Okay. Alhoewel ik serieus kook. Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Noek het volgende:
Zeg, van mij mag dat modgebeuren daar blijven. Cc, go get him, al denk ik dat het je zal jeuken.
Maar laat het daar. Het heeft niks met de COS, studio Vlemmix of de streams überhaupt te maken.
Ik noteer het in mijn agenda. Volgende week weer maar deze lijn lijkt me vrij dik eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die lijn is zo dun dat je hem iedere week opnieuw moet tekenen.
Kon Puty dat niet doen. Is hij er eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft Angelique aan de afwas gezet
Oh echt? Nou, dat is hij of het sowieso niet waard hoor. Tssss, kom nou!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay. Alhoewel ik serieus kook. Maar je hebt gelijk.
En weg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Noek het volgende:
Oh echt? Nou, dat is hij of het sowieso niet waard hoor. Tssss!
Er wordt vaak in deze ruimte gelopen en ook de schoonmakers maken goed schoon. Eens zien of de lijn er volgende week nog staatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik noteer het in mijn agenda. Volgende week weer maar deze lijn lijkt me vrij dik eigenlijk.
Boeien, hij deed het daar en niet hier. Het is trouwens niet toegestaan om hier chatlogs te posten.quote:
Het leek mij meer een "Over de rug van Peter mijzelf profileren fimpje" van Johan en "Een streamers lijmen acteer verhaal"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Bedankt voor dat YouTubeje van Johan´s tirade tegen Peter vanochtend!
De zender in zijn hoofd is uit, hij staat ergens in een hoek in noodloop.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon Puty dat niet doen. Is hij er eigenlijk nog?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Vind het niet kunnen wat Pietje daar schrijft maar.......
Dottey maandenlang is toch eigenlijk niet zo aardig behandeld op FOK!,
'aandachtshoer' werd genoemd, vinden ze nu ineens collectief allemaal geweldig.
Dottey vinden ze nu een fantastische objectieve mod (de enige objectieve),
want Dottey is nu van Fok en de rest is allemaal niks!!
Het is een geslijm, aflikken of uitlokken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 'i am a good boy'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De zender in zijn hoofd is uit, hij staat ergens in een hoek in noodloop.
Tjee ja da's waar ook. Zat er veel stof op die bladzijde van het regelboekje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Boeien, hij deed het daar en niet hier. Het is trouwens niet toegestaan om hier chatlogs te posten.
Nog 3-4 maanden programmeerwerk van René en hij kan zelfstandig naar de wc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
10 'i am a good boy'
20 print 10
20 goto 10
Heb ik dat, in deze, gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Boeien, hij deed het daar en niet hier. Het is trouwens niet toegestaan om hier chatlogs te posten.
Zet het dan niet in een reaktie op mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het in het algemeen.
Het stond vroeger idd in de policy en had toen betrekking op privé chatlogs van MSN/IRC en die van IRC kanalen van FOK!. Inmiddels staat dat niet meer in de policy, of kijk ik verkeerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Snap ik. Waarom heb je die van mijn niet ook helemaal weggehaald i.p.v. er 'weg' in te zetten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee of het er nog instaat, maar het valt onder "doe normaal" en is nog steeds banbaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het stond vroeger idd in de policy en had toen betrekking op privé chatlogs van MSN/IRC en die van IRC kanalen van FOK!. Inmiddels staat dat niet meer in de policy, of kijk ik verkeerd?
Oei!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het nu ook een beetje meer volgen. Morgen afscheid. Ik ben wegbezuinigd. Dus heb weer zeeën van tijd.
Das balen LSquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het nu ook een beetje meer volgen. Morgen afscheid. Ik ben wegbezuinigd. Dus heb weer zeeën van tijd.
Het valt niet onder niet normaal doen, want het is een publieke chat. Daarnaast verwacht ik dat Gert, PietjePuk007 en Noek dezelfde definitie van 'doe normaal' in hun hoofd hebben. Het is 3 tegen 1.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee of het er nog instaat, maar het valt onder "doe normaal" en is nog steeds banbaar.
Ja ik ben er ook helemaal kapot van, maar niet voor mezelf alleen, ook voor de tieners die weer lekker op straat mogen rondhangen i.p.v. een thuishonk te hebben.quote:
Logs mogen alleen gepost worden met toestemming van alle deelnemenden. Dus als Peter aangeeft dat je wat hij op die chat post hier mag posten is het ok. Maar chat is iets vluchtigs en mensen verwachten terecht niet dat er logs van op het internet worden gepost. Daarom is het per definitie niet toegestaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik. Waarom heb je die van mijn niet ook helemaal weggehaald i.p.v. er 'weg' in te zetten?
En voor de duidelijkheid: mag je wel teksten copy/pasten als Peter op de stream met ons zit te chatten? Of moet je dat omschrijven.
Helemaal opgedoekt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook helemaal kapot van, maar niet voor mezelf alleen, ook voor de tieners die weer lekker op straat mogen rondhangen i.p.v. een thuishonk te hebben.
Okee, ik dacht dat een copy/paste in het kader van het bespreken van de streams wel toegestaan zou zijn, juist omdat het vaak de enige manier is waarop de persoon op de stream met ons communiceert.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Logs mogen alleen gepost worden met toestemming van alle deelnemenden. Dus als Peter aangeeft dat je wat hij op die chat post hier mag posten is het ok. Maar chat is iets vluchtigs en mensen verwachten terecht niet dat er logs van op het internet worden gepost. Daarom is het per definitie niet toegestaan.
Wat naar LS.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook helemaal kapot van, maar niet voor mezelf alleen, ook voor de tieners die weer lekker op straat mogen rondhangen i.p.v. een thuishonk te hebben.
Datzelfde geldt voor de stream en wat daar gezegd wordt, dat is net zo vluchtig als de chat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Logs mogen alleen gepost worden met toestemming van alle deelnemenden. Dus als Peter aangeeft dat je wat hij op die chat post hier mag posten is het ok. Maar chat is iets vluchtigs en mensen verwachten terecht niet dat er logs van op het internet worden gepost. Daarom is het per definitie niet toegestaan.
Ja prima, maar geen letterlijke chatlogs dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de stream en wat daar gezegd wordt, dat is net zo vluchtig als de chat.
Dit topique is nou juist hetgeen waar wij vluchtige dingen vastleggen, dat doen we al een tijdje met medeweten van de mods hier.
Doen we ook niet, alleen citaten die van belang zijn voor ons.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja prima, maar geen letterlijke chatlogs dus.
Ze willen het nu vrijdagavond verder doen. Wat ik heb begrepen. Maar het is wel iets wat ik heb opgebouwd en nu gaan anderen met de eer strijken. Maar dat is het risico als je een werkervaringsplek aanneemt. Werk je gratis voor zo'n stichting en als contract is afgelopen gaan ze je inspanningen onderverdelen bij de vaste medewerkers. Het is gewoon een bureaucratische zooi hier in Zutphen.quote:
Het is wel behoorlijk met elkaar verweven een groot deel van de tijd. Er zitten vaak gasten die op de stream zijn direct te chatten en te reageren op wat er in de chat gemeld word dus het is zeker niet los van elkaar te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
Het gaat trouwens om de stream en niet om wat er op de chat over wordt gezegd, of zie ik dat verkeerd?
Dus je kan de chat over de stream niet vergelijken met de stream zelf.
Nou lekker dan, eerst de boel op poten zetten en dan kun je wel gaan. Ik vind het net zo belangrijk dat mensen aan een vaste werkplek komen maar daar wordt dus niet naar omgekeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze willen het nu vrijdagavond verder doen. Wat ik heb begrepen. Maar het is wel iets wat ik heb opgebouwd en nu gaan anderen met de eer strijken. Maar dat is het risico als je een werkervaringsplek aanneemt. Werk je gratis voor zo'n stichting en als contract is afgelopen gaan ze je inspanningen onderverdelen bij de vaste medewerkers. Het is gewoon een bureaucratische zooi hier in Zutphen.
Dat wordt heel lastig want zoals ik al schreef, mensen die op de stream zitten communiceren vaak met de mensen in de chat via het schrijven in de chat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Bij gebrek aan spannende streams wordt de Cos soms ook gebruikt als comentaar op chat plek.
Maar prima, ik zag geen logs meer posten maar omschrijven wat iemand zegt,
Of praten tegen de chat, dan is het wel handig de andere kant (de chat dus) ook te zien/lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
Dat wordt heel lastig want zoals ik al schreef, mensen die op de stream zitten communiceren vaak met de mensen in de chat via het schrijven in de chat.
Geeft niets joh. Ik ben het sowieso even zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
Daar had ik nog niet aan gedacht.
Sorry dat ik over je heen heb gelezen Disana.
Of zo van "Ik mag niet posten wat er nu op de chat gezegd wordt maar ik kan me voorstellen dat Kopijkat, als ze dit leest, erg verontwaardigd zal zijn".quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Bij gebrek aan spannende streams wordt de Cos soms ook gebruikt als comentaar op chat plek.
Maar prima, ik zag geen logs meer posten maar omschrijven wat iemand zegt,
De hoofdrolspelers lezen op de chat en tikken dan niet terug,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
Het gaat trouwens om de stream en niet om wat er op de chat over wordt gezegd, of zie ik dat verkeerd?
Dus je kan de chat over de stream niet vergelijken met de stream zelf.
Ik zou ook een contract krijgen van 16-24 uur, maar ze hebben kans gezien dat weg te bezuinigen. Ik werkte 40+ uur per week om projecten op te zetten. En nu dus weer handje ophouden en tussen 4 muren zitten te niksen. Misschien heeft Johan nog wel een werkervaringsplek voor mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou lekker dan, eerst de boel op poten zetten en dan kun je wel gaan. Ik vind het net zo belangrijk dat mensen aan een vaste werkplek komen maar daar wordt dus niet naar omgekeken.
Kan het me voorstellen, en ja, sappigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef mootie het volgende:
Sappig, Palma niet zo dol op Brian. Wil hem niet spreken tot hij sorry heeft gezegd voor de keer dat hij haar bijna sloeg.
Er komt in ieder geval binnenkort een plekje als mod vrij, gok ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou ook een contract krijgen van 16-24 uur, maar ze hebben kans gezien dat weg te bezuinigen. Ik werkte 40+ uur per week om projecten op te zetten. En nu dus weer handje ophouden en tussen 4 muren zitten te niksen. Misschien heeft Johan nog wel een werkervaringsplek voor me
Dan kun je ook het hele KLB-subforum opdoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee of het er nog instaat, maar het valt onder "doe normaal" en is nog steeds banbaar.
Ik dacht dat Palma een keer tegen hem uitviel, en dat hij toen zijn hand ophief om haar te slaan. Bij Amanda was dat natuurlijk tamelijk 'normaal' maar Palma pikt zoiets niet, en terecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
Waar ging dat toen ook weer over? Tussen Brian en Palma dus.
Probeer het! niet geschoten is altijd mis. Wel ver weg voor jou en je zit met kat en hond toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou ook een contract krijgen van 16-24 uur, maar ze hebben kans gezien dat weg te bezuinigen. Ik werkte 40+ uur per week om projecten op te zetten. En nu dus weer handje ophouden en tussen 4 muren zitten te niksen. Misschien heeft Johan nog wel een werkervaringsplek voor me
Wellichtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een lieve buurvrouw, die past wel op de beesten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Probeer het! niet geschoten is altijd mis. Wel ver weg voor jou en je zit met kat en hond toch?
Als het je wat lijkt, probeer het dan. Ze zoeken een duizendpoot, dus weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een lieve buurvrouw, die past wel op de beesten.
Waar ben je goed in, Johan heeft 25 vrijwilligers nodig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een lieve buurvrouw, die past wel op de beesten.
De chaootquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu heeft Liesbeth het met Angelique over SV. Ik dacht dat A voor de politiek kwam? Johan zegt dat er niemand van SV meer gaat chatten en in dezelfde zin zegt hij dat alle medewerkers een chatuurtje gaan krijgen. Zoals Johan zegt: Er moet duidelijkheid komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |