Één foto waarop je d'r lichaam een beeetje kan zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef Gaultier het volgende:
Ik heb een omgekeerde PLORK gevonden.
Fotoboek van Linlinlin
Voor minder zou ik het ook niet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef PhifeDawg het volgende:
ik wil weten hoe wd er in het echt uitziet. Ik heb namelijk ernstig hoge verwachtingen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef PhifeDawg het volgende:
ik wil weten hoe wd er in het echt uitziet. Ik heb namelijk ernstig hoge verwachtingen
Een wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef Gaultier het volgende:
Ik heb een omgekeerde PLORK gevonden.
Fotoboek van Linlinlin
Uit die foto kan ik veel dingen opmaken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Één foto waarop je d'r lichaam een beeetje kan ziente weinig om conclusies te trekken
Een omgekeerde PLORK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan andersom, met een verkankerd lichaam.![]()
Ik ben niet leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef PhifeDawg het volgende:
niet goed?quote:
Present.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die Sin City niet de beste film ooit vinden.!!
zouu ik je niet doen denk jequote:
ik vond het een kankerfilm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die durven te beweren dat Sin City beter is dan Apocalypse Now of Once Upon A Time In The Westquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Sin City de beste film ooit noemenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Apocalypse moet ik nog kijken en Cera una volta il weste moet ik nog een keer goed voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die durven te beweren dat Sin City beter is dan Apocalypse Now of Once Upon A Time In The West
epic epic failure, ik je zo een x aantal films opnoemen die per definitie beter zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Dat ligt niet lekker.quote:
Nee joh. Dan helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
zouu ik je niet doen denk je? En ook niet na 10 bier
?
Yeah right.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
epic epic failure, ik je zo een x aantal films opnoemen die per definitie beter zijn
whut, waarom nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ligt niet lekker.
[..]
Nee joh. Dan helemaal niet.
Epische faal dat je Apocalypse nog niet hebt gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Apocalypse moet ik nog kijken en Cera una volta il weste moet ik nog een keer goed voor gaan zitten.
komm gezellug lanks om tuh spacuuuuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:19 schreef PhifeDawg het volgende:
komen jjullie ook ammaal op mijn feesjuhh?
dat is mijn f5, dudequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Siniti het volgende:
pd
Zo kan ik mijn postaantal ook wel opkrikken
Yeah rightquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef S.Seagal het volgende:
Zegt ie gast van dat betoog vandaag: "Ja je moet het betoog een week van tevoren inleveren. S.S jij moet 5 februari". Ben blij dat ik niet gemaakt heb.
De enige die in de buurt komt is Reservoir Dogs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yeah right
Godfather part 1 and 2
No country for old men
Shawshank Redemption
Forrest Gump
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
One Flew over the Cuckoo's nest
Psycho
Apocalypse Now
American Beauty
Amelie
The Departed
Once Upon a time in the West
Eternal Sunshine of the Spotless mind
etc
etc
Das een best correct lijstje. Alleen Pulp Fiction, No Country For Old Men, Amelie zijn overrated.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yeah right
Godfather part 1 and 2
No country for old men
Shawshank Redemption
Forrest Gump
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
One Flew over the Cuckoo's nest
Psycho
Apocalypse Now
American Beauty
Amelie
The Departed
Once Upon a time in the West
Eternal Sunshine of the Spotless mind
etc
etc
Jij hebt apocalypse now niet gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De enige die in de buurt komt is Reservoir Dogs.
Pulp Fiction: Mwah, misschienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das een best correct lijstje. Alleen Pulp Fiction, No Country For Old Men, Amelie zijn overrated.
het breekt mijn hartquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Gaultier het volgende:
Ik vind het nu niet meer normaal met je refreshen PD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |