*kuch*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_R![]()
Deze is voor jou en Rossi
Jezus nou dan kon ie me helemaal de boom in hoor, met zo een horkenreactie, sorry dat ik t zegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het nog niet. afleiding is misschien wel oke maar of ik erg gezellig ben weet ik niet.
Vriend zei dat net tegen schoonvader zijn reactie dat is zonde van het geld
Wie zijn reactie waarop? Wat is zonde van het geld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het nog niet. afleiding is misschien wel oke maar of ik erg gezellig ben weet ik niet.
Zou ik ook doen ja... Maar ik zou ook even navragen bij de DA of het zou kunnen zijn dat Fire het heeft doorgegevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Tussen het overlijden van Snowy en de komst van Rossi zit een maand of 3. Waarbij de bakken goed zijn schoon gemaakt met dettol en chloor evenals de rest van het huis. Zorro en Fire zijn zelfs nog 3 weken uit logeren geweest dus het lijkt mij vrij onmogelijk dat zij het hebben kunnen doorgeven daarbij is Zorro erop getest en die had het niet.
Wij gaan zeker contact opnemen met de fokster en de rasvereniging.
Toch fijn om te weten dat je ons in de gaten houdt...quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, zelfs de kattenexperts hier hebben er een andere mening over, dan ga ik niet eens meer proberen het te begrijpen![]()
Het maakt het ook zeer zeker niet minder erg van Rossi natuurlijk.
Maar het lijkt me wel van belang om uit te zoeken of het wel verstandig is om weer een nieuw kitten te nemen ...f_r wat ga je vanavond doen nu?
*mompelt iets over ouder wordende schoonvaders, dure verzoringstehuizen, lijden uitstellen en geldverspilling*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gok dat het gaat over dat verplicht iets van vanavond , dat het zonde van het geld is als ze niet mee gaat daarheen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mompelt iets over ouder wordende schoonvaders, dure verzoringstehuizen, lijden uitstellen en geldverspilling*
kan die ziekte ook in huis dwalen? of is t zuiver van kat op kat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Het risico dat het door de aanwezig katten alsnog zou kunnen worden doorgegeven heeft mij er in ieder geval van overtuigd om dat absoluut niet te doen (al kreeg ik genoeg aanbod van mijn omgeving)......het is zo'n nachtmerrieziekte dat ik elk risico absoluut wil uitsluiten.
Ja, t klinkt een beetje zoals parvo, qua besmettelijkheid en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Het risico dat het door de aanwezig katten alsnog zou kunnen worden doorgegeven heeft mij er in ieder geval van overtuigd om dat absoluut niet te doen (al kreeg ik genoeg aanbod van mijn omgeving)......het is zo'n nachtmerrieziekte dat ik elk risico absoluut wil uitsluiten.
ceiling-fiets is watching you....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat je ons in de gaten houdt...
Die reaktie ken ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien bedoelde hij dat het zonde van het geld is als ze wél gaat terwijl ze er eigenlijk geen zin in heeft?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok dat het gaat over dat verplicht iets van vanavond , dat het zonde van het geld is als ze niet mee gaat daarheen?
Als het over de kat zou gaan zou ik dr nooit meer een voet over de drempel zetten als ik haar was
ik ook, bij het wokrestaurant naast de kuip als het goed is, er staat nog niks vastquote:
Oh ja, dat kan ook nog, laten we t daar maar op houden dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat het zonde van het geld is als ze wél gaat terwijl ze er eigenlijk geen zin in heeft?
Dat hoop ik eigenlijk, want dan is het zo erg nog niet
+1!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus nou dan kon ie me helemaal de boom in hoor, met zo een horkenreactie, sorry dat ik t zeg
Oh van de week heb ik Lock Stock half gekeken, bij vrienden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, bij het wokrestaurant naast de kuip als het goed is, er staat nog niks vast![]()
en er na naar de bios, voor Sherlock Holmes, Guy Ritchie heeft nog wat goed te maken bij mij
Okee, even niet ge-F5t...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, laten we t daar maar op houden dan!
Over vanavond gesproken.
Ga jij kijken?
quote:
Whahahaha jealous bitch.quote:
Dit komt denk echt bij de fokker vandaan denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Tussen het overlijden van Snowy en de komst van Rossi zit een maand of 3. Waarbij de bakken goed zijn schoon gemaakt met dettol en chloor evenals de rest van het huis. Zorro en Fire zijn zelfs nog 3 weken uit logeren geweest dus het lijkt mij vrij onmogelijk dat zij het hebben kunnen doorgeven daarbij is Zorro erop getest en die had het niet.
Wij gaan zeker contact opnemen met de fokster en de rasvereniging.
In bad! Met Lush!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks van aantrekken meisje, jij weet hoe het zit en een dier is zoveel meer waard dan geld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA aan de lijn gehad even in een spoiler en hopelijk ben ik duidelijkOk, ze kunnen dus nog wel iets van symptoombestrijding bij hem doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik zou de fokker maar wel al waarschuwen, t lijkt me stug dat jij nou net de enige twee zieke kittens van daar hebt gehad
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wij gaan naar inspiration point nogal duur en het eten is waardeloos. Mijn schoonvader vindt het zonde van het geld dat al betaald is terwijl ik niet ga. Ging dus NIET over Rossi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat het zonde van het geld is als ze wél gaat terwijl ze er eigenlijk geen zin in heeft?
Dat hoop ik eigenlijk, want dan is het zo erg nog niet
In dat wokding schijnen ze wel lekkere sushi te hebben ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, bij het wokrestaurant naast de kuip als het goed is, er staat nog niks vast![]()
en er na naar de bios, voor Sherlock Holmes, Guy Ritchie heeft nog wat goed te maken bij mij
Ja ik ga kijken!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, laten we t daar maar op houden dan!
Over vanavond gesproken.
Ga jij kijken?
Oh ik ga Lushen na een avond mindless tv kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In bad! Met Lush!!!!!
En verder heb ik nog geen plannen... Oh ja, ik moet mn ouders wegbrengen vanaf mn zusje...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij gaan naar inspiration point nogal duur en het eten is waardeloos. Mijn schoonvader vindt het zonde van het geld dat al betaald is terwijl ik niet ga. Ging dus NIET over Rossi.
De DA aan de lijn gehad even in een spoiler en hopelijk ben ik duidelijkFokvereniging dus laten weten dat er een sterke verdenking is van FIP bij die fokker voordat er nog meer diertjes en eigenaren het slachtoffer worden....fokker kan er hoogstwaarschijnlijk ook niets aan doen dat het bij haar is binnengekomen maar er moet dus wel een fokverbod komen de komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Tja calamiteiten kunnen altijd voorkomen hoor. Waarom dan ook vooruit betalen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij gaan naar inspiration point nogal duur en het eten is waardeloos. Mijn schoonvader vindt het zonde van het geld dat al betaald is terwijl ik niet ga. Ging dus NIET over Rossi.
De DA aan de lijn gehad even in een spoiler en hopelijk ben ik duidelijkDuidelijk verhaal. En treurig blijft het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk dat schoonpa het over de kat had.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok dat het gaat over dat verplicht iets van vanavond , dat het zonde van het geld is als ze niet mee gaat daarheen?
Als het over de kat zou gaan zou ik dr nooit meer een voet over de drempel zetten als ik haar was
OMG dat ziet dr echt afschuwelijk uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja het is zo'n thema avond moeilijk uit te leggen google kan je wel helpen en dat betaal je al vooraf.
En dat is een restaurant? Moet je daar vooraf betalen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op zich zit het corona virus veel vaker bij katten in de ontlasting, het is dan vrij onschuldig, als in buikgriep.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan die ziekte ook in huis dwalen? of is t zuiver van kat op kat?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat schoonpa het over de kat had.
Ik zie het nu ja. Tja, nogmaals ziekte o.i.d. kan altijd gebeuren. Nemen ze de buurvrouw mee, maken ze vrienden mee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja het is zo'n thema avond moeilijk uit te leggen google kan je wel helpen en dat betaal je al vooraf.
Schoonpa had het dus NIET over de kat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat schoonpa het over de kat had.
De DA aan de lijn gehad even in een spoiler en hopelijk ben ik duidelijkah okee, wel duidelijk. En nieuwe kittens? Hebben die extra risico ivm de hoge titer van Zorro en Fire?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee maar even goed getuigt het niet van enig medeleven om over geld te gaan miepen op zo een moment toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat wokding schijnen ze wel lekkere sushi te hebben ook!
[..]
Ja ik ga kijken!![]()
Ik ben nog steeds voor Kristel
ok dank je voor t uitleggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Op zich zit het corona virus veel vaker bij katten in de ontlasting, het is dan vrij onschuldig, als in buikgriep.
Alleen het muteert en dan is het wel gevaarlijk. Vandaar het ontsmetten. Normaal gesproken overleeft het virus sowieso geen 7 weken.
Nee,in dat nest waar wij toendertijd een kitten uit hadden bestond uit 5. Daarvan heeft 1 kitten het overleefd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, ze kunnen dus nog wel iets van symptoombestrijding bij hem doen?
Nou, ik zou de fokker maar wel al waarschuwen, t lijkt me stug dat jij nou net de enige twee zieke kittens van daar hebt gehad
Ik vind het sowieso een rotreactie... Zoiets kan gebeuren toch? Als zij daar niet vrolijk zit is het net zo goed zonde van het geld...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je daar je eten al vooruit betalen?
Serieus, ik gaf m t geld in een envelop en zei "de ballen".
Gelukkig, ik kreeg al even moordneigingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo, het kost even tijd en moeite, maar dan heb je ook een half-assed jobquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ceiling-fiets is watching you....
Ja precies, ik had het de eerste keer wel goed begrepen hoe hij het bedoelde en mijn eerste reactie daar blijf ik wel bij hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een rotreactie... Zoiets kan gebeuren toch? Als zij daar niet vrolijk zit is het net zo goed zonde van het geld...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo, het kost even tijd en moeite, maar dan heb je ook een half-assed job
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht ook meteen dat het daar over ging...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja precies, ik had het de eerste keer wel goed begrepen hoe hij het bedoelde en mijn eerste reactie daar blijf ik wel bij hoor.
Tis een hork.
oh oke, gelukkig, want anders was het echt een enorme $%$@#%$@#quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dit is mijn fiets, ik val op zwartquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is dat mijn huidige ava zo meesterlijk is, anders had ik deze gewild!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
*na het zien van de website van Inspiration Point vind ook DeZwabber het zonde van het geld, of je er nou heen gaat of niet
Mee eens. Maar goed schoonpapa's zijn niet altijd even tactisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja precies, ik had het de eerste keer wel goed begrepen hoe hij het bedoelde en mijn eerste reactie daar blijf ik wel bij hoor.
Tis een hork.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is mijn fiets, ik val op zwart![]()
Nee, not my cup of tea.quote:
soms wel ja!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
joh ik ben zo grappig [ afbeelding ]
Nou, iedereen gelijk stil van deze ontboezeming?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, not my cup of tea.
Maar goed, ik ben waarschijnlijk de enige mens in Nederland die ook niet van musicals (uitgezonderd Cats, in Londen gezien) houd. Oh nee, gelukkig Pagan ook niet.
Ja, jij mag datquote:
nee jij f5ed niet vaak genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, iedereen gelijk stil van deze ontboezeming?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
homobullen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef Strega het volgende:
Hier komen net twee bullen uit de kast![]()
Ze zijn zo lieW
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
QWEEEEAAAAAAAAA!!!!!
Ik moet zo weg en het is nog geen 18.00, maar:
GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA
is vanavond!!!!!![]()
![]()
klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu nog een keer raden
🐙
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
QWEEEEAAAAAAAAA!!!!!
Ik moet zo weg en het is nog geen 18.00, maar:
GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA
is vanavond!!!!!![]()
![]()
Greys Anadinges tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
de musical van JCS waar Jamai in meedeed ben ik naar toe geweest, mooi gedaan, ze hadden alleen Jamai thuis moeten latenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee jij f5ed niet vaak genoeg
ik hou lang niet van alle musicals, maar er zijn er wel een paar erg leuk![]()
en de originele filmmusical van Jesus Christ Superstar vind ik ook leuk, ook al heb ik verder niks met het onderwerp
wat heb je gezien in t theater?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!Sorry dat ik zo lang afwezig was zonder het te zeggen
![]()
Gister lange dag; werken, fysio en theater en vandaag weer werkenKort geslapen vannacht
![]()
Maar ik heb 't overleefd
dit doet ie iig beter dan toenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Jamai supergoed.Weet niet hoe hij toen was, want dat was zijn eerste musical volgensmij. Maar dit jaar bij de musical awards
![]()
Een beetje soms, van de opwinding, maar nee, ze waren hier letterlijk in de inloopkast gegaan en kwamen er wat besmuikt uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |