Ik wist niet eens dat die failliet was johquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zijn geen bejaardenclubs, want daar kwam ik ook regelmatig(voordat Big Ben failliet ging dan..). Maar Cook's is een waardige vervanger van die laatste
Klopt. Boven heerlijk eten, onder heerlijk drinkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
Bij Cooks moet je toch (ook) goed kunnen eten of niet?
Bij Big Ben staat het toch al best wel heel lang leegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het toch wel duur, als je het vergelijkt met kwaliteit. Bij de Big Ben kan je ook redelijk eten, maar voor veel minder geld.
Hmm... Oke...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het toch wel duur, als je het vergelijkt met kwaliteit. Bij de Big Ben kan je ook redelijk eten, maar voor veel minder geld.
Eens even onthoudenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Klopt. Boven heerlijk eten, onder heerlijk drinken
Ik was je voor, ik wees mezelf al op mijn faalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Klopt. Boven heerlijk eten, onder heerlijk drinken
[..]
Bij Big Ben staat het toch al best wel heel lang leeg?
Ja, daar heb ik ook al zoveel over gehoord!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je écht goed wilt eten voor een fatsoenlijke prijs, kan ik 't Hooihuis ook aanraden![]()
[ afbeelding ]
Ja want ik kwam jou ook al tegen in het Tilburg-topicquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, ik verhuis regelmatig naar Tilburg & Breda, haha.
Oehh een modjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:00 schreef Chinless het volgende:
@TS: ElisaB is ook een west-brabander
Thx to Ireyonquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik vind die mini avatars leuk in de OP
Wat deed jij daar dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja want ik kwam jou ook al tegen in het Tilburg-topic![]()
Ja, daar is wel ruimte hoor. Wat ontbreekt is visie, volgens mij, althans lokaal-D66 ontplooit blijkbaar wel iets wat lijkt op visie. Maar iig moet je niet als sitting duck overkomen op Bergen op Zoom, die al zitten te flassen op Woensdrecht. Linssen (of all people) heeft al een filiaal van zijn partij in Hoogerheide gevestigd. Weet zeker dat ze dan probleemsituaties gaan exporteren naar Woensdrecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Een centrum met ruimte voor ondernemers. Mooi, alleen is die ruimte er wel? Ik ben benieuwd wat er nog meer afgebroken moet worden om een nieuw centrum te creeeren. En dan is er nog dat (vindt ik) belachelijke idee van polderbos. Niet alleen zijn er zat mensen die zeker inzien dat het uitzicht op Antwerpen (vooral 's-nachts) erg speciaal is, maar de polder is ook nog een uniek landschap. Zeker in combinatie met de Brabantse Wal. Daar bossen aanleggen zou het landschap vernietigen...
[..]
Ben ik alweer vergetenquote:
You're just a kid, aren't you?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergetenIk moet er wel gaan wonen denk ik als ik ga studeren
Wat wil je gaan studeren?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergetenIk moet er wel gaan wonen denk ik als ik ga studeren
Hoe dan ook.. Als Woensdrecht bij Bergen gevoegd wordt zal dat een beslissing van Den Haag worden en niet van Bergen.. Ik denk dat ze hier wel genoeg problemen hebben en als ik eens kijk wat er allemaal te doen is met het Hoogerheidense centrum weet ik niet of ze het wel zouden willen, zo'n fusie..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daar is wel ruimte hoor. Wat ontbreekt is visie, volgens mij, althans lokaal-D66 ontplooit blijkbaar wel iets wat lijkt op visie. Maar iig moet je niet als sitting duck overkomen op Bergen op Zoom, die al zitten te flassen op Woensdrecht. Linssen (of all people) heeft al een filiaal van zijn partij in Hoogerheide gevestigd. Weet zeker dat ze dan probleemsituaties gaan exporteren naar Woensdrecht.
Van dat polderbos weet ik niets, we hebben een nee nee-sticker op de deur, dus echt lokaal zijn we niet au courant. Lijkt me voor de vuistweg ietwat overdreven. Je zit hier in Woensdrecht altijd in de lichtkegel van BASF, en om nu een handjevol villabezitters in Ossendrecht te vrijwaren van heel veel licht tegen dergelijke kosten en moeite.... mmm.
Jaquote:
International Event, Music & Entertainment Studiesquote:
Zozo... Hele mond volquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
International Event, Music & Entertainment Studies
De lobby vòòr zal gewicht in de schaal leggen, vermoed ik toch. Het Hoogerheidense centrum zal daarin geen breekpunt vormen, want in principe zou je het zo kunnen laten als het is, dat gaat al decennia op deze manier. Wat het voordeel is, is dat je probleemgevallen door kunt sturen naar Woensdrecht en dan m.n. Hoogerheide. Ook kun je allerlei voorzieningen wegtrekken uit Hoogerheide ten gunste van Bergen op Zoom. Dan fietsen die Hoogerheidenaren maar naar Bergen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. Als Woensdrecht bij Bergen gevoegd wordt zal dat een beslissing van Den Haag worden en niet van Bergen.. Ik denk dat ze hier wel genoeg problemen hebben en als ik eens kijk wat er allemaal te doen is met het Hoogerheidense centrum weet ik niet of ze het wel zouden willen, zo'n fusie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |