daarom kom ik in dit topic op therapiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uhuh, een man die nagels bijt...![]()
Vieze handen die dan aan je lijf moeten komen..![]()
Echt hoor, zo'n afknapper..
Bedankt, hier kan ik wel wat mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mij ligt het echt aan de lak. Die essence plates stempelen net zo goed. Wat ik alleen echt bagger vind van essence is die scraper. Dat kun je beter met een oud bankpasje (of van verzekering, ponsplaatje, etc) doen. gaat bij mij beter dan een scraper! (ook beter dan met de konad scraper..)
Maar die speciale konad-lak vind ik persoonlijk erg fijn!! (china glaze schijnt ook goede te hebben om te stempelen, uit de chrome-collectie geloof ik. Oh, en essence Show your feet heb ik ook wel goede dingen over gehoord)
Graag gedaan. Ik had niet gezien dat Lindytje er al over gepost hadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Nune het volgende:
Oh, er was al meer gepost.![]()
Bedankt voor de tips Loqi! Nu even nog rondneuzen op internet en wachten op mijn salaris en dan kan ik binnenkort ook aan de Konad.
Mooie nagels Sarabi!
Mooi!! De macro ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef snakelady het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist!
Wat zijn jullie allemaal creabea geweest, heel leuk!!
Heb vandaag Wild Lilac van Gosh op met een paars steentje.
[ afbeelding ]
thanksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:28 schreef Loqi het volgende:
@ Mirjam: Ik vind zelf de konad lakken het beste stempelen, er zijn wel wat andere lakken die het goed doen, maar die zijn zeldzaam. De essence plates zelf doen het bij mij wel goed, mits je de stempel eerst wat ruw maakt met een vijl.
Voor must haves zou ik dus zeker beginnen met een aantal stempellakken van konad zelf, die doen het gewoon altijd goed (behalve de zilver). Bijvoorbeeld zwart en wit. Ik heb ook goede ervaringen met de paarse.
Verder een paar leuke plates en misschien de 2-way stempel. Daar zit ook een groene kant op, dan zie je ook de lak als je bijvoorbeeld met rood ofzo wilt stempelen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!! De macro ook
Ik was net ietsje te laat thuis om nog het volle daglicht mee te krijgen. Maar NfuOh flitsen is gewoon geen optie. Dus ik heb de minst bewogen foto eruit gepikt
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel mooie glitterblurry's van de Nfu Oh
Mooi!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!! De macro ook
Ik was net ietsje te laat thuis om nog het volle daglicht mee te krijgen. Maar NfuOh flitsen is gewoon geen optie. Dus ik heb de minst bewogen foto eruit gepikt
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel mooie glitterblurry's van de Nfu Oh
sowieso een striper, en je hand laten steunen op de tafelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Als jullie zoals in de OP iets met lijntjes willen maken, doen jullie dit dan gewoon met een normaal kwastje met de hand? Ik zou dan echt zwaar falen namelijk. Is daar een trucje voor?
Budget weet ik ze nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks
was is een mooie budgetsite waar je wel gewoon echte konadspullies kunt bestellen?
Thanks!!!quote:
Inderdaad striper, en ik beweeg mijn vinger/nagel in plaats van het kwastje.. als je snap wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sowieso een striper, en je hand laten steunen op de tafel
Helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uhuh, een man die nagels bijt...![]()
Vieze handen die dan aan je lijf moeten komen..![]()
Echt hoor, zo'n afknapper..
ja nou, ik vind dat gewoon leuk om te zien allemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |