Hij is wel mooi, alleen erg kerstachtigquote:Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef Mirjam het volgende:
nu OPI shim-mery chic op, ben er nog niet zo ondersteboven van eigenlijk.
[ afbeelding ]
totaal off topic.. maarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Mirjam het volgende:
oeh, ik sneed mis met het avocadoschillen, zó een klein stukje acryl van m'n wijsvinger eraf
gelukkig geen ernstige schade
ik snee de schil er met een mesje af na gehalveerd te hebbenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef progje het volgende:
[..]
totaal off topic.. maar
maar schillen??
Gewoon de avocado in 2 helften snijden..
en dan haal je zo met een lepel de helft leeg..
zoveel makkelijker
oeh, mooi!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
Nog 3 swatches van vanmiddag...lekker slordig gelaktgaat even om het idee!
CG Metallic Muse
[ afbeelding ]
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=909&Art_Type=1&descr=Avocado's%20snijdenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik snee de schil er met een mesje af na gehalveerd te hebben
die eerste 2 zijn heel gaaf..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
CG Metallic Muse
[ afbeelding ]
P2 Fancy
[ afbeelding ]
P2 Shockfull
[ afbeelding ]
Mooi!! Behalve de derde, die vind ik niet zo... ik ben niet zo van groen...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
CG Metallic Muse
[ afbeelding ]
P2 Fancy
[ afbeelding ]
P2 Shockfull
[ afbeelding ]
even een wattenstaafje in nagellakremover dopen, deze over de geknoeide stukjes halen en niemand ziet dat je nog moet oefenen;)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Mss het volgende:
Zo, zoals beloofd mijn nagels na 1,5e week te zijn gestopt met bijten. Alleen de linkerhand. Helaas heb ik mijn middelvinger iets te fanatiek gevijld dus die is behoorlijk kort nu
[ afbeelding ]
En met een roze lakje. Zoals je ziet moet ik nog oefenen met lakken
[ afbeelding ]
En ik zie dat jullie allemaal van die geweldige glitterlakjes hebben, waar komen die vandaan?
Waar koop je die?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef princess-a het volgende:
Mijn nagels worden nu ge-french-manicured door de Koh Calcium Nail whitener. Deze maakt écht het roze van mijn nagels rozer en het witte witter na ongeveer een half uurtje intrekken. (Op de foto lijkt het of er tussen wit en roze een geel randje zit maar dat is niet zo)
[ link | afbeelding ]
Ah dankje!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
even een wattenstaafje in nagellakremover dopen, deze over de geknoeide stukjes halen en niemand ziet dat je nog moet oefenen;)
Ik vind het best netjes..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Mss het volgende:
Zo, zoals beloofd mijn nagels na 1,5e week te zijn gestopt met bijten. Alleen de linkerhand. Helaas heb ik mijn middelvinger iets te fanatiek gevijld dus die is behoorlijk kort nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik zie dat jullie allemaal van die geweldige glitterlakjes hebben, waar komen die vandaan?
Ik heb deze bij de Douglas gekocht maar met 22 euro is ie wel redelijk aan de prijs. Hoewel ik em elke euro waard vind omdat ik niet zon ster ben in het zelf manicuren en je hier gewoon hele mooie nagels van krijgtquote:
Ja, ik ga morgen eens even nagelverharder en alles en een paar leuke lakjes inslaan, zodat ik er ook een beetje handigheid in krijg.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind het best netjes..
Zelf vind ik het inderdaad moeilijker om korte nagels te lakken dan lange..
Bij mijn eigen nagels zit ik er ook nog wel eens langs, omdat het vel aan de zijkant wat dikker is van het bijten
Vitamine B is voor je huid/haar/nagels dacht ik. Ook zou ik je hier de nagellak van mijn vorige post aan kunnen raden, de Koh calcium nail whitener. Sinds ik die gebruik zijn mijn nagels keihard!quote:Op maandag 18 januari 2010 01:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen eens even nagelverharder en alles en een paar leuke lakjes inslaan, zodat ik er ook een beetje handigheid in krijg.
Ik merk nu wel dat ik echt nog amper mijn vingers in mijn mond heb, met al die lagen lak. Dat had in bij mijn vorige pogingen wel, dat ik nog wel altijd mijn vingers in mijn mond heb. Zouden er trouwens een soort vitaminen bestaan om sterkere nagels te krijgen?
Maar ik zag hier iemand met lakjes die gebaseerd waren op Alice in Wonderland, waar zijn die gekocht? Die wil ik mezelf namelijk wel trakteren als ik over een tijdje mooie nagels heb.
Mooi zo, goeie manier om het bijten af te lerenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen eens even nagelverharder en alles en een paar leuke lakjes inslaan, zodat ik er ook een beetje handigheid in krijg.
Ik merk nu wel dat ik echt nog amper mijn vingers in mijn mond heb, met al die lagen lak. Dat had in bij mijn vorige pogingen wel, dat ik nog wel altijd mijn vingers in mijn mond heb. Zouden er trouwens een soort vitaminen bestaan om sterkere nagels te krijgen?
Maar ik zag hier iemand met lakjes die gebaseerd waren op Alice in Wonderland, waar zijn die gekocht? Die wil ik mezelf namelijk wel trakteren als ik over een tijdje mooie nagels heb.
Dankjewel! Ik ga me net als bovenstaande poster belonen als mijn nagels zo lang zijn als ik ze wil hebben. Ik werk als serveerster en mijn nagels breken ondanks kuurtjes nagelverharder om de haverklapquote:Op zondag 17 januari 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bestellen bij transdesign.com. max. 9 lakjes.
zet bij 'comments' dat je voor flat rate kiest, dan kost verzenden je 18 dollar voor 9 lakjes.
Knap hoor!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!! En wat zien je nagels er goed uit!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, straks teruglezen, eerst plaatje posten!
Ik had dus een Herome die holo leek in het potje. Gelukkig bleek het toch waar!Weliswaar niet zo holo als de bekende hololakken, maar juist heel subtiel, wat 'm weer erg geschikt maakt voor kantoor ofzo
Met flits:
[ afbeelding ]
En zonder, voor de kleur:
[ afbeelding ]
Het is kleur Kingston. Beetje rare naam voor zo'n kleur, bij Kingston denk ik aan groen, geel en rood, maar misschien ligt dat aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag maar eens swatchen, tijd niet gedaan!
Succes alle ex-nagelbijters!
Nog anderhalve week, dan mag ik mezelf trakteren op een Chanel lak (mits ik de kleur nog steedsvind
) !!
![]()
Oh mooi! En Inderdaad, Kingston doet mij denken aan dikke joints enzoquote:Op maandag 18 januari 2010 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, straks teruglezen, eerst plaatje posten!
Ik had dus een Herome die holo leek in het potje. Gelukkig bleek het toch waar!Weliswaar niet zo holo als de bekende hololakken, maar juist heel subtiel, wat 'm weer erg geschikt maakt voor kantoor ofzo
Met flits:
[ afbeelding ]
En zonder, voor de kleur:
[ afbeelding ]
Het is kleur Kingston. Beetje rare naam voor zo'n kleur, bij Kingston denk ik aan groen, geel en rood, maar misschien ligt dat aan mij
ik peuter die altijd weg met een cocktailprikkertjequote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, hoe lossen jullie dat op... als je met zwarte/donkere nagellak hebt gehad, hou je na het schoonmaken altijd van de rouwrandjes over rondom de nagels (in de diepste groefjes tussen nagel en huid). Hoe krijg je die weg?
Wattenstokje in nagellak remover doen en zo proberen om de rand weg te krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, hoe lossen jullie dat op... als je met zwarte/donkere nagellak hebt gehad, hou je na het schoonmaken altijd van de rouwrandjes over rondom de nagels (in de diepste groefjes tussen nagel en huid). Hoe krijg je die weg?
Goed peuren met een scherp dingetje zoals een vijl, of cocktailprikker iddquote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef zoeperzazke het volgende:
I wantz pix of zeh prettiez plzquote:Op maandag 18 januari 2010 10:53 schreef Mirjam het volgende:
jeej, eindelijk nfu.oh binnenzou tijd worden
straks uitpakken
Oooooh all the prettiezquote:Op maandag 18 januari 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
nummers 61, 2 x 51, 45, 64.
achteraf gezien weet ik niet waarom ik holo's heb besteld, ze hebben zó veel andere mooie dingen.
maarja, ik ben gék op holo's
Whoooo. *Kwijlt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
nummers 61, 2 x 51, 45, 64.
achteraf gezien weet ik niet waarom ik holo's heb besteld, ze hebben zó veel andere mooie dingen.
maarja, ik ben gék op holo's
ah, mooi, dan kunnen die van CG eventueel wegquote:Op maandag 18 januari 2010 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooooh all the prettiezMooi hoor! Nou die holo's van Nfu Oh schijnen holo's te zijn waar je U tegen zegt! (MiMu had er een tijdje terug een gepost op haar blog, kanonne wat een holo!! )
Waarom heb je 2 x 51?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |