abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:53:36 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76864630
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:48 schreef Fuente het volgende:
Ja! De kinderen in Alexander zijn huis zouden sowieso op of rond Alexander zijn vertrekdatum naar NL mogen. Maar er is nu een gerechterlijk bevel gegeven dat alle kindjes die een akkoord hadden van de rechter, paspoort of geen paspoort nu direct wegmogen.
De meeste ouders waren aan het wachten op de bureaucratie rondom de paspoorten en dat hoeft dus niet meer.
En die ouders wachten daar al een poos op de kinderen?
Wat fijn dat dat zo kan nu , en wat ontzettend mooi dat je broer die kinderen daar al Nederlands heeft kunnen leren
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76864693
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En die ouders wachten daar al een poos op de kinderen?
Wat fijn dat dat zo kan nu , en wat ontzettend mooi dat je broer die kinderen daar al Nederlands heeft kunnen leren
Deze mensen zouden afreizen over plusminus 4 weken naar Haiti, maar zijn nu dus nog hier. Ze wachten sinds het voorstel al 2 jaar op hun kinderen!
Het is dus echt geweldig, en wij zijn heel blij dat ze naar NL mogen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:57:09 #153
176471 oh-oh
pi_76864777
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef Fuente het volgende:

[..]

Deze mensen zouden afreizen over plusminus 4 weken naar Haiti, maar zijn nu dus nog hier. Ze wachten sinds het voorstel al 2 jaar op hun kinderen!
Het is dus echt geweldig, en wij zijn heel blij dat ze naar NL mogen.
Oh voor die mensen en die kinderen is dit echt een geluk bij een ongeluk dan
Welverdiend ook!
Fijn om zulke positieve dingen uit eerste hand te kunnen horen hier, naast alle ellende die we de hele dag op tv zien en zo.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76865214
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:48 schreef Fuente het volgende:
Ja! De kinderen in Alexander zijn huis zouden sowieso op of rond Alexander zijn vertrekdatum naar NL mogen. Maar er is nu een gerechterlijk bevel gegeven dat alle kindjes die een akkoord hadden van de rechter, paspoort of geen paspoort nu direct wegmogen.
De meeste ouders waren aan het wachten op de bureaucratie rondom de paspoorten en dat hoeft dus niet meer.
Er worden mensen wakker Nice Leuk om te horen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76865314
Ja we zijn ook echt superblij, dit hadden we niet verwacht
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:20:36 #156
108648 cattie
lieve moeder
pi_76865648
Wat een geweldige actie! Er is geld van mij onderweg.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:25:30 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76865853
Wat een goed nieuws Fuente.
pi_76866444
houd niemand er rekening mee dat dit gewoon de natuur is.

overbevolking en ongelimiteerd voortplanten zonder dat je omgeving erop berekend is.

heel sneu voor die mensen maar het is natuurlijk wel goed voor moeder aarde.
en om nu meteen weer erop te springen...laat ze het zelf uitzoeken, worden ze zelfstandig van en leren ze van.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:43:10 #159
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76866596
Ja, hoor daar houden we allemaal rekening mee. Net zoals de hele wereld er rekening mee hield toen hier in Nederland overstromingen waren en wij ook aan ons lot overgelaten werden. Ohhh, nee. Wacht ook toen heeft Nederland een land dat geld heeft hulp van buitenaf gehad. Jeetje wat dom van me om te willen helpen. Mensen in een land zonder geld willen helpen.... ja erg dom van me.....
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:45:57 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76866693
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef chacama het volgende:
Ja, hoor daar houden we allemaal rekening mee. Net zoals de hele wereld er rekening mee hield toen hier in Nederland overstromingen waren en wij ook aan ons lot overgelaten werden. Ohhh, nee. Wacht ook toen heeft Nederland een land dat geld heeft hulp van buitenaf gehad. Jeetje wat dom van me om te willen helpen. Mensen in een land zonder geld willen helpen.... ja erg dom van me.....

Wat fijn dat er nu wat meer contact is geweest, Fuente. Ik vind het ook erg prettig hoe je ons hier op de hoogte houdt tussen alle drukte door. En wat fijn voor die adoptie-ouders dat ze de kindjes versneld mogen komen ophalen!!
Make love, not war ☮
pi_76866877
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:39 schreef truebastard het volgende:

overbevolking en ongelimiteerd voortplanten zonder dat je omgeving erop berekend is.

en om nu meteen weer erop te springen...laat ze het zelf uitzoeken, worden ze zelfstandig van en leren ze van.
Mja, als jouw moeder/vader/kind/broer/zus zoiets overkomt zou je ook niets doen he?

oh waarom reageer ik uberhaupt
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:51:31 #162
176471 oh-oh
pi_76866906
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef Fuente het volgende:

[..]

Mja, als jouw moeder/vader/kind/broer/zus zoiets overkomt zou je ook niets doen he?

oh waarom reageer ik uberhaupt
Joh laat gaan, zn username zegt genoeg toch?
( Groucho Marx )
pi_76868364
Ik haak een beetje laat in maar heb Fuente ook een pm gestuurd zodat ik ook wat bij kan dragen
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:55:55 #164
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_76869911
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:39 schreef truebastard het volgende:

Wat leren ze er van? Dat ze huizen moeten bouwen die aardbeving bestendig zijn, van geld wat ze daar niet hebben?

Fuente, mijn donatie is overgemaakt!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:04:47 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76870336
Fuente, sorry voor de late reactie ..ik ben nu pas op fok..Wat fijn dat je met je broer gesproken hebt al is het maar 5 minuten! Ik hoop voor jullie dat Alexander straks bij RTL nieuws te zien is ..zoals ik begrepen hebt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:06:13 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76870403
ik hou deze topique in de gaten ..Het is een mooi en goed initiatief.
pi_76870452
Mijn donatie is nu ook naar jullie rekening overgemaakt. Doe ermee wat nodig is.
pi_76870686
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef
krijtlijk het volgende:

[..]

Wat leren ze er van? Dat ze huizen moeten bouwen die aardbeving bestendig zijn, van geld wat ze daar niet hebben?

Fuente, mijn donatie is overgemaakt!
als eerste eens een normaal kindertal per persoon nemen, de omgeving fatsoenlijk inrichten en zich niet afhankelijk maken aan buitenlandse steun.

al dat gezeik met hulporganisaties en idioten die met koffertjes spul die kant op gaan en in de weg lopen.

als westerse landen iets moeten doen is het bepaalde legeronderdelen erheen sturen die helpen met een nood infrastructuur, noodkampen aanleggen en basis reddingswerk en coordinatie.
daarvoor zijn ze getrained, hebben materieel en hebben toch weinig te doen in hun normale dagelijkse bezigheden
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:19:16 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76870969
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef truebastard het volgende:

[..]

als eerste eens een normaal kindertal per persoon nemen, de omgeving fatsoenlijk inrichten en zich niet afhankelijk maken aan buitenlandse steun.

al dat gezeik met hulporganisaties en idioten die met koffertjes spul die kant op gaan en in de weg lopen.

als westerse landen iets moeten doen is het bepaalde legeronderdelen erheen sturen die helpen met een nood infrastructuur, noodkampen aanleggen en basis reddingswerk en coordinatie.
daarvoor zijn ze getrained, hebben materieel en hebben toch weinig te doen in hun normale dagelijkse bezigheden
Fijn, bedankt voor je mening, ga je die dan nu verder ventileren in de topics in NWS?

Kunnen we ons hier gewoon blijven focussen op zoveel mogelijk hulp voor Alex en de Stichting en via hen heel veel kinderen hopelijk.
pi_76871219
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Fuente, sorry voor de late reactie ..ik ben nu pas op fok..Wat fijn dat je met je broer gesproken hebt al is het maar 5 minuten! Ik hoop voor jullie dat Alexander straks bij RTL nieuws te zien is ..zoals ik begrepen hebt.
We weten niet of het vanavond gaat lukken, maar we hopen van harte!
Sara
Merel
Ukje
pi_76871623
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Fijn, bedankt voor je mening, ga je die dan nu verder ventileren in de topics in NWS?

Kunnen we ons hier gewoon blijven focussen op zoveel mogelijk hulp voor Alex en de Stichting en via hen heel veel kinderen hopelijk.
waarom?

dit soort initiatieven is gewoon schadelijk voor dergelijke samenlevingen.
net als het ingrijpen in 3e wereld landen of bij oorlogen tussen primitieven.
ook de westerse samenleving hebben te maken gehad met oorlogen, natuurgeweld en epidimien.
de zwakkeren worden uit de evolutie gehaald en de sterkeren blijven over en krijgen de drang te verbeteren.

door achterlijk maar geld ertegenaan te gooien stop je dus een natuurlijke ontwikkeling en breng je meer schade toe
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:33:48 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76871700
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Fuente het volgende:

[..]

We weten niet of het vanavond gaat lukken, maar we hopen van harte!
Nee zou ook morgen kunnen zijn..het moet gemonteerd worden etc. Maar hoop met jullie mee dat het vanavond komt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:35:43 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76871782
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef truebastard het volgende:

[..]

waarom?

dit soort initiatieven is gewoon schadelijk voor dergelijke samenlevingen.
net als het ingrijpen in 3e wereld landen of bij oorlogen tussen primitieven.
ook de westerse samenleving hebben te maken gehad met oorlogen, natuurgeweld en epidimien.
de zwakkeren worden uit de evolutie gehaald en de sterkeren blijven over en krijgen de drang te verbeteren.

door achterlijk maar geld ertegenaan te gooien stop je dus een natuurlijke ontwikkeling en breng je meer schade toe
Ja.
pi_76871947
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja.
noem eens ff een succesvol westers land die niet te maken heeft gehad met soortgelijke ellende/corruptie/etc in het verleden en die daaruit zelf lering heeft getrokken en een goede samenleving heeft opgebouwd...

ff een paar eurootjes doneren om je eigen geweten te sussen.
waarom gebruiken hulporganisaties die beelden van massagraven en verminkte mensen en huilende moeders en kinderen.

die fotografen krijgen gewoon opdracht om de meest gruwelijke dingen te fotograferen want dat verdiend beter...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:43:38 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76872130
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef truebastard het volgende:

[..]

noem eens ff een succesvol westers land die niet te maken heeft gehad met soortgelijke ellende/corruptie/etc in het verleden en die daaruit zelf lering heeft getrokken en een goede samenleving heeft opgebouwd...

ff een paar eurootjes doneren om je eigen geweten te sussen.
waarom gebruiken hulporganisaties die beelden van massagraven en verminkte mensen en huilende moeders en kinderen.

die fotografen krijgen gewoon opdracht om de meest gruwelijke dingen te fotograferen want dat verdiend beter...
Ja.

Mss had je het nog niet begrepen, maar dit topic is niet bedoeld voor deze discussie, ga nou gewoon lekker verder in NWS, hier vang je toch bot...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')