dit is mijn fiets, ik val op zwartquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is dat mijn huidige ava zo meesterlijk is, anders had ik deze gewild!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
*na het zien van de website van Inspiration Point vind ook DeZwabber het zonde van het geld, of je er nou heen gaat of niet
Mee eens. Maar goed schoonpapa's zijn niet altijd even tactisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja precies, ik had het de eerste keer wel goed begrepen hoe hij het bedoelde en mijn eerste reactie daar blijf ik wel bij hoor.
Tis een hork.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is mijn fiets, ik val op zwart![]()
Nee, not my cup of tea.quote:
soms wel ja!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
joh ik ben zo grappig [ afbeelding ]
Nou, iedereen gelijk stil van deze ontboezeming?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, not my cup of tea.
Maar goed, ik ben waarschijnlijk de enige mens in Nederland die ook niet van musicals (uitgezonderd Cats, in Londen gezien) houd. Oh nee, gelukkig Pagan ook niet.
Ja, jij mag datquote:
nee jij f5ed niet vaak genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, iedereen gelijk stil van deze ontboezeming?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
homobullen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef Strega het volgende:
Hier komen net twee bullen uit de kast![]()
Ze zijn zo lieW
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
QWEEEEAAAAAAAAA!!!!!
Ik moet zo weg en het is nog geen 18.00, maar:
GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA
is vanavond!!!!!![]()
![]()
klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu nog een keer raden
🐙
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
QWEEEEAAAAAAAAA!!!!!
Ik moet zo weg en het is nog geen 18.00, maar:
GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA GA
is vanavond!!!!!![]()
![]()
Greys Anadinges tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
de musical van JCS waar Jamai in meedeed ben ik naar toe geweest, mooi gedaan, ze hadden alleen Jamai thuis moeten latenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee jij f5ed niet vaak genoeg
ik hou lang niet van alle musicals, maar er zijn er wel een paar erg leuk![]()
en de originele filmmusical van Jesus Christ Superstar vind ik ook leuk, ook al heb ik verder niks met het onderwerp
wat heb je gezien in t theater?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!Sorry dat ik zo lang afwezig was zonder het te zeggen
![]()
Gister lange dag; werken, fysio en theater en vandaag weer werkenKort geslapen vannacht
![]()
Maar ik heb 't overleefd
dit doet ie iig beter dan toenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Jamai supergoed.Weet niet hoe hij toen was, want dat was zijn eerste musical volgensmij. Maar dit jaar bij de musical awards
![]()
Een beetje soms, van de opwinding, maar nee, ze waren hier letterlijk in de inloopkast gegaan en kwamen er wat besmuikt uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |