this post is worthless without pics!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké, jullie mogen heel hard lachen. Ik ben flieft op een schoonmaakdoek.![]()
Echt.
Als ik nu door mijn huis loop en zie al mijn glas en spiegels en ramen mij streeploos tegemoet glimmen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een sollicitatie lopen.![]()
dies lekker!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:30 schreef huuphuup het volgende:
ja jij hebt alle reden mouske
en over eten, wij eten strakjes Turkse Dürüm, dat breekt zo lekker de week![]()
Echt! It's Amaaaaaaaaaaaaazingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
this post is worthless without pics!!
ohhh dat was die ontmaagding waar je het op twitter over had...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef E.T. het volgende:
Mous wat balen!
Ik ga zometeen lekker bij ShabuShabu eten.. Lekker met z'n tweetjes![]()
Oma is er om met de kinderen te eten en ze in bed te leggenHeerlijk!
Ik ook! Word er gek van!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Chell het volgende:
Ik moet alleen nog even moed verzamelen om te koken straks. Heb een hoofd vol snot.
nou dat van ons komt gewoon uit een doosje van honig familiegerechten hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef huuphuup het volgende:
shit nu heb ik ook ontzettend zin in japans
Ik ben zelfs thuis gebleven vandaag. Echt heel flauw, voor een verkoudheid, maar ik heb écht een loopneus die niet te stoppen is. Vond met een snottebel op m'n werk zitten ook niet zo geslaagdquote:
Het is geen stofdoekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ET ik ben jaloers!![]()
geniet ervan <3
Buuf met de stofdoek
tijd voor een gedoetjestopic in lif, net zoals toen de wonderdoekjes en sponzen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is geen stofdoekeen haske mooi ramenzeemgedoetje.
Oké. Ik herken mijzelf niet meer.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
[..]
nou dat van ons komt gewoon uit een doosje van honig familiegerechten hoor
hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is geen stofdoekeen haske mooi ramenzeemgedoetje.
Oké. Ik herken mijzelf niet meer.
Ik hoorde 'm vanmiddag en was ook zo verbaasdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
wauw ik ben onder de indruk van die liedjes van Dennis vd Ven en Jeroen v. Koningsbruggemooi zeg!
Ik hou wel van dat soort tweestemmige muziek.
Dan had je het nodig!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik ben zelfs thuis gebleven vandaag. Echt heel flauw, voor een verkoudheid, maar ik heb écht een loopneus die niet te stoppen is. Vond met een snottebel op m'n werk zitten ook niet zo geslaagd![]()
Heb uiteindelijk ook van 10.30 tot 13.45 nog echt liggen slapen ook.
mijn zusje buzzed dat ook alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik buzz my asia oid
dus wij gaan ook aan de fancy
Ik wil ook weer buzzen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn zusje buzzed dat ook alen die houdt natuurlijk weer alles zelf
![]()
ik wil ook buhuhuzzen!!!
ik alleen nog een supermarktpollquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef pinquit het volgende:
ik heb sinds dat peefree ofzo ook niks meer gehad
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef pinquit het volgende:
oeh benieuwd naar het nr van dennis en jeroen! is het acda&demunniklike?
en hai
niet die, ik bedoelde een andere die ze live met band brachten bij Pauw en Witteman. Deze vind ik niet zo.quote:
Ik vind het echt vervelende muziek..quote:
dát ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef pinquit het volgende:
ik vind t mooi![]()
beter dan de andere band van jeroen v koningsbrugge![]()
Dit is idd veel beter!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dát ben ik niet met je eens.![]()
Tof zeg!!![]()
![]()
![]()
lijkt een beetje op Alice in Chains.
been there, done that, didn't workquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Kan je dan niet beter zelf 4 meter tricot gaan halen op de markt?
haha, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig ik vind er niets aan. Maar ik ben ook hopeloos op het gebied van mode.
Zoenenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:49 schreef oeke het volgende:
TF heeft er toch een? Of is mijn geheugen weer eens kaduuk?
Echt werkelijk, af en toe word ik gek van mezelf.![]()
Misschien kan zij zeggen of het echt de moeite waard is, anders zou ik gewoon 1 mooie jurk kopen en een berg accessoires erbij zodat je toch een hoop verschillende outfits kan maken.
Arme LL, wat klinkt dat naar.
* oeke geeft LL een dikke zoen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:56 schreef innepin het volgende:
Ohja ik heb het Alextopic wel gelezen maar nou weet ik nog steeds niet wie Alex is, heeft iemand een linkje naar het begin met ongetwijfeld verhelderende uitleg?
het zou kunnen dat TF die van Webkim overgenomen heeft? Maar dat weet k niet zeker... ze had hem in elk geval aan hier op de bbq afgelopen zomer en t stond heel tofquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef pinquit het volgende:
Oh echt, TF heeft er 1?
teeee, èeeeeeeeefff!!! kom es showen en vertelleeeen*ook hebberig wordt*
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef oeke het volgende:
En dan ben ik eigk ook benieuwd of ze allerlei modellen ermee draagt of gewoon 1 model? Want dat zou ook verhelderend zijn!![]()
Innepin ook al ziek? kusje erop!
hahahah ik moest ook een traantje wegpinken voor georgies papaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef innepin het volgende:
Ah krijtlijk en huup, danku. Ik nam al aan dat er een connectie was maar wist verder het fijne er niet van.
Even een totaal andere vraag voor de ervaringsdeskundigen... Ik heb nu voor het eerst sinds m'n vijftiende weer eens de pil, nu een krap weekje, en ik loop al drie dagen werkelijk overal om te janken, ben echt Emo Personified. Kan dat door de pil komen? Heeft iemand zoiets wel eens gehad? Ik had Sense & Sensibility echt al tachtig keer gezien en nu moest ik ineens huilenNet als Grey's Anatomy vandaag, en die had ik ook al gezien - en de eerste keer niet gehuild. Wtf.
Join the clubquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik sta al de hele avond op t punt om te kotsen maar t wulnilukke ni
arretjescake is ook voor driekwart verdwenen dus ik weet iig wel wat de reden van mijn misselijkheid is
Ja, maar het kind is er al vijf maanden en het huiliegedrag pas een krappe weekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, ik jank om alles, maar dat komt vlgs mij doordat ik nu kinderen heb en emotioneel totaal weerloos lijk te zijn. Ik had het iig na Sasha ook al en toen was ik niet aan de pil.
Maar... het kan vlgs mij best zo zijn dat die wel enige invloed heeft zo hier en daar. 'Ze' zeggen dat dat soort dingen (bijv ook hoofdpijn) zich na 1-2 maanden stabiliseren/verdwijnen. Dat het is omdat je lichaam aan die rotzooi moet wennen.
Als ik foto tien zou doen zou iedereen denken dat ik hoogzwanger ben. Dat krijg je met een grote voorgevel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zeg NIET doenzo'n gratenpakhuis staat alles
als ik foto 10 zou doen zou iedereen denken dat ik een vuilniszak aan heb getrokken
jij ziet jezelf anders dan anderen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
o en nu zegt iedereen vast dat ik zelf een gratendinges ben, maardasnisoni ik ben breder in bouw
heul niet! rammelbak!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
o en nu zegt iedereen vast dat ik zelf een gratendinges ben, maardasnisoni ik ben breder in bouw
Sure.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |