abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76863908
tvp.
pi_76881804
Ik merk dat geen enkele vrouw me kan boeien, maar vat het niet waarom ik mijn ex anders zie. Wat was er nou zo speciaal aan haar.
pi_76882537
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 04:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik merk dat geen enkele vrouw me kan boeien, maar vat het niet waarom ik mijn ex anders zie. Wat was er nou zo speciaal aan haar.
Ja ik heb eigenlijk wel hetzelfde. Maar wat wil je na 2 dagen. Heb al wel weer veel gesmst met een andere dame en die komt met carnaval misschien langs Toch vult het het gemis van mijn ex echt niet aan.
Ik vind mijn ex wel een speciale meid, maar denk wel dat ik met iemand anders gelukkiger kan worden.
Onze relatie miste eigenlijk denk ik wel een paar belangrijke punten. Ik kon er echter wel mee leven. Maar ik zoek dan ook niet naar perfectie in een relatie.
pi_76882547
Alweer wakker superfokker?
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_76882588
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 08:56 schreef Joy_Division het volgende:
Alweer wakker superfokker?
Moet werken Heb echt 3 uur geslapen ofzo
Jij bent er anders ook weer vroeg bij
pi_76882790
Pff, was van plan om mijn ex vandaag te vertellen dat het nu echt definitief over is omdat ik op deze manier (hem blijven zien, leuk met elkaar omgaan, eigenlijk gewoon als stelletje maar geen stelletje meer zijn omdat dat volgens hem 'eigenlijk niet meer kan' terwijl we het beiden wel wíllen. Eigenlijk weet ik wel dat het niet meer kan, daarom wil ik er ook mee stoppen, maar dat wil híj niet.) niet verder kan.

Maar de afgelopen dagen smstte hij me wel eens (en hebben we elkaar 3 keer gezien op de zaak), ik heb 1 keer niets teruggestuurd en de andere keren wel. Maar als ík eens sms krijg ik meestal niets terug. Ben dat gedrag van hem spuugzat. Vroeg gister aan een vriend van me hoe het met 'm ging, waar m'n ex bij stond. Maar aan m'n ex vroeg ik niets en die was daar gepikeerd over. Dus die vroeg op zijn beurt waarom ik hem niets vroeg en W. wel. Heb gezegd dat ik geen zin had om te vragen hoe het met hem gaat, aangezien ik hem kan smssen wat ik wil, maar enkel reactie krijg wanneer het hem uitkomt terwijl hij wel reactie verwacht van MIJ.

Waarop meneer antwoordde dat hij aan het werk was (terwijl ik zijn werk en pauzetijden ken, en nooit sms als hij aan het werk is). Toen heb ik maar gezegd dat hij even goed moest nadenken en dat hij me op deze manier echt gaat kwijtraken. Meneer was meteen stil.

Nouja ik ben het gewoon goed beu. Heb gezegd dat ik hem niet meer SMS uit mezelf en dat we elkaar waarschijnlijk voorlopig niet meer zien zolang hij daar niets aan doet.
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 10:27:54 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_76883329
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 09:37 schreef maartjeh het volgende:
Pff, was van plan om mijn ex vandaag te vertellen dat het nu echt definitief over is omdat ik op deze manier (hem blijven zien, leuk met elkaar omgaan, eigenlijk gewoon als stelletje maar geen stelletje meer zijn omdat dat volgens hem 'eigenlijk niet meer kan' terwijl we het beiden wel wíllen. Eigenlijk weet ik wel dat het niet meer kan, daarom wil ik er ook mee stoppen, maar dat wil híj niet.) niet verder kan.

Maar de afgelopen dagen smstte hij me wel eens (en hebben we elkaar 3 keer gezien op de zaak), ik heb 1 keer niets teruggestuurd en de andere keren wel. Maar als ík eens sms krijg ik meestal niets terug. Ben dat gedrag van hem spuugzat. Vroeg gister aan een vriend van me hoe het met 'm ging, waar m'n ex bij stond. Maar aan m'n ex vroeg ik niets en die was daar gepikeerd over. Dus die vroeg op zijn beurt waarom ik hem niets vroeg en W. wel. Heb gezegd dat ik geen zin had om te vragen hoe het met hem gaat, aangezien ik hem kan smssen wat ik wil, maar enkel reactie krijg wanneer het hem uitkomt terwijl hij wel reactie verwacht van MIJ.

Waarop meneer antwoordde dat hij aan het werk was (terwijl ik zijn werk en pauzetijden ken, en nooit sms als hij aan het werk is). Toen heb ik maar gezegd dat hij even goed moest nadenken en dat hij me op deze manier echt gaat kwijtraken. Meneer was meteen stil.

Nouja ik ben het gewoon goed beu. Heb gezegd dat ik hem niet meer SMS uit mezelf en dat we elkaar waarschijnlijk voorlopig niet meer zien zolang hij daar niets aan doet.
Dit komt op mij over alsof jij een machtsspelletje aan het spelen bent.
What can change the nature of a man?
pi_76883389
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:27 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dit komt op mij over alsof jij een machtsspelletje aan het spelen bent.
Waarom? Hij houdt mij in principe aan het lijntje, en ik kan zo niet meer doorgaan.

Hij zegt dat we geen relatie meer kunnen hebben maar we leven wel als een stelletje, alleen zit er geen naam aan. DUS kan ik er niets van zeggen als hij een ander meisje ziet, maar hij wordt wel boos als ik met een andere jongen afspreek.

Als ik vraag waarom we niet meer samen kunnen zijn zegt hij dat liefde vriendschap kapot maakt (terwijl wij nooit vrienden zijn geweest van te voren maar we meteen een stelletje waren) en dat hij bang is mij kwijt te raken. Maar ik ben stapelgek op hem en dat wéét hij, juist omdat hij geen relatie meer met mij 'kan' aangaan is het voor mij beter om hem niet meer te zien omdat het mij op deze manier alleen maar verdriet doet.

Daarbij komt dat IK altijd degene moet zijn die moet vragen of hij langskomt, vandaar dat ik het 'elkaar zien' nu aan hém overlaat. Ben wel benieuwd hoe lang we elkaar dan nog gaan zien.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:36:49 #10
278630 Snikch
Living my life
pi_76883453
Ik zie dat ik alweer een deeltje bijna helemaal gemist hebt, het gaat weer erg hard (wat niet positief is ben ik bang). Laat ik jullie ook maar weer even op de hoogte stellen.

Met mij gaat het aardig. zit nogsteeds heel vaak aan me ex te denken maar ik denk dat als ik weer een ander meisje tegenkom wat ik leuk vindt, en zij mij, dat ik daar minstens net zo een mooie toekomst mee op zou kunnen bouwen als met me ex. Maar ik moet wel sterker in me schoenen staan, bij me ex had ik er zelf eigelijk al een punt achter moeten zetten eerder, niet dat het niet prachtig was wat we hadden, maar ik was gewoon te onzeker en dat kwam door twee kanten dus volgende keer moet ik wat meer me verstand volgen en iets minder me hart. Was ook gewoon bang om weer alleen te komen zitten en al dat prachtige te verliezen, maar dat is nu uiteindelijk alsnog gebeurt om diezelfde redenen, dus een goede les voor de volgende keer!

Vanavond hopelijk met wat vrienden weer weg en we zien wel wat het leven brengt toch ? Ben nogsteeds aan het ontwikkelen, aan het groeien zegmaar. Zal nog wel een tijdje doorgaan (hopelijk) dus heb al iets meer vertrouwen in een 'vrolijke' toekomst. Wat ik al zeg, mis me ex nogsteeds, maar ALS ik een leuke meid tegenkom laat ik me daardoor neit meer tegenhouden, life goes on!
For as he thinks within himself, so he is
pi_76883609
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:36 schreef Snikch het volgende:
Ik zie dat ik alweer een deeltje bijna helemaal gemist hebt, het gaat weer erg hard (wat niet positief is ben ik bang). Laat ik jullie ook maar weer even op de hoogte stellen.

Met mij gaat het aardig. zit nogsteeds heel vaak aan me ex te denken maar ik denk dat als ik weer een ander meisje tegenkom wat ik leuk vindt, en zij mij, dat ik daar minstens net zo een mooie toekomst mee op zou kunnen bouwen als met me ex. Maar ik moet wel sterker in me schoenen staan, bij me ex had ik er zelf eigelijk al een punt achter moeten zetten eerder, niet dat het niet prachtig was wat we hadden, maar ik was gewoon te onzeker en dat kwam door twee kanten dus volgende keer moet ik wat meer me verstand volgen en iets minder me hart. Was ook gewoon bang om weer alleen te komen zitten en al dat prachtige te verliezen, maar dat is nu uiteindelijk alsnog gebeurt om diezelfde redenen, dus een goede les voor de volgende keer!

Vanavond hopelijk met wat vrienden weer weg en we zien wel wat het leven brengt toch ? Ben nogsteeds aan het ontwikkelen, aan het groeien zegmaar. Zal nog wel een tijdje doorgaan (hopelijk) dus heb al iets meer vertrouwen in een 'vrolijke' toekomst. Wat ik al zeg, mis me ex nogsteeds, maar ALS ik een leuke meid tegenkom laat ik me daardoor neit meer tegenhouden, life goes on!
Ik vind niet dat dat ervan getuigd dat je niet sterk in je schoenen staat hoor Snikch! Dat moment van er een punt achter zetten komt voor iedereen verschillend. Wel goed dat je zelf inziet dat je te onzeker was en je meer je verstand moet volgen dan je hart. Dat moet ik zelf ook wel doen in het vervolg. Maar dat je dat inziet maakt al dat je sterk in je schoenen staat, in mijn ogen.

Volgens mij ben jij écht positief vooruit gegaan.
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 10:47:46 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_76883628
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Waarom? Hij houdt mij in principe aan het lijntje, en ik kan zo niet meer doorgaan.

Hij zegt dat we geen relatie meer kunnen hebben maar we leven wel als een stelletje, alleen zit er geen naam aan. DUS kan ik er niets van zeggen als hij een ander meisje ziet, maar hij wordt wel boos als ik met een andere jongen afspreek.

Als ik vraag waarom we niet meer samen kunnen zijn zegt hij dat liefde vriendschap kapot maakt (terwijl wij nooit vrienden zijn geweest van te voren maar we meteen een stelletje waren) en dat hij bang is mij kwijt te raken. Maar ik ben stapelgek op hem en dat wéét hij, juist omdat hij geen relatie meer met mij 'kan' aangaan is het voor mij beter om hem niet meer te zien omdat het mij op deze manier alleen maar verdriet doet.

Daarbij komt dat IK altijd degene moet zijn die moet vragen of hij langskomt, vandaar dat ik het 'elkaar zien' nu aan hém overlaat. Ben wel benieuwd hoe lang we elkaar dan nog gaan zien.
Omdat je controle wilt, dat probeer je dan door gek bezig te zijn met het analyseren van sms-gedrag en hem daarna te negeren zonder dat hij weet waarom.

Verder,

Jij moet direct contact met hem afbreken, jij maakt jezelf helemaal gek. Dat lost alles op, controle, aan het lijntje gehouden worden etc.
What can change the nature of a man?
pi_76883686
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:47 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Omdat je controle wilt, dat probeer je dan door gek bezig te zijn met het analyseren van sms-gedrag en hem daarna te negeren zonder dat hij weet waarom.

Verder,

Jij moet direct contact met hem afbreken, jij maakt jezelf helemaal gek. Dat lost alles op, controle, aan het lijntje gehouden worden etc.
Ik heb hem niet genegeerd gister hoor, absoluut niet. Maar ik had gewoon niet de behoefte om te vragen hoe het met hem ging. Daarna nog wel gewoon een gesprek gehad. Het gaat ook helemaal niet over sms-gedrag alleen, daar zit veel meer achter. Denk dat je dat niet gevolgd hebt in de voorgaande topics, want ieder ander hier zal beamen dat ik beter verdien en dat wéét ik zelf ook en ik wéét zelf ook dat het beter is hiermee te kappen. Niet zozeer vanwege zijn gedrag (want ik ben nogsteeds gek genoeg op hem en we hebben het beter en leuker dan ooit samen, en dat weet hij ook wel) maar gewoon, om andere redenen.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:50:15 #14
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76885012
Snikch blijft gewoon goed bezig! Keep it up!

En maartjeh blijft gewoon moeite houden om verstand boven gevoel te stellen... Maar ook is er bij haar verbetering te zien. Nee, deze keer herhaal ik het niet weer

Geen nieuws van mijn kant, eigenlijk. Het enige wat ik me wel eens afvraag is of ik goed contact met mijn ex zal overhouden aan de breuk. Ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Maar goed, wat is nu precies echt goed contact? Mijn andere ex'en spreek ook niet zo vaak, maar wanneer dat wel gebeurt dan is het gewoon goed. Ik heb te veel tijd om na te denken, dat zal het zijn...

Heeft iemand nog een complex probleem voor me?
pi_76885046
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:50 schreef EviL_AleX het volgende:
Snikch blijft gewoon goed bezig! Keep it up!

En maartjeh blijft gewoon moeite houden om verstand boven gevoel te stellen... Maar ook is er bij haar verbetering te zien. Nee, deze keer herhaal ik het niet weer

Geen nieuws van mijn kant, eigenlijk. Het enige wat ik me wel eens afvraag is of ik goed contact met mijn ex zal overhouden aan de breuk. Ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Maar goed, wat is nu precies echt goed contact? Mijn andere ex'en spreek ook niet zo vaak, maar wanneer dat wel gebeurt dan is het gewoon goed. Ik heb te veel tijd om na te denken, dat zal het zijn...

Heeft iemand nog een complex probleem voor me?
Ik zie de verbetering gelukkig zelf nu ook wel langzamerhand, en echt, dat scheelt.

Haha tijd om na te denken is soms vervelend. Spreek je je ex nu wel?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:02:09 #16
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76885351
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:51 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik zie de verbetering gelukkig zelf nu ook wel langzamerhand, en echt, dat scheelt.

Haha tijd om na te denken is soms vervelend. Spreek je je ex nu wel?
Ik heb haar net voor de jaarwisseling nog gesproken. Ze wilde me toch nog even spreken voor ze een maand weg zou zijn. Ze zit op het moment in Zuid-Amerika.
pi_76885702
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 08:52 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja ik heb eigenlijk wel hetzelfde. Maar wat wil je na 2 dagen. Heb al wel weer veel gesmst met een andere dame en die komt met carnaval misschien langs Toch vult het het gemis van mijn ex echt niet aan.
Ik vind mijn ex wel een speciale meid, maar denk wel dat ik met iemand anders gelukkiger kan worden.
Onze relatie miste eigenlijk denk ik wel een paar belangrijke punten. Ik kon er echter wel mee leven. Maar ik zoek dan ook niet naar perfectie in een relatie.
Nog wakker zeg maar.
You make me come
You make me complete
pi_76885810
En Maartje, je moet maar zien wat je ermee doet. Anyways of je kiest voor je ex of niet. Ik persoonlijk heb het idee dat je nu blijft hangen tussen terugnemen en het gewoon uithouden. Neem afstand van hem of niet, kies! Aan de andere kant wie ben ik.
You make me come
You make me complete
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 12:16:20 #19
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_76885811
Ik heb een sterk voorgevoel dat ik vanavond bij het uitgaan mijn ex tegen ga komen.

en daar heb ik GEEN ZIN IN

Verder gaat ie eigenlijk wel goed
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:18:00 #20
278630 Snikch
Living my life
pi_76885849
Dankje Maartjeh en Evil_alex, merk inderdaad dat het positiever gaat, moet nog kijken waar de toekomst me brengt natuurlijk maar dat heb je toch maar deels in de hand. Kwa verleden kan ik er al wel wat beter mee omgaan dat ik niet meer bij me ex ben, vindt het nogsteeds jammer maar goed, het zij zo. Herken wel wat je zegt Alex, ben ook benieuwd hoe het contact met me ex gaat lopen als ik zegmaar over paar maanden weer contact op zou nemen als het wat beter gaat. Maar dat zien we dan wel weer, nog genoeg aan me hoofd voor het heden .

En maartjeh probeer inderdaad zoveel mogelijk je verstand te gebruiken, wat je zelf al aangeeft, je bent waarschijnlijk beter af zo en ik ben er ook van overtuigd dat je veeeel beter terecht gaat komen !
Maar er zit zeker vooruitgang in zo te zien, alleen denk ik wel dat het voor jezelf misschien slim is om toch wat meer afstand te nemen van je ex, zoals je al zegt: het lijkt nu allemaal beter te gaan dan ooit. Met die gedachten zul je toch (in ieder geval veel langer) in het verleden blijven hangen ben ik bang maar dat is mijn mening natuurlijk.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76885948
Ik mis mijn lieve haarbalbeestjes...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 12:25:31 #22
Dick Laurent Is Dead
pi_76886080
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik mis mijn lieve haarbalbeestjes...
hey, ik dacht dat jij geen internet had?
Hoe is de verhuizing gegaan man?
pi_76886461
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

hey, ik dacht dat jij geen internet had?
Hoe is de verhuizing gegaan man?
Ik zit dit dan ook onhandig op m'n mobiel te typen. Verhuizen ging prima, zoveel had ook niet mee te nemen.

Alleen de katten hè? Ik mis gewoon dat er een op m'n benen ligt, terwijl de ander onder de dekens tegen me aan ligt als ik ga slapen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 12:52:09 #24
Dick Laurent Is Dead
pi_76886911
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zit dit dan ook onhandig op m'n mobiel te typen. Verhuizen ging prima, zoveel had ook niet mee te nemen.

Alleen de katten hè? Ik mis gewoon dat er een op m'n benen ligt, terwijl de ander onder de dekens tegen me aan ligt als ik ga slapen.
Ik zou hier een hele foute opmerking bij kunnen plaatsen... maar dat zal ik maar niet doen

Maar nee, da's idd kut man... voor jou is het dus momenteel even: "de kunst van het loslaten van de katten"
pi_76887447
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waren het haar katten dat die niet mee gingen? of wouden jullie ze niet verhuizen met alle stress voor de beestjes?
Kan me erg goed voorstellen dat je ze mist, zelf eb ik ook 2 katten die "gelukkig"al van mij waren.
Mijn ex mist de beestjes geloof ik ook wel.

Mijn ex komt vanavond langs met haar ouders om de laatste grote spulletjes op te halen.
Had haar ook gemaild dat ik haar nog even wou spreken dan.
smsde ze me gister dat ze toch wel benieuwd was wat ik wou bespreken, dus ik stuurde terug dat ik er nog evne over wou hebben hoe het contact te doen voor de komende tijd., Stuurt ze pas uren later om 23:45 terug van hoe ik het contact dan voor me zag.
Ik was dus net voor het eerst weer uit sinds het uit is 5 weken geleden, stond er dus niet zo om te springen om daar dan direct antwoord terug op te sturen, aangezien ze het contact de afgelopen tijd redelijk had afgehouden..
Heb dus pas eind van de ochtend terug gestuurd dat ik het daar graag over wil hebben als ze hier is.
Het stappen was gezellig, was van plan om even alleen een paar biertjes te drinken, maar kwam me buurman tegen die ook op stap was, het werd dus iets meer als een paar biertjes, en wat later.
En de avond is iets anders gegaan als ik e had voorgesteld, want was van plan om alleen op stap te gaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan.
Heb nog gezellig staan babbelen met een paar dames, wat redelijk gemakkelijk ging, aangezien ik redelijk verlegen ben, en ik niet echt een held ben met aanspreken van de dames.
Heb me dus goed vermaakt, en het heeft me wel even goed gedaan het stappen.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')