mij nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:10 schreef Gotrick het volgende:
De enigste die ik geef is een mooie meid
Het is daar wel lekker weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:16 schreef Buschetta het volgende:
Whehee. Wel typisch he. Grootste shithole op aarde in een nog grotere shit..
Gelovigen moeten toch een wonderlijk beeld hebben van God
Ze moeten FOK! ergens van betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef Pritt het volgende:
Sowieso vind ik al die reclame op Fok wel wat veel worden, vooral de FP.
haha adblock gebruiken is banquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Nezz het volgende:
Ik zie ze niet... Worden er blijkbaar ook uitgefilterd door adblock.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gelukkig weet de PvdA preciés hoe we deze aardbevingen in de toekomst kunnen voorkomen...![]()
http://twitter.com/ChantalGillard/status/7724057954
Er gaan geloof ik al 3.500 Amerikaanse militairen heen geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hebben ze daar toevallig Olie? Zo ja dan zal de VS vanzelf wel hulptroepen sturen.
Droevig ditquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gelukkig weet de PvdA preciés hoe we deze aardbevingen in de toekomst kunnen voorkomen...![]()
http://twitter.com/ChantalGillard/status/7724057954
dus ditquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Doneren aan een 3e wereld land
Welke triangeljosti's dat tegenwoordig nog doenBeseffen ze niet dat dat geld voor 99% terecht komt bij de ''hulporganisaties'' en ''regering'' en dat de mensen zelf er niets van zien? Natuurlijke selectie FTW
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Welke triangeljosti's dat tegenwoordig nog doenBeseffen ze niet dat dat geld voor 99% terecht komt bij de ''hulporganisaties'' en ''regering'' en dat de mensen zelf er niets van zien? Natuurlijke selectie FTW
Bron?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef TheThirdMark het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:48 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
Bron?
Wat een ongefundeerd bullshit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |