Wow, super!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:03 schreef Fuente het volgende:
**TUSSENSTANT**
250 euro!! En dat al in 2 dagen tijd
Geweldig!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:03 schreef Fuente het volgende:
**TUSSENSTAND**
250 euro!! En dat al in 2 dagen tijd
Geweldig!
Als dat degene was die ik daarstraks in beeld zag bij het rtl nieuws... ik vond het eig. een beetje bizar hoe hij een soort van live verslag stond te doen over wat ze daar in die kuil zagen liggen. Of was dat niet zo en stond hij het alleen maar te vertellen. Ik zapte er langs en kreeg precies dat stukje mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Eric Mouthaan lijkt me ook een goede verslaggever, hopelijk is het snel te zien op RTL4....
Ik heb dat niet gezien... maar dit is Eric Mouthaan"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als dat degene was die ik daarstraks in beeld zag bij het rtl nieuws... ik vond het eig. een beetje bizar hoe hij een soort van live verslag stond te doen over wat ze daar in die kuil zagen liggen. Of was dat niet zo en stond hij het alleen maar te vertellen. Ik zapte er langs en kreeg precies dat stukje mee.
Dat was hem idd. Ik vond het ook beetje apart stukje. Maar ik was ook afgeleid, dus niet heel goed opgelet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als dat degene was die ik daarstraks in beeld zag bij het rtl nieuws... ik vond het eig. een beetje bizar hoe hij een soort van live verslag stond te doen over wat ze daar in die kuil zagen liggen. Of was dat niet zo en stond hij het alleen maar te vertellen. Ik zapte er langs en kreeg precies dat stukje mee.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die verhalen over die echtparen zijn toch ook ontzettend triest zeg.Ik kan me voorstellen dat die ouders uitsluitsel willen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:03 schreef Fuente het volgende:
**TUSSENSTAND**
275 euro!! En dat al in 2 dagen tijd
Geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |