Voorspelbaar volk is het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef _Michiel_ het volgende:
Samenvatting: TS kwam een Marokkaan tegen en de rest laat zich raden.
Fiets gestolen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef _Michiel_ het volgende:
Samenvatting: TS kwam een Marokkaan tegen en de rest laat zich raden.
Hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik hoorde gister toevallig van mijn vriendin dat ze Nieuwe Nederlanders ging inhalen, expres niet ging bellen om ze niet boos te maken ofzo, toen riepen ze 'kanker hoer' en spuugde midden in haar gezicht
Oe oe ik wel, meestal een beetje stoer onderuitgezakt -net als hun uitkeringtrekkende medelanders in hun verroeste bmw's- en flink slingerend zodat t toch nog stoer lijkt.quote:
Echt te triest voor woorden. Pepperspray voor de volgende keerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik hoorde gister toevallig van mijn vriendin dat ze Nieuwe Nederlanders ging inhalen, expres niet ging bellen om ze niet boos te maken ofzo, toen riepen ze 'kanker hoer' en spuugde midden in haar gezicht
Klopt, afschietenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden. Pepperspray voor de volgende keer
Naaperig gedragquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef BigRedKane het volgende:
Gewoon een mes tussen de ribben steken
ja echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Smart_ass het volgende:
Reuze irritant ja, mensen die sloom fietsen. Net als mensen die heel sloom door de stad lopen.
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Ensaf het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag bij deze topics:
Is die Foktaal (Hullie/eindbaas/nieuwe Neerlander/Fin/Bonkraagje/Zandneger/NATOS/TS/trobi's) niet minstens net zo triest als die straattaal?
Op 2 plaatsen de nek breekt bedoel je.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer op je bek gaat, 2 keer je nek breekt en je neus scheef ligt
Besef je je wel dat dat pijn doet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer op je bek gaat, 2 keer je nek breekt en je neus scheef ligt
Das toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Op 2 plaatsen de nek breekt bedoel je.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:08 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Je bent een kaolo joeka neem ik aan?
Huilie en bontkraagje is gejat van GeenStijlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Ensaf het volgende:
Is die Foktaal (Hullie/eindbaas/nieuwe Neerlander/Fin/Bonkraagje/Zandneger/NATOS/TS/trobi's) niet minstens net zo triest als die straattaal?
Hoewel ik geen Marokkaan ben, dat betekent: vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef Tamashii het volgende:
Wat betekent dit dan ook alweer: sagbéh.
Ik hoor dat woord echt bijna elke dag xD
homo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef Tamashii het volgende:
Wat betekent dit dan ook alweer: sagbéh.
Ik hoor dat woord echt bijna elke dag xD
Minstens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Ensaf het volgende:
fietse stelen ja, op een fiets rijden neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Splutje het volgende:
Ik zie nooit Marokkanen fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kudo's.
Deze taal wordt vooral gebruikt door pubers die denken dat ze in een of andere bananenrepubliek wonen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Minstens.
Foktaal is zo beperkt, we hebben misschien 30 woordjes ofzo.
Straattaal is bloemrijker, bekt lekkerder en zit logischer in elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |