quote:Had je beter ff een linkje in het oude topic kunnen doen, maar dat boeit niet
Op zondag 05 mei 2002 00:39 schreef Capetown het volgende:
Hier verder.
Op zondag 05 mei 2002 01:21 schreef Neejoh het volgende:[..]
Had je beter ff een linkje in het oude topic kunnen doen, maar dat boeit niet
quote:Ik bedoelde een link van dit topic in het vorige topic
Op zondag 05 mei 2002 01:29 schreef Aero het volgende:[..]
dan zet jij toch die link ff neer?
![]()
Tijdje geleden heb ik nogal veel wallpapers gemaakt, en deez vond ik wel strak, mischien leuk voor de Buffy-liefhebbers onder ons
completely own made
clickable
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-05-2002 02:00]
quote:Tja... misschien wordt het is tijd dat ik posts weer eens goed lees
Op zondag 05 mei 2002 01:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik bedoelde een link van dit topic in het vorige topic
en dies al op slot
en mooie wallpaper btw... maar te druk voor mij...
quote:.
Op zondag 05 mei 2002 11:28 schreef Gellarboy het volgende:
Erg mooi, neejoh. Wel zonde van die foutjes in de text..
wat voor foutjes
quote:there is chosen one is geen correct engels
Op zondag 05 mei 2002 13:05 schreef charmed_angel het volgende:[..]
.
wat voor foutjes
quote:Nu heb ik die tekst al 10x gelezen en ik zie nergens 'must stand' staan. Wel 'will stand', wie maakt hier nu de fout?
Op zondag 05 mei 2002 13:50 schreef Gellarboy het volgende:
Inderdaad SuperSiem..
Plus dat er moest staan "Must stand against".
'In every generation there is a Chosen One. She alone will stand against
the vampires, the demons and the forces of darkness. She is the Slayer.'
Het is dus 'will stand'.
Maar verder mooi plaatje hoor Neejoh
quote:Het ging mij dan ook om het against. Maar jij hebt gelijk, het moet inderdaad 'will' zijn.
Op zondag 05 mei 2002 14:44 schreef SuperSiem het volgende:
Nu heb ik die tekst al 10x gelezen en ik zie nergens 'must stand' staan. Wel 'will stand', wie maakt hier nu de fout?
"In every generation there is a chosen one. She alone will stand against the vampires, demons, and the forces of darkness, she is the slayer."
quote:Het ging dus ook om het * 'against' * i.p.v. 'to'.
Op zondag 05 mei 2002 14:46 schreef SuperSiem het volgende:
Het is dus 'will stand'.
quote:Agreed!
Maar verder mooi plaatje hoor Neejoh
quote:Ik snapte dat het om 'against' ging, maar aangezien je in andere topics al had bewezen een bijzonder grote Buffy/SMG fan te zijn
Op zondag 05 mei 2002 14:50 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Het ging dus ook om het * 'against' * i.p.v. 'to'.
quote:Ow
Op zondag 05 mei 2002 01:21 schreef Neejoh het volgende:[..]
Had je beter ff een linkje in het oude topic kunnen doen, maar dat boeit niet
Deez blijft toch boven aan in de lijst staan
en
http://www.buffyguide.com/gallery.php3?img=images/appearances/david/madtv_feb01/david11.jpg
die zie je tenminste echt ouder worden, buffy niet echt.. vind ik..
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 05-05-2002 16:49]
quote:Je kan niet direct daar naartoe linken
Op zondag 05 mei 2002 16:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[plaatje] en [plaatje]
die zie je tenminste echt ouder worden, buffy niet echt.. vind ik..
quote:Irritant trage site is het trouwens af en toe, soms razendsnel en dan weer retetraag.
Please don't steal bandwidth! If you'd like to use this image on a message board or forum, please do not copy the image location to display the image in your post. This uses our bandwidth, which costs MONEY. Instead, please give a link to this page by copying the entire URL from your browser's address bar above. Click here for details.
http://www.buffyguide.com/gallery.php3?img=images/appearances/smg/burgerking/smg03.jpg
site is hier trouwens altijd snel
edit: linkje gefixed
Misschien is dit handiger:
Buffy op het IRC
1. download een IRC proggie (www.mirc.com)
2. Verbind met een EFnet-server als je het programma start
3. Ga naar kanaal #buffy-unlimited (type in join #buffy-unlimited
In dit veredelde chatkanaal zijn servers waarop alle ( !!!! ) Buffy en Angel aflevering staan in verschillende bestandsoort. Ook VCD welke je dus kan branden en bekijken op je tv
S6 is ook deel is DivX5-codec te downloaden.
Als je vragen hebt kan je die in het chatkanaal stellen. Voor het gebruik van het IRC zijn er (waarschijnlijk) zat topics in de DigiCorner. Anders is http://www.buffysearch.com ook wel handig om te bekijken.
Kom je er nu echt niet uit:
kwibus88@hotmail.com
Ik heb nu zelf Buffy s5 en s6 in VCD/DivX en ik kan zeggen dat het een must is voor elke buffy/angel fan
Succes
P.S. Kijk uit voor spoilers in het kanaal.
* Neejoh gaat weer prutsen, en thnx voor de opmerkingen en tips *
quote:Volgens mij heeft iedereen Melluh inmiddels ontdekt!
Op zondag 05 mei 2002 17:31 schreef kwib het volgende:
(bijna) iedereen loopt via Kazaa buffy-afleveringen te downloaden.
quote:Hell yeah
Op zondag 05 mei 2002 17:58 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Volgens mij heeft iedereen Melluh inmiddels ontdekt!
En Melluh is DE MAN!.
Ik kan die PSD niet meer vinden, dus maak hem ff geheel opnieuw Iemand nog tips over een plaatje van Buffy die daar moet komen te staan? Of is deez wel stoer genoeg?
quote:Jahoor
Op zondag 05 mei 2002 18:05 schreef Herald het volgende:
kun je niet meteen 8 verschillende maken?
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-05-2002 18:45]
quote:Gene porbleem horo, Naaieh.
Op zondag 05 mei 2002 18:18 schreef Neejoh het volgende:
thnx to Galler
quote:De naam is Neejoh
Op zondag 05 mei 2002 20:11 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Gene porbleem horo, Naaieh.
.
je moet je neejohtaal eens wat updaten, dan snapt iedereen ineens wat je wil zeggen.
ach je plaatsjes zeggen meer dan 1000 woorden.
quote:Ja, en de mijne is Gellar.
Op zondag 05 mei 2002 20:14 schreef Neejoh het volgende:
De naam is Neejoh![]()
.
quote:
Op zondag 05 mei 2002 22:36 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ja, en de mijne is Gellar.
.
quote:Hmmz, nu snap ik eigelijk niet meer wat ik wou zeggen, hoe kunnen jullie het dan weten
Op zondag 05 mei 2002 21:51 schreef fisico het volgende:
Neejoh,je moet je neejohtaal eens wat updaten, dan snapt iedereen ineens wat je wil zeggen.
ach je plaatsjes zeggen meer dan 1000 woorden.
Directe link naar S1: http://212.123.210.154/pages/productview.asp?ProductID=113823
Een topic over deze actie op dvd.nl: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6811
Overigens kun je ook andere dvd's met 25% korting bestellen, mits ze op voorraad zijn.
Zo is Buffy S3 bv. tijdelijk niet leverbaar.
quote:kewl, thnx voor de tip! Al heb ik alle 3 de dvd's al maar ja
Op maandag 06 mei 2002 16:13 schreef RAILGUNNER het volgende:
Als er nog mensen zijn die Buffy S1 op DVD willen kopen, dan heb ik hier een leuke aanbieding.
FRS verkoopt tot 12 mei a.s. alle dvd's met 25% korting.
Van Buffy hebben ze helaas alleen S1, voor 82 euro.
Met korting is dit echter maar 61,50.
Dit is goedkoper dan alle andere Nederlandse (web)winkels.
Het is een actie icm Skyradio.
Ga naar www.skyradio.nl => DVD/CD shop => DVD => zoeken => buffy => S1 82 euro => plaats in winkelmandje => meld je aan als gebruiker => reken af en merk dat er 25% vanaf is gegaan.
Je kunt de dvd's binnen enkele dagen ophalen bij een FRS filiaal naar keuze.
Thuis laten bezorgen kan ook, dan komt er 2,50 euro bij.Directe link naar S1: http://212.123.210.154/pages/productview.asp?ProductID=113823
Een topic over deze actie op dvd.nl: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6811Overigens kun je ook andere dvd's met 25% korting bestellen, mits ze op voorraad zijn.
Zo is Buffy S3 bv. tijdelijk niet leverbaar.
quote:Ikke niet
Op maandag 06 mei 2002 16:52 schreef Neejoh het volgende:[..]
kewl, thnx voor de tip! Al heb ik alle 3 de dvd's al maar ja
Es ff kijken of ze S2 hebben, want ik heb geen zin om op BBC te w8en
(Wil becoming zien !! )
//edit
Niet leverbaar
Zou wel ff 31 euro schelen als ze hem hadden
code:en dat zonder korting, verzendkosten 2 euro.Here is the result of your search request for : 'buffy'
BUFFY THE VAMPIRE SLAYERS (SEASON 1) Ships within 4-5 days Our Price : 59.99
BUFFY THE VAMPIRE SLAYERS (SEASON 2) Ships within 2-3 days Our Price : 88.99
BUFFY THE VAMPIRE SLAYERS (SEASON 3) Ships within 48h Our Price : 88.99
BUFFY THE VAMPIRE SLAYERS (SEASON 4) Pre-Order 29/05/2002 Our Price : 88.99
BUFFY THE VAMPIRE SLAYER Pre-Order 29/05/2002 Our Price : 19.99
Wat me opvalt, is dat Buffy in season2 vaak een kort rokje aanheeft, wat ik zelf wel errug lekker vind
Helaas heeft ze dat sinds season4 eigelijk nooit meer To bad
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 06-05-2002 17:19]
-darla was dus slap vergeleken met die antoined one en buffy
spike is doder van 2 slayers, buffy had ie ook een keer bijna, toch was ie absoluut geen partij voor angel toen ie angel opzocht in LA voor die ene ring.
-Ondanks dat Spike doder van 2 slayers is, was ie slap vergeleken met angel
-angel dus sterker dan spike en veel sterker dan darla
maar toen buffy en angel vochten waren ze gelijk aan elkaar, waarom had buffy dan eerder moeite met spike?
toen darla nadat ze terug van de dood was als mens en later weer vampier werd gemaakt door dru was ze sterker dan angel, terwijl darla toch echt slap was.
-als je naar al het bovengenoemde kijkt klopt haar kracht nu dus niet, en zou angel sterker dan hun allemaal moeten zijn samen met buffy.
dus hun krachten veranderen nogal vaak en snel in buffy en angel
tis natuurlijk een serie maar het viel me gewoon op
quote:Ken je het spelletje schaar-steen-papier? Schaar kan wel het papier aan maar verliest van de steen. Het papier wint weer van de steen.
Op maandag 06 mei 2002 17:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
spike is doder van 2 slayers, buffy had ie ook een keer bijna, toch was ie absoluut geen partij voor angel toen ie angel opzocht in LA voor die ene ring.-Ondanks dat Spike doder van 2 slayers is, was ie slap vergeleken met angel
-angel dus sterker dan spike en veel sterker dan darla
maar toen buffy en angel vochten waren ze gelijk aan elkaar, waarom had buffy dan eerder moeite met spike?-als je naar al het bovengenoemde kijkt klopt haar kracht nu dus niet, en zou angel sterker dan hun allemaal moeten zijn samen met buffy.
quote:Dat zeggen zij niet, dat was mijn conclusie.
Op maandag 06 mei 2002 16:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
dus ze liegen dat hun het goedkoper hebben.
Dit is dus het goedkoopste van de non-CC winkels.
Zo goed?
mooi dat ze zo'n korting doen
maar voor degene die seizoen 4 willen kopen:
kan je goed prijzen vergelijken van online stores
bol.com, bruna, dvdzone2 etc
Mooi die opmerking van Anya: Me? Buffy has super strength, let's just
load her up like one of those little horses.
En what the hell heeft Riley? She doesn't love me Wat zeurt die vent man
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 06-05-2002 20:17]
quote:Er komt een nieuwe slayer als de oude slayer dood is gegaan; Buffy is 2 keer doodgegaan blijkbaar.
Op maandag 06 mei 2002 20:11 schreef Neejoh het volgende:
Iets wat ik eigelijk niet snap, is het verhaal om de slayer dat er maar één kan zijn... En Faith en Kendra dan?
Ik hoor ze namelijk vet vaak zeggen dat Buffy the one and only is... Herald? Gellar? Help me out on this one plz
natuurlijk kwam er een nieuwe slayer toen buffy dood ging maar hoe kan het dat als buffy dan weer tot leven komt dat ze nogsteeds de slayer is?
dus als ze buffy elke keer ff dood laten gaan en weer levend maken kunnen ze een heel leger slayers bouwen?
Aflevering van vandaag was ook wel aardig, Xander die er eindelijk achter komt dat hij meer kan dan timmeren
Maargoed, ik blijf het 1 van de meest trouwe/sympatieke personen vinden uit de hele serie
Howdy all! Nick Brendon here. First of all, thanks so much for your support and enthusiasm. I agree. The episode was Xantastic! Truth be told, I played both characters. It was very challenging and rewarding and I must've done an OK job if you couldn't tell it was me. Glad you enjoyed the Snoopy Dance. Been perfecting it at home (makes my girlie go ga-ga.) I had a blast working with Kelly and he really deserves kudos for his work. He was never promised on-screen dialogue but they did end up using some and I think he did a stand-up job. In fact there was even one point where Kelly, Tressa and I had to rewind and freeze the tape to decipher who was who, (standing side by side, Kelly as "Cool Xander" did a stellar job of imitating my signature blinky eyes.) So very glad you guys enjoyed the show and can't thank you enough for your steadfast interest and support.Smoochies! P.S. What the heck is LOL and *g*? To be truly cool I GOTTA get w/ the lingo!!!
quote:LOL
Op maandag 06 mei 2002 22:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
nicholas tweelingbroer speelde trouwens ook mee, iets wat nicholas zelf heeft getypt op forum van zn eigen site (http://www.nickbrendon.com en nee denk niet dat ie veel post, hij heeft maar 2 posts.. helaas):
[verhaaltje]
What about the slayers waar we het over hadden, ik had soort van begrepen dat Kendra en Faith beiden al flink aan het Slayen waren voordat Buffy dood was
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 06-05-2002 23:30]
"oh.. I am just....you know.. watching the birdies.."
faith looks at him knowing he's lying
"OK! im looking at buffy, what the bloody hell is wrong with that? nothing wrong with a vampire being in love with a slayer..hey.. look at our 'big LA Superhero' Angel!"
ben er snel mee gekapt.. werd niks maar vond dit wel leuke zin, zo reageert hij ongeveer wel meestal denk ik
quote:Lol @ Hertog_Martin
Op maandag 06 mei 2002 23:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
was net ff poging aan het wagen om zelf een episode te schrijven.. dat faith uit gevangenis komt en dan na gepraat te hebben met angel buffy gaat opzoeken en dat ze dan spike ziet die met verrekijker naar binnen wat ze vraagt wat ie aan het doen is dat ie dan antwoord:"oh.. I am just....you know.. watching the birdies.."
faith looks at him knowing he's lying
"OK! im looking at buffy, what the bloody hell is wrong with that? nothing wrong with a vampire being in love with a slayer..hey.. look at our 'big LA Superhero' Angel!"
ben er snel mee gekapt.. werd niks
maar vond dit wel leuke zin, zo reageert hij ongeveer wel meestal denk ik
...........
.......
....
..
Owke, ik ben om, wanneer gaan de Fok!kers een aflevering schrijven
aflevering maken lijkt me wel cool.
quote:Ik weet hoe het is, zit al vanaf november thuis
Op dinsdag 07 mei 2002 00:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik heb saaie kutvakantie dus ben echt hele tijd nergens anders mee bezig dan buffy en angel..aflevering maken lijkt me wel cool.
Zou helemaal stoer zijn als ze daadwerkelijk zo'n script van je zouden verfilmen!!! Das echt wel stoer!!!
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=24975&A_Code=31_d912fT75Wn9e
is dit de goeie? is namelijk maar 50 euro
(ja hij is tijdelijk niet leverbaar, ik weet)
EN NOG GOEDKOPER:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=84732
43 euro.. alleen weet niet of ik dat R2 met mn nonmodifeid ps2 kan spelen
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 07-05-2002 15:48]
Er is toch nog niks over haar bekend? Of heb ik wat gemist?
Ze was er toch gewoon opeens?
Want in de 1e aflevering van dit seizoen was er opeens een meisje in Buffy's huis en Buffy wist niet wie zij was..
En in de aflevering daarna is ze haar zusje en doet iedereen alsof ze er al altijd was..
Gaat dit me nog duidelijk worden in volgende afleveringen?
quote:Klopt allemaal, behalve dat je iets gemist hebt. En ja, dit wordt nog duidelijker.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:49 schreef Liekje het volgende:
Er is toch nog niks over haar bekend? Of heb ik wat gemist?
Ze was er toch gewoon opeens?Want in de 1e aflevering van dit seizoen was er opeens een meisje in Buffy's huis en Buffy wist niet wie zij was..
En in de aflevering daarna is ze haar zusje en doet iedereen alsof ze er al altijd was..Gaat dit me nog duidelijk worden in volgende afleveringen?
quote:Bedankt! Zat al helemaal te stressen! Kan ik vanavond dus weer rustig Buffy kijken, zonder te denken dat ik wat gemist had!
Op dinsdag 07 mei 2002 17:51 schreef Melluh het volgende:[..]
Klopt allemaal, behalve dat je iets gemist hebt. En ja, dit wordt nog duidelijker.
quote:43 euro maar? Das niet veel! En ook nog Nederlandse ondertiteling. En de bezorging is gratis binnen Europa. Ik heb alleen geen credit card
Op dinsdag 07 mei 2002 15:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
via vergelijk.nl kwam ik bijhttp://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=24975&A_Code=31_d912fT75Wn9e
is dit de goeie? is namelijk maar 50 euro
(ja hij is tijdelijk niet leverbaar, ik weet)
EN NOG GOEDKOPER:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=84732
43 euro.. alleen weet niet of ik dat R2 met mn nonmodifeid ps2 kan spelen
Hertog_Martin, je kan (als je een Nederlandse PS2 hebt) die DVD gewoon afspelen. Nederland valt ook onder Regio 2.
quote:daar wist ze wel wie ze was, ze vroeg alleen wat dawn in haar kamer moest..
Want in de 1e aflevering van dit seizoen was er opeens een meisje in Buffy's huis en Buffy wist niet wie zij was..
quote:En? Viel het je op?
Op dinsdag 07 mei 2002 17:58 schreef Liekje het volgende:
Bedankt! Zat al helemaal te stressen! Kan ik vanavond dus weer rustig Buffy kijken, zonder te denken dat ik wat gemist had!
Joyce die zegt: "Who are you?"
quote:Ik weet dat het best kan, zoals bij Bol.com, maar play.com zit in het buitenland en dat betekent dat het bijna wel zeker is dat je niet anders kan betalen dan met een creditcard.
Op dinsdag 07 mei 2002 18:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet niet hoe het bij play.com zit maar het lijkt erop dat mensen meteen aan credit cards denken bij online shops, terwijl je vaak ook anders kan betalen
En Joyce wist dus terwijl ze niet erg goed bij haar bewustzijn was dat Dawn niet haar dochter is..
Oke volgens mij begin ik het te begrijpen!
Ik dacht eerst dat het met die man met die staaf van gisteren te maken had.. dat Buffy in 2en was gesplitst ofzo.. maar dat is dus niet zo
quote:Inderdaad:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:37 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
daar wist ze wel wie ze was, ze vroeg alleen wat dawn in haar kamer moest..
&
Saaie en slechte aflevering vandaag
Saai en slecht? Ik heb me wel weer vermaakt hoor vooral aan het begin
Nog een paar nachtjes
Thnx voor die link!
quote:Buffy was echt
Op dinsdag 07 mei 2002 20:32 schreef Neejoh het volgende:
Saai en slecht? Ik heb me wel weer vermaakt hoorvooral aan het begin
Voor de rest was Riley gezeur en naar het ziekenhuis. idd saai, zeker voor de derde keer.
quote:LIEV
Op dinsdag 07 mei 2002 22:51 schreef fisico het volgende:[..]
Buffy was echt
of zoals neejoh altijd schijft liev, zeker in het begin.
Voor de rest was Riley gezeur en naar het ziekenhuis. idd saai, zeker voor de derde keer.
Buffy: I wish I could stay, but...
Faith: Oh, you have to go.
Buffy: That's just what...
Faith: Little sis coming. I know.
Buffy: So much to do before she gets here.
--
stukje uit dromen in restless:
Buffy: Faith and I just made that bed.
( in de droom van faith toen ze in coma was droomde ze dat ze samen met buffy een bed opmaakte en toen kwam dus die zin die als eerst vet gedrukt staat in dit bericht.)
Tara: For who?
Buffy: I thought you were here to tell me.
(Ik denk dus dat dat voor Dawn is, moet haast wel)
--
shot of the digital alarm clock next to the bed, showing 7.30 AM.
Buffy: It's so late
in de droom van faith zegt faith:
"counting down from seven-three-oh."
denk dat dat ook met Dawn heeft te maken.
--
Tara: Be back before dawn.
kan ook gewoon dawn als in zelfstandig naamwoord zijn maar tis haast zeker dat hiermee dr zusje wordt bedoeld.
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 00:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zal ff wat dingen uit afleveringen halen voordat dawn verschijnt.
--
Stukje teksts uit een droom van faith terwijl ze in coma is, buffy en faith maken bed op:Buffy: I wish I could stay, but...
Faith: Oh, you have to go.
Buffy: That's just what...
Faith: Little sis coming. I know.
Buffy: So much to do before she gets here.--
stukje uit dromen in restless:Buffy: Faith and I just made that bed.
( in de droom van faith toen ze in coma was droomde ze dat ze samen met buffy een bed opmaakte en toen kwam dus die zin die als eerst vet gedrukt staat in dit bericht.)
Tara: For who?
Buffy: I thought you were here to tell me.
(Ik denk dus dat dat voor Dawn is, moet haast wel)
--
shot of the digital alarm clock next to the bed, showing 7.30 AM.
Buffy: It's so latein de droom van faith zegt faith:
"counting down from seven-three-oh."denk dat dat ook met Dawn heeft te maken.
--
Tara: Be back before dawn.kan ook gewoon dawn als in zelfstandig naamwoord zijn maar tis haast zeker dat hiermee dr zusje wordt bedoeld.
quote:730 = 2*365 = 2 jaar (zo lang zou het nog duren voor Dawn kwam)
Op woensdag 08 mei 2002 00:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
"counting down from seven-three-oh."
denk dat dat ook met Dawn heeft te maken.
Edit: typo.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 08-05-2002 11:13]
quote:Volgens mij slaat 730 inderdaad op dageraad=dawn
Op woensdag 08 mei 2002 08:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
730 = 2*365 = 2 jaar (zo lang zou het nog duren voor Dawn kwam)
Dat van die twee jaar klopt denk ik niet want Faith zei het aan het eind van S3 en Dawn arriveert aan het begin van S5. Daar zit dus 1 jaar tussen.
//Aangepast
De doordeweekse gaat de wekelijkse inhalen trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door the_tWiStEr op 08-05-2002 15:44]
quote:woohoooo
Op woensdag 08 mei 2002 12:34 schreef the_tWiStEr het volgende:
Om 18:45 -> Buffy S5 Ep5
Om 20:30 -> Charmed
Om 21:20 -> Buffy S5 Ep16
Om 22:15 -> Angel S2 Ep16
De doordeweekse gaat de wekelijkse inhalen trouwens![]()
Want als het 1 de ander inhaalt heeft het geen nut meer.
(ik vind het wel best trouwens, laat ze maar doorgaan)
vindt alleen jammer dat ik dat niet eerder wist, anders had ik de nieuwere afleveringen nog niet gekeken, dan had ik het in de goede volgorde gezien.
quote:Duurt nog zo'n 3 weken...
Op woensdag 08 mei 2002 13:29 schreef Funnie het volgende:
Want als het 1 de ander inhaalt heeft het geen nut meer.
(ik vind het wel best trouwens, laat ze maar doorgaan)
quote:En ik heb een mail gekregen van net5, dat ze iig tot en met juni uit blijven uitzenden
Op woensdag 08 mei 2002 13:31 schreef Melluh het volgende:[..]
Duurt nog zo'n 3 weken...
De een is bij aflevering 18 ofzo, en de ander bij aflevering 4.
Dus zo'n 14 episodes verschil, terwijl de woensdagavond met 4 per week wordt ingehaald zou dat dus nog een dikke 3 weken duren
(Ik ga trouwens eens een nieuw icoon maken )
quote:Ik zag het net 5min geleden in de gids, but thnx anyway
Op woensdag 08 mei 2002 14:29 schreef SuperSiem het volgende:
Vanavond begint Buffy al om 18:20, iedereen dus ff opletten
quote:Zolang hij maar net zo mooi is als je vorige
Op woensdag 08 mei 2002 15:42 schreef the_tWiStEr het volgende:
Beters!
Dan kan ik tenminste die ep ook afkijken voordat ik ga sporten(Ik ga trouwens eens een nieuw icoon maken
)
Ik snap alleen niet waarom ze op woensdagavond die Buffy-afleveringen uit seizoen 5 uitzenden.. is toch verwarrend..
kan je toch beter de doordeweekse avonden blijven kijken.. die komen uiteindelijk ook wel bij die uitzendingen terecht toch?
quote:Inderdaad. Ik had deze aflevering nog niet gezien en nu werd me alles stukken duidelijker.
Op woensdag 08 mei 2002 19:31 schreef Liekje het volgende:
Hehe.. eindelijk is mij dat over Dawn duidelijk.. !!Ik snap alleen niet waarom ze op woensdagavond die Buffy-afleveringen uit seizoen 5 uitzenden.. is toch verwarrend..
kan je toch beter de doordeweekse avonden blijven kijken.. die komen uiteindelijk ook wel bij die uitzendingen terecht toch?
Vanavond een geweldige aflevering. Beetje DE aflevering zeg maar.
* Acathla mondhoudt voor de rest
*traan wegpinkt*
quote:INDERDAAD!!! Wat heb ik net een potje ordinair tegen de tv staan schelden zeg. Tyfushoer! "En vanavond kunt u zien dat Angel z'n ziel niet verliest."
Op woensdag 08 mei 2002 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
anders zegt zon net 5 hoer alvast ff dat angel zn ziel nogsteeds heeft, dat was juist de vraag en wat ik wou weten.. dan wil ik daarachter komen door het te zien en niet doordat zo'n stomme net5hoer dat alvast ff verteld
AAAAARRRRGGGHHHH!!!!
stomme ik..
Toch wel mooi dat ze naast al het drama en serieuze spul ook nog wat humor er tussen konden doen, en dan nog op momenten dat het niet storend is...
En wat ben ik blij dat ik tijdens de reclame tussen Buffy en Angel heb gezapt . Ik was ook behoorlijk nieuwsgierig naar Angel en zn ziel...
quote:Seizoen 5 mag ik aannemen.
Op woensdag 08 mei 2002 22:49 schreef Liekje het volgende:
blijkt dat ook een stukje te zijn van hoe heel buffy gaat aflopen.. echt balen dat ik dat nu al gezien heb dan..
stomme ik..
Ok mensen... wat vonden we van The Body Is er iets bijzonders opgevallen ?
quote:Ja precies!
Op donderdag 09 mei 2002 00:21 schreef Herald het volgende:
vond het een suffe aflevering eigenlijk, en vond het vreemd dat niemand de ogen van Joyce dicht deed
quote:Wat kunnen percepties toch verschillen, zeg.
Op donderdag 09 mei 2002 00:21 schreef Herald het volgende:
vond het een suffe aflevering eigenlijk
quote:Ow geen idee.. ik weet alleen dat ik iets gezien heb wat ik nu nog niet had willen zien!
Op donderdag 09 mei 2002 00:00 schreef Acathla het volgende:[..]
Seizoen 5 mag ik aannemen.
![]()
En echt zo beter dat Angel weer terug is
Ik was dat advocaten gedoe een beetje zat
Super.
quote:Dat vond ik zo dwaas. Ze is 1100 jaar maar van het concept dood wist ze ineens niks. Terwijl in The Replacement met de twee Xanders ze zich realiseert dat ze zelf ook dood gaat nu ze geen demoon meer is. Kreeg er een Full House gevoel van, aan de kijkers uitleggen dat de dood erbij hoort enzo.
Op donderdag 09 mei 2002 14:14 schreef Gellarboy ingelogd als Snitch het volgende:
vooral van Anya ("No one will explain to me WHY!").
Vond Tara's opmerkineg Yes. It's always sudden wat dat betreft mooier.
quote:De spijker op z'n kop. Jij denkt dat jij over 1100 jaar nog leeft?? Ze is altijd onsterfelijk geweest. Daarbij is ze 1100 jaar een demoon geweest. Geen mens.
Op donderdag 09 mei 2002 15:26 schreef Herald het volgende:
Ze is 1100 jaar maar van het concept dood wist ze ineens niks.
quote:Sluit dus prima aan. Anya is veel bezig met de dood.
Terwijl in The Replacement met de twee Xanders ze zich realiseert dat ze zelf ook dood gaat nu ze geen demoon meer is.
Charmed: was een van de beste afleveringen die ik daarvan heb gezien, vooral die gevechten in dat "Limo" ( hoe heette dat ookalweer??)
Angel: Zoals al gezegt werd, waar sloeg dat op dat die net5bitch ging vertellen dat hij zijn ziel nog had Kutsteek!
Hertog zei ook al dat ie ut gezeur met die advocaten zat was. Nou, anders is wel! Angel is back and i love it
Buffy: *zucht*
Ik kan me niet herinderen dat ik ooit bijna misselijk was geworden door een film/serie, maar hier scheelde het niet veel Ik heb zelfs een puddingbroodje laten staan!
Ze zouden een Oscar moeten geven voor iedereen in die aflevering! Ongelooflijk goed gespeeld!!!!!!
Die stiltes zeiden opzichzelf al zoooveel.
Ik heb zelf nog nooit iets meegemaakt dat iemand dood ging die zo close is, maar ik weet wel dat ik een drankje ga verzinnen dat niemand meer dood kan gaan Dit wil ik nóóit meemaken
quote:ik ben 22 en weet wat de dood is, stel ik zou 1100 worden dan neem ik aan dat ik ook nog wel weet wat dood is. Plus Anya zegt in Something Blue dat demoon Ta'hoffren haar een demoon heeft gemaakt (zoals hij ook Willow demoon wil maken). Dus dat is een indicatie dat Anya toch ooit mens, en dus sterfelijk is geweest.
Op donderdag 09 mei 2002 16:30 schreef Gellarboy het volgende:
De spijker op z'n kop. Jij denkt dat jij over 1100 jaar nog leeft?? Ze is altijd onsterfelijk geweest. Daarbij is ze 1100 jaar een demoon geweest. Geen mens.
quote:Als je 1100 jaar bent kom je de dood vaak tegen neem ik aan, zeker als je zelf voor nare spreuken zorgt.
Sluit dus prima aan. Anya is veel bezig met de dood.
quote:Dan is ze dus 1100 jaar uit de running geweest. Als ik 1100 niet zou fietsen zou ik denk ik ook weer even flink moeten wennen.
Op donderdag 09 mei 2002 16:43 schreef Herald het volgende:
ik ben 22 en weet wat de dood is, stel ik zou 1100 worden dan neem ik aan dat ik ook nog wel weet wat dood is. Plus Anya zegt in Something Blue dat demoon Ta'hoffren haar een demoon heeft gemaakt (zoals hij ook Willow demoon wil maken). Dus dat is een indicatie dat Anya toch ooit mens, en dus sterfelijk is geweest.
quote:Een demoon heeft geen zie-hiel. Zeurpiet.
Op donderdag 09 mei 2002 16:43 schreef Herald het volgende:
Als je 1100 jaar bent kom je de dood vaak tegen neem ik aan, zeker als je zelf voor nare spreuken zorgt.
quote:Ik vond Buffy ook iets heel moois zeggen: "We're not supposed to move the body!"
Op donderdag 09 mei 2002 14:14 schreef Snitch het volgende:
Mooiste performances zijn van Willow ("Why do all my shirts have such stupid things on them?", regelrecht uit het leven gegrepen) en vooral van Anya ("No one will explain to me WHY!").
quote:Terwijl je fietsen nooit verleerd. Maar zelf niet fietsen is iets anders dan het fenomeen fietsen niet kennen. Daarbij hoe kun je iets als de dood vergeten als je 1100 jaar leeft?
Op donderdag 09 mei 2002 16:51 schreef Gellarboy het volgende:
Dan is ze dus 1100 jaar uit de running geweest. Als ik 1100 niet zou fietsen zou ik denk ik ook weer even flink moeten wennen.
quote:Een vampier heeft geen ziel, dat is anders dan een demoon heeft geen ziel. Je moet niet elke demoon generaliseren.
Een demoon heeft geen zie-hiel. Zeurpiet.
Foreknowledge: Joyce's death had been planned at least as far back as the end of season three. Planning to depart the show (or at least scale down her role) during season four and spend more time in Italy, actress Kristine Sutherland was told by Joss Whedon that he he had plans for her in season five.
"He said, "But you have to come back. I need to kill you, and it's really important,'" she revealed in an interview with SFX magazine.
quote:Hehe, hij demoniseert de demoon
Op donderdag 09 mei 2002 17:23 schreef Herald het volgende:
Een vampier heeft geen ziel, dat is anders dan een demoon heeft geen ziel. Je moet niet elke demoon generaliseren.
Anyhow, ik vind het ook vrij vreemd dat ze er helemaal niets van snapt, alsof ze in haar pre-demoon tijd nog nooit iets van de dood heeft gehoord.
quote:Inderdaad een flinke tijd van tevoren, want Buffy zei namelijk ooit toen Faith zei dat ze wat meer lol moest hebben en mee moest uitgaan "That would give my mom a headache". Misschien toeval, maar toch
Door Hertog_Martin:
Foreknowledge: Joyce's death had been planned at least as far back as the end of season three.
Als demon heeft ze waarschijlijk nooit enig gevoel gehad, want ze snapte ook niet wat er gebeurde toen ze wat begon te voelen voor Xander... Ik denk dat Anya gewoon te lang zonder enig gevoel geleeft heeft, dat ze geen idee meer heeft hoe het allemaal voelt.
Geweldig hoe Spike reageerde btw
En dan dat wegkijken van die gast steeds
quote:AMEN!
Op donderdag 09 mei 2002 16:37 schreef Neejoh het volgende:
Analyse van Neejoh
quote:Dit is ongeveer zoiets als Buffyguide : http://sanctuary.digitalspace.net/screening/screeningrm.htm
Op donderdag 09 mei 2002 17:39 schreef WheeleE het volgende:
Is er eigenlijk ook ergens een site zoals buffyguide.com maar dan voor Angel?
Pas wel op voor Spoilers
quote:Vooral die opmerking over dat vampieren nooit op zijn innerlijk vielen
Op donderdag 09 mei 2002 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Boyfriend in de demonenbar vond ik ook wel erg leuk moet ik zeggen.
(Als je ondertitel en sig over pim gaan, ben ik het 100% met je eens )
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 09-05-2002 20:41]
quote:in dat geval, dank je
Op donderdag 09 mei 2002 20:32 schreef Neejoh het volgende:[..]
Vooral die opmerking over dat vampieren nooit op zijn innerlijk vielen
Als je ondertitel en sig over pim gaan, ben ik het 100% met je ees
En ik vond vandaag echt een mooie aflevering.. Alleen die vader van Tara is wel een eikel zeg.. inderdaad geen manier om je kind bij je te houden.. !! Wel weer leuk hoe Spike het oplostte..
quote:Om te zien wel, maar om zo'n klap op je neus te krijgen is weer wat minder
Op donderdag 09 mei 2002 20:57 schreef Liekje het volgende:
Spike was al geweldig, vooral met z'n opmerkingen.. en nu helemaal, sinds hij steeds droomt over Buffy..Heeft die gast eigenlijk ook wel eens geen droge opmerkingen?
En ik vond vandaag echt een mooie aflevering.. Alleen die vader van Tara is wel een eikel zeg.. inderdaad geen manier om je kind bij je te houden.. !! Wel weer leuk hoe Spike het oplostte..
Spike 4 president Meesterlijke vent
quote:Als ie in een goede bui is geeft hij hele nuttige tips, zelfs aan Pacey. Alleen deze hoorde het niet.
Op donderdag 09 mei 2002 20:57 schreef Liekje het volgende:
Spike was al geweldig, vooral met z'n opmerkingen.. en nu helemaal, sinds hij steeds droomt over Buffy..Heeft die gast eigenlijk ook wel eens geen droge opmerkingen?
Vandaag een beetje zeurderig met Tara. Maar wel een mooie (droom)vechtscene tusen Spike en Buffy.
quote:Hell yeah! De gevechten worden steeds sneller/harder, dat mag ik wel... James & Sarah liggen elkaar wel in het vechten
Op donderdag 09 mei 2002 21:35 schreef fisico het volgende:[..]
Als ie in een goede bui is geeft hij hele nuttige tips, zelfs aan Pacey. Alleen deze hoorde het niet.
Vandaag een beetje zeurderig met Tara. Maar wel een mooie (droom)vechtscene tusen Spike en Buffy.
quote:http://www.cityofangel.com
Op donderdag 09 mei 2002 17:39 schreef WheeleE het volgende:
Is er eigenlijk ook ergens een site zoals buffyguide.com maar dan voor Angel?
quote:ah...zoiets ja! Dank U
Op vrijdag 10 mei 2002 01:38 schreef Acathla het volgende:[..]
Maarre.. echt superlief hoe Spike bij Buffy ging zitten op het eind vandaag.. (Met z'n geweertje op schoot) !
quote:Precies ja....
Op vrijdag 10 mei 2002 19:45 schreef Liekje het volgende:
Verklap nou niet alless over Joyce..Ik kijk die woensdagavond afleveringen namelijk niet.. dus eigenlijk hoor ik nog niks over Joyce te weten :p
Maarre.. echt superlief hoe Spike bij Buffy ging zitten op het eind vandaag.. (Met z'n geweertje op schoot) !
Ook de laatste scene was goed, zéééér goed gespeeld! Vooral die gezichtsuitdrukkingen van Buffy, die ogen die 2meter groter werden toen Spike naast haar kwam zitten, zo van: "Huh? Wat doet hij nou "
quote:en toch is het liev.
Op donderdag 09 mei 2002 21:49 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hell yeah! De gevechten worden steeds sneller/harder, dat mag ik wel... James & Sarah liggen elkaar wel in het vechten
Vandaag ook weer, heel liev. Verder niet zo leuk, zeker niet het witte spul op haar buik.
quote:waarom kijk je die niet dan?
Op vrijdag 10 mei 2002 19:45 schreef Liekje het volgende:
Verklap nou niet alless over Joyce..Ik kijk die woensdagavond afleveringen namelijk niet.. dus eigenlijk hoor ik nog niks over Joyce te weten :p
toevallig dat vandaag een crossover was met Angel, dan is het wel handig als je op woensdag kijkt
quote:Wil de doordeweekse blijven kijken en dan weet ik alles al.. en anders vind ik het toch alleen maar onoverzichtelijk.. En Angel volg ik niet.. kan ik niet tegen als ik een serie begin te kijken als ik de 1e aflveringen ervan niet heb gezien
Op vrijdag 10 mei 2002 21:02 schreef Herald het volgende:[..]
waarom kijk je die niet dan?
toevallig dat vandaag een crossover was met Angel, dan is het wel handig als je op woensdag kijkt
quote:Dan is dit juist een goed moment om Angel te gaan kijken
Op vrijdag 10 mei 2002 21:22 schreef Liekje het volgende:[..]
Wil de doordeweekse blijven kijken en dan weet ik alles al.. en anders vind ik het toch alleen maar onoverzichtelijk.. En Angel volg ik niet.. kan ik niet tegen als ik een serie begin te kijken als ik de 1e aflveringen ervan niet heb gezien
quote:Nope, na Buffy
Op vrijdag 10 mei 2002 21:48 schreef Liekje het volgende:
Angel is elke woensdagavond na Charmed toch?Zal het wel even gaan volgen dan.. Zie ik vanzelf wel of ik het begrijp!
Proberen kan altijd !
quote:Scuse me? Heb ik wat gemist?
Op vrijdag 10 mei 2002 20:25 schreef fisico het volgende:
Vandaag ook weer, heel liev. Verder niet zo leuk, zeker niet het witte spul op haar buik.
quote:Jah, verband
Op vrijdag 10 mei 2002 22:05 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Scuse me? Heb ik wat gemist?
quote:Tijdje gelee was het ook in London, maar daar waren allen maar 2 onbende van de Cast, dus lijkt me niet dat ze dan naar Nederland zullen komen
Op vrijdag 10 mei 2002 22:43 schreef WheeleE het volgende:
Zijn er in Nederland eigenlijk ook fandagen, met de cast erbij enzo, of worden die dingen alleen in Amerika georganiseerd?
quote:Are you for real?
in Nederland - fandagen, met de cast erbij enzo
Die dagen op zich zijn er wel hoor, maar ik ga nooit. Dan loop je met 3000 Herald's door een stoffige hal waar iedereen probeert te bewijzen dat hij de grootste fan is. Really not my idea of a spendid time!
quote:Aangezien SMG haar koffiesmaak in nederland niet te krijgen is vrees ik het ergste.
Zijn er in Nederland eigenlijk ook fandagen, met de cast erbij enzo, of worden die dingen alleen in Amerika georganiseerd?
quote:Nou, als dat het enige probleem is, dan spoel ik dat interview van Blackwood met haar nog een aantal keer terug (ze praat daar zo snel met dat lijstje opnemen
Op vrijdag 10 mei 2002 22:56 schreef fisico het volgende:[..]
Aangezien SMG haar koffiesmaak in nederland niet te krijgen is vrees ik het ergste.
quote:dan moet je haar eerst een flinke dosis in het vliegtuig geven. Daarbij hebben wij in nederland smaak en mag je zulk slootwater, met een rietje voor sarah ipv sofietje, nooit schenken. Keuringsdienst van waren keurt dat nooit goed.
Op vrijdag 10 mei 2002 23:00 schreef Neejoh het volgende:[..]
Nou, als dat het enige probleem is, dan spoel ik dat interview van Blackwood met haar nog een aantal keer terug (ze praat daar zo snel met dat lijstje opnemen
), en dan maak ik dat zelf wel voor d'r
Ze praat het hele interview snel... kind is gewoon hyper, maar liev zelf met wit spul
Werkelijk een schit-ter-end spotje!
Zal 'm morgen uploaden (20 MB en ik ben moe).
quote:Ah, op die tweewieler. Ik was al bang dat ik een speciale X-rated aflevering gemist had.
Op vrijdag 10 mei 2002 22:41 schreef Neejoh het volgende:[..]
Jah, verband
Fisico (en ik) wouden bellybutton zien
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 00:18 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Ah, op die tweewieler. Ik was al bang dat ik een speciale X-rated aflevering gemist had.
quote:Nou, ik wil het bijvoorbeeld niet weten aangezien ik Buffy pas volg voor het eerst en liever niet wil weten wat er verder komt. Ook kijk ik geen Angel (aangezien ik series het liefst van seizoen wil zien) dus dat kan me ook niet zo boeien, al vind ik het wel jammer dat ik de crossovers mis.
Op vrijdag 10 mei 2002 21:02 schreef Herald het volgende:[..]
waarom kijk je die niet dan?
quote:op buffyverse.org kan je um ook downloaden... 13,5mb asf file...
Op vrijdag 10 mei 2002 23:25 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind net op cd een schitterend Quicktime movie-filetje terug.
Het gaat om de WB promo spot van twee jaar geleden: "The night is young".
Hierin komen zo'n beetje alle WB sterren voorbij, bijvoorbeeld uit series als Melrose Place, Roswell, Dawsons Creek, Charmed, Felicity, Angel en uiteraard Buffy.Werkelijk een schit-ter-end spotje!
Zal 'm morgen uploaden (20 MB en ik ben moe).
en hier de link:
quote:Thnx
Op zaterdag 11 mei 2002 14:37 schreef Aero het volgende:[..]
op buffyverse.org kan je um ook downloaden... 13,5mb asf file...
en hier de link:
http://www.buffyverse.org/download.php?op=getit&lid=908
quote:Nog nie gedownload dan Neejoh?... tssk... d8 dat jij van iedereen toch wel heel die site wel helemaal gedownload zou hebben
Op zaterdag 11 mei 2002 19:11 schreef Neejoh het volgende:[..]
Thnx
Downloading
(ik iig wel )
quote:Bij dat filmpie gebeurd dat ook hoor... alle WB sterre die langskome...
Op zaterdag 11 mei 2002 20:10 schreef Gellarboy het volgende:
Nee nee, "THE NIGHT IS YOUNG" zei ik toch?
Alstublieft..
http://www.webbydesign.nu/~gellarboy/promo.mov
kweet nie hoelang je um erop houdt... maar anders zie ik dinsdag wel wat jij bedoelt dan... download um ff op school
(ga ik nu ff nie doen met me modempie hier... duurt te lang )
quote:Ik had hem dus inderdaad al
Op zaterdag 11 mei 2002 19:32 schreef Aero het volgende:[..]
Nog nie gedownload dan Neejoh?... tssk... d8 dat jij van iedereen toch wel heel die site wel helemaal gedownload zou hebben
(ik iig wel
)
quote:we blijven hopen, ik spreek ook voor Neejoh in deze denk ik.
Op zaterdag 11 mei 2002 00:18 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Ah, op die tweewieler. Ik was al bang dat ik een speciale X-rated aflevering gemist had.
Weekend zonder SMG is wel jammer, maandag weer.
gaat koffie drinken
quote:Jaja, ik ken 'm.
Op zaterdag 11 mei 2002 20:17 schreef Aero het volgende:
Bij dat filmpie gebeurd dat ook hoor... alle WB sterre die langskome...
quote:Nou... als je um ff niet weghaalt kan ik jouw versie is kijken
Op zondag 12 mei 2002 01:04 schreef Gellarboy het volgende:
Wat ik trouwens wel mooi vind in dat andere filmpje zijn die shots met die grote doeken!
quote:Oke, thnx
Op zondag 12 mei 2002 01:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ik laat 'm een week staan, daarna zet ik de Twarres filmpjes weer terug..
quote:Moet zeggen dat ik het camera-werk hier een dikke 10 geef! Mooi gefilmd!
Op zaterdag 11 mei 2002 14:37 schreef Aero het volgende:[..]
op buffyverse.org kan je um ook downloaden... 13,5mb asf file...
en hier de link:
http://www.buffyverse.org/download.php?op=getit&lid=908
quote:Vanaaf pas weer Buffy
Op maandag 13 mei 2002 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
wat is het hier rustig?Hey Melluh, heb je episode 6x20 al? Ik ben zo benieuwd hoe het afloopt!
Willow ontwenning, in mijn geval
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:27 schreef TimberWolf het volgende:Willow ontwenning, in mijn geval
quote:Waar ga je heen dan? Kom je nog terug?
Op maandag 13 mei 2002 14:16 schreef Gellarboy het volgende:
Dames en heren, het was me een genoegen. Tot ziens..
En melluh heb je 6x20 al?
We gaan sowieso tot eind juni door met het uitzenden van Buffy. Dat is tot
en met seizoen 5. Over seizoen 6 is nog nioet bekend of we daar na de
zomerstop in het najaar mee doorgaan. Maar het zou goed kunnen dat we in
het najaar seizoen 6 gaan uitzenden. Het spijt me dat ik niks met
zekerheid kan zeggen. Of we Buffy dagelijks doordeweeks blijven uitzenden
is ook nog niet zeker. Wellicht dat het eens in de week komt. Maar
daarover kun je binnenkort in de gids kijken.
quote:Whaha nog een reden waarom ik de woensdagavond niet volg
Op maandag 13 mei 2002 12:43 schreef DJP het volgende:Die buffy's die er nu door de week op zijn heb ik al gezien.
snik snik
Dus ik moet tot woensdag wachten.
quote:Jullie horen het uiteraard direct als die binnen is.
Op maandag 13 mei 2002 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
En melluh heb je 6x20 al?
Over vandaag: Worst....... effects...... ever......
Ik vond het verhaal ook niet superboeiend maar er zijn nu wel een aantal verhaallijnen die een grote stap vooruit zetten: Joyce die nu echt zie is, buffy die Riley meer als achter-de-hand vriend ziet dan als echt vriendje, de zoektocht naar de key.
quote:Dat meen je niet?? Ze hebben mij exact dezelfde mail gestuurd
Op maandag 13 mei 2002 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
mail van net5:We gaan sowieso tot eind juni door met het uitzenden van Buffy. Dat is tot
daarover kun je binnenkort in de gids kijken.
quote:Ik vond deze aflevering een van de slechtste moet ik zeggen.. Actie was ronduit slecht (een slang laten stikken met een ketting??? En zag je Buffy nep op dat ding inslaan
Op maandag 13 mei 2002 20:17 schreef Melluh het volgende:[..]
Jullie horen het uiteraard direct als die binnen is.
Over vandaag: Worst....... effects...... ever......
Ik vond het verhaal ook niet superboeiend maar er zijn nu wel een aantal verhaallijnen die een grote stap vooruit zetten: Joyce die nu echt zie is, buffy die Riley meer als achter-de-hand vriend ziet dan als echt vriendje, de zoektocht naar de key.
Neej, niet een aflevering van mij
quote:Check over 5 minuten de bekende plek, als je die niet weet, icq me maar.
Op maandag 13 mei 2002 20:17 schreef Melluh het volgende:
Jullie horen het uiteraard direct als die binnen is.
* Melluh is Buffy kijken....
quote:Indeed, dat was wel gaaf
Op maandag 13 mei 2002 20:48 schreef RAILGUNNER het volgende:
Het enige leuke was Spike & Riley bij Buffy thuis.
Maar hij is dus exact hetzelfde? met spellingsfouten en al?:)
quote:Kweet niet, ik had een week of 2 gelee hier al zoiets gepost.. ik zal eens kijken of ik hem nog heb
Op maandag 13 mei 2002 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee die mail kreeg ik zelf ndat ik hun gevraagd had over seizoen 6 en over dat de doordeweekse afleveringen de wekelijkse aan het inhalen zijn.Maar hij is dus exact hetzelfde? met spellingsfouten en al?:)
edit:
Wat ik me alleen afvraag, is hoe het er na seizoen4 uit zal zien! Gaan
>jullie doordeweeks door met het uitzenden van seizoen5? Ik hoop het wel,
>anders heb ik daar een aantal afleveringen van gemist.
>En na season5? Gaan jullie dan verder met het uitzenden van season6?
>
>Ik hoop dat jullie goed nieuws voor me hebben.
>Alvast bedankt, ******Beste ******,
We gaan sowieso tot eind juni door met het uitzenden van Buffy. Dat is tot
daarover kun je binnenkort in de gids kijken.Met vriendelijke groet,
Myra Helmond
Communicatie SBS Broadcasting BV
Tel. +3120 522 50 07
Fax. +3120 522 55 54
myra.helmond@sbs6.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 13-05-2002 21:38]
quote:Was weer niets met die slang, blijft toch een probleem, slangen en Buffy.
Op maandag 13 mei 2002 20:25 schreef Liekje het volgende:
Jah die slang was echt supernep...
Maaruh hoe was de aflevering?
quote:Goed!
Op maandag 13 mei 2002 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh hoe was de aflevering?
Maarre, check [Buffy] Seizoen 6 als je het over seizoen 6 wilt hebben.
quote:Melluh heeft het begrepe
Op maandag 13 mei 2002 21:54 schreef Melluh het volgende:[..]
Goed!
Maarre, check [Buffy] Seizoen 6 als je het over seizoen 6 wilt hebben.
Toch mijn ouders maar eens liev aankijken
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 13-05-2002 22:23]
quote:Jullie dachten dat ze iedereen die mailde persoonlijk terug gingen mailen?
Op maandag 13 mei 2002 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar hij is dus exact hetzelfde? met spellingsfouten en al?:)
quote:En Willow. Nooit genoeg Willow.
Op maandag 13 mei 2002 20:48 schreef RAILGUNNER het volgende:
Het enige leuke was Spike & Riley bij Buffy thuis.
Oeh, edit.
*zwaait naar Gellarboy* Wel terugkomen hoor! Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat de knuffelhomo van Fok! ons gaat verlaten...
quote:wel toevallig dan dat we dezelfde vraag stellen enz :/
Op maandag 13 mei 2002 22:24 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Oh ja ik ben dus nieuw en ik ga hier nu ook poste he he.
quote:
Op maandag 13 mei 2002 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Neejoh> niet hetzelfde, bij mij stond er geen Beste Martin boven![]()
quote:Nee man , wedden dat hij terug komt/is onder een andere naam
Op dinsdag 14 mei 2002 00:38 schreef TimberWolf het volgende:[..]
*zwaait naar Gellarboy* Wel terugkomen hoor! Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat de knuffelhomo van Fok! ons gaat verlaten...
Die slang was idd weer erg nep enzo, gare aflevering.
Dat Spike een kledingstuk van Buffy meenam was het leukst
quote:Joyce wou toch dat alle lichten uit waren
Op dinsdag 14 mei 2002 19:11 schreef Herald het volgende:
zometeen gaat Buffy weer afwassen in het donker. Lijkt net alsof voor 1 avondje alle lichten in huize Summers het niet meer doen.
quote:Dat lieg je
Op dinsdag 14 mei 2002 19:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
bah buffy kan niet huilenen ook niet rennen.
enne rot op met aliens
Rennen doet ze inderdaad een beetje vaag...
Aliens zijn indeed wat ver gezocht, maar toch niet veel anders dan demons
quote:Ik had hem in 20 minuten.
Op maandag 13 mei 2002 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt Melluh! Ik ben hem nu aan het downloaden! Als alles goed gaat heb ik hem over 2,5 uur binnen! Pfffffffff veel te lang! Ik wil hem zien!Maaruh hoe was de aflevering?
Ga um zo uploaden!!!
quote:Thnx
Op dinsdag 14 mei 2002 22:03 schreef the_tWiStEr het volgende:
W0W!
Netjes Neejoh!!
'Setted as Wallpaper"
quote:[Buffy] Seizoen 6
Op dinsdag 14 mei 2002 22:14 schreef DJP het volgende:
Geweldige aflevering die 6-20.
Erg spannend.
quote:compleet achterlijk, je doet het toch in de vaatwasser.
Op dinsdag 14 mei 2002 20:32 schreef Neejoh het volgende:
Ik vind het niet eens zo raar dat ze wat onzinnigs als afwassen in het donker
quote:heel raar loopje, beetje als iemand die van de koffie niet meer normaal kan lopen.
Rennen doet ze inderdaad een beetje vaag...
quote:Met de broek vol
Op woensdag 15 mei 2002 00:02 schreef fisico het volgende:[..]
compleet achterlijk, je doet het toch in de vaatwasser.
[..]heel raar loopje, beetje als iemand die van de koffie niet meer normaal kan lopen.
quote:Kwil nie lullig doen enzo... maar... in de nieuwe versie... euhm... maybe ook een paar foutjes?...
Op dinsdag 14 mei 2002 21:53 schreef Neejoh het volgende:[..]
Sorry, vergeten
Was ff wat tussen gekomen
Oude versie mét spelvaudten
Nieuwe versie:
bv... 2e regel... geen punt op het einde... maar wel hoofdletter 3e regel...
en is die laatste regel geen zin op zich?... dus met hoofdletter (en vorige zin dus met punt)?
just being helpfull...
(tuurlijk mooie wallpaper hoor
)
quote:Ze kan het allebei goed, ik bedoel dat huilen op dat trapje en bij het afwassen was gewoon goed, maar dat lachen ook ("Harmony has a gang?").
Op woensdag 15 mei 2002 11:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik vind dat SMG juist erg mooi kan huilen!
Als er iets is wat ze NIET kan dan is het wel lachen. Geez, forced much!.
quote:Nee, sorry. You lost me there.
Op woensdag 15 mei 2002 11:36 schreef Melluh het volgende:
maar dat lachen ook ("Harmony has a gang?").
.
quote:Niet zeuren, die "."en maken niets uit
Op woensdag 15 mei 2002 01:07 schreef Aero het volgende:[..]
Kwil nie lullig doen enzo... maar... in de nieuwe versie... euhm... maybe ook een paar foutjes?...
bv... 2e regel... geen punt op het einde... maar wel hoofdletter 3e regel...
en is die laatste regel geen zin op zich?... dus met hoofdletter (en vorige zin dus met punt)?
just being helpfull...
(tuurlijk mooie wallpaper hoor
![]()
)
Hey jongens, DVDbox4 is uit linkjuh alleen wel: Temporarily out of stock.
This item will be dispatched as soon as it arrives.
quote:Toch nog even op terugkomen. Van epguides.com:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:49 schreef the_tWiStEr het volgende:
Die slang was idd weer erg nep enzo, gare aflevering.
Slechte SFX misschien, maar toch grappig.
-- het seizoenseinde begint te naderen...
Maar ik vind het gewoon heel erg slecht gedaan hoe Riley nu (voorlopig? voglens mij niet) de serie uit gaat. En nu helemaal opeens floep in 1 aflevering. Grmbl...
Riley vond ik maar slecht 'uitgewerkt' zeg maar als karakter en helemaal dit seizoen.
Ik vind seizoen 5 tot nu toe heel erg tegenvallen trouwens!!
quote:tja ik heb chello he...... dan kan je dat verwachten
Op dinsdag 14 mei 2002 20:41 schreef DJP het volgende:[..]
Ik had hem in 20 minuten.
lekker snelle verbinding met @home.
Ik ga buffy kijken.
RemCow: Inderdaad, ik vind season5 ook de slechtste die ik gezien heb! Zonde, had verwacht dat hij beter zou zijn...
quote:Zie je wel! Ik dacht al dat ik gek werd!
Op woensdag 15 mei 2002 20:14 schreef Neejoh het volgende:
WTF??? Waarom waren ze een kwartier eerder begonnen dan in de gids stond![]()
Wat een pokkestreek, ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien, en ook nog een paar hierna, behalve de aflevering van vandaag!!!!!
In de Gids stond 18:35, dus ik zet hem om 18:30 op net5, is het reclame, dus ik denk dat het nog moet beginnen, blijk ik gewoon een kwartier gemist te hebbe!!!!![]()
![]()
RemCow: Inderdaad, ik vind season5 ook de slechtste die ik gezien heb! Zonde, had verwacht dat hij beter zou zijn...
Gelukkig had ik hem al gezien
quote:Sluit ik me bij aan moet ik zeggen, maar goed, was ook wel te verwachten.
Op woensdag 15 mei 2002 19:22 schreef RemCow het volgende:
Ontroerende aflevering vandaag moet ik zeggen...
Vooral wat Xander zei tegen Buffy,...maar vooral tegen Anya.Maar ik vind het gewoon heel erg slecht gedaan hoe Riley nu (voorlopig? voglens mij niet) de serie uit gaat. En nu helemaal opeens floep in 1 aflevering. Grmbl...
Riley vond ik maar slecht 'uitgewerkt' zeg maar als karakter en helemaal dit seizoen.Ik vind seizoen 5 tot nu toe heel erg tegenvallen trouwens!!
Wel vond ik het extreem mooi om te zien, die scenes tussen Xander en Buffy, en daarna de vlucht naar Riley.
eerste 10 min gemist.. en kwamen er ook nog allemala mensen over de vloer
en dawn had beter kunnen wachten met foto verscheuren misschien was alles perfect gegaan.
wel zielig voor um hoe xander tegen m deed, hij mocht joyce echt en dat merk je al vanaf dat ie verscheen in de serie..
hij bij joyce wat drinken, hij zegt droog van ja ik ben degene op wiens hoofd u sloeg met een bij toen ik w dochter wou vermoorden
zei: oh, koekje?
late aflevering:
niet mijn smaak. Dawn is irritant, Spike doet onnozel om Joyce weer tot leven te wekken. Hij zou toch beter moeten weten dan iemand tot leven wekken (wat ineens op een andere manier moest dan in The Zeppo). Dat driehoofdig beest was stom met zijn hol wat twee meter verwijderd is van de straat. Angel was daarentegen wel weer leuk om te zien. Maar verder een matige aflevering, net als vorige week.
Net als vorige week vond ik de Angel episode beter dan Buffy. Veel humor, Angel die weer de goochem uithangt, heerlijk. Het einde was ook ontzettend leuk.
quote:Told you, maar Riley is nu tenminste weg.
quote:Huh? Een paar afleveringen geleden zei je nog dat je S5 best wel goed vond (S5 rocks
Inderdaad, ik vind season5 ook de slechtste die ik gezien heb!
En Angel? Tja, anders dan anders . Een komische Angel is ook wel eens leuk, maar moeten ze niet te vaak doen. Die Harmony was wel een leuk tussendoortje. Wat een bimbo is dat zeg
.
quote:en waar woon jij>? Want heel onze stad heeft Chello
Op woensdag 15 mei 2002 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
charmed> met chello en DAP haal ik altijd 180kb/s
quote:1) Die Harmony ???
Op donderdag 16 mei 2002 10:33 schreef WheeleE het volgende:
Die Harmony was wel een leuk tussendoortje.
Buffy newbies.
*klaag* *zucht* *steun*
Ik heb het zwaar.
quote:Voor de serie Angel was Harmony wel een tussendoortje ja.
Op donderdag 16 mei 2002 14:52 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
2) tussendoortje ???
quote:In The Zeppo werden de doden tot zombies gemaakt, dat was Dawn volgens mij niet van plan met Joyce. Wat betreft dat monster moet ik je gelijkgeven, de lokatie van die grot was niet echt geloofwaardig.
Op woensdag 15 mei 2002 23:23 schreef Herald het volgende:
vroege aflevering:
tja toch jammer dat Riley wegmoest, vond hem de tweede keer toch best leuklate aflevering:
niet mijn smaak. Dawn is irritant, Spike doet onnozel om Joyce weer tot leven te wekken. Hij zou toch beter moeten weten dan iemand tot leven wekken (wat ineens op een andere manier moest dan in The Zeppo). Dat driehoofdig beest was stom met zijn hol wat twee meter verwijderd is van de straat. Angel was daarentegen wel weer leuk om te zien. Maar verder een matige aflevering, net als vorige week.Net als vorige week vond ik de Angel episode beter dan Buffy. Veel humor, Angel die weer de goochem uithangt, heerlijk. Het einde was ook ontzettend leuk.
Angel was echt grappig met Harmony. Ook het telefoongesprek tussen Willow en Cordelia was wel grappig.
quote:ohja, sorry ik was in de onwetendheid dat Dawn haar dode moeder weer tot leven wilde wekken
Op donderdag 16 mei 2002 16:21 schreef SuperSiem het volgende:
In The Zeppo werden de doden tot zombies gemaakt, dat was Dawn volgens mij niet van plan met Joyce.
quote:Sorry?!?!?
Op donderdag 16 mei 2002 14:52 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
1) Die Harmony ???
2) tussendoortje ???Buffy newbies.
*klaag* *zucht* *steun*
Ik heb het zwaar.
Wat ik bedoeltje met _die_ Harmony als _tussendoortje_ is dat het een leuk omweggetje was van het grote rooie draadje.
Larry (die gezette jongen die homo was) wat is er daar ook al weer van terecht gekomen? Hij werd toch vermoord door de Mayor?
quote:lachen in het interview doet ze wel heel liev, in de serie wat minder.
Op woensdag 15 mei 2002 11:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik vind dat SMG juist erg mooi kan huilen!
Als er iets is wat ze NIET kan dan is het wel lachen. Geez, forced much!.
Het huilen hoop ik altijd maar van de het met opzet zo overdreven is.
quote:Inderdaad, die aflevering met de trol als Buffy en Tara op school zitten te praten over hoe erg ze Riley mist.. Prachtstuk
Op vrijdag 17 mei 2002 10:57 schreef fisico het volgende:[..]
lachen in het interview doet ze wel heel liev, in de serie wat minder.
Het huilen hoop ik altijd maar van de het met opzet zo overdreven is.
quote:Klopt. Die kreeg een zwiep tijdens Graduation en brak zijn nek.
Op vrijdag 17 mei 2002 10:31 schreef Acathla het volgende:
Larry (die gezette jongen die homo was) wat is er daar ook al weer van terecht gekomen? Hij werd toch vermoord door de Mayor?
quote:Harmony ook joh?? Nooit gezien
Op zaterdag 18 mei 2002 08:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Klopt. Die kreeg een zwiep tijdens Graduation en brak zijn nek.
.
Harmony werd daar ook 'vermoord' trouwens.
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 14:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
heb graduation day niet gezien, heb aardig veel aflevering gemist van eerste 3 seizoenen omdat ik altijd ff ging computeren na het eten en dan lette ik weer niet op de tijd
Als je nog aflevering moet downloaden van s1 t/m 3, heb ik nog wel een FTP, geen idee hoe snel hij is, of dat hij nog lang leeft, maar proberen waard
quote:dat hebben wij ook altijd geroepen hier, maar neejoh zei natuurlijk "neejoh dat zien jullie helemaal fout" nu is het toch jajoh geworden.
Op zaterdag 18 mei 2002 17:27 schreef Neejoh het volgende:Zelf vind ik s3 het beste season... Ben blij met de dvd.
quote:Ik ben geinteresseerd
Op zaterdag 18 mei 2002 17:27 schreef Neejoh het volgende:[..]
....
Als je nog aflevering moet downloaden van s1 t/m 3, heb ik nog wel een FTP, geen idee hoe snel hij is, of dat hij nog lang leeft, maar proberen waard
quote:Mail me maar @ r.terveen@planet.nl
Op zondag 19 mei 2002 11:55 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik ben geinteresseerd
Ik heb wat afl. van serie 1 gemist, was toen nog niet zo'n fan nl. dat ik het opnam als ik er niet was.
quote:Neejoh, lees je mail maar
Op zondag 19 mei 2002 18:02 schreef Neejoh het volgende:[..]
Mail me maar @ r.terveen@planet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |