Misschien wil je gewoon in de smaak vallen bij de vrouwen hier?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja nou, ik vind dat gewoon leuk om te zien allemaal.![]()
En ik ga mijn nagels ook lakken, en dan zijn jullie allemaal jaloers op mijn mooie lange nagels. Zo.
Hahahaha Fiets..........ik ben zo benieuwd!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En ik ga mijn nagels ook lakken, en dan zijn jullie allemaal jaloers op mijn mooie lange nagels. Zo.
Mooi Sarabi, ik hou van Konadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef Sarabi het volgende:
Bruine nagellak van bourjois, valse nageleffect (geen fijne nagellak)
en witte konad randje
[ afbeelding ]
Puckzzzquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!! De macro ook
Ik was net ietsje te laat thuis om nog het volle daglicht mee te krijgen. Maar NfuOh flitsen is gewoon geen optie. Dus ik heb de minst bewogen foto eruit gepikt
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel mooie glitterblurry's van de Nfu Oh
Als jij nou goed oefent, mag je daarna mijn nagels lakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga het morgen eens proberen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sowieso een striper, en je hand laten steunen op de tafel
@ Obli: Mooi en ziet er heerlijk uit Obliquote:
Creabea met Oblivion
[ afbeelding ]
PeRi en haar mooie Konad
[ afbeelding ]
Snkr's nagels zijn Gorgeous!
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
#49 over 2 lagen Ruby Pumpsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef romika het volgende:
[..]
Puckzzz.............
wat mooiiiiiiiiiiiiii
Welke Nfu-oh is dit?
Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef romika het volgende:
[..]
Puckzzz.............
wat mooiiiiiiiiiiiiii
Welke Nfu-oh is dit?
sneldrogende topcoat zoals sec he vite welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef RenRen- het volgende:
Lees ik dat nou goed? Moet je topcoat op je nagellak smeren als die nog niet helemaal droog is? Sorry voor die 100 vragen van me, maar ik heb me nooit zo verdiept in hand/nagelverzorging.
Mooi............. die heb ik ook allebei..........quote:
Gaaf Puckzzz!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!! De macro ook
Ik was net ietsje te laat thuis om nog het volle daglicht mee te krijgen. Maar NfuOh flitsen is gewoon geen optie. Dus ik heb de minst bewogen foto eruit gepikt
[ afbeelding ]
Ik heb hem in de natte lak gedrukt en daarna gewoon een topcoat laagje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sneldrogende topcoat zoals sec he vite wel
dames, hoe doen jullie dat met rhinestones eigenlijk?
ik neem aan dat jullie ze gewoon in de nog natte lak/topcoat drukken, maar dan? het geheel afdekken met een dikke laag topcoat, of juist niet?
en na gebruik recyclen?
Baaalen zeg! Ik heb toen zo'n groei activator geprobeerd, die kun je overslaan wat mij betreft, want die doen volgens mij niet zo veelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef trovey het volgende:
Bang....dat was de laatste fatsoenlijke nagel van mijn rechterhand...in de duimnagel zit nu ook een scheur....heb maar even de linkerkant wat korter gemaakt anders is het geen gezicht en nu maar wachten tot het allemaal weer een beetje op lengte is....nog tips om het groeien wat te bevorderen want dat gaat bij mij laaaaaaaaaangzaaaaaaaaaam
Het zonnetje piept er af en toe door hier. Zal ik straks eens doen. eerst maar eens aankleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef Oblivion het volgende:
Pukczzz, morgen nog een keer in het daglicht doen hoor, krijg je geen spijt van, het is nu al mooi!
Wauwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo gaat opeens langzaam hier![]()
Puckzzz, moooi hoor die nfu uh![]()
Snakelady, fijn kleurtje is dat toch he! Mijnes is al bijna leeg![]()
Sarabi, mooie konad![]()
Gister had ik maar weer eens mijn DS Signature uit de kast getrokken, een van m'n favos, letterlijk ook echt bijna leeg onderhand![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel tof kleurtje is datquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Gister had ik maar weer eens mijn DS Signature uit de kast getrokken, een van m'n favos, letterlijk ook echt bijna leeg onderhand![]()
[ afbeelding ]
Geinig zo'n randje! * IJsdraakje moet zich toch eens meer verdiepen in dat stempelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef Sarabi het volgende:
Bruine nagellak van bourjois, valse nageleffect (geen fijne nagellak)
en witte konad randje
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven oefenen, het wordt vanzelf beter, echt waar!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
Serieus,. Ik hou het wel bij simpel lakken.
Als ik creatief ga doen krijg je dit soort dingen.
[ afbeelding ]
Sjiek!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:58 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
zag een soort stripers ofzo van essence staan bij de kruidvat, dus ik denk ga het meteen even proberen :p
ben zelf erg tevreden met het resultaat
alleen wat is het moeilijk om glitters normaal te fotograferenhaha
Zoek naar de macro standquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef tass het volgende:
PS: hoe krijg ik scherpe foto's van mijn nagels??? Ik word gek van dat wazige gedoe met mijn mobiel!
Nee, het zijn mijn eigen nagels met een laag gel erop. ben nog steeds heel blij met de primer Obliquote:
mooi subtielquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:58 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
zag een soort stripers ofzo van essence staan bij de kruidvat, dus ik denk ga het meteen even proberen :p
ben zelf erg tevreden met het resultaat
alleen wat is het moeilijk om glitters normaal te fotograferenhaha
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn eigen nagels met een laag gel erop. ben nog steeds heel blij met de primer Obli
In iets beter daglicht, 2 x Ruby Pumps, 1 x Nfu Oh #49:
[ afbeelding ]
Oh Puckzzz! Zo vind ik hem nog mooier!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn eigen nagels met een laag gel erop. ben nog steeds heel blij met de primer Obli
In iets beter daglicht, 2 x Ruby Pumps, 1 x Nfu Oh #49:
[ afbeelding ]
Nope! Al maakt het mij nooit zo uit of het kunst of puur natuur is, als het maar mooi isquote:
Leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef tass het volgende:
Jee wat heb ik weer een mooie nagels gezien mensenRespect hoor!
Ik heb mijn proefdingetjes van Konad binnen en dat stempelen dat is best leuk, alleen is het wel heel inimini, althans het plaatje dat erbij zat dan.
Zou ik dan andere imageplates moeten kopen?
En die met die randjes op de french manier, (snappen jullie me nog?) vind ik ook super mooi.
Moet er wel nog mee oefenen.....
Nu zit dit er nog op, van essence:
[ afbeelding ]
Heb ook het setje met de kleine Opi's binnen en die zijn me toch mooooooi! Echt veel mooier als ik had gedacht. 4 roodtinten, en rood blijf ik toch het mooiste vinden![]()
[ afbeelding ]
De grote is een wat paarsachtige en die is ook mooi.
Al met al ga ik ze vanavond lakken allemaal en een beetje aan de knutsel ermee!
PS: hoe krijg ik scherpe foto's van mijn nagels??? Ik word gek van dat wazige gedoe met mijn mobiel!
Hmmm ik zou er wel voorzichtig mee zijn, als je gaat buffen haal je toch een klein laagje weg... Is het om gladde nagels te krijgen? Dan zou ik denk eerder gaan voor een ridgefiller onder je lakquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Is zo'n 4stappenvijl van Herome (?geloof ik) eigenlijk een goed plan voor herstellende nagels.[Aangezien ze een beetje beginnen te groeien! Maar dus wel erg broos zijn!]
Of maakt het weinig verschil?
Voor kort houden zou ik kiezen voor een glasvijl, dus niet zo'n stappen ding.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. oke.
Nee het gaat vooral om het kort houden van mn nagels, haakjes etc weg te kunnen werken, en hopelijk -voor zover een vijl daar verantwoordelijk voor is- dat ze wat sterker worden/ze er niet nog slechter van worden.
Wat is eigenlijk sowieso de beste manier om je nagels korter te vijlen? Vijltechnieken voor relatief ronde nagels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |