Onzin.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
18-0 kan het bij de mannen ook best worden als Canada en Rusland gas geven, wat ze overigens niet gaan doen
ja naja je kan moeilijk Canada 12 wedstrijden tegen het tweede van Canada laten spelen, snap werkelijk niet waar je je druk om maakt eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 februari 2010 13:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sporten toelaten waarbij er 1 of 2 landen zijn die dusdanig spelen dat het enigzins op ijshockey lijkt heeft weinig te maken met de Olympische gedachte.
Ik zie het staan ja, maar geloof het niet. In 60 minuten kan je dat haast niet halen. Zelfs al is het zuivere speeltijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja je kan moeilijk Canada 12 wedstrijden tegen het tweede van Canada laten spelen, snap werkelijk niet waar je je druk om maakt eerlijk gezegd
wat hij zegt:
http://www.vancouver2010.(...)-pains_278288xM.html
82-0
ik zou je eigenlijk gelijk willen geven maar check ditquote:Op maandag 15 februari 2010 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie het staan ja, maar geloof het niet. In 60 minuten kan je dat haast niet halen. Zelfs al is het zuivere speeltijd.
Idd, wat ergquote:Op maandag 15 februari 2010 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou je eigenlijk gelijk willen geven maar check dit
http://www.iihf.com/channels0809/olympic-qual-women/group-a.html
hierna volgt dan nog een kwalificatietoernooi waarna slovakije en China zich hebben geplaatst
maar als je ziet dat Amerika de Chinezen eenzelfde pak slaag hebben gegeven is het misschien beter om het bij 6 landen in 1 poule te houden
Ik zou willen dat ik als coach van die kutwijven gehad hadquote:Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef sp3c het volgende:
echt hoor, als je zo hard doorzet met zo weinig tegenstand dan ben je echt een kutwijf![]()
IJshockey is gewoon een snellere sport, en in 3 x 20 minuten kun je aardig wat scoren. Zelfs in de NHL zijn scores van 5-0 niet ongewoon. (7-3 gisteren bijv. Ducks @ Oilers)quote:Op zondag 14 februari 2010 12:29 schreef Halcon het volgende:
Ik begrijp wel hoe deze verschillen tot stand komen, maar ik begrijp niet waarom de OS zich leent voor dit soort wanvertoningen.
Ze zouden eigenlijk een "mercy rule" moeten hebben zoals bij internationaal honkbal.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef popolon het volgende:
82-0.Na 10-0 hou je toch op met spelen, figuurlijk dan.....
Las net dat het 139-0 in schoten op doel was.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef sp3c het volgende:
naja als je land nog niet genoeg speelsters heeft om een nationaal team te vullen dan moet je gewoon niet meedoen want dan krijg je dit soort dingen
het is moeilijker om met 82-0 te verliezen denk ik, moet je om de 45 seconden scoren ofzo ... dan ben je goed moe aan het einde!
139 schoten op doel holy shit!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Las net dat het 139-0 in schoten op doel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |