abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:48:37 #1
236335 neen
schone schijn
pi_76844936
Het vorige deel: Slank #921 - Hormoonballen en serviesbehoud!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:49:16 #2
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76844959

Waar is nummertje 922?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76845014
tvp
pi_76845016
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:51:21 #5
236335 neen
schone schijn
pi_76845062
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Wolve000 het volgende:

Waar is nummertje 922?
Die heb ik ook even volgepost
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:09 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76845086
Tvp
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76845164
Noemen we de volgende toch 922!
pi_76845172
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Ik heb er een keer mee gevlogen en dat vond ik ook niet zo fantastisch ik wacht wel tot er nog maar een paar mensen voor me staan bij het boarden een stoeltje is er toch wel vrij. Maar goed, als je goed oplet is het echt goedkoop en dat is aantrekkelijk voor een arme student
Op zich is er natuurlijk voor iedereen een plekje aan boord, maar ik vind het wel zo gezellig om naast mijn vent te zitten als we samen vliegen Nou ja, ik vind de kleine besparing de moeite niet waard. Sowieso plannen we een trip niet rond de kortingsdagen van Ryanair, maar liever rond een lang weekend ofzo.

Ik heb buikpijn van de nacho's van gisteravond trouwens Veel teveel gegeten, heb er maar een alka-seltzer achteraan gegooid voor ik ging slapen
pi_76845176
o hai vanuit de bus
Ja doei.
pi_76845424
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?

voor merel. er komen vast leukere dingen aan in 2010. dat moet wel, want 2010 wordt niet alleen mijn jaar, maar ook jouw jaar

ik heb net een soort van interventie "hallo we gaan je hoofdstuk helemaal anders doen en over twee weken is het af" bespreking gehad. is wel goed voor me, en gelukkig was dat "anders" ook wat ik in gedachten had ongeveer...
Kwak
pi_76845632

Merel

Mini, gefeliciteerd met je huis! Mijn lief en ik hopen binnen een half jaar (of evt. 8 maanden, na de zomer) ook samen te wonen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76845905
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76845945
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?
slechter dan die van gisteren en beter dan die van woensdag ik ben benieuwd wat voor cijferindicatie dat is !
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:23:52 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76846257
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.

Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??

Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroop appel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76846270
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen. .
Fijn dat ernaar gekeken wordt!

En sterkte
pi_76846370
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.

Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??

Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroop appel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
klopt! Maar heb iig nu wel al mijn herkansingen erop zitten de andere 3 zijn eerste kansen, dus daar heb ik dan nog een voor, dus iets minder stressvol

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes en een gekookt eitje
T: banaan
L: harinkje met uitjes
L2: 2 boterhammen met kaas (of 1 tosti)
T: mandarijntje
D: spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof
T: wijntje om deze stressvolle week af te sluiten
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:27:13 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76846375
Zo, deel 1 van de lunch is op: een lekkere haring met uitjes! Om nom nom!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:30:00 #18
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76846471
Daar hoort een lijstje bij!

O: 2 tarweboterhammen met smeerkaas en pindakaas
L: haring met uitjes en een tosti (2 bruine boterhammen met kaas)
T: Mandarijntje voor de gezond!
D: citroenpasta met spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof (even ge-copy-paste van Mo)
T: wijntje
pi_76846683
Lijstje van gister:

O: cruesli
T: appel
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje

Not so good.
pi_76846752
TVP
Ik heb alweer buikpijn Niet dubbelklappende pijn, maar zo'n zeurpijn. Ik ben er al eens mee naar de dokter geweest, maar die printte een foldertje uit over spastische darm met daarin minder info dan ik zelf al had gevonden op internet. Bleh. Hopelijk is het morgen over

O: Twee zachtgekookte eitjes met geroosterd brood (eentje was ook zat geweest, dus dat weet ik nu )

En de rest weet ik nog niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76847035
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:

Not so good.
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?

Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
pi_76847087
Sterkte DaD

Lijst:
O: kom optimelyoghurt met muesli, beker optimel
T: twee time out bescuitjes
L: bruine boterham met ??? en een peertje
T: iets van fruit? Denk banaantje
D: spaghetti

De fysio heeft gisteren iets gedaan op mijn rug met een apparaat, geen idee hoe het heet, maar het voelde een beetje als zo'n abtronic apparaat van tellsell van vroeger (die had m'n moeder gekocht) Verder nergens last van, maar toen ik bij de fysio vandaag kwam had ik plots knallende koppijn en die heb ik nu nog .
pi_76847338
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?

Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
Geen flauw idee, het was gewoon een boek van 350 blz letterlijk in je kop stampen. 1 open vraag ging wel aardig, hoop dat ik daar nu wat beter op scoor... (vorige keer had ik een 3 voor dat gedeelte). De andere... mwah.... ik vind sowieso dat de docent zijn vragen erg raar formuleert en je moet echt letterlijk ZIJN definities leren

Multiplechoice... ik ben er nooit goed in geweest. Ik weet het echt niet, ik heb mijn best gedaan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:57:34 #24
331 Merel
Be here now.
pi_76847498
Sterkte DaD! Klinkt wel eng als ze zeggen dat je zo snel moet komen, hoop dat het meevalt en dat ze je meteen kunnen fixen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76847648
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:

Not so good.
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?

DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')