Netjes hoor! Ach, en als die 20 gelukt is, zijn die 3 die erbij gekomen zijn ook wel weer te doen, toch? Okay, dan hou ik m'n mond eroverquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben vorig jaar 20 Kg afgevallen, daarna (afgelopen kerst) 3 kg. aangekomen wat er nu weer ff af moet. Ik weeg nu 60 Kg. En breek me de bek niet open over menstruaties. Zelfs mét Myrena nog steeds om de 2 weken en dan 10 tot 14 dagen ongesteld. Nu was ik net ongesteld geweest, 3 (!!!) dagen later alweer volop ongesteldEcht...die baarmoeder gaat eruit (was de laatste optie van de gyn) [/OT]
Hier! ik lees wel meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef romika het volgende:
Waar is trouwens die Surveillance-Fiets gebleven?????????![]()
Die zou zijn lange gelakte nageltjes nog komen laten zien hiier![]()
Fiets waar zit je??
nee, emotioneel niet, ikzelf ben er al jaren klaar mee. Ben al 12 jaar gesteriliseerd, dus toen wist ik al dat 3 kids genoeg was. Maar de gyn en doktoren wilden maar niet meewerken, en dus de ene na de andere methode geprobeerd om de menstruaties onder controle te krijgen (zonder resultaat) Dus nu is het gewoon klaar...eruit met dat krengquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Netjes hoor! Ach, en als die 20 gelukt is, zijn die 3 die erbij gekomen zijn ook wel weer te doen, toch? Okay, dan hou ik m'n mond erover. Lijkt me wel klote als je er zoveel last van hebt!! Kan me wel voorstellen dat je het zat bent. Is dat een ingrijpende operatie, baarmoeder verwijdering? Lijkt me ook wel een emotionele beslissing!
Okay, misschien als we met z'n allen heel hard roepen dat ze wel komtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
MiMu is gesignaleerd wel
In fotoboek. Ze deed update doen.
Dan is het inderdaad niet zo emotioneel.. dat ze je dan maar snel ermee willen helpen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, emotioneel niet, ikzelf ben er al jaren klaar mee. Ben al 12 jaar gesteriliseerd, dus toen wist ik al dat 3 kids genoeg was. Maar de gyn en doktoren wilden maar niet meewerken, en dus de ene na de andere methode geprobeerd om de menstruaties onder controle te krijgen (zonder resultaat) Dus nu is het gewoon klaar...eruit met dat kreng
Nou dat is mooi.....dan hebben we nog heel effies geduldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier! ik lees wel mee![]()
foto;s komen ook. Volgende week.
Good to know! Ik ga morgen naar Beverwijk! (als het niet teveel gesneeuwd heeft... moest net ook met 80 over de snelweg...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel china town. helemaal naar rechts lopen meteen en dan een shopw aar alles een euro is.
maar vooralsnog vind ik ze kut, ik krijg met geen mogelijkheid de lak op m'n stempel
Ik heb daar vrijdag 3 lakken besteld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Heb net 10 lakjes besteld bij Alicejohavesentials,kan niet wachten tot het binnen is
Dat klinkt heel erg mooi!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:33 schreef bernies het volgende:
Dag dames!
Alles goed met jullie?
Heb afgelopen week weer een aantal mooie lakjes binnen gekregen waaronder refelection pool van OPI. Vanminddag weer lekker lakken! Heb nu nog DS Mystery op. Heel donker paars met fijne gouden glitters erg mooi!
Bij Alice en Jo verkopen ze ook Barry M, een aanrader is Racing Green, zelfde kleur als de groene mini!
Fijne lakdag vandaag!
Op dr blog staat dat ze ziek is en ze misselijk wordt van de geur van nagellak,quote:
ahja, dat kan. wel vervelend.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op dr blog staat dat ze ziek is en ze misselijk wordt van de geur van nagellak,dus misschien is dat het.
Mooi kleurtjequote:Op zondag 17 januari 2010 @ 12:45 schreef m@x het volgende:Stompjes
[afbeelding]
Catrice - Smooth Chocholate
nagelriemen zien er niet uit maar dit is nog niks vergeleken met de bloederige puinzooi die het normaal is door het velletjes bijten![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi kleurtje
En dat heb ik ook altijd. Ben nu gestopt. Al 5 dagen (ik voel me net zo'n roker)
Niets mis met je stompjes hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef m@x het volgende:Stompjes
[ afbeelding ]
Catrice - Smooth Chocholate
nagelriemen zien er niet uit maar dit is nog niks vergeleken met de bloederige puinzooi die het normaal is door het velletjes bijten![]()
Oef, dan heb je ook alles tegelijk zegquote:Op zondag 17 januari 2010 @ 12:50 schreef m@x het volgende:
[..]Het is idd een beetje een verslaving/gewoonte waar je van moet afkicken. En ik ben ook nog pas geleden gestopt met roken. Ik weet van gekheid niet wat ik met mezelf aan moet
Dan zouden ze er volgend weekend toch wel moeten zijn? Ben echt heel benieuwd.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef bibi het volgende:
[..]
Niets mis met je stompjes hoor![]()
Kreeg net mail, ze hebben onze lakjes de 14e verstuurd, laat
Oh wow, dat vind ik een mooie kleur. Die moet even aan mijn verlanglijstje worden toegevoegd.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:12 schreef Nune het volgende:
Middag!![]()
Mooi kleurtje M@x! Vind je nagels helemaal niet zo stomperig hoor!
Ik heb net even Dorothy Who? opgesmeerd, maar ik weet niet of ik hem erop hou. Vind hem te glitterig voor mijn stemming vandaag.![]()
[ afbeelding ]
+ Zielige middelvingernagel.
Ik heb ook even een account aangemaakt op blogger.com, zodat ik lekker iedereen van comments kan voorzien en jullie mooie nagels kan bewonderen.
we leren het nog welquote:
leuk, al was dorothy who ook leuk hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 16:17 schreef Nune het volgende:
Zo. Dorothy Who er toch maar afgehaald en nu MPJ op.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk, al was dorothy who ook leuk hoor
OMG..gaat het weer een beetje? Ik kan me nog herrineren dat ik bij mijn eerste bevalling rugweeen had. Dan is inderdad op je knieen of gewoon over een stoel hangen het enige wat nog enigszins draaglijk is. (niet dat jij nu weeen hebt he?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb sinds vrijdag al naakte nagels![]()
was net begonnen me tlakken, toen kreeg ik een pijnaanval en was het gedaan met de pret helaas.
wat al had gelakt afgehaald en op m'n knieën op de bank gelegen
Hopelijk gaat het weer wat beter!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb sinds vrijdag al naakte nagels![]()
was net begonnen me tlakken, toen kreeg ik een pijnaanval en was het gedaan met de pret helaas.
wat al had gelakt afgehaald en op m'n knieën op de bank gelegen
Hoi! Je hebt gelijk hoor, moest heeel goed kijken maar er staat "42, Dress to party" naast de streepjescodequote:Op zondag 17 januari 2010 16:07 schreef AmNaBa het volgende:
Hi, vraagje voor Princess-A
Dit stond in nummer 58,over jouw mooie nagels!![]()
" Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mooi! Kleur ook! Is dat toevallig Bellydancing van Sephora? Zo nee, hij lijkt sprekend
Dankje Zo nee, het is de Essence multi dimension 3 in 1 xxxl shine. Er staat 17 onder op het potje"
Ook ik vind dat een mooie kleur, staat er op het potje zelf ook hoe de kleur heet?
Aan de andere kant van het logo staan nummers met een naam.
Thnx,
![]()
AmNaBa
Fijn, en gewoon lekker rustig aan blijven doen!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef Mirjam het volgende:
thanks ladies
gaat wat beter nu ja, rustigjes aan en goed eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |