Wat een geruststellingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh maakt niet uit.
Opa Ryan en oma Stali komen wel naar de meet..
Jaquote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
JaIk moest het ook even copyen
Oma Stali?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh maakt niet uit.
Opa Ryan en oma Stali komen wel naar de meet..
Ja, en jij denkt dat die jongelui dat soort nuances aanbrengen bij een man van 48 en een vrouw van 37?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Oma Stali?
Opa Ryan en tante Stali jah.
Ouwe lul..
Ik ben 36, schiet je op of niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat die jongelui dat soort nuances aanbrengen bij een man van 48 en een vrouw van 37?
Dat gebeurt dus ook al wanneer de gemeenten nog gescheiden zijn. In Rucphen gaat er niemand meer naar de supermarkt vanwege een nieuwe AH-xl in het oosten van Roosendaal.. En zo zal dat straks ook wel gebeuren met een mega-supermarkt in De Zeeland..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De lobby vňňr zal gewicht in de schaal leggen, vermoed ik toch. Het Hoogerheidense centrum zal daarin geen breekpunt vormen, want in principe zou je het zo kunnen laten als het is, dat gaat al decennia op deze manier. Wat het voordeel is, is dat je probleemgevallen door kunt sturen naar Woensdrecht en dan m.n. Hoogerheide. Ook kun je allerlei voorzieningen wegtrekken uit Hoogerheide ten gunste van Bergen op Zoom. Dan fietsen die Hoogerheidenaren maar naar Bergen.
quote:
Okee, komt-ie dan: tegen die tijd ben je 37 en weet je wat zo'n knaap denkt bij iemand van 37? Huh, kunnen mensen echt zo oud worden?????quote:
Neequote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, of Chewwie houdt van oudere vrouwen natuurlijk, dan heb ik niets gezegd....
Bijna zo oud als yvonne.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
Okee, ik zal mijn rollator meebrengen..
.
Kom, kom, yvonne heeft het bijltje er ook nog niet bij neergelegd, die is bijna 20 jaar ouder dan jij hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
Oudere vrouwen?!
@%#@%#@
Ik kom hier niet meer.
Misschien moeten jullie dit buitenFOK!s gaan uitvechtenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
Oudere vrouwen?!
@%#@%#@
Ik kom hier niet meer.
Hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dit buitenFOK!s gaan uitvechten
En ze is geestelijk altijd vlot en ziet er goed uit. Net als ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom, kom, yvonne heeft het bijltje er ook nog niet bij neergelegd, die is bijna 20 jaar ouder dan jij hoor.
Ben er al klaar mee. Hij mag op de bank.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahah jij leest ook nog steeds meequote:
Dat ging makkelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben er al klaar mee. Hij mag op de bank..
Nou we typen dit buitenFok!s hč, ze zit aan de tafel tegenover mij.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je wordt oud, vriend.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef Ireyon het volgende:
Pff.. raar gezeur over 36/37/48 jaar.. Ik word dit jaar 20, geen tiener meer, da's veel erger
Dáár kan ik me nu wel in inlevenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef Ireyon het volgende:
Pff.. raar gezeur over 36/37/48 jaar.. Ik word dit jaar 20, geen tiener meer, da's veel erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |