Ja, maar op zich, de mensen die het het hardst nodig hebben die zijn dan weer de dupe (want die liggen te creperen en eindigen uiteindelijk op die barricades...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Maar echt...dat soort situaties weerhouden mij ervan om geld te storten.
QWEA!!!! OM 18.00 GA!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat is dan ook weer zo.... maar ik snap die acties van de getroffenen dus echt niet. Lijkblokkades.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar op zich, de mensen die het het hardst nodig hebben die zijn dan weer de dupe (want die liggen te creperen en eindigen uiteindelijk op die barricades...)
Gaaf!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef MrSubtle het volgende:
Even spammen
17 jan - aankomst Beijing
20 jan - vlucht Beijing --> Guilin
22 jan - per boot naar Yangshuo
23 jan - uitstapje Longji
25 jan - vlucht Yangshuo --> Beijing
26 jan - trein naar zuiden, bestemming onbekend
30 jan - trein terug naar Beijing
31 jan - vlucht naar NLKlaaaaar
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef MrSubtle het volgende:
Even spammen
ja! roep dat om 18u ook nog ffquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
QWEA!!!! OM 18.00 GA!!!!!!!!!!!!!!!![]()
(ik oefen alvast)
En al helemaal niet via de overheidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo.... maar ik snap die acties van de getroffenen dus echt niet. Lijkblokkades.![]()
Maar ik maak ook veel liever geld over naar een direct goed doel dan het op een grote hulporganisatie hoop te storten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu twijfel ik eigk of ik de internist ff moet bellen of niet. Aangezien ik de 26ste pas op controle hoef
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Veel plezier!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef MrSubtle het volgende:
Even spammen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Qwea het volgende:
oooh men. Het gaat niet lekker
Buikpijn, bloed, alles rammelt en rommelt... en ik ben al 3x in 4u naar het toilet geweesten het is echt
Ik zou idd ff bellen QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu twijfel ik eigk of ik de internist ff moet bellen of niet. Aangezien ik de 26ste pas op controle hoef
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
ohooooo da mag nie!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! roep dat om 18u ook nog ffdan kan ik het downloaden
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Qwea het volgende:
oooh men. Het gaat niet lekker
Buikpijn, bloed, alles rammelt en rommelt... en ik ben al 3x in 4u naar het toilet geweesten het is echt
Bellen en vragen wat je moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu twijfel ik eigk of ik de internist ff moet bellen of niet. Aangezien ik de 26ste pas op controle hoef
Daar zijn ze voor!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Veel plezier!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CAT!!!!:
http://www.emusic.com/alb(...)wnload/11522422.html
Laudate dominum!!!!
pfffff snap ik... Maar kan je hier niet al beter mee oefenen dan met zonder iets?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar helaasch... de verkeerde.![]()
Gemengd koor en andere versie.
En dat maakt het zoeken dus zo lastig.
wellusquote:
Uhm.... zou jij The sound of Music gaan oefenen in jazzversie? Waarbij alleen mannen meezingen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffff snap ik... Maar kan je hier niet al beter mee oefenen dan met zonder iets?
Raspatatje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet ik voor je zingen CatjeRasPatatje?
mwah, misschien voor de melodie, maar ik ben niet zo bekend in meerstemmig etc, dus vandaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... zou jij The sound of Music gaan oefenen in jazzversie? Waarbij alleen mannen meezingen?![]()
Zo is het effect ongeveer. Voor de tekst heb ik geen files nodig, die kan ik van het blad lezen.
Evengoed haske lief dat je meezoekt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |