Zo mee eensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef S.Seagal het volgende:
Ik hou overal van hoor als het maar goed is gedaan. Maar ik ben gewoon niet fan van een bepaalde band/zanger, er zijn uitzonderingen. Maar ik kan niet begrijpen dat iemand bijvoorbeeld elektro luistert. Met die ping-pong geluidjes en zipperdezap dingen.
Jammer. Je wil dus niet met me pokeren.quote:
Ik kan het niet eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jammer. Je wil dus niet met me pokeren.
En de autoalarmen, toeters en bellen mogen niet vergeten worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef S.Seagal het volgende:
Ik hou overal van hoor als het maar goed is gedaan. Maar ik ben gewoon niet fan van een bepaalde band/zanger, er zijn uitzonderingen. Maar ik kan niet begrijpen dat iemand bijvoorbeeld elektro luistert. Met die ping-pong geluidjes en zipperdezap dingen.
Ik leer het je.quote:
Normaal gesproken kan ik er ook niet zo tegen. Net als die dance zooi wat ze bij 538 helemaal grijs draaien. Maar soms, heel soms, zit er wel eens een lekker nummertje tussen. Maar dingen zoals trance etc zal ik nooit snappen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef S.Seagal het volgende:
Nou ik zal je PM'en. In ruil voor je msn dan.quote:
Niet zo erg als nintendocore.quote:
Dat soort shit is juist wel grappig.quote:
Is dat serieus Leighton Meester die "meezingt"?quote:
In een discotheek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat soort shit is juist wel grappig.
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef S.Seagal het volgende:
zat ik van de weekquote:
Ja. Zij is lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat serieus Leighton Meester die "meezingt"?_! Wat een grafnummer is dat.
Namenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zijn sommige vrouwen in deze SC zo zuur en afgunstig.
Flinkequote:
4EBE? Maisnon? Allure_?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht dat wij twee zielen, één gedachte waren.quote:
Ja ik weet ook wel over wie je het hebt waarschijnlijk maar als ik dat post gaat ze weer zeggen dat iedereen afkraak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij twee zielen, één gedachte waren. [ afbeelding ]
Ik zou het raken.quote:
Ik vind dat ze een raar gezicht heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee als ik vragen mag?
Uit msn blijkt dat ik inderdaad perfect wist over wie het gingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel over wie je het hebt waarschijnlijk maar als ik dat post gaat ze weer zeggen dat iedereen afkraak.
Ja, maar jij raakt alles met voldoende make-up, een adem en hartslag.quote:
Bro from another ho.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uit msn blijkt dat ik inderdaad perfect wist over wie het ging.
Sommige mannen zijn niet veel beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Iemand voelt zich aangesproken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn niet veel beter.
Namen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn niet veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |