abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77098803
Inderdaad een hoop nieuwe mensen. Sterkte allemaal! Heb nu niet de tijd om ergens persoonlijk op in te gaan maar heb jullie verhalen wel een beetje doorgelezen.

Ik ben hier ook al een tijdje niet meer geweest, omdat het wel goed met me gaat. Ik heb een beetje hetzelfde als dick. Herinneringen vervagen niet zozeer, maar de gevoelens erbij wel. Het is beter zo.. achteraf ben ik er misschien wel blij mee dat ze het heeft uitgemaakt. Toch nog 6 leuke jaren mee gehad. Nu tijd om verder te gaan.

Het is wel wennen om alleen te wonen. Af en toe is het best eenzaam. Maargoed, dat is een kwestie van wennen denk ik.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_77098935
Het valt mij ook echt op dat er zoveel stelletjes uit elkaar gaan! Niet alleen op fok merk ik dat, maar ik ken 3 meisjes waarbij het ook is uitgegaan rond kerst. Apart!

Gister heb ik echt een geweeeeeeldige avond gehad. Wezen uiteten met Spaanse en Franse studenten en daarna uitgeweest, ja zelfs op woensdag tot 4u. Het was zo gezellig en ik heb misschien maar 1x aan mijn ex gedacht, heerlijk. Ik heb ook voor het eerst gezoend met een jongen. Het is nu een maand uit. Dat was eigenlijk wel fijn want zo kom je er toch wel achter dat er nog genoeg andere mannen zijn en dat je dus echt niet voor altijd alleen zult blijven.

Maar toen kwam ik thuis en kwam toch weer dat gemis en het vergelijken. Ik mis dat veilige 'thuiskom'gevoel dat ik had als ik bij hem was. Dat je, als je ergens naar toe ben geweest, weer veilig bij je vriend bent en je je gewoon helemaal ontspannen voelt. Maarja, dat komt vast nog wel, ooit.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 15:20:46 #103
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_77099319
@ Rijsttafel & Faerie

Ik woon nu ook de afgelopen 6 maanden alleen en ik moet zeggen, ik vind dat nog niet eens zo'n enorme ramp. Ik kan vrij goed op mezelf zijn heb ik gemerkt....
Natuurlijk geef ik de voorkeur aan een leuk meisje naast me op de bank, maar als ik die niet heb, overleef ik het ook

Het is wel goed geweest, het afgelopen half jaar voor mij. De eerste 2 maanden nadat het uit was, was ik emotioneel volledig gebroken en heb ik een ultiem dieptepunt bereikt. Maar op een gegeven moment heb ik tegen mezelf gezegd van 'No more' ... toen werd het tijd om weer omhoog te gaan klimmen.
Natuurlijk had ik af en toe een kleine terugval, maar beetje bij beetje word je steeds sterker!

Dus om maar even een stukje songtekst van mijn favoriete zanger en band te quoten:

High as a wave but I'll rise on up off the ground
pi_77100081
Tool Dat nummer luisterde ik gisteren toevallig nog.

Oja, ik overleef het alleen zijn ook wel hoor. Ik kan ook goed met mezelf opschieten. Voorlopig wil ik ook zeker vrijgezel blijven, of in ieder geval alleen blijven wonen. Maar het is wel even een omslag die ik nog niet helemaal gemaakt heb. Ik heb ook nog nooit eerder in m'n leven helemaal alleen gewoond. Af en toe is het dus eenzaam, vooral als ik een tijdje niets met vrienden ben wezen doen.

Als ik aan m'n ex denk mis ik ook niet haar zelf, maar wel het gevoel van samenzijn.
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 15:43:45 #105
Dick Laurent Is Dead
pi_77100338
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef rijsttafel het volgende:
Tool Dat nummer luisterde ik gisteren toevallig nog.

Oja, ik overleef het alleen zijn ook wel hoor. Ik kan ook goed met mezelf opschieten. Voorlopig wil ik ook zeker vrijgezel blijven, of in ieder geval alleen blijven wonen. Maar het is wel even een omslag die ik nog niet helemaal gemaakt heb. Ik heb ook nog nooit eerder in m'n leven helemaal alleen gewoond. Af en toe is het dus eenzaam, vooral als ik een tijdje niets met vrienden ben wezen doen.

Als ik aan m'n ex denk mis ik ook niet haar zelf, maar wel het gevoel van samenzijn.
Wings for Marie..... zoooooo mooi! Held

Ja, tuurlijk, wat ik al zei.... ik geef ook de voorkeur aan samen met iemand zijn, maar ik weet wel van mezelf dat ik het alleen ook prima trek.
Ik heb ook zoiets van, echt serieuze relatie zal binnenkort nog niet gebeuren.... maar aan de andere kant ben ik inmiddels wel zover over mijn ex heen, dat ik niet volledig mezelf af sluit voor andere vrouwen

helaas vinden vrouwen mij meestal maar stom.... dus het zal nog wel ff duren voor ik er een tegenkom die mij kan waarderen
pi_77101543
Die post had zo van mij kunnen komen (inclusief subscript deel )
pi_77103030
hihi.
ik was gister op werk en er kwam een jongen langs die ik vaag kende, beetje praten enzo.. hij gaat even weg en komt terug met een briefje,propt hem in mn hand en loopt weg zonder iets te zeggen.

staat zijn e-mail adres erin.

en nu zit ik in de wel of niet doen fase.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 16:47:18 #108
Dick Laurent Is Dead
pi_77103232
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hihi.
ik was gister op werk en er kwam een jongen langs die ik vaag kende, beetje praten enzo.. hij gaat even weg en komt terug met een briefje,propt hem in mn hand en loopt weg zonder iets te zeggen.

toffe actie!

Dat heb ik dus ook een tijd geleden gedaan bij een meisje die ik op straat toevallig aansprak, en waar ik toen een best leuk gesprek mee kreeg.

maar nooit meer wat van gehoord

maar goed, ik ben ook niet zo popie onder de dames haha... dus ja, had het kunnen verwachten

Anyway, wat zegt je gevoel? *dr phil modus*
pi_77103907
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Sta me toe de eerste te zijn om je te feliciteren...

Je doet hier goed aan, werkelijk waar
Dankjewel! Ik wil niet te optimistisch zijn, maar echt, ik voel me best okay, zo niet goed. Heb hem woensdag nog even gezien, deed me niet zo heel veel. Misschien ook omdat ik het druk heb en sinds gisteravond zo ziek als een hond ben, maar dat hebben we er maar even voor over.
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Faerie het volgende:
Het valt mij ook echt op dat er zoveel stelletjes uit elkaar gaan! Niet alleen op fok merk ik dat, maar ik ken 3 meisjes waarbij het ook is uitgegaan rond kerst. Apart!

Gister heb ik echt een geweeeeeeldige avond gehad. Wezen uiteten met Spaanse en Franse studenten en daarna uitgeweest, ja zelfs op woensdag tot 4u. Het was zo gezellig en ik heb misschien maar 1x aan mijn ex gedacht, heerlijk. Ik heb ook voor het eerst gezoend met een jongen. Het is nu een maand uit. Dat was eigenlijk wel fijn want zo kom je er toch wel achter dat er nog genoeg andere mannen zijn en dat je dus echt niet voor altijd alleen zult blijven.

Maar toen kwam ik thuis en kwam toch weer dat gemis en het vergelijken. Ik mis dat veilige 'thuiskom'gevoel dat ik had als ik bij hem was. Dat je, als je ergens naar toe ben geweest, weer veilig bij je vriend bent en je je gewoon helemaal ontspannen voelt. Maarja, dat komt vast nog wel, ooit.
Wat leuk dat je zo'n geweldige avond hebt gehad! Zet je toch wel aan 't denken op een goede manier hè? Dat van dat thuiskomen begrijp ik wel. Maar dat is ook zoiets wat moet slijten denk ik.
Je komt er wel!
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hihi.

Doen! Wat heb je te verliezen?
pi_77104590
Toch wel fijn om je lief en leed te delen... zowel met vrienden als hier. Iedereen veel sterkte, je ziet dat je niet alleen staat...

Bij mij is het pas 2 weken uit, na bijna 2 jaar dus zit er echt middenin. Vanavond weer voor het eerst trainen (voetbal) , daar kan ik alles in kwijt. Gelukkig!
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:23:38 #111
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77104698
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Faerie het volgende:

Leuk om te horen! Dat zoenen zou ik niet gekund hebben, zeker niet zo snel. Is gewoon mijn stijl niet. Maar er zijn zeker genoeg andere mensen in de wereld die voor je iets kunnen betekenen! En je bent nog héél jong, dus dat kan niet anders dan weer goed komen

Bij mij is alles nog altijd heel ok!
pi_77104721
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 07:43 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Niet boos zijn op je ex is niet zo vreemd. Ik ben ook niet boos op mijn ex terwijl die de meest rotterige streken heeft uitgehaald die je maar kunt uithalen.

Mijn ex wilde ook 'goede' vrienden blijven, ik heb gezegd misschien in de toekomst maar voorlopig hoef ik geen contact met je, inmiddels al anderhalve maand geen contact meer gehad.

edit
Over het goede vrienden gedeelte voor jou kan ik niet een echt antwoord op geven. Tot een bepaald punt zal het hooguit lukken, maar stel dat zij ineens close contact heeft met een ander daarover zul jij je de eerste tijd waarschijnlijk nog rot voelen dan.(Andersom ook gok ik)
En helpt het? Geen contact?
Ik zie dr morgen weer om spullen te verdelen en volgende week verhuizen. Dus kan helaas even niet anders... Ik laat het denk ik gewoon over me heen komen. En tja, ze is nogal populair bij de jongens en laat dat ook toe. Ook als ze zegt dat ze snel weer een vriend zal hebben...

Voel me gebruikt, maar misschien maakt het me ook weer makkelijker als ze zich op iemand anders stort (duimen, haha!)
pi_77104877
Inderdaad veel nieuwe gebroken harten hier.....

Ik heb wat m´n ex betreft zo´n beetje hetzelfde als dick. Haar beeld wordt vager, alsof de herinnering verder van me af komt te staan...
Helaas heeft ze door weg te gaan mij wel in zo´n eenzaamheid gestort dat ik nog steeds veel woede voel als ik terug denk aan haar en mijn vrienden. Ben wel zo hard de hel ingetrapt door hen dat ik gewoon wíl dat zij er ook in komen. En dan niet alleen omdat ik het wil, maar ook omdat ze het gewoon verdienen om te weten wat ze hebben gedaan. Ze gaan gewoon verder met hun leven, alsof ik er nooit ben geweest, behalve als ze in de kroeg grapjes over me lopen te maken. Soms wil je niet alles horen van bevriend barpersoneel....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 17:29:40 #114
Dick Laurent Is Dead
pi_77104913
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef Melro het volgende:

[..]

Ik zie dr morgen weer om spullen te verdelen en volgende week verhuizen. Dus kan helaas even niet anders... Ik laat het denk ik gewoon over me heen komen. En tja, ze is nogal populair bij de jongens en laat dat ook toe. Ook als ze zegt dat ze snel weer een vriend zal hebben...

Voel me gebruikt, maar misschien maakt het me ook weer makkelijker als ze zich op iemand anders stort (duimen, haha!)
Tja, dat is nooit tof als je je gebruikt voelt. Dat gevoel heb ik in ieder geval zeker niet.

En kwa wel/niet contact onderhouden. Verschilt per persoon..... ik heb al vanaf day 1 compleet geen contact meer met haar. Dat is het andere uiterste, lijkt bijna op fucking autistisch gedrag als ik er op terug kijk.
Aan de andere kant heeft het er wel voor gezorgd dat ik vrij snel "closure" heb kunnen vinden.
Maar echt 100% er overheen ben ik niet hoor, ik vermijd haar ook best bewust.
Geen zin om mee geconfronteerd te worden, dat haalt alleen maar oud zeer naar boven.
Heb bijvoorbeeld vriend van me vrij uitdrukkelijk laten weten dat ik liever niet heb dat ie dr uitnodigd op zijn feestje van aanstaand weekend. Gewoon geen zin om met haar in hetzelfde huis te zitten een hele avond. Gelukkig heeft ie dr dus ook niet uitgenodigd
pi_77109546
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Leuk om te horen! Dat zoenen zou ik niet gekund hebben, zeker niet zo snel. Is gewoon mijn stijl niet. Maar er zijn zeker genoeg andere mensen in de wereld die voor je iets kunnen betekenen! En je bent nog héél jong, dus dat kan niet anders dan weer goed komen

Bij mij is alles nog altijd heel ok!
Ik dacht ook niet dat ik dat kon. Ik heb er niet bewust over nagedacht om het te gaan doen. Ik had de nodige sangria en witte wijn op dus dat wil ook wel dan. Ik wil drank niet zien als een manier om me beter te voelen, maar daardoor kon ik wel alles loslaten. En nu ik dus met iemand anders gezoend heb voel ik me gewoon echt beter. Ik vind het een flinke stap vooruit!

Fijn dat bij jou alles allemaal goed gaat!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77109927
quote:

[..]

Bij mij helpt het echt dat we geen contact hebben. Ik wilde eigenlijk een aantal maanden geen contact meer met mijn ex, en dat heb ik ook tegen hem gezegd. Toch stuurt hij me dan afgelopen weekend een sms hoe het met me gaat, en dan zegt hij dat de weekenden moeilijk zijn. Ja fijn dat hij wil weten hoe het met me gaat, maar ik had het heel moeilijk na dat smsje. Dan begin je er namelijk weer over te denken hoe het eerst was en komen er weer allemaal rotgevoelens naar boven.

En wat je zegt over dat het misschien makkelijker wordt als zij zich op iemand anders stort; bij mij was dat wel zo. Ik heb er namelijk nog de hele maand op gehoopt dat hij terug zou komen, maar toen kwam ik er achter dat hij gewoon al vier dates heeft gehad. Dus nu weet ik dat het echt over is en wil ik hem ook ECHT niet meer. Dat je zo snel gaat daten zegt ook genoeg...
pi_77109997
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik dacht ook niet dat ik dat kon. Ik heb er niet bewust over nagedacht om het te gaan doen. Ik had de nodige sangria en witte wijn op dus dat wil ook wel dan. Ik wil drank niet zien als een manier om me beter te voelen, maar daardoor kon ik wel alles loslaten. En nu ik dus met iemand anders gezoend heb voel ik me gewoon echt beter. Ik vind het een flinke stap vooruit!

Fijn dat bij jou alles allemaal goed gaat!
Ja zie je nou dat het werkt!
Zei jij niet nog een paar dagen geleden tegen mij dat jij niet zo zou doen als ik deed?
pi_77111172
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja zie je nou dat het werkt!
Zei jij niet nog een paar dagen geleden tegen mij dat jij niet zo zou doen als ik deed?
Hahaha that was me... Maar ik zou geen date willen hebben nu, dat vind ik te serieus allemaal, alhoewel dat dan ook wel weer leuk kan zijn voor een avondje haha. Nou ik zeg maar niks meer, ik weet ook niet hoe het allemaal gaat bij mij.
pi_77111679
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Hahaha that was me... Maar ik zou geen date willen hebben nu, dat vind ik te serieus allemaal, alhoewel dat dan ook wel weer leuk kan zijn voor een avondje haha. Nou ik zeg maar niks meer, ik weet ook niet hoe het allemaal gaat bij mij.
Bij mij was het ook geen echte date hoor Maar dus niet zomaar mensen afvallen en zeggen dat jij het niet zo snel zou doen ... zou je het bijna kwalijk nemen...maar je komt uit Eindhoven...dat geeft je nog respect
pi_77112225
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Bij mij was het ook geen echte date hoor Maar dus niet zomaar mensen afvallen en zeggen dat jij het niet zo snel zou doen ... zou je het bijna kwalijk nemen...maar je komt uit Eindhoven...dat geeft je nog respect
Naja ik was niemand aan het afvallen hoor. Ik kon het op dat moment gewoon niet begrijpen, wist ik veel dat ik dat nu zelf ook ging doen. Maar ik begrijp je nu wel. Ik ga er in ieder geval niet over oordelen hoe iemand met liefdesverdriet omgaat, het gaat namelijk eigenlijk ook wel vanzelf..

Ha, vind je eindhoven leuk of wat? Je komt zelf zeker ook uit Brabant.
pi_77112306
quote:

[..]

Zoals gezegd ligt dat aan je persoonlijkheid.

Zelf heb ik m'n ex nog redelijk vaak gezien en gesproken, ook omdat we samenwoonden. Maar dat heeft eigenlijk weinig invloed op mij gehad. Het is er over het algemeen genomen niet moeilijker door geworden in ieder geval. Na de manier waarop ze me 'gedumpt' heeft, had ik namelijk besloten dat ik haar sowieso niet terug wilde. Als je die beslissing eenmaal durft en kan maken, is het niet zo moeilijk om haar weer te zien.

Geloof me in ieder geval maar dat je het hoe dan ook niet leuk gaat vinden als ze een nieuwe vriend heeft. Maar als dat gebeurt, trek het je dan niet persoonlijk aan. Waarschijnlijk is het vooral uit angst om alleen te zijn. Dat zie ik wel meer mensen in m'n omgeving (incl m'n ex) doen.
pi_77112399
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Faerie het volgende:

[..]

Naja ik was niemand aan het afvallen hoor. Ik kon het op dat moment gewoon niet begrijpen, wist ik veel dat ik dat nu zelf ook ging doen. Maar ik begrijp je nu wel. Ik ga er in ieder geval niet over oordelen hoe iemand met liefdesverdriet omgaat, het gaat namelijk eigenlijk ook wel vanzelf..

Ha, vind je eindhoven leuk of wat? Je komt zelf zeker ook uit Brabant.
Eigenlijk gaat het ook best vanzelf ja ...tijd heelt veel wonden (saaie uitspraak maar wel waar)
Dus dit topic is best wel overbodig

Nee woon in de buurt van Eindhoven (en op kamers in Nijmegen ) Maar kom geregeld in Eindhoven. Morgemiddag bijvoorbeeld weer om een aantal biertjes te drinken op Stratum om het weekend te vieren
Eens kijken of die lekkere Franse en Spaanse studentes van jou nog in de stad rondlopen
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:06:12 #123
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77118317
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Zoals gezegd ligt dat aan je persoonlijkheid.

Zelf heb ik m'n ex nog redelijk vaak gezien en gesproken, ook omdat we samenwoonden. Maar dat heeft eigenlijk weinig invloed op mij gehad. Het is er over het algemeen genomen niet moeilijker door geworden in ieder geval. Na de manier waarop ze me 'gedumpt' heeft, had ik namelijk besloten dat ik haar sowieso niet terug wilde. Als je die beslissing eenmaal durft en kan maken, is het niet zo moeilijk om haar weer te zien.

Geloof me in ieder geval maar dat je het hoe dan ook niet leuk gaat vinden als ze een nieuwe vriend heeft. Maar als dat gebeurt, trek het je dan niet persoonlijk aan. Waarschijnlijk is het vooral uit angst om alleen te zijn. Dat zie ik wel meer mensen in m'n omgeving (incl m'n ex) doen.
* EviL_AleX vindt dat naar deze man geluisterd moet worden.

Ik ben van het type dat geen contact wil voor een bepaald aantal maanden in zichzelf een termijn single zijn oplegt. Pas als mijn visie weer helemaal helder is stel ik me weer helemaal open.
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:09:01 #124
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77118509
*- Stomme dubbelpost
pi_77121424
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

* EviL_AleX vindt dat naar deze man geluisterd moet worden.

Ik ben van het type dat geen contact wil voor een bepaald aantal maanden in zichzelf een termijn single zijn oplegt. Pas als mijn visie weer helemaal helder is stel ik me weer helemaal open.
Zelf denk ik er ook zo over, Eerst maar mijzelf een beetje helder en op orde hebben. Dan maar verder kijken.
Maar het is dan ook weer niet zo dat ik alles blind ga negeren en ontwijken omdat ik me dingen zelf heb opgelegd voor een ex periode.
Je moet natuurlijk wel ene open blik blijven houden in het leven.
En inderdaad veel nieuwe mensen hier terwijl ik hier nog maar 6 week zit..
Sterkte allemaal.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')