Reservoir Dogs, Kill Bill vol. 2 en?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Et is een toffe film, maar Tarantino heeft zelf al drie betere films gemaakt
Zoals?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Et is een toffe film, maar Tarantino heeft zelf al drie betere films gemaakt
Omdat daarom. Ik wil in je bed en dan ga jij maar op je bankje.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Reservoir Dogs, Kill Bill vol. 2 en?
Reservoirquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zoals?
Inglorious Basterds, Reservoir Dogs en?
dan vervalt de garantie dat je veilig bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat daarom. Ik wil in je bed en dan ga jij maar op je bankje.
Sowieso is deel twee véél beter en Inglourious Bastards is geen goede film, hoewel de scenes uitmuntend zijn. Maar het is geen film.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Reservoir
Kill Bill 1
Inglourious
Nuh, ik doe wel een harnas aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:32 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
dan vervalt de garantie dat je veilig bent
Oneens en oneens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso is deel twee véél beter en Inglourious Bastards is geen goede film, hoewel de scenes uitmuntend zijn. Maar het is geen film.
Kutfilm was dat jonge!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef Siniti het volgende:
Mensen die Seven Samurai niet hebben gezien
Mwah, ik ben het hierbij eigenlijk wel met Sky eensquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kutfilm was dat jonge!
Heb ik echt niet uit kunnen kijken, viel in slaap!
Dan zie jij de kunst van die film niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kutfilm was dat jonge!
Heb ik echt niet uit kunnen kijken, viel in slaap!
Je kans bij mij, je hebt hem net begraven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef PhifeDawg het volgende:
inglorious bastards was niet fantastisch
Jij waardeert hemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan zie jij de kunst van die film niet.
Ik vind IG wel goed, neuken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kans bij mij, je hebt hem net begraven.
Kankermuziek is dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader fluit Broodje Bakpao mee.
ik heb een lasbrevet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nuh, ik doe wel een harnas aan.
Alsof jij die hebt gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan zie jij de kunst van die film niet.
AIM HIGH WILLES!!! AIM HIGH!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
40 year oldDie gesprekken
Die quotes
Ik heb de film zelf op dvd. Wat doe je dom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof jij die hebt gezien
Jij zit de hele dag al te trollen!
En nee, die zag ik niet, omdat ik in slaap viel omdat het zo'n kutfilm was
moet je doorheen kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kans bij mij, je hebt hem net begraven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof jij die hebt gezien
Jij zit de hele dag al te trollen!
En nee, die zag ik niet, omdat ik in slaap viel omdat het zo'n kutfilm was
Ok, jammer.quote:
Je hebt net je kans verspeeld, PD, ik kom nu niet eens meer.quote:
BURN!quote:
Hey, wij gaan ook geen seks hebben hoor.quote:
ik heb hem al 4x verspeeld maar ben wel 3x gekomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt net je kans verspeeld, PD, ik kom nu niet eens meer.
Okee, rustig maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb de film zelf op dvd. Wat doe je dom.
Je hebt het toch over die van Akira uit 1954?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef Siniti het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet genoeg explosies zeker![]()
![]()
[..]
Ok, jammer.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, wij gaan ook geen seks hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |