje het volgende:
jaaaa een van de weinig echt leuke dingen op de olympische spelen!
hoewel ik pas ga kijken als het echt spannend wordt, dus na de poule fase...
Die wordt overigens wel om 01.45 uur 's nachts uitgezonden Nederlandse tijd....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:43 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Dan mis je dus wel één van de aantrekkelijkste wedstrijden: Canada - USA...
ah jammer, eerste periode was nog wel redelijk spannend, betrapte mezelf er zelfs op dat ik bij 2-2 mijn handjes halverwege in de lucht hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 06:07 schreef GuidooH het volgende:
Volgens mij is het nu afgelopen, 6-2 geworden.
Dus is 't belangrijk dat de mensen OF vantevoren wat slaap pakken, OF de dag/ochtend erna vrij nemen OF niet moeten zeuren en gewoon met kleine oogjes de dag erna op 't werk zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die wordt overigens wel om 01.45 uur 's nachts uitgezonden Nederlandse tijd....
Klopt. Maar als ik toch een keuze moet maken tussen Franzen en Holmstrom, dan is deze snel gemaakt. Al was 't uiteraard het beste om ze beiden erbij te hebben. Maar dat gaat helaas niet. Vind overigens wel dat de Zweedse offense erg goed is. Alleen de rechtervleugel kan beter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef nyny83 het volgende:
Holmstrom is ook geen zwakkeling hoor. Altijd erg belangrijk met zijn aanwezigheid vlak voor het net.
Schijnbaar heeft Bergeron 't op diverse (jeugd)toernooien nogal goed gedaan samen op 1 line met Crosby. Er wordt gehoopt dat dit nu weer zal gebeuren. Tsja... Zou Sid zoveel invloed hebben dat hij eist dat Bergeron mee moest? Het zal toch wel niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef nyny83 het volgende:
Over Bergeron: die gast had inderdaad niet eens mee gemoeten. Waarom niet gewoon Nash - Crosby - Iginla? En waarom speelt Mike Richards niet en is Bergeron de 13de forward?
ik kreeg geen vrij dus ga ik proberen van te voren slaap te pakken en anders met kleine oogjes werken EN heel hard zeuren dat ik geen vrij kreegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Dus is 't belangrijk dat de mensen OF vantevoren wat slaap pakken, OF de dag/ochtend erna vrij nemen OF niet moeten zeuren en gewoon met kleine oogjes de dag erna op 't werk zitten.![]()
Ach ja, zo heeft iedereen z'n mening. Ik had 't weer anders gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef nyny83 het volgende:
Mijn opstelling:
Nash-Crosby-Iginla
Marleau-Thornton-Heatley
Morrow-Getzlaf-Perry
Staal-Toews-Richards
Canada B Team..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef WesCAddle het volgende:
Maar goed, de Canadezen hebben zoveel goede spelers dat 't onmogelijk is om een zwakke ploeg op 't ijs te brengen.
Volgens mij kunnen ze zelfs 3 teams afleveren die allemaal kunnen meedoen voor het goud. Team East/Quebec, Team Ontario en Team West.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Dat zeg ik... en ook deze ploeg zou een gouden medaille kandidaat zijn.
Ja goed, ik heb alleen de mensen opgenomen die zijn geselecteerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft iedereen z'n mening. Ik had 't weer anders gedaan.
(ok, niet iedereen is opgeroepen, maar dat terzijde)
Nash - Crosby - Iginla
Marleau - Thornton - Heatley
Stamkos - Getzlaf - St. Louis
Staal - Toews - Richards
Maar goed, de Canadezen hebben zoveel goede spelers dat 't onmogelijk is om een zwakke ploeg op 't ijs te brengen.
die ga ik zeker wel kijken...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:43 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Dan mis je dus wel één van de aantrekkelijkste wedstrijden: Canada - USA...
Oh... mijn...god... je schaamt je toch kapot als Nederlander. Krijg je als interviewer de kans om een vraag aan Sidney Crosby te stellen, vraag je dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Fiama het volgende:
Het filmpje van de NOS over hockey op de Spelen:
http://nos.nl/os2010/vide(...)r-ijshockeygoud.html
Dat Crosby op Sven Kramer lijkt
Helemaal mee eens, al betwijfel ik of de NOS het uitzendt. Ik pak er wel een streampje bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
die ga ik zeker wel kijken...
en voor elke overwinning van Russia drink ik een paar piva´tjes extra! Go Russia!
als ik goed gekeken heb vanavond 21.00 uur Nederlandse tijd de eerste pot tussen de VS en Zwitserland?! Mooie tijd voor een glas cola en een zak chips liggend op de bank...![]()
ja ik zit net te kijken en eurosport en duitsland zenden non-sporten uit waar geen hond in is geinteresseerd zoals biatlon en kunstschaatsen....redelijk onbegrijpelijk in mijn ogen als je weet dat ijshockey de enige echte publiekstrekker van de spelen is!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al betwijfel ik of de NOS het uitzendt. Ik pak er wel een streampje bij.
Nou dat lijkt me jusit wel een keertje humor. Kijken wat ze allemaal fout roepenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Saviola het volgende:
Ik hoef toch echt ook geen ijshockey te zien met Nederlands commentaardoe mij maar lekker een Canadees streampje.
Het mag niet, maar ik doe het toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja ik zit net te kijken en eurosport en duitsland zenden non-sporten uit waar geen hond in is geinteresseerd zoals biatlon en kunstschaatsen....redelijk onbegrijpelijk in mijn ogen als je weet dat ijshockey de enige echte publiekstrekker van de spelen is!
als iemand een goeie stream weet, kan die dan hier misschien geplaatst worden?
Inderdaad! typisch weer die Nederlandse hoempa-pa-folklore-trek-je-unox-wintermuts-helemaal-over-je-hoofd mentaliteit.......quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Oh... mijn...god... je schaamt je toch kapot als Nederlander. Krijg je als interviewer de kans om een vraag aan Sidney Crosby te stellen, vraag je dat.
thanks man!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ik doe het toch.
http://www.myp2pforum.eu/(...)-day-4-feb-15-a.html
Hou dit topic in de gaten. Stream van Kilonet is sowieso goed (wel sopcast installeren). ND Sports en Team Teal (mochten die uitzenden) zijn ook altijd erg goed te bekijken (meestal ook sopcast streams).
edit: deze link dus http://www.myp2pforum.eu/(...)-day-5-feb-16-a.html
Oh wat een vraag, of meer, opmerking.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Fiama het volgende:
Het filmpje van de NOS over hockey op de Spelen:
http://nos.nl/os2010/vide(...)r-ijshockeygoud.html
Dat Crosby op Sven Kramer lijkt
Geen idee, bij mij krijg ik die kanalenlijst niet eens. Is ook niet boeiend, je moet gewoon op het linkje in dat forumtopic klikken. Als het goed is opent ie dan vanzelf sopcast en start hij het goede kanaal. Eventueel kun je dan met het icoontje met een klein pijltje erin je eigen media player starten in plaats van de ingebouwde (bijvoorbeeld VLC of Windows Media Player, wel instellen bij de opties)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
thanks man!
Heb net sopcast geinstalleerd, geen idee of dat gaat werken bij mij maar ja....klopt het dat ik nu nog foutmeldingen krijg als ik onder `icehockey` op die linkjes klik?
Haha, echt héquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh wat een vraag, of meer, opmerking.
Of dat ze anderhalve periode nodig hebben om alle regeltjes uit te leggen ipv gewoon play-by-play te doen.. Nee geef mij maar gewoon een Canadese streamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef nyny83 het volgende:
Nou dat lijkt me jusit wel een keertje humor. Kijken wat ze allemaal fout roepen![]()
Dat gaat het dus worden voor mij. Ik verheug me er al opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Dus is 't belangrijk dat de mensen OF vantevoren wat slaap pakken, OF de dag/ochtend erna vrij nemen OF niet moeten zeuren en gewoon met kleine oogjes de dag erna op 't werk zitten.
De sfeer bij wedstrijden van Canada wordt toch wel erg vet denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:32 schreef sp3c het volgende:
ik vind het toch het lekkerst zonder commentaar eigenlijk, muziek erbij en tv op de achtergrond
en bier
Sharks line was bij mij echt wel 1e line geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef nyny83 het volgende:
Jarome loopt in een matig draaiend team bijna 1 op 1 en staat in totaal 22ste in aantal punten in de NHL, dus zo'n slecht seizoen draait hij nu ook weer niet. Hoogstens iets minder top dan we van hem gewend zijn. Bovendien is Iginla juist een uitstekende 2-way forward.
Nu:
Nash-Crosby-Bergeron
Staal-Getzlaf-Perry
Marleau-Thornton-Heatley
Morrow-Toews-Iginla
Mijn opstelling:
Nash-Crosby-Iginla
Marleau-Thornton-Heatley
Morrow-Getzlaf-Perry
Staal-Toews-Richards
Verdedigingsparen zien er wel al goed en logisch uit:
Boyle-Pronger
Keith-Seabrook
Weber-Niedermayer
Doughty als reserve
Gewoon Mike Emrick voldoet ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:51 schreef Saviola het volgende:
[..]
Of dat ze anderhalve periode nodig hebben om alle regeltjes uit te leggen ipv gewoon play-by-play te doen.. Nee geef mij maar gewoon een Canadese stream
Op de nos site kan je toch ook gewoon zonder commentaar kijken? Elke sport die ik kijk heeft geen commentaar, hoor je alleen de geluiden van het publiek en sporters.En hij werkt primaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:32 schreef sp3c het volgende:
ik vind het toch het lekkerst zonder commentaar eigenlijk, muziek erbij en tv op de achtergrond
en bier
stream het gewoon vanaf eurovisionsports.tv ofzoiets werkt perfect tot nu toe
alleen jammer dat je om het half uur moet verversen ... ik ververs het na 20 minuten bij het eerste de beeste erg dooie moment dan word ik tenminste niet verrast
Ben je daar fan van misschien? Vreselijke stem heeft die vent.quote:
geen idee, niet geprobeert eigenlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Irrem het volgende:
[..]
Op de nos site kan je toch ook gewoon zonder commentaar kijken? Elke sport die ik kijk heeft geen commentaar, hoor je alleen de geluiden van het publiek en sporters.En hij werkt primaof hebben we het hier over mensen die in het buitenland kijken
Ik vind hem geweldig altijd op de zondag avond en ik vind Jim Hughson dus weer niksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:13 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ben je daar fan van misschien? Vreselijke stem heeft die vent.
Ben zelf meer fan van de CBC commentators.. Jim Hughson voorop.
Volgens mij zijn alle gesponsorde streams zo. Bij Eurosport ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, niet geprobeert eigenlijk!
zal die vanavond is testen want dat verversen om het half uur is niet ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |