het is geen lo-fi, het is geen post-punk..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:45 schreef Gitaarmat het volgende:
TVP. Klinkt wel tof, maar zit niet echt veel kracht in.
Op papier leuker dan in de praktijk, helaas.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef JackHerrer het volgende:
Voor de fans van The XX en Notorius B.I.G. http://soundcloud.com/wait-what/sets
Bij mash-ups moet het inderdaad andersom zijn, dat je denkt dat het zuigt, maar dat het dan wel goed bij elkaar past.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op papier leuker dan in de praktijk, helaas.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Haunter het volgende:
Nou, die gaan we dus ff checken op Lowlands
Dat laatste is ook de reden dat ze halverwege één van hun leden zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef Reckoner het volgende:
[..]
![]()
Zal wel lang niet dezelfde ervaring zijn als in een klein zaaltje, maar toch...
Die gasten touren trouwens wel belachelijk veel, vanaf september vorig jaar zo'n beetje non-stop...
Het album vind ik echt heerlijk maar live lijkt me er nou niet echt veel aan. Als er naar mijn idee niks beters is op dat moment ga ik ze wel checken natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Haunter het volgende:
Nou, die gaan we dus ff checken op Lowlands
Volgend jaar. Eindelijk! Hier alvast een voorproefje, klinkt mooi.quote:
Mooi dit inderdaad! Ben heul erg benieuwd naar het nieuwe album.quote:Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgend jaar. Eindelijk! Hier alvast een voorproefje, klinkt mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |