Het album vind ik echt heerlijk maar live lijkt me er nou niet echt veel aan. Als er naar mijn idee niks beters is op dat moment ga ik ze wel checken natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Haunter het volgende:
Nou, die gaan we dus ff checken op Lowlands
Volgend jaar. Eindelijk! Hier alvast een voorproefje, klinkt mooi.quote:
Mooi dit inderdaad! Ben heul erg benieuwd naar het nieuwe album.quote:Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgend jaar. Eindelijk! Hier alvast een voorproefje, klinkt mooi.
Ik ben niet overtuigd, vind het eigenlijk gewoon saai.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:22 schreef Markeerstift het volgende:
*Kick*
Nieuw nummer staat online: http://www.thexx.info/angels
Heeft wel wat invloeden van dat hele post-dubstep (niet mijn term) gebeuren ja, deed me vooral aan Burial denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ook wel, vooral Chained. Lekker met dat dubstepje eronder.
Burial is een van mijn grote helden, dus ik ga luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef IJST het volgende:
[..]
Heeft wel wat invloeden van dat hele post-dubstep (niet mijn term) gebeuren ja, deed me vooral aan Burial denken
Dat weet je nu al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:14 schreef Arn0 het volgende:
Helaas, het nieuwe album komt niet in de buurt van het niveau van het eerste. Wel een leuk album verder, maar toch zonde.
Joh, als je maar een mening hebt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:14 schreef Arn0 het volgende:
Helaas, het nieuwe album komt niet in de buurt van het niveau van het eerste. Wel een leuk album verder, maar toch zonde.
Moest ik er naast zitten ben ik de eerste die terugkeert in dit topic met het schaamrood op mijn wangen. Echter hangt het van artiest tot artiest af, zo heb ik bijvoorbeeld nog niets gepost over de nieuwe van Animal Collective omdat die echt wel een aantal keer beluisterd moet worden. Echter is The XX voor mij muziek die me meteen raakt, het eerste album vond ik na een luisterbeurt al magisch. Hetzelfde geldt voor de demo van Open Eyes, die helaas niet op het album te vinden is. De twee al eerder uitgegeven tracks heb ik regelmatig beluisterd maar die vond ik al minder, en heb nu het nieuwe album twee keer volledig beluisterd en had geen enkel keer het gevoel dat ik bij het eerste album had. Dus ja, ik denk dat ik er wel een goede mening over kan vormen, maar zoals gezegd: Ik kan er naast zitten. Maar ik denk dat ik lang niet de enige ben die er zo over denkt. Tijd zal het ons lerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat weet je nu al?
Ik beoordeel sowieso een album pas echt als ik het redelijk vaak geluisterd heb. Maar goed, wie ben ik
Jup, centraal Nederland. Rest komt vanzelf wel naar buitenquote:
In Utje? Ik moet er sowieso heen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, centraal Nederland. Rest komt vanzelf wel naar buiten
Wat bij betreft optreden van het festival. Wat heb ik staan genieten zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef d1ce het volgende:
Vond ze zeer goed spelen op Lowlands. Ben ook al een tijdje fan van ze, vooral de harmonie tussen de stemmen van Oliver en Romy vind ik zelf geweldig.
Ben zeer benieuwd naar hun nieuwe album, denk dat ik hem direct ga kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |