Dat ligt niet lekker.quote:
Nee joh. Dan helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
zouu ik je niet doen denk je? En ook niet na 10 bier
?
Yeah right.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
epic epic failure, ik je zo een x aantal films opnoemen die per definitie beter zijn
whut, waarom nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ligt niet lekker.
[..]
Nee joh. Dan helemaal niet.
Epische faal dat je Apocalypse nog niet hebt gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Apocalypse moet ik nog kijken en Cera una volta il weste moet ik nog een keer goed voor gaan zitten.
komm gezellug lanks om tuh spacuuuuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:19 schreef PhifeDawg het volgende:
komen jjullie ook ammaal op mijn feesjuhh?
dat is mijn f5, dudequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Siniti het volgende:
pd
Zo kan ik mijn postaantal ook wel opkrikken
Yeah rightquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef S.Seagal het volgende:
Zegt ie gast van dat betoog vandaag: "Ja je moet het betoog een week van tevoren inleveren. S.S jij moet 5 februari". Ben blij dat ik niet gemaakt heb.
De enige die in de buurt komt is Reservoir Dogs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yeah right
Godfather part 1 and 2
No country for old men
Shawshank Redemption
Forrest Gump
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
One Flew over the Cuckoo's nest
Psycho
Apocalypse Now
American Beauty
Amelie
The Departed
Once Upon a time in the West
Eternal Sunshine of the Spotless mind
etc
etc
Das een best correct lijstje. Alleen Pulp Fiction, No Country For Old Men, Amelie zijn overrated.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yeah right
Godfather part 1 and 2
No country for old men
Shawshank Redemption
Forrest Gump
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
One Flew over the Cuckoo's nest
Psycho
Apocalypse Now
American Beauty
Amelie
The Departed
Once Upon a time in the West
Eternal Sunshine of the Spotless mind
etc
etc
Jij hebt apocalypse now niet gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De enige die in de buurt komt is Reservoir Dogs.
Pulp Fiction: Mwah, misschienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das een best correct lijstje. Alleen Pulp Fiction, No Country For Old Men, Amelie zijn overrated.
het breekt mijn hartquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Gaultier het volgende:
Ik vind het nu niet meer normaal met je refreshen PD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |