this post is worthless without pics!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké, jullie mogen heel hard lachen. Ik ben flieft op een schoonmaakdoek.![]()
Echt.
Als ik nu door mijn huis loop en zie al mijn glas en spiegels en ramen mij streeploos tegemoet glimmen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een sollicitatie lopen.![]()
dies lekker!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:30 schreef huuphuup het volgende:
ja jij hebt alle reden mouske
en over eten, wij eten strakjes Turkse Dürüm, dat breekt zo lekker de week![]()
Echt! It's Amaaaaaaaaaaaaazingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
this post is worthless without pics!!
ohhh dat was die ontmaagding waar je het op twitter over had...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef E.T. het volgende:
Mous wat balen!
Ik ga zometeen lekker bij ShabuShabu eten.. Lekker met z'n tweetjes![]()
Oma is er om met de kinderen te eten en ze in bed te leggenHeerlijk!
Ik ook! Word er gek van!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Chell het volgende:
Ik moet alleen nog even moed verzamelen om te koken straks. Heb een hoofd vol snot.
nou dat van ons komt gewoon uit een doosje van honig familiegerechten hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef huuphuup het volgende:
shit nu heb ik ook ontzettend zin in japans
Ik ben zelfs thuis gebleven vandaag. Echt heel flauw, voor een verkoudheid, maar ik heb écht een loopneus die niet te stoppen is. Vond met een snottebel op m'n werk zitten ook niet zo geslaagdquote:
Het is geen stofdoekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ET ik ben jaloers!![]()
geniet ervan <3
Buuf met de stofdoek
tijd voor een gedoetjestopic in lif, net zoals toen de wonderdoekjes en sponzen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is geen stofdoekeen haske mooi ramenzeemgedoetje.
Oké. Ik herken mijzelf niet meer.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
[..]
nou dat van ons komt gewoon uit een doosje van honig familiegerechten hoor
hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is geen stofdoekeen haske mooi ramenzeemgedoetje.
Oké. Ik herken mijzelf niet meer.
Ik hoorde 'm vanmiddag en was ook zo verbaasdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
wauw ik ben onder de indruk van die liedjes van Dennis vd Ven en Jeroen v. Koningsbruggemooi zeg!
Ik hou wel van dat soort tweestemmige muziek.
Dan had je het nodig!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik ben zelfs thuis gebleven vandaag. Echt heel flauw, voor een verkoudheid, maar ik heb écht een loopneus die niet te stoppen is. Vond met een snottebel op m'n werk zitten ook niet zo geslaagd![]()
Heb uiteindelijk ook van 10.30 tot 13.45 nog echt liggen slapen ook.
mijn zusje buzzed dat ook alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik buzz my asia oid
dus wij gaan ook aan de fancy
Ik wil ook weer buzzen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn zusje buzzed dat ook alen die houdt natuurlijk weer alles zelf
![]()
ik wil ook buhuhuzzen!!!
ik alleen nog een supermarktpollquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef pinquit het volgende:
ik heb sinds dat peefree ofzo ook niks meer gehad
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef pinquit het volgende:
oeh benieuwd naar het nr van dennis en jeroen! is het acda&demunniklike?
en hai
niet die, ik bedoelde een andere die ze live met band brachten bij Pauw en Witteman. Deze vind ik niet zo.quote:
Ik vind het echt vervelende muziek..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |