Chagall is toch best leuk.. voor 14jarigenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:00 schreef automatic_ het volgende:
Roosendaal is nogal een lekker uitgaanstad ookBlegh. Ik heb daar nooit iets aan gevonden trouwens.
Ik heb die gekocht met die actie van de plus toen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan, ik wist niet dat er een nieuwe versie was!
[..]
Ehh... Dat weet ik niet hoorHoezo?
Ik ben van beide geen fanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Chagall is toch best leuk.. voor 14jarigen. Of ElCorazon.. als je van Guido's houdt
..
Ooo oke, grappig! Ik heb ook ergens Risk volgens mijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb die gekocht met die actie van de plus toen.
Haha oke, maar ik ben er nooit zo'n fan van als mensen een verwachting hebben, hahaquote:Ehh... Dat weet ik niet hoorHoezo?
Nja ik "ken" je meer dan een jaar, ik wil wel eens een gezicht / lichaam zien. Dan weet ik ook eens wie die lettertjes typt![]()
Geen.. ik ga vanavond leren voor de komende twee weken, tentamensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben van beide geen fan![]()
Naar welke van de twee ga jij vanavond dan?
En La Vie dan? issie dicht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben van beide geen fan![]()
Naar welke van de twee ga jij vanavond dan?
Oeh, balen! Ik heb er net 3 gehad. Deze week nog 2 (her)tentamens van vorig jaar, maar ik heb nu géén zin. Wat voor studie doe je?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Geen.. ik ga vanavond leren voor de komende twee weken, tentamens
Overigens weet ik ook nog niet wat ik met een evt. meet ga doen, maar 'k heb in ieder geval wel alvast op Roosendaal gestemd![]()
Nou, volgens mij ging hij vandaag o.i.d. weer open (onder een nieuwe naam)quote:
Dan zet ik die onder monopoly erbijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, grappig! Ik heb ook ergens Risk volgens mij
Wat valt er nu te verwachten van je, een dame uit het mooie heerlequote:[..]
Haha oke, maar ik ben er nooit zo'n fan van als mensen een verwachting hebben, haha
Dat is cool!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dan zet ik die onder monopoly erbij![]()
Hehequote:Wat valt er nu te verwachten van je, een dame uit het mooie heerle. Nee zo erg is het nu ook weer niet.
Fijne avond!quote:Maar ik ben wege, tot morgen
Werktuigbouwkunde in Eindhovenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, balen! Ik heb er net 3 gehad. Deze week nog 2 (her)tentamens van vorig jaar, maar ik heb nu géén zin. Wat voor studie doe je?
Nope, ik verhuis regelmatig naar Tilburg & Breda, haha.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde in Eindhoven(dus heel stiekem ga ik elke dag naar Oost-Brabant toe
Maar 'k ben niet de enige, aan je opleiding te zien
)
LaVie weer geopend joh.. Daar ben ik dus nog nooit langer dan 5 minuten binnen gebleven
Ik weet niet wat voor tent het nu precies is geworden hoor, want ik kan het artikel niet vindenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Is Lavie weer open? Gelukkig maar. Al die verdwaalde breezersletjes die verloren kijkend El Corazon bevuilden waren ook zo zielig.
'k Kwam er tot vorig jaar echt elke week, maar je kan niet ontkennen dat het Guido-gehalte tegenwoordig wel erg hoog ligtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en dat ik in El Corazon kom, wil niet zeggen dat ik een guido ben!
Ik zit of in El Corazon, of in de Waterkant. Maar El Corazon zitten meer bekenden, dus dat wint het vaak.
Chagall ja.. alleen gescheiden door een broodjeszaakquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik kwam weleens in El & wat zit er ook al weer naast Chagall...?
/carequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik kwam weleens in El & wat zit er ook al weer naast Chagall...?
Hoe defineer je "Guido" eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Kwam er tot vorig jaar echt elke week, maar je kan niet ontkennen dat het Guido-gehalte tegenwoordig wel erg hoog ligt
Nee, ik bedoel dat je Chagall hebt en wat zit daarnaast (als je er voor staat, aan de rechterkant)quote:Chagall ja.. alleen gescheiden door een broodjeszaak. Ah Chagall, waar je met één tequila 3 à 4 wulpse minderjarige meisjes mee naar huis krijgt
Ja, ze zijn van LaVie naar ons gekomen. Net als Chagall sinds de sluiting ineens sjokvol breezersletjes zit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Kwam er tot vorig jaar echt elke week, maar je kan niet ontkennen dat het Guido-gehalte tegenwoordig wel erg hoog ligt
[..]
Chagall ja.. alleen gescheiden door een broodjeszaak. Ah Chagall, waar je met één tequila 3 à 4 wulpse minderjarige meisjes mee naar huis krijgt
Guidoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe defineer je "Guido" eigenlijk?
[..]
Nee, ik bedoel dat je Chagall hebt en wat zit daarnaast (als je er voor staat, aan de rechterkant)
Ojaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Guido
Oh, in dat geval bedoel je Moeder Oversteen daarnaast zit geloof ik de Raatskelder en nog wat bejaardenclubs
.
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Niets tegen bejaardenclubs hè! Het wapen van Roosendaal en de Big Ben enzo zijn keileuk
Dat zijn geen bejaardenclubs, want daar kwam ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Niets tegen bejaardenclubs hè! Het wapen van Roosendaal en de Big Ben enzo zijn keileuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |