Andere tips:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dan wel het voordeel van zo'n stappending?
Bedankt voor de tips, trouwens.
Liev zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef snakelady het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist!
Wat zijn jullie allemaal creabea geweest, heel leuk!!
Heb vandaag Wild Lilac van Gosh op met een paars steentje.
[ afbeelding ]
Leuk Konad randjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef Sarabi het volgende:
Bruine nagellak van bourjois, valse nageleffect (geen fijne nagellak)
en witte konad randje
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo gaat opeens langzaam hier![]()
Puckzzz, moooi hoor die nfu uh![]()
Snakelady, fijn kleurtje is dat toch he! Mijnes is al bijna leeg![]()
Sarabi, mooie konad![]()
Gister had ik maar weer eens mijn DS Signature uit de kast getrokken, een van m'n favos, letterlijk ook echt bijna leeg onderhand![]()
[ afbeelding ]
...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn eigen nagels met een laag gel erop. ben nog steeds heel blij met de primer Obli
In iets beter daglicht, 2 x Ruby Pumps, 1 x Nfu Oh #49:
[ afbeelding ]
Ga je beeldscherm calibreren!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.... Al zou ik het zelf waarschijnlijk nooit dragen, teveel oranje. Maar wat een prachtige combi zeg!!
Wel heel stylish, komt me een beetje ...uhh. stja..barok(???) overquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef es70 het volgende:
Ik word zo hebberig van dit topic door de mooie kleurtjes en leuke Konads.
Een 'oudje' (week) van mij, op het moment weinig inspiratie en behoorlijk last van CTS die me beperkt in mijn bewegingsvrijheid
.
[ afbeelding ]
Klopt het dat ik al een paar topics MiMu's creaties mis?![]()
@Mirjam: Zijn die 'Konad'plates een beetje makkelijk te vinden in Beverwijk?
Vond 't zelf ook wel geslaagdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel heel stylish, komt me een beetje ...uhh. stja..barok(???) over
Wat is CTS?
Thanksquote:
Dat heetf mijn vader aan beide polsen gehad, dat ik de link niet heb gelegdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vond 't zelf ook wel geslaagd.
CTS
[..]
Thanks.
Ja, MiMu is inderdaad al een tijdje afwezig geloof ik.. Hoop dat ze gewoon even beetje Fok! moe is ofzo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef es70 het volgende:
Een 'oudje' (week) van mij, op het moment weinig inspiratie en behoorlijk last van CTS die me beperkt in mijn bewegingsvrijheid
.
[ afbeelding ]
Mwah..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je nagels trouwens! Lukt het een beetje om eraf te blijven?
OMG!!! welke is dat? Is dat Mad as a Hatter?quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!!! welke is dat? Is dat Mad as a Hatter?
Oh pooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:13 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Debsterr!
Ik ga MAAH er nu afhalen!
Bij TD is Re-fresh Mint uit de Up&Away collection al N/A ,
Everybode loves minty greens!
Erg mooi en netjesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Is ook moeilijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwah..
Er zijn drie nagels die niet echt mee willen werken. [de pinkjesen de rechter ringvinger]
Voor de rest gaat het redelijk.Wel moeilijk hoor !
Mooi!quote:
Sjiek!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Oeh! Gaaf!!!! ik heb hem in bestelling staan, yay!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef Nienke_ het volgende:
Hallo dames,
Sorry dat ik hier zo inbreek, maar hebben jullie misschien ervaring met deze site/aanbieding? http://www.goedkoopstenag(...)agellak-assorty.html
Je kunt er namelijk 10 willekeurige OPI lakjes krijgen voor 30 euro, en dat leek me wel een mooie aanbieding. Het is wel jammer dat je niet zelf de kleuren uit kan kiezen, maar voor 3 euro per flesje maakt me dat niet zo uit.
Maar verrassingspakketten zijn zo leuk!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb liever voor 40 euro 9 lakjes van TD
Dan kun je tenminste zelf uitzoeken welke kleuren enzo.
ikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef Nienke_ het volgende:
Hallo dames,
Sorry dat ik hier zo inbreek, maar hebben jullie misschien ervaring met deze site/aanbieding? http://www.goedkoopstenag(...)agellak-assorty.html
Je kunt er namelijk 10 willekeurige OPI lakjes krijgen voor 30 euro, en dat leek me wel een mooie aanbieding. Het is wel jammer dat je niet zelf de kleuren uit kan kiezen, maar voor 3 euro per flesje maakt me dat niet zo uit.
Ik lees hier trouwens al een tijdje mee, en de creaties die jullie maken zijn echt super!![]()
Ik faal... ik ga bestellen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumeinikhoumein
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:58 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
zag een soort stripers ofzo van essence staan bij de kruidvat, dus ik denk ga het meteen even proberen :p
ben zelf erg tevreden met het resultaat
alleen wat is het moeilijk om glitters normaal te fotograferenhaha
Inderdaad een goed idee om even te mailen! Ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik faal... ik ga bestellen...
Edit: eerst even gemaild of het wel full-size potjes zijn, dus 15 ml. Dat ik niet straks zit opgescheept met 10 mini's.
Ik had een helder moment..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Nienke_ het volgende:
[..]
Inderdaad een goed idee om even te mailen! Ben benieuwd naar het antwoord.
Er komt nog wel btw bij, en 7,50 verzendkosten.. Dus de prijs per lakje wordt nog wel wat hoger. Maar als het echt normale potjes zijn valt het als nog mee!
Als je de kleuren zelf zou kunnen bepalen was het idd een goede aanbieding! Ben alleen zo bang dat je 8 verschillende zachtroze krijgt en twee rode of zo, maar verassingspakket is altijd leuk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef Nienke_ het volgende:
Oh, als je het zo uitrekent valt het eigenlijk best tegen.![]()
Maar ik vind het ook wel leuk om een verrassingspakket te krijgen, en bestellen in Nederland vind ik toch fijner dan uit Amerika, ook al hoor ik alleen maar goede verhalen over Transdesign. Maar even het antwoord van het mailtje van Lindytje afwachten.
Ik heb ook pizza gegeten (maar dat doe ik wel vakerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Heb net een pizza Formagio met xtra champignons op....
Is echt al een jaar geleden dat ik dat heb gehad (dieet, calorieen enzo)
Oh wat was de lekkerrrrrrr
jawel china town. helemaal naar rechts lopen meteen en dan een shopw aar alles een euro is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef es70 het volgende:
Ja maar jij kan alles eten zonder 1 gram aan te komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ook pizza gegeten (maar dat doe ik wel vaker) en heb nog een toetje in de vriezer.. BEN & JERRY'S
.
Hm, dan is mijn lichaam denk ik al 40quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar jij kan alles eten zonder 1 gram aan te komen.wacht maar tot je de 30 hebt gepasseerd
Ik geloof dat de ingreep idd nogal redelijk is (mijn broer heeft 't ook aan beide polsen gehad), maar ik kan pas f*cking 17 maart bij de neuroloog terechtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heetf mijn vader aan beide polsen gehad, dat ik de link niet heb gelegd![]()
Maar de ingreep is toch redelijk te doen?
Niet meer, ik heb een zitbaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar jij kan alles eten zonder 1 gram aan te komen.wacht maar tot je de 30 hebt gepasseerd
Nou ja, voor die euro wil ik ze wel proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel china town. helemaal naar rechts lopen meteen en dan een shopw aar alles een euro is.
maar vooralsnog vind ik ze kut, ik krijg met geen mogelijkheid de lak op m'n stempel
Nou jawel, ze kunnen verschrikkelijk verkleuren zonder base coat, ik had een foute base coat en toen verkleurden ze alsnog, dus dan maakt het idd geen verschil neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef _charlie het volgende:
Mijn basecoat is zo onderhand een beetje oud en stroperig geworden waardoor mn lak er niet meer normaal mooi op wil... zonder basecoat lakken heeft toch niet per direct echt effect op je nagels of wel? (heb nog nooit onder gelakt..)
Oh blah... Maandag dan maar weer nieuwe halen. Thnx anyways!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nou jawel, ze kunnen verschrikkelijk verkleuren zonder base coat, ik had een foute base coat en toen verkleurden ze alsnog, dus dan maakt het idd geen verschil nee
Leuk Snakelady en wat een mooie kleur! En dat steentje vindt ik helemaal leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef snakelady het volgende:
Heb vandaag Wild Lilac van Gosh op met een paars steentje.
[ afbeelding ]
Vind het er toch lief uitzien hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
Serieus,. Ik hou het wel bij simpel lakken.
Als ik creatief ga doen krijg je dit soort dingen.
[ afbeelding ]
Mooi!!!!!!!!!!!! Hier hou ik wel van……quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:58 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
zag een soort stripers ofzo van essence staan bij de kruidvat, dus ik denk ga het meteen even proberen :p
ben zelf erg tevreden met het resultaat
alleen wat is het moeilijk om glitters normaal te fotograferenhaha
Jammer van de blurry foto maar de kleur is wel mooi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef tass het volgende:
Nu zit dit er nog op, van essence:
[ afbeelding ]
PS: hoe krijg ik scherpe foto's van mijn nagels??? Ik word gek van dat wazige gedoe met mijn mobiel!
Jajajajaja……nu weet ik het wel hoor Puckzzzzzzzzzzz…..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn eigen nagels met een laag gel erop. ben nog steeds heel blij met de primer Obli
In iets beter daglicht, 2 x Ruby Pumps, 1 x Nfu Oh #49:
[ afbeelding ]
Leuk gedaan……..hou wel van nailart.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Mad as a Hatter…..mooi Debsterrquote:
Ben vorig jaar 20 Kg afgevallen, daarna (afgelopen kerst) 3 kg. aangekomen wat er nu weer ff af moet. Ik weeg nu 60 Kg. En breek me de bek niet open over menstruaties. Zelfs mét Myrena nog steeds om de 2 weken en dan 10 tot 14 dagen ongesteld. Nu was ik net ongesteld geweest, 3 (!!!) dagen later alweer volop ongesteldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet meer, ik heb een zitbaan.. maar hey, vriendje is pleite vanavond dus ik moet toch iets doen om me te vermaken
, en ik ben ook nog eens ongesteld
.
Hoeveel ben jij eigenlijk afgevallen de laatste tijd?
Netjes hoor! Ach, en als die 20 gelukt is, zijn die 3 die erbij gekomen zijn ook wel weer te doen, toch? Okay, dan hou ik m'n mond eroverquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben vorig jaar 20 Kg afgevallen, daarna (afgelopen kerst) 3 kg. aangekomen wat er nu weer ff af moet. Ik weeg nu 60 Kg. En breek me de bek niet open over menstruaties. Zelfs mét Myrena nog steeds om de 2 weken en dan 10 tot 14 dagen ongesteld. Nu was ik net ongesteld geweest, 3 (!!!) dagen later alweer volop ongesteldEcht...die baarmoeder gaat eruit (was de laatste optie van de gyn) [/OT]
Hier! ik lees wel meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef romika het volgende:
Waar is trouwens die Surveillance-Fiets gebleven?????????![]()
Die zou zijn lange gelakte nageltjes nog komen laten zien hiier![]()
Fiets waar zit je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |