Nee, je bent een bokkelul die nooit iets positiefs over zijn lippen krijgt. Het zou je internet ego zo erg naar de grond brengen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ik spreek weer de waarheid en dan doe ik kankergrappig ofzo. Geeft wel weer de schraalheid van TS aan.
dat ken je me duidelijk niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je bent een bokkelul die nooit iets positiefs over zijn lippen krijgt. Het zou je internet ego zo erg naar de grond brengen natuurlijk.
Je kan best leuk zijn hoor jitzzzze.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat ken je me duidelijk niet goed genoeg.
ja jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Je kan best leuk zijn hoor jitzzzze.
Hij vertaald toch 129 minuten van de film de rol van Tyler Durden of niet dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En dan zie ik het verband niet met Tyler Durden.
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij vertaald toch 129 minuten van de film de rol van Tyler Durden of niet dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:10 schreef Gaultier het volgende:
Ik wil graag een geldige reden waarom dit kwaliteitstopic op slot is.![]()
Schaakmat
Het bevat een TT en een OP.
Daarnaast heb ik een afbeelding ter verduidelijking.
En de klacht is ook aanwezig.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Adelante het volgende:
Ah, ik had de note nog niet geplaatst. Bedankt voor de reminder.
het zou tijd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef Gaultier het volgende:
Ik wil jullie even attenderen dat ik binnenkort misschien voor onbepaalde tijd met vakantie ga.
Ze hebben me te pakken.
[..]
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt Fight Club niet gezien?
Tilburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die in het formaat van een wallpaper?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TilburgSin City ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Heb je die in het formaat van een wallpaper?
Nope, vond hem op googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. No problemo.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Hoe?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
gauweltieeer ga eens gauw fight club kijken
quote:
quote:
Ik heb dibs op shit homie dat is echt gay, vriend.quote:
Niet echt wallpaper formaat, maar wel beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Maisnon het volgende:
Hierzo, die Sin City op wallpaper formaat:
http://img120.imageshack.(...)8593500120949cs5.jpg
Maar ik heb dibs op dibs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dibs op shit homie dat is echt gay, vriend.
Is die nou chill of wat? Ik moet 'm nog proeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:05 schreef PhifeDawg het volgende:
misselijk van de chicken sensation!
shit homie dat is echt gayquote:
neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is die nou chill of wat? Ik moet 'm nog proeven.
Ik wil een wallpaper van deze:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Skylark. het volgende:
Dit is echt zo'n shot wat Maisnon vet vindt denk ik:
[ afbeelding ]
Bummer.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef Maisnon het volgende:
Ja vond dat best wel een mooi shot
Maar het gaafste van Sin City vind ik als die grote dude door de ruit van zo'n auto springt en als je al die pleisters zo helder wit ziet.
En wanneer ze dat hoofd van die kerel in de wc stoppen.
En de bril van Elijah Wood die ook wit is, in dat bos als ie daar zo rent met dat prikkeldraad etc.
En als dat geweer terug uit knalt met alle gevolgen van dien
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Maisnon het volgende:
Hierzo, die Sin City op wallpaper formaat:
http://img120.imageshack.(...)8593500120949cs5.jpg
Er zijn meer veel bazen als BF jonghe: http://encyclopediadramatica.com/Advice_Dog/Variationsquote:
Ik dacht dat er een vlekje op mijn beeld zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Maar misshcien zien jullie hem nieteen ! en ? ineen
Ik zie een vierkantje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Maar misshcien zien jullie hem nieteen ! en ? ineen
Ik ken SAP, Depression Dog, Advice Dog en Philosopy Raptor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn meer veel bazen als BF jonghe: http://encyclopediadramatica.com/Advice_Dog/Variations
Ik zie hemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Dit -> ‽ is een interrobang.
watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een vlekje op mijn beeld zat.
En Courage Wolf. En de Pokédads.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken SAP, Depression Dog, Advice Dog en Philosopy Raptor.
Tablet? Of welk programma?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben met een illustratie voor de scriptie van een vriend van me bezig
Depends. Wil je daten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Siniti het volgende:
Is deze sc tegenwoordig een online datingservice/praat hier over je sexproblemen chat?
In dit geval wel met tabletquote:
Alleen zijn er maar weinig echt grappigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn meer veel bazen als BF jonghe: http://encyclopediadramatica.com/Advice_Dog/Variations
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |