quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet aanvallend bedoeld, maar dat is zo typisch kaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg altijd een deel van hun naam, 1 lettergreep
Het zijn mijn broertje en mijn zus, dat mag best hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nederlanders hebben gewoon geen respect voor de ouderen.
Mijn bloedeigen broertje en zus, ik zeg wat ik wil hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet aanvallend bedoeld, maar dat is zo typisch kaas.
Topquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb net ontbeten met maltesers, bros en chips. Gaat goed.
Ik zeg tegen mijn zusje vaak 'Zusje!' of ik noem haar gewoon bij haar naam. Mijn broertje is 12 jaar jonger dan mij en die noem ik alleen maar bij zijn naam.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe spreken jullie je broer of zus eigenlijk aan? Gewoon met naam of ook wel eens "zusss".
ik zeg alleen dat het typisch kaas is rustigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen broertje en zus, ik zeg wat ik wil hoor
En ik hád al zin in lekkere dingen. Maar zo toch maar gewoon brood met soep eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb net ontbeten met maltesers, bros en chips. Gaat goed.
Wilt U niet zo liegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen zegt uit respect U tegen mij, jong en oud.![]()
Vind ik negatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat het typisch kaas is rustig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Mag ik de speen van U, mijn wieg ligt niet erg comfortabel en dit zou misschien het leed verzachten, dank U wel"
12 jaar jonger? Wowquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg tegen mijn zusje vaak 'Zusje!' of ik noem haar gewoon bij haar naam. Mijn broertje is 12 jaar jonger dan mij en die noem ik alleen maar bij zijn naam.
Dat is ook lekker, wat voor soep?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
En ik hád al zin in lekkere dingen. Maar zo toch maar gewoon brood met soep eten.
Het is Côte d'Orquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet ik.het volgende wordt cote dor.
Mwua. Het is wel echt Nederlands om de namen dusdanig af te korten. Ik krijg echt moordneigingen als mensen mij 'Tam' noemen in plaats van Tamara. Ik heet niet voor niets TAMARA en geen Tam.quote:
M'n zusje is 16, ik ben 20 en die zegt ook nooit abi. We weten eigenlijk niet eens waarom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon abi (hij is 5 jaar ouder) en zusje noemt mij abla (is 4,5 jaar jonger). Kan me echt niet voorstellen dat ik hem bij z'n naam roep.
Dat wij een reservaat hebben geopend voor jouw soortquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat ovor positiefs kan ik zeggen over jullie soort
Ja, 12 jaar jonger.quote:
Tomatensoep denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, wat voor soep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |