Aantal vrouwelijke hockeyers in Slowakije: 288.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:44 schreef Halcon het volgende:
Trieste bedoening eigenlijk dat vrouwen-ijshockey. Uitslagen van 18-0 verwacht je in de recreantencompetitie, niet op dit podium.
Ik begrijp wel hoe deze verschillen tot stand komen, maar ik begrijp niet waarom de OS zich leent voor dit soort wanvertoningen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Aantal vrouwelijke hockeyers in Slowakije: 288.
Aantal vrouwelijke hockeyers in Canada: 85.000
Althans, dat zei de commentator hier op TV..... tja,dan zijn dergelijke verschillen mogelijk.
Het vorige record bij vrouwen hockey qua scoreverschil stond ook bij Canada trouwens.... in 2006 Torino versloegen ze notabene het gastland Italie met 16-0.
Ze zijn gewoon zo goed.
Precies. Door dit soort vertoningen wordt zo'n sport belachelijk gemaakt. Laat dit soort teams aan de Paralympics meedoen ofzo.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef Copado het volgende:
Maak dan een poule van 4 ofzo waar iedereen 4 keer tegen elkaar speelt.
Emancipatie vind ik een kulargument. Dan mogen de dames ook 5.000 en 10.000 meter gaan schaatsen i.p.v. 3.000 meter en 5.000 meter. Ik vind dat er een ondergrens qua niveau moet zijn en aan die ondergrens voldoe je niet als je met 18-0 verliest.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:25 schreef sp3c het volgende:
nou het heren ijshockey is wat meer sp3ctakel natuurlijk he
dan komt daar automatisch ook dames hockey bij tegenwoordig want emancipatie maar meestal als Canada niet meedoet vind ik het wel vermakelijk eigenlijk
Dames ijshockey is net als dames voetbal niet serieus te nemen. Dames schaatsen en hockey is bijvoorbeeld wel serieus te nemenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Door dit soort vertoningen wordt zo'n sport belachelijk gemaakt. Laat dit soort teams aan de Paralympics meedoen ofzo.
Ook raar dat de ene sport met een beperkte mondiale top wel Olympisch is en andere sporten om ditzelfde argumenten buiten de spelen worden gehouden.
ja weet ik veel, olympische gedachte enzoquote:Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Emancipatie vind ik een kulargument. Dan mogen de dames ook 5.000 en 10.000 meter gaan schaatsen i.p.v. 3.000 meter en 5.000 meter. Ik vind dat er een ondergrens qua niveau moet zijn en aan die ondergrens voldoe je niet als je met 18-0 verliest.
Sporten toelaten waarbij er 1 of 2 landen zijn die dusdanig spelen dat het enigzins op ijshockey lijkt heeft weinig te maken met de Olympische gedachte.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja weet ik veel, olympische gedachte enzo
ik heb geen idee verder, ik vind het vermakelijk tot het echte ijshockey begint en zolang canada niet meedoet =D
Yep, daarom vind ik ook dat het feit dat mannen een bepaalde sport uitoefenen op de OS niet per definitie in zou moeten houden dat vrouwen die sport dan ook maar op de OS moeten doen en omgekeerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dames ijshockey is net als dames voetbal niet serieus te nemen. Dames schaatsen en hockey is bijvoorbeeld wel serieus te nemen
Yep, dat vind ik ook, maar dan wel de competitie van de mannen, waar het spannend is. Wedstrijden waar het 18-0 wordt zijn niet de moeite om te kijken natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
Tvp, ijshockey vind ik toch wel by far de leukste sport om te volgen op de WInterspelen.
Ja ja nu weten we wel dat je een seksistische mannetje ben.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cuba stuurt geen vrouwelijke boksers, dat zouden alle landen ook met ijshockeysters moeten doen
Ieder Canadees bierteam verslaat zelfs met de wijvenregels Team Canada met minimaal 10 doelpunten verschil
Wat heeft dit met seksistisch te maken? Dit heeft te maken met een bepaalde ondergrens qua niveau. De OS is bedoeld om topsporters elkaar te laten bekampen en niet om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja ja nu weten we wel dat je een seksistische mannetje ben.
18-0 kan het bij de mannen ook best worden als Canada en Rusland gas geven, wat ze overigens niet gaan doenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, dat vind ik ook, maar dan wel de competitie van de mannen, waar het spannend is. Wedstrijden waar het 18-0 wordt zijn niet de moeite om te kijken natuurlijk.
Dat vraag ik me af. 18-0 is echt heel veel. Er doen ook maar 12 landen mee en alleen maar vaste A poule-landen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
18-0 kan het bij de mannen ook best worden als Canada en Rusland gas geven, wat ze overigens niet gaan doen
Wat is er precies niet vriendelijk aan?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:55 schreef Doler12 het volgende:
Ja maar hij kan het toch wel vriendelijker zegen of niet?
Rusland en Canada spelen op het wk ook niet met alle big gunsquote:Op zondag 14 februari 2010 13:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. 18-0 is echt heel veel. Er doen ook maar 12 landen mee en alleen maar vaste A poule-landen.
Dat doet vrijwel niemand toch?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rusland en Canada spelen op het wk ook niet met alle big guns
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De meeste Europese landen wel omdat die gewoon minder spelers in de NHL hebben en het WK belangrijker is
Canada kan echt wel met 14-2 van Noorwegen winnen of Rusland met 15-3 van Latvia. Ze gaan het alleen niet doen omdat de prijzen pas aan het eind verdeeld worden
Onzin.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
18-0 kan het bij de mannen ook best worden als Canada en Rusland gas geven, wat ze overigens niet gaan doen
ja naja je kan moeilijk Canada 12 wedstrijden tegen het tweede van Canada laten spelen, snap werkelijk niet waar je je druk om maakt eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 februari 2010 13:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sporten toelaten waarbij er 1 of 2 landen zijn die dusdanig spelen dat het enigzins op ijshockey lijkt heeft weinig te maken met de Olympische gedachte.
Ik zie het staan ja, maar geloof het niet. In 60 minuten kan je dat haast niet halen. Zelfs al is het zuivere speeltijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja je kan moeilijk Canada 12 wedstrijden tegen het tweede van Canada laten spelen, snap werkelijk niet waar je je druk om maakt eerlijk gezegd
wat hij zegt:
http://www.vancouver2010.(...)-pains_278288xM.html
82-0
ik zou je eigenlijk gelijk willen geven maar check ditquote:Op maandag 15 februari 2010 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie het staan ja, maar geloof het niet. In 60 minuten kan je dat haast niet halen. Zelfs al is het zuivere speeltijd.
Idd, wat ergquote:Op maandag 15 februari 2010 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou je eigenlijk gelijk willen geven maar check dit
http://www.iihf.com/channels0809/olympic-qual-women/group-a.html
hierna volgt dan nog een kwalificatietoernooi waarna slovakije en China zich hebben geplaatst
maar als je ziet dat Amerika de Chinezen eenzelfde pak slaag hebben gegeven is het misschien beter om het bij 6 landen in 1 poule te houden
Ik zou willen dat ik als coach van die kutwijven gehad hadquote:Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef sp3c het volgende:
echt hoor, als je zo hard doorzet met zo weinig tegenstand dan ben je echt een kutwijf![]()
IJshockey is gewoon een snellere sport, en in 3 x 20 minuten kun je aardig wat scoren. Zelfs in de NHL zijn scores van 5-0 niet ongewoon. (7-3 gisteren bijv. Ducks @ Oilers)quote:Op zondag 14 februari 2010 12:29 schreef Halcon het volgende:
Ik begrijp wel hoe deze verschillen tot stand komen, maar ik begrijp niet waarom de OS zich leent voor dit soort wanvertoningen.
Ze zouden eigenlijk een "mercy rule" moeten hebben zoals bij internationaal honkbal.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef popolon het volgende:
82-0.Na 10-0 hou je toch op met spelen, figuurlijk dan.....
Las net dat het 139-0 in schoten op doel was.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef sp3c het volgende:
naja als je land nog niet genoeg speelsters heeft om een nationaal team te vullen dan moet je gewoon niet meedoen want dan krijg je dit soort dingen
het is moeilijker om met 82-0 te verliezen denk ik, moet je om de 45 seconden scoren ofzo ... dan ben je goed moe aan het einde!
139 schoten op doel holy shit!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Las net dat het 139-0 in schoten op doel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |