Tevens fipo. Muhaha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niemand, 241 was de laatste. Nu komen er nooit meer WoW topics op Fok.
gzquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
Lapo uit vorige topique:
[..]
Tevens fipo. Muhaha.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niemand, 241 was de laatste. Nu komen er nooit meer WoW topics op Fok.
Dat was wel mooi geweestquote:
Dat ligt aan de population en hoe lief de andere faction voor je isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef GlenSpey het volgende:
Zit eraan te denken om ook weer met WoW te beginnen.
Ben eerder Horde geweest en heb altijd gewoon op pve servers gespeeld, heb dan ook 5 lvl 80's
Wil dit keer helemaal overnieuw beginnen als alliance en op een pvp server gaan.
Kan iemand mij vertellen hoeveel moeilijker een pvp server t.o.v een pve server is? Om te levelen bedoel ik dan
Nou.. het is al een tijd geleden dat ik WoW gespeeld heb maar ik kan me nog herinneren dat je niet zomaar even van je PC kon weglopen want anders zat er meestal één van de tegenstanders in je rug te prikken.. Verder is het natuurlijk altijd leuk dat, als je ergens bezig bent een paar doodshoofdjes voorbij komen huppelen en je gaan corpse campen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef GlenSpey het volgende:
Ben eerder Horde geweest en heb altijd gewoon op pve servers gespeeld, heb dan ook 5 lvl 80's
Wil dit keer helemaal overnieuw beginnen als alliance en op een pvp server gaan.
Kan iemand mij vertellen hoeveel moeilijker een pvp server t.o.v een pve server is? Om te levelen bedoel ik dan
Heb alleen maar gelvled op PVP servers, maar overall valt het enigzins wel mee, ligt eraan wat voor humeur de andere mensen van de andere faction hebben, en jij natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef GlenSpey het volgende:
Heeft STO je aangestoken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef GlenSpey het volgende:
Oké valt wel mee dus![]()
Nu maar een geschikte server zien te vinden dan. Gaat denk ik een warlock worden omdat ik die class nog niet echt heb gespeeld. Zal vast wel weer even wennen zijn... levelen zonder heirlooms
Jep, ik moet gewoon een leuke mmo hebben...quote:
Kom maar naar Karazhan, daar is de alliance populatie heel laagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef GlenSpey het volgende:
Oké valt wel mee dus![]()
Nu maar een geschikte server zien te vinden dan. Gaat denk ik een warlock worden omdat ik die class nog niet echt heb gespeeld. Zal vast wel weer even wennen zijn... levelen zonder heirlooms
Want? Jij bent daar zeker hordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kom maar naar Karazhan, daar is de alliance populatie heel laag
Ik gank nooitquote:
Die zijn fucking gayquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Wat is er dan mis met gnomes of night elfs
Bladefist blijkt aan Alliance kant wel leuk te zijn naar wat ik gehoord heb. Alleen bij ons is de Horde populatie ook groter dan de Alliance populatie, toch is Sanity (Ally guild) erg vaak realm first.quote:
quote:
Inderdaadquote:
Ik heb er gewoon een hekel aan, en ik wil ze heel veel pijn doenquote:
Ja hoor, maar ik heb een hekel aan ze. Mag dat?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik heb een hekel aan ze. Mag dat?
Welnee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkMaar je klinkt aardig gepassioneerd
Ik vind ze gewoon irritant, en de grootste noobs zijn vaak male Nelf DK of Hunterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen male nelfs? Ik zie niet echt in waarom, behalve de xenofobie, maar ja, meeste mensen zijn totaal niet geďnterreseerd in de lore.
Bloodelves zijn cool manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hij zei night elf, niet blood elf.
Normaal zou ik tvp'en, maar nu maar een terug vindquote:
Ik zie dat je een male nightelf of gnome speeltquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Normaal zou ik tvp'en, maar nu maar een terug vind![]()
![]()
![]()
for the sake of retardation.
Badges of frostquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:36 schreef Hanstin het volgende:
14 primordial saronites te gaan tot mijn shadows edge, alleen het is veelste duur
Imo , Ze hebben gewoon een arrogante kut uitstraling met hun animaties, lopen alsof ze een dildo in hun reet hebben en toen ik levelde in vanilla was zo'n beetje elke lvl60 die aan het ganken/cc-en waren in STV (elke zone eigenlijk wel) male nelf rogue's of male nelf huntards of male nelf wariors. ....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen male nelfs? Ik zie niet echt in waarom, behalve de xenofobie, maar ja, meeste mensen zijn totaal niet geďnterreseerd in de lore.
Dat dus. En die animatie als ze dood gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:08 schreef dontcare het volgende:
[..]
Imo , Ze hebben gewoon een arrogante kut uitstraling met hun animaties, lopen alsof ze een dildo in hun reet hebben en toen ik levelde in vanilla was zo'n beetje elke lvl60 die aan het ganken/cc-en waren in STV (elke zone eigenlijk wel) male nelf rogue's of male nelf huntards of male nelf wariors. ....
Male Gnomes dan. Plus dat geluidje wat ze maken als ze dood gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat dus. En die animatie als ze dood gaan
Ik had ooit met iemand die Alliance speelt op MSN geregeld dat hij een gnome DK zou duelen terwijl ik verstopt op een dak zat. Elke keer als hij het duel won schoot ik mijn engineering glove rocket op die gnome, recht in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Male Gnomes dan. Plus dat geluidje wat ze maken als ze dood gaan.Elke keer als ik weer in Gnomeregan ben lig ik in een deuk.
wtfquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had ooit met iemand die Alliance speelt op MSN geregeld dat hij een gnome DK zou duelen terwijl ik verstopt op een dak zat. Elke keer als hij het duel won schoot ik mijn engineering glove rocket op die gnome, recht in zijn gezicht.
Ziet er echt priceless uit als je dat ziet, een raket die recht tegen zijn muil vliegt waarna hij dramatisch omvalt en dood gaat
nelf kitten drood hiero!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon irritant, en de grootste noobs zijn vaak male Nelf DK of Hunter
Waarom heb jij een mount in je bag?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Effe showen
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat hij net CoT Strat succesvol heeft afgerond?quote:
Turtle, arena matches doen met meerdere healers zodat je wint maar dan toch heel erg sloom. tevens komt de mount van stratholme af en heb ik die al een tijdje, ik vind zelf epic flying mounts onzin.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij net CoT Strat succesvol heeft afgerond?
edit:
Trouwens:
[4:kebab] Hey guys, lets turtle?
WTF man?![]()
Oh, ik doe vrijwel geen arena. Ik zat te denken aan die turtle van fishing.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Turtle, arena matches doen met meerdere healers zodat je wint maar dan toch heel erg sloom. tevens komt de mount van stratholme af en heb ik die al een tijdje, ik vind zelf epic flying mounts onzin.
Enorm veel geluk gehad met drops?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
Een paar weken geleden weer op m'n rogue begonnen. Had wat blues en craftable epics en had hem vooral voor herbalism. Nu heroics gefarmed en wat raids gedaan en is het ineens qua gearscore m'n beste character.
M'n mage loopt vooral nog rond in Ulduar en wat ToC gear, terwijl m'n rogue nu in tier9 zit en ilvl 245 en 232 spul.
Je kan makkelijk de i245 bracer+chest (laten) maken.. dan de i232 head, gloves, shoulders en legs aanschaffen. Een i245 trinket, ring, throwing knives.. Wapen is wat lastiger als rogue..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Enorm veel geluk gehad met drops?
Doe zelf maar een instance per dag dus alleen heroism items en een 245 trinket en de rest lager.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Je kan makkelijk de i245 bracer+chest (laten) maken.. dan de i232 head, gloves, shoulders en legs aanschaffen. Een i245 trinket, ring, throwing knives.. Wapen is wat lastiger als rogue..
Ben zo een paar weken zoet mee.. maar dan heb je best een aardig setje..
Zit op me me druid nu 2x T9, i245 ring+idol+bracers.. dan moet ik even kijken wat ik verder met de badges doe en hopelijk op een leuke Ony drop en de ICC5 instances.. Ben nu net 4 dagen bezig ofzo..
Wil je weer terug naar de tijden dat je een half uur bezig was met het zoeken naar een party voor een dungeon.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Klote Dungeon Finder.. Tot drie keer toe een complete party gevonden, maar telkens iemand die weer declined.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Wil je weer terug naar de tijden dat je een half uur bezig was met het zoeken naar een party voor een dungeon.
Was nu onderhand anders ook een half uur bezig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Wil je weer terug naar de tijden dat je een half uur bezig was met het zoeken naar een party voor een dungeon.
+ Camera naar benedenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef STING het volgende:
Trial of the Crusader + Anub'arak + Path of Frost
hunters mark rond level 45quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Maar goed, eindelijk de party bij elkaar gehad. Madauron gehaald.![]()
Er waren nog twee hunters als DPS (ik dus als derde), maar die andere lui hebben het nog niet helemaal door heb ik het idee. Pets met verkeerde instellingen, geen hunters mark etc..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef Junglebeast het volgende:
Hey SharQ hoessie??
[ afbeelding ]
Featherfallquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef STING het volgende:
Trial of the Crusader + Anub'arak + Path of Frost
Hoezo pets met verkeerde instellingen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Maar goed, eindelijk de party bij elkaar gehad. Madauron gehaald.![]()
Er waren nog twee hunters als DPS (ik dus als derde), maar die andere lui hebben het nog niet helemaal door heb ik het idee. Pets met verkeerde instellingen, geen hunters mark etc..
Toen ik net begon met mn female belf kon ik de uitgang van Orgrimmar niet vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 05:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik wist met mijn allereerste Nightelf niet hoe ik bij de haven/flightmasters moest komen
Ik kwam er dinsdag achter hoe je je professions kan linken in een chat. Ik speel sinds juni 2008 en ben al sins juni 2009 lvl 80quote:Op zondag 17 januari 2010 10:13 schreef Maraca het volgende:
Ben nu lvl 28 en sinds gisteren weet ik hoe je in een chat een link kan geven naar een quest oidEn 1 gold is in mijn beleving nog steeds veel
Attack stance op aggressive, alle threat spells aan, dat soort dingen.. En de tank (warrior) was blijkbaar ok niet perfect want die pets kregen best vaak de aggro..quote:Op zondag 17 januari 2010 09:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo pets met verkeerde instellingen?
Ach, die 30 mana is het nog wel waard toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
hunters mark rond level 45![]()
Waste of time.
Jij bent anders ook een noob volgens die tank laatst!!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:00 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Attack stance op aggressive, alle threat spells aan, dat soort dingen.. En de tank (warrior) was blijkbaar ok niet perfect want die pets kregen best vaak de aggro..
[..]
Ach, die 30 mana is het nog wel waard toch?
Dat is ook wel pijnlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kwam er dinsdag achter hoe je je professions kan linken in een chat. Ik speel sinds juni 2008 en ben al sins juni 2009 lvl 80
Daar zijn de fights te kort voor, voor 30 mana kun je beter een shot lossen dan hunters mark te gebruiken. als je het ooit zou willen gebruiken zou het een boss fight moeten zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:00 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Attack stance op aggressive, alle threat spells aan, dat soort dingen.. En de tank (warrior) was blijkbaar ok niet perfect want die pets kregen best vaak de aggro..
[..]
Ach, die 30 mana is het nog wel waard toch?
Vooral dat van tegelijk eten en drinken.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dat dan, Edwinusss?
Ik ben overigens een erg leuk topic aan het lezen op wowhead en ik ben benieuwd naar jullie newbiegedrag. Dus kom maar op en maak de volgende zin af:
I was such a n00b when I started, I....
- dacht dat de beste wapens die wapens waren die de meeste dmg deden! (ik ben een priest huh)
- wist niet dat je kon eten en drinken tegelijk
- vroeg op een gegeven moment op guildchat wat dat rode poppetje in mijn beeld was
- dacht dat je maar 2 professions kon kiezen en dus koos ik geen fishing en cooking, die leken me niet nuttig. Wel first aid uiteraard want ik was een healer.
- ik dacht dat 1 gold gelijk stond aan wel een miljoen euro!
- wilde per se beastslaying enchantment op mijn staf omdat ik de rode gloed zo cool vond
- toen ik op level 30 voor het eerst een mount kreeg besloot ik alle gebieden te gaan exploren...
- heb geloof ik pas talentpoints ontdekt op level 20 (en besloot dat je die maar het beste kon verdelen over de 3 talenttrees, van alles wat!)
Wat versta je daaronder.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:40 schreef Edwinuss het volgende:
Is er dan ergens een mooie lijst met hoe je bepaalde dingen moet linken in de chat?
Alleen compare achiev en 1 voor 1 linken is een mogelijkheid.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt toch praktisch alles met shift+click linken
Oh, wij (= vriend en ik) vroegen ons vannacht wel af of er een mogelijkheid is om je complete achievements lijst te linken, ipv 1 voor 1 of dat je bij elkaar moet staan om te kunnen vergelijken.
Da's wel jammer op zichquote:Op zondag 17 januari 2010 12:43 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Alleen compare achiev en 1 voor 1 linken is een mogelijkheid.
Tevens vind ik de gearscore addon 1 van de meeste kutte addons ooit, oordelen over een bepaald aantal punten en geen skill is zo gay.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
indd, een search functie zou ook wel op zijn plaats zijn.
Hoe heet je op karaquote:Op zondag 17 januari 2010 12:42 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Tevens ben ik van ravencrest en stormscale naar karazhan gemoved, een nieuwe start is altijd leuk.
Nu heb ik dus op kara
-lvl 80 orc hunter
-lvl 80 human pala
-ga misschien nog mijn 80 priest daarheen moven (undead)
Hij is grof irritant inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:48 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Tevens vind ik de gearscore addon 1 van de meeste kutte addons ooit, oordelen over een bepaald aantal punten en geen skill is zo gay.
hunter = asmadeosquote:
Ik zit nu in Abyss, op zich geen superguild maar we hebben een redelijk snelle progression in de nieuwe content. Zitten nu op Professorquote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
hunter = asmadeos
pala = swiftar
human mage wat ik op dit moment level = gandÂlf
heb je trouwens nog een leuke raiding guild?
horde of?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zit nu in Abyss, op zich geen superguild maar we hebben een redelijk snelle progression in de nieuwe content. Zitten nu op Professor
Die kwam je ook heel erg veel tegen in dat topicquote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht ook altijd dat gear met de meeste armor het beste was, en dat die stats bijzaak warenHandig, om met een Rogue dik veel intellect te hebben enzo
Ga niet verwachten dat iemand binnen een half uur reageert..quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:38 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=QQ
Boe fucking hoe.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:48 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Tevens vind ik de gearscore addon 1 van de meeste kutte addons ooit, oordelen over een bepaald aantal punten en geen skill is zo gay.
Bullshit, ik heb genoeg mensen gezien die met een gearscore van 4000 meer dps deden dan iemand met een gs van 5000. En waar slaat het sowieso op dat er naar een gs van 5200 wordt gevraagd voor icc, kom je daar nou om te gearen ofniet.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Boe fucking hoe.![]()
Met GS kun je in één oogopslag prima zien of iemand 3500 of 5000 GS heeft. En dan weet ik wel wie ik mee wil nemen.
Natuurlijk kun je iemand's skill niet zien en is dat topic ook miereneukerij, maar je kan iig wel zien wie tijd (upgrades) en gold (dmv enchants, gems) in z'n gear heeft gestoken.
Eh, nee?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb genoeg mensen gezien die met een gearscore van 4000 meer dps deden dan iemand met een gs van 5000. En waar slaat het sowieso op dat er naar een gs van 5200 wordt gevraagd voor icc, kom je daar nou om te gearen ofniet.
Hahaha, hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om een gs van 5200 te krijgen door badges te farmen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Eh, nee?Gearen doe je in heroics, niet in raids.
Daar gaat het nou juist om, als je geen achievement en gs hebt wordt je vaak niet eens meer geinvite.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Eh, nee?Gearen doe je in heroics, niet in raids.
En 4k GS > 5k GS is meer uitzondering dan regel. Er zullen overal een klein aantal goeien en een klein aantal rotte appels tussen zitten, heb je met alles. Als iemand denkt dat hij goeie DPS kan doen met 4.5k GS dan mag hij van mij overigens gewoon mee.
Vol T9 (245) van triumphs, 232 van de nieuwe ICC5 mans. Plus nog wat andere 245 van triumphs. Wil makkelijk, als je maar wat tijd in je char steekt. Als je geen zin hebt om heroics te doen cq te gearen dan moet je ook niet janken dat je niet mee komt naar ICC25 met 4k GS. Kun je beter Naxx10 gaan farmen oid.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Hahaha, hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om een gs van 5200 te krijgen door badges te farmen.
Als je een beetje een fatsoenlijke RL hebt dan kom je er wel in. Anders heb je altijd de UnderAchiever addon nog.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Daar gaat het nou juist om, als je geen achievement en gs hebt wordt je vaak niet eens meer geinvite.
Met alles wat jij net zegt te kunnen behalen via hc's is het mogelijk om een gs van rond de 4900 te halen, niet 5200.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Vol T9 (245) van triumphs, 232 van de nieuwe ICC5 mans. Plus nog wat andere 245 van triumphs. Wil makkelijk, als je maar wat tijd in je char steekt. Als je geen zin hebt om heroics te doen cq te gearen dan moet je ook niet janken dat je niet mee komt naar ICC25 met 4k GS. Kun je beter Naxx10 gaan farmen oid.![]()
[..]
Als je een beetje een fatsoenlijke RL hebt dan kom je er wel in. Anders heb je altijd de UnderAchiever addon nog.
5000 sowieso, en dat wordt gevraagd bij ons voor ICC25.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Met alles wat jij net zegt te kunnen behalen via hc's is het mogelijk om een gs van rond de 4900 te halen, niet 5200.
Misschien moet ik die thread ook eens lezenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kwam je ook heel erg veel tegen in dat topic
Net als mensen die de deepruntram/orb of translocation niet kenden en bijv van SIlvermoon naar Undercity gingen lopen door de Plaguelands.
Mensen die verdwaalden in grote steden of juist de ingang niet konden vinden (Undercity ftw)
Mensen die hun Hearthstone per ongeluk weggooiden en vervolgens vele levels zonder deden omdat ze niet wisten dat je dat terug kon krijgen.
Mensen (ik vermoed vrouwen) die hun gear alleen op looks uitzochten.
etc.
Het was zo leuk om te lezen(en een van de besten: 'I actually learned a few things reading this thread...' )
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:33 schreef Ezio het volgende:
Zit ff in stormwind te ganken. Wat bezielt die low level noobs nou om een dikke 80 aan te vallen zeg
Jaja, jij deed ook meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Viel mee, 4 tier items, triumph shoulders en ring. Dan de bracers van crusader orbs, boots van runed orbs, thrown, mainhand, offhand, ring en neck uit die nieuwe icecrown heroics. En die 40 heroism trinket had ik al, net als de conquest belt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Enorm veel geluk gehad met drops?
We deden gisteren HoL met een paladin die 4 tier 9 items had en ongeveer 1k dps deed. Daarbij trok hij ook nog eens steeds aggro, dus onze tank zei er wat van. Zei hij dat de tank de aggro beter vast moest houden zodat hij normaal kon dps'en. Heb hem er maar fijntjes opgewezen dat de anderen veel meer dps deden en helemaal geen aggro trokken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens, die gearcheck die in de LFG tool zit slaat totaal nergens op, er zou eerder een retard check in moeten zitten. Ik zat net in een FoS heroic met twee dps die ~1k deden, terwijl ik in crap gear 2.5k deed en toen volgens die tool te laag qua gear was.
Ik wist niet wat het probleem was, maar het stond me enorm tegen dat hij het gezeur vond en deed alsof het probleem vooral bij de anderen lag en niet bij hem. Kijk, dat je een noob inschattingsfout maakt dat kan, no problem, maar sta dan in ieder geval open voor hulp en suggesties. Dit was gewoon belachelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Hij dat zeker righteous fury aan? Sommige noobpaladins denken dat daardoor je dps hoger is ofzo.
Hoezo heb je aggro gepulled terwijl je dc'd?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:21 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme zeg
Zit ik te typen terwijl we wachten om Marrowgar aan te vallen, lagt mijn scherm en ik disconnect. Kom ik terug, heb ik blijkbaar aggro gepulled en is de raid gewiped.
GM boos, 300 DKP eraf. Fijn.
Achterlijke nazi
Ja omdat 2 anderen ook al dat gedaan hadden dusquote:Op maandag 18 januari 2010 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo heb je aggro gepulled terwijl je dc'd?En dan 300 dkp kwijt slaat nergens op
Ja hier dus ook, ik had maar 600. En mijn pet staat niet op aggressive, ik heb macro's waarmee ik dat bestuur. Ik denk dus dat ik de ''ga maar bijten'' macro heb ingedruit en dat de chat bugde ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Je moet je pet ook niet op aggro zetten(nee heus, ik snap er niks van
maar ikw eet wel dat 300 bij ons veel is
)
Die is bij mij ook heel simpel hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net macro's voor mijn huntertje gemaakt en ze zijn enorm leuk geworden
Heb nog geen ga maar bijten macroWel een Oh Crap macro gemaakt
Ben maar level 30, maar de grand master arena trinket zit er in, lifebloom, greater healing potion en aspect of the monkeyquote:
Nicequote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben maar level 30, maar de grand master arena trinket zit er in, lifebloom, greater healing potion en aspect of the monkey
Handig! Ik heb mijn macro al redelijk vaak gebruikt vandaag in bg'squote:Op maandag 18 januari 2010 01:47 schreef Ezio het volgende:
Nice![]()
Op hoge levels krijg je Aspect of the Dragonhawk, dat is Monkey en Hawk in een!
#showtooltipquote:Op maandag 18 januari 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Handig! Ik heb mijn macro al redelijk vaak gebruikt vandaag in bg'sWerkt super! Normaal was ik heel gehaast wat knopjes achter elkaar aan het indrukken, maar nu met 1 druk op een knop
Heb ook een melee macro gemaakt waarbij ik aspect of the beast gebruik en daarna raptorstrike en mongoose tegelijk doe, berserking en wingclip
(en daarna kan ik eventueel zelf disengagen) Misschien prop ik overal wel te veel in, maar het werkt wel
![]()
Ben overigens waardeloos als dps in dungeons, ben al allemaal aan het bijlezen hoe dat nou eigenlijk moet
Oh en welke spec ben je? Link je armory anders maar even, dan kijk ik er morgen even naar en geef ik wat tips, ik ga nu namelijk slapen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Ben overigens waardeloos als dps in dungeons, ben al allemaal aan het bijlezen hoe dat nou eigenlijk moet
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 januari 2010 01:58 schreef Ezio het volgende:
Oh en welke spec ben je? Link je armory anders maar even, dan kijk ik er morgen even naar en geef ik wat tips, ik ga nu namelijk slapen.
Doeidoei
Deterrencequote:Op maandag 18 januari 2010 01:59 schreef Isabeau het volgende:
...ik heb denk ik nog geen deterrence of readiness, want het zegt me niets
Maar het is wel handig om macro's wat beter te leren begrijpen
Dat nieuwe 'character activity' is ook wel een beetje random zegquote:Op maandag 18 januari 2010 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey, de armory ziet er heel anders uit
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
En dit is mijn huntertje: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Rigell
(zie dat ik level 31 ben)
Mijn spec is gericht op pvp, ik heb geen pve problemenquote:Op maandag 18 januari 2010 02:24 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Wat ik zelf zou doen is een gorilla oppakken uit stv en daarna beast mastery gaan. een gorilla kan aoe aggro verspreiden door zijn wannabe thunder clap. daarna kun je lekker volley spammen en daardoor aoe grinden.
specje erbij
http://www.wowhead.com/?talent#ci0hzxxz
Hey, welkom op Karazhan.. ik voeg je wel een keer toe aan mn friendslistquote:Op zondag 17 januari 2010 12:42 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Tevens ben ik van ravencrest en stormscale naar karazhan gemoved, een nieuwe start is altijd leuk.
Nu heb ik dus op kara
-lvl 80 orc hunter
-lvl 80 human pala
-ga misschien nog mijn 80 priest daarheen moven (undead)
Mijn meest noemenswaardige noob-actie is toch wel de volgende: Ik startte met een tauren druid en logde voor het eerst in.. begon rond te lopen en enthousiast te chatten met de level 60’ers die daar rond liepen… “Wow you’re already level 60!? Why are you walking around here?” Ze zeiden niks en ik vond ze toch maar arrogant omdat ze relaxt door bleven wandelen :’) .. pas veel later begreep ik het concept van ‘guards’ bij dorpjesquote:Op zondag 17 januari 2010 04:39 schreef Isabeau het volgende:
Dus kom maar op en maak de volgende zin af:
I was such a n00b when I started, I....
Moet je naar z'n recount kijken, waarschijnlijk zit ie gewoon z'n weapon skill te levelen (= KICK!).quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef Isabeau het volgende:
1.3k dps
Met dus 4 tier 9 items... Dan moet je toch in elke groep gezeik krijgen?
Gearchecks? Zeggen dus he-le-maal niks
Hij zei dat hij echt zijn best deedquote:Op maandag 18 januari 2010 08:28 schreef ufopiloot het volgende:
Moet je naar z'n recount kijken, waarschijnlijk zit ie gewoon z'n weapon skill te levelen (= KICK!).
Alle tank pets kunnen dat nu. Daarom pakte ik een beer, want die kan er ook nog bij swipen.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:24 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Wat ik zelf zou doen is een gorilla oppakken uit stv en daarna beast mastery gaan. een gorilla kan aoe aggro verspreiden door zijn wannabe thunder clap. daarna kun je lekker volley spammen en daardoor aoe grinden.
specje erbij
http://www.wowhead.com/?talent#ci0hzxxz
Als hij het zou zeggen wordt hij natuurlijk gelijk gekicked. Gewoon naar recount kijken en op z'n DPS klikken, dan kan je zien hoeveel zijn melees missen. Pas geleden ook iemand in gundrak met 200 dps, was ook gewoon aan het levelen. Ik heb rustig aan getanked zodat we hem vlak voor de laatste boss nog eruit konden trappen, geen bonus emblems en gold voor hemquote:Op maandag 18 januari 2010 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je je wapenskill levelt (doe dat ff ergens anders dan in een groep!) dan zeg je dat toch gewoon?
n00b hierquote:Op maandag 18 januari 2010 08:53 schreef Thrilled het volgende:
Van het weekend gnomeregan gedaan met random lfg-tool .. toen we allemaal in de party kwamen zei een rogue gelijk: "brb, need 2 mins! I'll follow the healer" .. de 15 minuten timer liep tegelijkertijd en na 5 minuten was hij nog niet terug.. ook gelijk eruit getrapt zodra we het konden.. gruwelijk irritant..!
Toevallig op Eonar? Daar kregen we ook weer eens dat event in Dalaran.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:37 schreef Arie85 het volgende:
Gisterenavond met de guild Algalon 25 gedaan ( voor het eerst) Weer een mooie titel erbij die ik nooit ga gebruiken.
Haha sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
n00b hierWat had hij moeten doen en wat deed hij?
Eonarquote:
Nee, Twisting Nether. Was niet voor het eerst van mijn guild maar wel voor het eerst voor mij zelf. Eonar is wel mijn oude server, is het nog een beetje in leven daar? Al 9 maanden niet meer geweestquote:Op maandag 18 januari 2010 09:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Toevallig op Eonar? Daar kregen we ook weer eens dat event in Dalaran.
Vanavond maar weer eens verder met saurfang 25 eens kijken of de rest een beetje heeft gelezen / gekeken heeft hij het zou moeten gaan.
Gisteren voor de verandering totc 25 weer eens door gelopen. Blijkbaar hebben er mensen nog gear van nodig. Het blijft leuk om de 2set bonus te testen van de shammy t10 set. Damn wat is die bonus lekker, 20% haste op de eerst volgende spell. Dan heb je ook nog je tidal waves dus de 2de healing wave is 0.3 seconden langer en dan kun je alweer je riptide spammen.
Het blijft leuk als de kerel die de healing assings deed gisteren mij als resto shammy op een tank zet bij de twins... Kheb hem maar gevraagd wat hij aan het drinken was en dat ik het ook wil hebben. Dat is een van de weinige fight waar chainheal spammen echt werkt
Ik zou je niet meenemen naar icecrown, maar voor ToC zou je zo mee mogen,.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:04 schreef MarkyB het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af als ik ge-gear-checked wordt, ik _altijd_ geweigert wordt bij 10 of 25 raids.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=balnazzar&cn=xtype
Alleen het wapen is crap, maar ik heroic als een joef maar er droppen alleen die blauwe kut items
Pit of Saron HC voor een i232 two handed axe. Sowieso droppen alle nieuwe ICC dungeons i232 en i219 items, dat is allemaal epic. Ook ToC5 heroic dropt allemaal epic items.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:04 schreef MarkyB het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af als ik ge-gear-checked wordt, ik _altijd_ geweigert wordt bij 10 of 25 raids.
Alleen het wapen is crap, maar ik heroic als een joef maar er droppen alleen die blauwe kut items
Afhankelijk van welke kant, horde kant schijnt dood te zijn of zo goed als.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:07 schreef Arie85 het volgende:
[..]
Nee, Twisting Nether. Was niet voor het eerst van mijn guild maar wel voor het eerst voor mij zelf. Eonar is wel mijn oude server, is het nog een beetje in leven daar? Al 9 maanden niet meer geweest
Dus in een red socket kan ik een blue gem doen als ik je goed begrijp? En verder vind ik het zonde omdat ik nog snel van gear wissel om dure gems en enchants toe te passen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:13 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Pit of Saron HC voor een i232 two handed axe. Sowieso droppen alle nieuwe ICC dungeons i232 en i219 items, dat is allemaal epic. Ook ToC5 heroic dropt allemaal epic items.
Verder heb je goedkope gems van 5 gold met veel mindere stats, en doe je er de verkeerde gems in. Je hoeft niet per sé een blauwe gem in een blauwe socket te stoppen. Daar kan je ook gewoon een +20STR gem in doen, 24 stamina heb je niks aan. Je hebt ook heel veel pvp items, die zijn waardeloos en echt niet aanvaardbaar voor een raid. Eén item kan nog wel als het een goede is, maar niet 4+.
Kijk eens op mmo-champion.com bij de Icecrown 5-man loot. Daar kan je je hele gear volkrijgen met pvp gear van i232 of i219. Met de emblems of triumph kan je vervolgens je Tier 9 gear verder opvullen en de andere items kopen. En je hebt ook op géén enkel item een enchant zitten. Als iemand jouw zou gearchecken kom je over als de stereotype death knight noob die geen idee heeft waar hij mee bezig is en na 1 wipe weggaat omdat hij geen geld heeft voor repairs.
Darkmoon card vervangen, ding is crap.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:04 schreef MarkyB het volgende:
Alliancequote:Op maandag 18 januari 2010 10:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
@Bryze: Aan welke kant, horde of ally?
Ik heb alliance gespeeld. Was leuk tot al m'n maten stopten met spelen. Maargoed, ik was niet echt te spreken over het niveau van de alliance op Eonar. Ik zit nu op een server waar alliance zo goed als dood is (Twisting Nether). Wij zijn de beste guild, en onze alts zijn de op 1 na beste guild. Maar in tegenstelling tot Eonar wel een hele vriendelijke, sociale en vooral goede spelers in de top alliance guild.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke kant, horde kant schijnt dood te zijn of zo goed als.
@Bryze: Aan welke kant, horde of ally?
Het is maar net in welke guilds je kijkt op eonar. Wij draaien niet echt mee in de top volgens mij maar doen aardig mee. Het blijft een social raiding guild, progression is leuk maar geen must.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef Arie85 het volgende:
[..]
Ik heb alliance gespeeld. Was leuk tot al m'n maten stopten met spelen. Maargoed, ik was niet echt te spreken over het niveau van de alliance op Eonar. Ik zit nu op een server waar alliance zo goed als dood is (Twisting Nether). Wij zijn de beste guild, en onze alts zijn de op 1 na beste guild. Maar in tegenstelling tot Eonar wel een hele vriendelijke, sociale en vooral goede spelers in de top alliance guild.
Ik heb in Maelstrom (10 man guild) gezeten, zaten ook al me vrienden in. Waren iets van #2 of #3 op de realm met malygos down. Begon al snel saai te worden, meesten zijn gestopt, ik ben daarna naar The Logical Cube gegaan. Dat was ook geen pretje. Dus toen maar gecrossrealmed. Ik doe het wel voor de fun, maar progress is voor mij ook heel belangrijkquote:Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het is maar net in welke guilds je kijkt op eonar. Wij draaien niet echt mee in de top volgens mij maar doen aardig mee. Het blijft een social raiding guild, progression is leuk maar geen must.
@Bryze: Toevallig bij Hearthstone?
Nee, bij Dead Endquote:Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
@Bryze: Toevallig bij Hearthstone?
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef Arie85 het volgende:
[..]
Ik heb in Maelstrom (10 man guild) gezeten, zaten ook al me vrienden in. Waren iets van #2 of #3 op de realm met malygos down. Begon al snel saai te worden, meesten zijn gestopt, ik ben daarna naar The Logical Cube gegaan. Dat was ook geen pretje. Dus toen maar gecrossrealmed. Ik doe het wel voor de fun, maar progress is voor mij ook heel belangrijkDus wat dat betreft zit ik nu beter.
In de T9 en i232 gear kan je wel makkelijk goede gems doen, die vervang je waarschijnlijk niet direct met i245 uit ToC 25 man oid. En zo duur is het allemaal ook weer niet. Enchants kosten ook geen drol. En je kan een head enchant kopen van de vendor, net als een shoulder enchant. En leg armor van een leatherworker (75 attack power en 22 crit) voor op je legs.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:17 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dus in een red socket kan ik een blue gem doen als ik je goed begrijp? En verder vind ik het zonde omdat ik nog snel van gear wissel om dure gems en enchants toe te passen.
Nee ik dacht dat red socket voor stamina was en blue voor strength (ff uit het hoofd) maar dat is dus niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:46 schreef Bryze het volgende:
dps die puur stamina gemmen
pala's die spirit gemmen
Ik die perongeluk runed (sp) epic gems kocht en ze in mijn gear stopte om later tezien dat het mijn alt was en ik bold (str) epic gems nodig was :<
Het was niet richting jouquote:Op maandag 18 januari 2010 10:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat red socket voor stamina was en blue voor strength (ff uit het hoofd) maar dat is dus niet.
Wat je zegt is gedeeltelijk waar. Maar in de praktijk komt het er als unholy DK op neer dat je gewoon keihard in strength gemmed in alle slots. Zelfs in blauwe slots prop je gewoon rode gems. Je mist dan de socket bonus, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat red socket voor stamina was en blue voor strength (ff uit het hoofd) maar dat is dus niet.
Dan zou ik zoiets pakken, die punt in Survival is vrij nutteloos en die 3 van BM ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn spec is gericht op pvp, ik heb geen pve problemen
Waarschijnlijk iemand die level 70 heeft behaald voor de achievements er waren, en sindsdien niet gespeeld heeft. Als je dan nu weer begint met die character te spelen krijg je pas die achievement.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:37 schreef Thrilled het volgende:
Ook wel grappig van die achievements.. in guild chat kreeg laatst een level 70+ de achievment "100 quests completed"
Powerleveler-gebruik spotted?
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Goddomme. Net een PUG die in de eerste 5 minuten van Gundrak al 3 keer gewiped. SeriouslyIk ben ook niet de beste speler, maar in Gundrak?
Wij kwamen tot 30% of zoiets (eerste avond, dus progress) maar toen waren onze tries op. Dus stopten we maar, een half uur te vroeg. Ook door lag een paar tries verloren, en sowieso al te laat begonnen door de belachelijk lange queue.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Katth het volgende:
Gisteren gewiped op 7% op Professor Putricide (25) en dat kwam door een dikke server lag spike van minsten 20 seconden tijdens heroism in phase 3
Daarna zijn we niet meer in de buurt gekomen, omdat niemand geen zin meer had. Wordt tijd dat ze die server lag eens fixen, want je kan gewoon niet raiden op deze manier.
Ja precies. Iedereen bij ons heeft gisteren tickets aangemaakt, want dit kan gewoon niet langer. Vooral op woensdag is het echt te erg. 1k-2k ms lag tijdens boss fights. En dan te bedenken dat ik op een low-populated server zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit systeem met die limited tries is echt weer diep triest en verpest het alweer bijna voor mij. Putricide is een leuk gevecht om te doen (en dus om op te wipen) maar nu kunnen we dat dus niet meer. Ik snap niet hoe ze bij Blizzard ooit hadden kunnen denken dat het een goed idee was om gewoon het leukste gedeelte van het spel op dit moment te blokkeren.
is hij schizofreen?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Ezio het volgende:
Vandaag kwam mijn GM trouwens vragen of ik boos was en of ik niet de guild wilde leaven en of ik Class Leader wilde worden.![]()
Maar die 300 dkp krijg ik alsnog niet terug
Tja, ik kon er ook niks aan doen toen, maar de GMs wilden me straffen omdat het al de zoveelste ninjapull was. Ik vond het ook oneerlijk, ik was de enige die toegaf dat het zijn schuld was, de anderen zeiden niks toen gevraagd werd wie de ninjapull deed. Ik bood aan om geld in de Gbank te doen voor repairs, maar dat was ook niet goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef Bryze het volgende:
@ jagga: Nicecongrats
@ Ezio: Eerst een kansloze penalty dan opeens paaien. Maar geen 300dkp trugkansloos x3
Ja hij zei dat het niet alleen zijn beslissing was, maar van alle officersquote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
is hij schizofreen?
Wel vragen of je niet bent..... je vragen voor classleader...(dus ergens vond hij dat het niet je schuld was.)
Maar dan niet je dkp teruggeven,
Beetje vaag
Exactemundo. Ik heb nu Njordnar Bone Bow, ook niet slechtquote:
Mag ik je armory even? of je naam en server?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef jagga het volgende:
Trouwens, gewoon even voor de check.
Ik, warrior tank heb op het moment de volgende stats.
34,5K HP
550 Defense
59,98%avoidance
22%block
Heb nog een ilvl200 noob trinket (wordt binnenkort vervangen door +228stam frost-dingetje)
Heb alles enchant, maar heb 4 stuks +24stam ipv 30 stam gems wegens geldgebrek.
Wat kan ik, in jullie ogen, wel of niet aan qua tanken?
Ook leuk, maar ZOD is de shit :p (nee ben geen hunter, vind em gewoon tof)quote:Op maandag 18 januari 2010 13:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Exactemundo. Ik heb nu Njordnar Bone Bow, ook niet slecht
i200 noob trinket zegt niet zoveel, ik neem aan dat je Black Heart of die Brewfest trinkets bedoeld? Die heb ik ook heel lang gebruikt todat ik de +228 stamina trinket kon kopen, en de +192 stamina trinket uit ToC25 won.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef jagga het volgende:
34,5K HP
550 Defense
59,98%avoidance
22%block
Heb nog een ilvl200 noob trinket (wordt binnenkort vervangen door +228stam frost-dingetje)
Uhh nee dat werd vanaf het begin al bijgehouden. Hoe kan je anders 'The Seeker' halen als alle quests tm lvl70 niet worden meegeteldquote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die level 70 heeft behaald voor de achievements er waren, en sindsdien niet gespeeld heeft. Als je dan nu weer begint met die character te spelen krijg je pas die achievement.
Mijn trinkets zijn: Essence of Gossamer (+111 stamina, blauw) en een ilvl232 dodge trinket(ben naam even kwijt.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
i200 noob trinket zegt niet zoveel, ik neem aan dat je Black Heart of die Brewfest trinkets bedoeld? Die heb ik ook heel lang gebruikt todat ik de +228 stamina trinket kon kopen, en de +192 stamina trinket uit ToC25 won.
Met jouw gear zou je in principe ToC10 en ToC25 (met een milde raidleader) wel kunnen doen, en natuurlijk VoA, Ony etc. Ik zou zoveel mogelijk richten op ToC10/25 om meer gear te krijgen en om dan uiteindelijkICC10 te kunnen tanken, dan ga je al richting de 37k+ unbuffed hp wat je nodig hebt.
Cool !quote:
Pricelessquote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Cool !dat was in Stormwind op de Trollbane server ook dit weekend !
Oja vergeten , vet veel dps die als tank/healer queued ! Iemand anders daar ook last van?
*Yes but the warlock can make stones so we dont die !
*Rogue just need to Sap boss , then we can bandage !
O.o dat kan niet waar zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Cool !dat was in Stormwind op de Trollbane server ook dit weekend !
Oja vergeten , vet veel dps die als tank/healer queued ! Iemand anders daar ook last van?
*Yes but the warlock can make stones so we dont die !
*Rogue just need to Sap boss , then we can bandage !
Ja, dat kan toch makkelijk? Tenzij zijn dps gear blue is ^^quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Priceless
Gisteren, queuede ik als dps in dungeon tool (lekker 15mins minen ondertussen)
Krijgen we een dk met vol dps-gear, die meende UP te kunnen tanken met alleen frostpresence aan
Van DK tanken heb ik geen verstand , maar het klinkt niet leuk om te healenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Priceless
Krijgen we een dk met vol dps-gear, die meende UP te kunnen tanken met alleen frostpresence aan
Ik heb UP getankd toen mijn server neer was op mijn DK.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Priceless
Festergut!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Eindelijk Festerface (die met die oozes die je moet kiten ) down op 25 man , en dat dan een halve PuG.
Damn wat is dat stressen zeg , vooral als de oozes elkaar niet pakken maar door de raid besluiten te wandelen.
Als priest healer is RotFace echt fuckking gaar !
Imo kun je met 34.5k HP, 60% avoidance alles wel tanken op ICC na.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef jagga het volgende:
34,5K HP
550 Defense
59,98%avoidance
22%block
Bedankt voor de vertaling!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Haha sorryWij gingen met zijn vijfen een instance in, en dan moet je gewoon met z’n allen meehelpen om alles te killen.. Vanaf de eerste minuut dus.. en dan kan je heus wel even naar de wc moeten ofzo, maar toen we met zijn vijfen klaar stonden om te beginnen zei er eentje dus dat hij weg moest.. zogenaamd voor 2 minuten.. ondertussen klikte hij de healer aan, selecteerde de optie ‘volgen’ en liep achter die persoon aan te hobbelen.. na 15 minuten had hij nog niks gezegd/gedaan dus dan wordt ie gekicked.. hij krijgt zo gratis exp en geld (niet zo heel veel, maar toch) en het zou me niks verbazen als hij ineens zou needden als we bij bosses aankwamen..
Vervolgens is hij er dus uitgetrapt en kregen we een nieuwe speler in de plaats.. ging prima!
Ik denk dat het verstandiger is om het te kopen als je in de buurt van 68 komt. Tenzij je op 55 een death knight wil starten.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling!Dat is inderdaad lullig en dan snap ik ook wel dat je hem eruit hebt geschopt
![]()
Trouwens een vraagje: in hoeverre heeft het zin om uitbreidingen te kopen? Zat vandaag in de winkel te kijken naar Wrath, maar ja.. ben een lvl 28. Heeft het dan toegevoegde waarde of zeggen jullie dat het verstandiger is om hem pas aan te schaffen wanneer je lvl X bent?
Neuh, was van plan om mijn warrior op lvl 80 te krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is om het te kopen als je in de buurt van 68 komt. Tenzij je op 55 een death knight wil starten.
Gems zijn duurquote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Arie85 het volgende:
[..]
Wat je zegt is gedeeltelijk waar. Maar in de praktijk komt het er als unholy DK op neer dat je gewoon keihard in strength gemmed in alle slots. Zelfs in blauwe slots prop je gewoon rode gems. Je mist dan de socket bonus, maar dat maakt niet uit.
Vuistregel:
- Meta gem: Chaotic Skyflare Diamond (%3 crit damage bonus +21 crit rating)
- Als de socket bonus strength geeft (meer dan 6) en de socket is blauw; gem +10 stats
- Als de socket bonus strength geeft en de socket is geel: gem +10 crit rating & +10 strength
- Alle anders sockets; +20 strength
- Je moet minimaal 1 +10 stats gem, 1 +strength gem hebben en 1 +10 crit +10 strength voor je meta gem.
Het ligt iets subtieler, maar dit zou goed moeten werken.
Geen enkele enchant.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:04 schreef MarkyB het volgende:
Dus je bent van plan om meer dan 5 jaar over 28 - 80 te doenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, was van plan om mijn warrior op lvl 80 te krijgen.Tegen die tijd zijn er 4 nieuwe uitbreidingen en dan koop ik ze allemaal wel
Maar goed, dan schaf ik hem nog niet aan
Ik doe heeeeeeel veel PvP dus ik moet die gems kopen met honor anders raak ik honor capped en daar heb je weinig aan. Heb nog 12 +20 agility en minstens 15 +40 Attack Power en nog een zooi uncut gems in mijn bank liggenquote:
Nou ja, heb mijn lvl 28 ook sinds juli 2008 ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Bryze het volgende:
[..]
Dus je bent van plan om meer dan 5 jaar over 28 - 80 te doen?
dat zijn nog is skillz
Wintergrasp weekly quests, daily bg, marks inleveren, stone keepers shards inleveren. Dat levert allemaal honor op. En voor slechts 10,000 honor heb je 1 gem.quote:
Dan heb je vast leukere andere hobbies?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, heb mijn lvl 28 ook sinds juli 2008 ofzo
Nee, een zware studiequote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Bryze het volgende:
[..]
Dan heb je vast leukere andere hobbies?
Accountancyquote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Bryze het volgende:
[..]
Och en wat studeer je?
Hoeveel tijd per dag of week spendeer je aan wow?
1 gem is 10.000 honor , met de questen van een wintergrasp kan je er 2 kopen dacht ik. Dat 2x per week.quote:
Owh nice. Nou, in dat weekje vrijwel niks kun je mooie 12 uur per dag spelen :p en als je aan het afstuderen bent hele avonden en weekenden. Ben je zo 80.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
AccountancyEn per week kan het heel erg verschillen. Zoals nu heb ik tentamens en speel ik even een uurtje per dag om wat te ontspannen. Straks heb ik een weekje vrijwel niks en ja, dan schiet het wel lekker op en in februari ga ik beginnen met afstuderen en dan zal ik met name in de avonden en in het weekend kunnen spelen
dan ben ik een lvl 80 n00bquote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Bryze het volgende:
[..]
Owh nice. Nou, in dat weekje vrijwel niks kun je mooie 12 uur per dag spelen :p en als je aan het afstuderen bent hele avonden en weekenden. Ben je zo 80.
dus
Het is trouwens 20 emblems.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wintergrasp weekly quests, daily bg, marks inleveren, stone keepers shards inleveren. Dat levert allemaal honor op. En voor slechts 10,000 honor heb je 1 gem.
Of je koopt voor 10 instance emblems een epic gem.
Kost je dan alleen 10g fooi aan een jewelcrafter om er de gewenste gem mee te cutten.
Ik kon op mijn hunter gewoon overal langs lopen zonder aggro te krijgenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zat me trouwens net af te vragen of ik compleet Hellfire ramparts normal (de 5 man instance) kan pullen en hoe het te doen , waarschijnlijk moet ik met een invisible potion de laatste pack pullen en dan naar beneden int begin springen. Dat gaat echt ver worden , Moet mijn pala toch wel lukken he
Nee 10.quote:
Ik weet niet wat je wil gaan doen op 80 (dps of tanking). Maar dan zou je er dus heel goed een guide bij kunnen pakken, van mmo-champion of beginners guide van elitist jerks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thrilled op 18-01-2010 15:22:56 ]
Ja maar langslopen is niet leuk , vind het kutten naltijd leuker , en kijken of het kan ja/nee .quote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik kon op mijn hunter gewoon overal langs lopen zonder aggro te krijgen
Ik had toentertijd zo'n Battlechest aangeschaft en daar zitten ook boekjes bij. Die ga ik dan even rustig bestuderen en misschien inderdaad nog wat andere guides. Degene met wie ik ga afstuderen weet ook veel van WoW af dus die kan ik ook nog altijd lastigvallen als ik vragen hebquote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil gaan doen op 80 (dps of tanking). Maar dan zou je er dus heel goed een guide bij kunnen pakken, van mmo-champion of beginners guide van elitist jerks.
Dus je hebt tbc alquote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had toentertijd zo'n Battlechest aangeschaft en daar zitten ook boekjes bij. Die ga ik dan even rustig bestuderen en misschien inderdaad nog wat andere guides. Degene met wie ik ga afstuderen weet ook veel van WoW af dus die kan ik ook nog altijd lastigvallen als ik vragen heb
Erm.. hij ligt niet echt voorhanden om het zachtjes uit te drukkenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef Bryze het volgende:
[..]
Dus je hebt tbc alZitten er ook classguides in de battlechest? Heb er zelf ook een maar nooit in die guides gekeken
Handig, hier kun je ook vragen stellen
Wij zijn zo schattigquote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. hij ligt niet echt voorhanden om het zachtjes uit te drukkenNa de tentamens ga ik even kijken wat er precies in staat
en ik weet dat ik hier ook vragen kan stellen, zo lief zijn jullie wel
![]()
Lopen hier volgens mij 4 warriors rond waaronder ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Bryze het volgende:
[..]
Wij zijn zo schattig
Al weet ik niet zo veel van warriors
Kijk je wel is op mmo-champion of wow.com of iets dergelijks?
Tadaaa, helpful ppl all aroundquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lopen hier volgens mij 4 warriors rond waaronder ik.
Ik denk dat we in Arms, Prot en Fury allemaal wel vertegenwoordigt zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef ufopiloot het volgende:
Na je tentamens zou ik gewoon een paladin maken, veel leuker!
Een betere tip kan je niet krijgen!
Een paladin? *gaap* Neem m bij Alliancequote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef ufopiloot het volgende:
Na je tentamens zou ik gewoon een paladin maken, veel leuker!
Een betere tip kan je niet krijgen!
![]()
Overigens niks tegen de class zelfquote:
Paladinquote:
Ik dacht alleen zeg ff hai :pquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Overigens niks tegen de class zelfik kan er domweg níet mee spelen
Ik denk niet dat je al paladin nou zoveel melee doetquote:Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef ufopiloot het volgende:
Als hij het zou zeggen wordt hij natuurlijk gelijk gekicked. Gewoon naar recount kijken en op z'n DPS klikken, dan kan je zien hoeveel zijn melees missen. Pas geleden ook iemand in gundrak met 200 dps, was ook gewoon aan het levelen. Ik heb rustig aan getanked zodat we hem vlak voor de laatste boss nog eruit konden trappen, geen bonus emblems en gold voor hem
Zou geen probleem moeten zijn, als er maar een redelijke healer bij zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Priceless
Huh?!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je al paladin nou zoveel melee doet
M'n vriend heeft een pallyquote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik dacht alleen zeg ff hai :p
Retri is easy? 4 knopjes nodig ofzo :p
Merci beaucoupquote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef Ezio het volgende:
Dan zou ik zoiets pakken, die punt in Survival is vrij nutteloos en die 3 van BM ook.
http://www.wowhead.com/?talent#cZ0eVoohZc
Wel grappig dat je marksmanship doet trouwens, de meeste mensen doen survival voor PvP tegenwoordig![]()
Ik speel zelf ook met een marksmanship PvP spec, en wel deze:
Luthlet's Marksmanship Spec
Een paar talents om de mana-problemen die MM-hunters hebben wat te verminderen zoals Efficiency en Rapid Recuperation, 1 punt Piercing Shots omdat ik rogues niet leuk vind, en genoeg Survival talents om Scatter Shot en Survival Tactics te pakken. Ik vind het echt een heerlijk specje![]()
Volgend seizoen maar eens een 2v2 en 3v3 zoeken
In de 10-19 bracket ben je dan wel heer en meester over (vooral) Melee classes.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Merci beaucoupIk had al spec gewijzigd voor de 10-19 en 20-29 brackets, en ik heb begrepen dat hunter op 30-39 vreselijk is in bg's. Of zoals een twink forum het zei: hurry as fast as you can to 49, don't look back and everything will be fine.
Op level 11quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Ezio het volgende:
In de 10-19 bracket ben je dan wel heer en meester over (vooral) Melee classes.
Ik heb ooit op level 11 een 19 warrior doodgekite
Je erm hebt ook 100% gelijk natuurlijk. Ik had even de image van de paladins die ik goed ken in mijn hoofd en die staan de hele tijd in mijn buurt te healen. Net wakker als excuusquote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef ufopiloot het volgende:
Huh?!Paladins zijn gewoon melee dps hoor.
En paladins zijn gewoon supertof. Als tank vind ik ze in ieder geval het leukst, veel spells, veel utility, veel AoE etc. Holy paladin is ook heel erg tof, korte casttijd en enorme heals, ook enorm veel utility spells, beacon of light, etc.
En retribution lijkt inderdaad erg simpel, maar welke dps class is dat nou nietHet stelt allemaal niet zoveel voor qua rotatie. Maar paladin blijft dan wel cool, zeker in ICC tegen alle undead.
Elke dps heeft genoeg aan 4-5 knoppen, het is allemaal net zo simpel.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een paladin? *gaap* Neem m bij AllianceNog leuker
Een Human, en dan BadBoyPaladin noemen ofzo
Uhmm ik heb op mijn hunter eigenlijk nooit problemen met Dk `s :S Volgens mij de makkelijkste class om te kiten...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef Ezio het volgende:
Goverdomme, daar kan ik slecht tegen he
van die DKs die Chains of Ice spammen, je Master's Call werkt daar vaak niet tegen waardoor je nooit weg kunt komen, en dan denken ze als ze winnen ook nog dat ze goed zijn
Ja, behalve dus als die kutskill het niet doet en ik chains of ice 100% van de tijd op me hebquote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Greenpaladin
mijn Main
[..]
Uhmm ik heb op mijn hunter eigenlijk nooit problemen met Dk `s :S Volgens mij de makkelijkste class om te kiten...
Deathgrip, weinig kans dat je niets dichterbij komt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef ufopiloot het volgende:
Traps, disengage, concussion shot, je pet stun etc. Die DKs horen niet eens in de buurt te komen
Ik kan niet schieten als die DK in melee range is. Ik kan niet uit melee range als Master's Call niet werkt. Ik kan dan alleen disengage, en die death gripte hij. Dus nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef ufopiloot het volgende:
Traps, disengage, concussion shot, je pet stun etc. Die DKs horen niet eens in de buurt te komen
Een groot deel van (retri en in mindere mate prot) paladins is wel degelijk melee.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Katth het volgende:
Je hebt deels gelijk.
Pala's doen holy damage en geen melee.
Spider is niet te doen in arena. Die gaan zooooooooooooo snel doodquote:
Ik vind mijn krab ook erg prettigquote:
Krabquote:
Juist in arena is spin vervelend.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Spider is niet te doen in arena. Die gaan zooooooooooooo snel dood
Ik snap wel waar je op doelt, maar tegenover krabben zijn spinnen echt niks. Krabben hebben last stand en Intercept bijvoorbeeld, en zijn veel moeilijker om dood te krijgen, waar een spin na 3 klappen al ligt.quote:
was je er verbaasd over?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:12 schreef Ezio het volgende:
Heb ik weer.
Moet ik nog 1 Alliance killen voor Make them Pay!
Dus ik zie iemand, val hem aan en...
[ afbeelding ]
quote:
Eigenlijk wel jaquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 | An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane. Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire. Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation. [img]http://www.sharestuff.nl/img/dtwlod2d/fokkerswow.gif[/img] [b]Realm: Aggramar[/b] [u]stbabylon[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Babylon]Babylon[/url]-(H)- Hunter (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Dakylon]Dakylon[/url]-(H)- Death Knight [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Nolybab]Nolybab[/url]-(H)- Paladin [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Doeland]Doeland[/url]-(H)- Bank [u]Ps2K[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabar]Kabar[/url]-(A)- Shaman (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Gilfin]Gilfin[/url]-(A)- Hunter [u]Avotar[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Warlockrick]Warlockrick[/url]-(A)- Warlock (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Amandus]Amandus[/url]-(A)- Death Knight [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Grubleddim]Grubleddim[/url]-(A)- Hunter [b]Realm: Auchindoun[/b] [u]Brutus.nl[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&n=Brutaluc]Brutaluc[/url]-(A)- Holy Paladin (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&n=Brutala]Brutala[/url]-(A)- Feral Druid [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&n=Bruticus]Bruticus[/url]-(A)- Marksman Hunter [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&n=Brutalii]Brutalii[/url]-(A)- Frost Mage [b]Realm: Anachronos[/b] [u]Sanakthe[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Anachronos&n=Sanakthe]Sanakthe[/url]-(H)- Warlock (80) [b]Realm: Aszune[/b] [u]Windigo[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&n=Ijzel]Ijzel[/url]-(A)- Deathknight [b]Realm: Azjol-Nerub[/b] [u]Murloc[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Phalanx]Phalanx [/url]-(A)- Warlock (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Giverne]Giverne[/url]-(A)- Rogue [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Hyva]Hyva[/url]-(A)- Hunter [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Tailz]Tailz[/url]-(A)- Shaman [b]Realm: Boulderfist[/b] [u]Metonae[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Metonae]Metonae[/url]-(H)- Paladin (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Tenaya]Tenaya[/url]-(H)- Priest (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Menique]Menique[/url]-(H)- Rogue (80) [b]Realm: Chromaggus[/b] [u]Katth[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Katth]Katth[/url]-(A)- Mage (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Neuqfaut]Neuqfaut[/url]-(A)- Priest (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Esmereé]Esmereé[/url]-(A)- Death Knight (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Missery]Missery[/url]-(A)- Rogue (80) [b]Realm: Draenor[/b] [u]Nachtraaf[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtschaduw]Nachtschaduw[/url]-(H)- Warlock [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtraaf]Nachtraaf[/url]-(H)- Rogue [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtgier]Nachtgier[/url]-(H)- Warrior [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtarend]Nachtarend[/url]-(H)- Death Knight [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtwinter]Nachtwinter[/url]-(H)- Mage [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtwinter]Nachthavik[/url]-(H)- Priest [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtvalk]Nachtvalk[/url]-(H)- Hunter [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtvalk]Nachtbuizerd[/url]-(H)- Paladin [b]Realm: Executus[/b] [u]Hanstin[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=%C3%89l%C3%A1dor] Éládor [/url]-(A)- Fury Warrior (80) [u]Atreidez[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Djudaz] Djudaz [/url]-(A)- Priest (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Atreidez] Atreidez [/url]-(A)- Warrior [b]Realm: Emeriss[/b] [u]Merkowitz[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Lynalea]Lynalea[/url]-(A)- Warlock (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Naiya]Naiya[/url]-(A)- Warrior (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Healyn]Healyn[/url]-(A)- Priest [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Shato]Shato[/url]-(A)- Rogue [b]Realm: Frostmane[/b] [u]Fir3fly[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Aliya]Aliya[/url]-(A)- Priest [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Avey]Avey[/url]-(A)- Paladin [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Scorchess]Scorchess[/url]-(A)- Hunter [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Karazhan&n=Executia]Executia[/url]-(A)- Death Knight [u]Knoflook[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Runetusk]Runetusk [/url]-(H)- Shaman [b]Realm: Grim Batol[/b] [u]DjNivek[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Divyan]Divyan[/url]-(A)- Warrior (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Yanagi]Yanagi[/url]-(A)- Priest (80) [b]Realm: Hellfire[/b] [u]Civilian[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Civilian]Civilian[/url]-(A)- Shaman (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Kevorkian]Kevorkian[/url]-(A)- Paladin [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Phrenesis]Phrenesis[/url]-(A)- Hunter [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Reneuh]Reneuh[/url]-(A)- Rogue [b]Realm: Karazhan[/b] [u]Thrilled[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Karazhan&cn=Carpo]Carpo[/url]-(H)- Mage [b]Realm: Khadgar[/b] [u]Drizzt_DoUrden[/u] [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Naschtokh]Naschtokh[/url]-(H)- Warrior [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Orzhov]Orzhov[/url]-(H)- Rogue [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Razedhel]Razedhel[/url]-(H)- Priest [u]Hansch[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Kaenargh]Kaenargh[/url]-(H)- Paladin (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Kadav%C3%BArial]Kadavúrial[/url]-(H)- Death Knight [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Tharsolas]Tharsolas[/url]-(H)- Rogue [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Morbithos]Morbithos[/url]-(H)- Priest [u]Black-Hole[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Jileen]Jileen[/url]-(A)- Druid (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Anwell]Anwell[/url]-(A)- Paladin [b]Realm: Kor'gall[/b] [u]Blistering [/u] [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Alisier]Alisier[/url]-(H)- Death Knight (80) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Plaza]Plaza[/url]-(H)- Druid [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Kathelyn]Kathelyn[/url]-(H)- Hunter [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Infidelity]Infidelity[/url]-(A)- Rogue [b]Realm: Nordrassil[/b] [u]Webbyplus[/u] [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Mioo]Mioo[/url]-(A)- Hunter (80) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Miopally]Miopally[/url]-(A)- Paladin (80) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Maraudeus]Maraudeus[/url]-(A)- Warrior (70) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Braindeath]Braindeath[/url]-(A)- Rogue (70) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Snol]Snol[/url]-(A)- Mage (64) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Nijntje]Nijntje[/url]-(A)- Warlock(40) [b]Realm: Ragnaros [/b] [u]Thormodo[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&n=Glonius]Glonius[/url]-(A)- Priest (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&n=Thormodo]Thormodo[/url]-(A)- Death Knight (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&n=Rhulath]Rhulath[/url]-(A)- Shaman [b]Realm: Spinebreaker[/b] [u]HSG-BOMBER[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Hiir]Hiir[/url]-(H)- Shaman De openingspost is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/World_of_Warcraft]hier[/url] te vinden. |
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef Thrilled het volgende:
ik moet nu weg, maar vanavond zal er wel een nieuw topic komen :P Mocht je de nieuwe OP al willen gebruiken:
http://wiki.fok.nl/index.php/World_of_Warcraft
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 | [b]Realm: Bladefist[/b] [u]Rauw.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url] |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |