Trouwens, veel plezier vandaag met Buffy, ik kan niets zien want ik ben aan het werk.
Buffy is toch bijna altijd heel liev?, is ze dat een keertje niet dan is ze hyper en erg leuk.
Wat koffie wel niet met een mens kan doen
quote:Kewl, keb het nummer
Op maandag 29 april 2002 10:08 schreef Acathla het volgende:
Je kan Behind Blue Eyes downloaden Neejoh![]()
Trouwens, veel plezier vandaag met Buffy, ik kan niets zien want ik ben aan het werk.
Kan je het niet opnemen dan? Want je zei tegen mij dat er vandaag een héél gave aflevering kwam?
quote:Hehe inderdaad, gewoon een tof wijf
Op maandag 29 april 2002 10:50 schreef fisico het volgende:
Neejoh,Buffy is toch bijna altijd heel liev?, is ze dat een keertje niet dan is ze hyper en erg leuk.
Wat koffie wel niet met een mens kan doen
quote:Welke dan? Primeval soms?
Op maandag 29 april 2002 13:40 schreef Neejoh het volgende:
Kan je het niet opnemen dan? Want je zei tegen mij dat er vandaag een héél gave aflevering kwam?
quote:Vandaag komg "The Yoko factor"...
Op maandag 29 april 2002 15:30 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Welke dan? Primeval soms?
quote:BETER!!!!! En hoop dat ze dan op de woensdag season6 uit gaan zenden en 5 gewoon door de weeks
Op maandag 29 april 2002 16:24 schreef Herald het volgende:
volgens de gids gaan ze ook S5 herhalen
quote:[blond mode] Je bedoelt dus dat Net5 volgende week ook gewoon doorgaat met serie 5? [/blond mode]
Op maandag 29 april 2002 16:24 schreef Herald het volgende:
volgens de gids gaan ze ook S5 herhalen
Maar ook vanaf donderdag 2 mei verder met seizoen 5! En dan elke dag
quote:Yoko factor vond ik stom. En om nou te zeggen dat Buffy aan het slayen is... Errrrm?
Op maandag 29 april 2002 16:19 schreef Neejoh het volgende:
Vandaag komg "The Yoko factor"...
Hoop dat het vandaag weer slay-time is! Lang geleden dat Buffy echt een aflevering butt kickte
quote:Hell yeah !!!
Op maandag 29 april 2002 19:29 schreef Herald het volgende:
morgen schopt ze aars, en overmorgen heeft een grote cheese factor
quote:Four Dicks?!?!?!
Op maandag 29 april 2002 19:29 schreef Dinges het volgende:Die ruzie tussen Buffy en Willow en Xander vandaag was grappig.
Neejoh, ik heb 'em nog gezien, gelukkig was ik aardig vroeg klaar met werken.
quote:Good for you
Op maandag 29 april 2002 20:03 schreef Acathla het volgende:[..]
Hell yeah !!!
[..]Four Dicks?!?!?!
![]()
Neejoh, ik heb 'em nog gezien, gelukkig was ik aardig vroeg klaar met werken.
Jammer alleen dat ik die aflevering van Angel nog nooit gezien heb
Morgen dus het einde van seizoen 4, zeg maar! .
quote:Ik heb er een mail over gestuurd, en dit is wat ik terug kreeg:
Op maandag 29 april 2002 17:02 schreef SuperSiem het volgende:[..]
[blond mode] Je bedoelt dus dat Net5 volgende week ook gewoon doorgaat met serie 5? [/blond mode]
quote:****** op aanvraag
Wat ik me alleen afvraag, is hoe het er na seizoen4 uit zal zien! Gaan
>jullie doordeweeks door met het uitzenden van seizoen5? Ik hoop het wel,
>anders heb ik daar een aantal afleveringen van gemist.
>En na season5? Gaan jullie dan verder met het uitzenden van season6?
>
>Ik hoop dat jullie goed nieuws voor me hebben.
>Alvast bedankt, ******
Beste ******,We gaan sowieso tot eind juni door met het uitzenden van Buffy. Dat is tot
en met seizoen 5. Over seizoen 6 is nog nioet bekend of we daar na de
zomerstop in het najaar mee doorgaan. Maar het zou goed kunnen dat we in
het najaar seizoen 6 gaan uitzenden. Het spijt me dat ik niks met
zekerheid kan zeggen. Of we Buffy dagelijks doordeweeks blijven uitzenden
is ook nog niet zeker. Wellicht dat het eens in de week komt. Maar
daarover kun je binnenkort in de gids kijken.Met vriendelijke groet,
Myra Helmond
Communicatie SBS Broadcasting BV
Tel. +3120 522 50 07
Fax. +3120 522 55 54
myra.helmond@sbs6.nl
quote:Dat zal ik zeker doen
Op maandag 29 april 2002 20:23 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iedereen vragen om de uitzending van morgen te beschouwen als het einde van het seizoen?
Zo'n aflevering is het namelijk ook. De aflevering van overmorgen is een soort voorbeschouwing van seizoen 5, in plaats van de laatste van seizoen 4.Morgen dus het einde van seizoen 4, zeg maar!
.
quote:Jij neanderthaler.
Op maandag 29 april 2002 20:28 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dat zal ik zeker doen
Heeej, dan heb ik btw al een idee waar de aflevering morgen naar toe gaat
Als je er niet achter kan komen, ben je oerstom
quote:[spike-mode]
Op maandag 29 april 2002 20:36 schreef Acathla het volgende:[..]
Jij neanderthaler.
das dus een vampier
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 29-04-2002 20:43]
quote:Ja vooral Giles, ik lag helemaal in een deuk!
Op maandag 29 april 2002 20:22 schreef Neejoh het volgende:[..]
Giles die dronken was
, en die ruzie was ook prachtig
quote:Anders ik wel
Op maandag 29 april 2002 20:41 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
Ja vooral Giles, ik lag helemaal in een deuk!
quote:Ja hij zong Tuesday's Gone van Lynyrd Skynyrd!!
Op maandag 29 april 2002 20:42 schreef Neejoh het volgende:Vind trouwens dat hij errug goed kan zingen, met z'n gitaartje!
En o, o, o, wat waren Rily (of hoe schrijf je dat?) en Angel weer stoer aan het doen (met hun gevechtje om Buffy) *grin*
quote:(Riley)
Op maandag 29 april 2002 20:49 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
Ja hij zong Tuesday's Gone van Lynyrd Skynyrd!!
Mooi liedje is dat!
En o, o, o, wat waren Rily (of hoe schrijf je dat?) en Angel weer stoer aan het doen (met hun gevechtje om Buffy) *grin*
Vond dat dat gevecht wel wat langer mocht duren eigelijks
quote:Weet ik, maar ik vind het origineel van Lynyrd Skynyrd toch beter
Op maandag 29 april 2002 22:08 schreef Neejoh het volgende:
Metallica heeft Tuesday's Gone ook gecoverd, goed nummer.
quote:Jah, alsof hij er al jaren woonde
Op maandag 29 april 2002 22:18 schreef Aero het volgende:
Wel leuk met spike vandaag bij giles... ff zijn bloed opwarme in de magnetron... in een glas doen
helaas heb ik nooit geweten dat fox angel al uitzond dus heb de bijpassende aflevering niet gezien? weet iemand de titel van die aflevering? dan kan ik m misschien wel downloaden van kaazaa.
Is angel trouwens een concurrerende serie?
owja nog een vraagje.. angel vloog een beetje en ik heb dit buffy ook ooit zien doen, 1x maar en verder nooit meer.
toch zou buffy in stata moeten zijn om drzelf een paar meter te lanceren als je kijkt naar verhouding kracht/gewicht.
dat ze vloog was in de aflevering dat van die gasten en wijfen vampier wouden worden en dat ze dan ingesloten werden samen met buffy en toen sprong/vloog ze van de grond naar de deur verdieping hoger.
En over flashbacks gesproken... Gaan we nu elke aflevering aan het begin terugkijken? Storend...
Nah, op naar morgen maar weer, waar (hopelijk) onthuld gaat worden wat Riley met knutselventje moet.
pas was dru dus terug en daar had ze het ook over dingen die in de serie angel gebeurde..
daarom vraag ik me af of ze wle concurrenten zijn want ze doen ook dingen samen
edit: angel aflevering heet santuary maar op kaazaa staat ie wel alleen breedband is 1
quote:Yoko was duidelijk, mooie uitleg van Spike ook over Beatles. Gelukkig heb ik meer met Stones.
Op maandag 29 april 2002 16:19 schreef Neejoh het volgende:Vandaag komg "The Yoko factor"...
Hoop dat het vandaag weer slay-time is! Lang geleden dat Buffy echt een aflevering butt kickte
Kicken niet echt gezien, wel wat vliegen van haar kant.
Idee en teksten leuk, verder wat dun. Dat heb ik met heel jaar 4 eigenlijk. Zit veel leuks in maar ook veel matig. Het had in minder eps gedaan kunnen worden.
quote:Tegenwoordig wel, was eerst een spin off, maar nu hebben ze verschillende producenten.
Op dinsdag 30 april 2002 00:40 schreef Hertog_Martin het volgende:Is angel trouwens een concurrerende serie?
Behind Blue Eyes - The Who (Matig. Wat ruwer als hoe 'Giles' het zong.) en Roger Daltrey (rustiger)
Free Bird - Lynyrd Skynyrd
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 30-04-2002 01:03]
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 00:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]helaas heb ik nooit geweten dat fox angel al uitzond dus heb de bijpassende aflevering niet gezien? weet iemand de titel van die aflevering? dan kan ik m misschien wel downloaden van kaazaa.
[..]
toen zei iemand hier dat het al eerder was uitgezonden op v8/fox geloof ik en dat het nu gelijk loopt met buffy.
mn zus zei het ook geloof ik.
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 01:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
ehh weet niet maar in deel 6 van dit topic merkte ik op dat de eerste aflevering die net5 van angel uitzond iets van de 35ste aflevering was in de episodelist op de site van WBtoen zei iemand hier dat het al eerder was uitgezonden op v8/fox geloof ik en dat het nu gelijk loopt met buffy.
mn zus zei het ook geloof ik.
quote:Angel is voor het eerst 22-02-2000 op Fox8 uitgezonden. Gek genoeg was dat de allereerste aflevering van het eerste seizoen. Na aflevering 1 van s1 zijn ze verder gegaan met ep2 van s1 en zo hebben ze de afleveringen op volgorde uitgezonden. Kun je het nog volgen fulltime Buffy addict?
Op dinsdag 30 april 2002 01:03 schreef Neejoh het volgende:Fox8? Angel? Ow?
Wanneer dan? En welk season?
quote:Kewl thnx, en jah, ik kon het nog volgen
Op dinsdag 30 april 2002 01:19 schreef Herald het volgende:[..]
Angel is voor het eerst 22-02-2000 op Fox8 uitgezonden. Gek genoeg was dat de allereerste aflevering van het eerste seizoen. Na aflevering 1 van s1 zijn ze verder gegaan met ep2 van s1 en zo hebben ze de afleveringen op volgorde uitgezonden. Kun je het nog volgen fulltime Buffy addict?
Eerst liep Buffy (S4 op Net5) voor op Angel (S1 op Fox8) maar na de overname van Fox8 door SBS worden de series achter elkaar uitgezonden zoals het hoort.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 30-04-2002 01:33]
sanctuary - buffy ook naar la, gedoe met faith, angel, councils..:
quote:Er was eens een TVstation, dat heette TV10 en zond voornamelijk ouwe meuk uit. Na een aantal jaar werd dat station overgenomen door Fox (die de positie van 8ste zender innam, vandaar Fox8), maar ook Fox wist niet genoeg kijkers te trekken om voort te blijven bestaan.
Op dinsdag 30 april 2002 01:27 schreef Neejoh het volgende:
Is fox8 gewoon V8? Kan fox namelijk niet vinden
quote:Vrij vertaald uit het Nodeloos Sarcasme Uit Vermeende Superioriteit:
Op dinsdag 30 april 2002 02:01 schreef Herald het volgende:[..]
Er was eens een TVstation, dat heette TV10 en zond voornamelijk ouwe meuk uit. Na een aantal jaar werd dat station overgenomen door Fox (die de positie van 8ste zender innam, vandaar Fox8), maar ook Fox wist niet genoeg kijkers te trekken om voort te blijven bestaan.
Ondertussen stapte Veronica ook nog eens uit HMG en werd de zender Veronica omgedoopt naar Yorin. Oorspronkelijk wilde Yorin Me heten, maar dat mocht niet van de rechter omdat Me teveel op kledingzaak We leek. Ergo Veronica werd Yorin, op de naam na veranderde niks.
Veronica zocht dus een zender, Fox een geldschieter. Deze twee gingen dus samen onderhandelen. Helaas werden ze het niet eens, dus SBS ging aan de haal met de zender. Alle kwaliteitsseries verhuisden naar Net5, en de restjes waren voor hun 3e zender die de naam V8 kreeg. Zodoende werd Fox V8.
Snap je het nog mediawonder?
'Ja.'
Ik neem dus aan dat ze in ieder geval de rest van de week ook wel serie 5 uitzenden!
quote:wees gerust, ik was het ook niet van plan
Op dinsdag 30 april 2002 11:28 schreef Gellarboy het volgende:
Wil iedereen wel even opletten voor 'Primeval' vanavond!
Het mag dan wel Koninginnedag zijn, maar dat is natuurlijk geen reden om deze ep te missen!.
quote:Kewl thnx!! Nou weet ik tenminste een beetje waar het over ging
Op dinsdag 30 april 2002 01:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
five by five - faith arriveerd in LA:sanctuary - buffy ook naar la, gedoe met faith, angel, councils..:
quote:Check mijn post: Door Neejoh - maandag 29 april 2002 20:24
Op dinsdag 30 april 2002 10:58 schreef SuperSiem het volgende:
Even goed nieuws voor degenen die de eerste 6 afleveringen van serie 5 nog niet hebben gezien (zoals ik): op teletekst van net5 staat voor volgende week maandag afl. 503Ik neem dus aan dat ze in ieder geval de rest van de week ook wel serie 5 uitzenden!
quote:That makes 2 of us
Op dinsdag 30 april 2002 11:37 schreef WheeleE het volgende:[..]
wees gerust, ik was het ook niet van plan
quote:In jouw post stond (volgens mij) alleen wat over de nieuwe afleveringen. Over de afleveringen door de week stond dat er nog onzekerheid was. Vandaar mijn post.
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 30 april 2002 10:58 schreef SuperSiem het volgende:
Even goed nieuws voor degenen die de eerste 6 afleveringen van serie 5 nog niet hebben gezien (zoals ik): op teletekst van net5 staat voor volgende week maandag afl. 503
Ik neem dus aan dat ze in ieder geval de rest van de week ook wel serie 5 uitzenden!
--------------------------------------------------------------------------------Check mijn post: Door Neejoh - maandag 29 april 2002 20:24
quote:We zitten nu nog in season4 hoor Gellar
Op dinsdag 30 april 2002 14:05 schreef Gellarboy het volgende:
Hahahaha, het begin van seizoen 5 is ZO TOF!.
"I was thinking more like 'BATS'!".
quote:IK ZIT IN SEIZOEN 5!
Op dinsdag 30 april 2002 14:26 schreef Neejoh het volgende:
We zitten nu nog in season4 hoor Gellar
quote:Yep, ik geloof dat in dutsland DVDbox 2 net uit is.
Op dinsdag 30 april 2002 15:24 schreef Marble het volgende:
Komt Angel ook op DVD?
quote:Maar die is zeker in het Duts nagesynchroniseerd?
Op dinsdag 30 april 2002 16:14 schreef Neejoh het volgende:[..]
Yep, ik geloof dat in dutsland DVDbox 2 net uit is.
Wanneer komt Angel op DVD uit in Nederland?
quote:Eerste DVD is niet in Nederland te koop als ik het goed heb.. Wel in de UK, en daar zit ook nederlandse ondertiteling bij.. ik zoek ff een linkje voor je
Op dinsdag 30 april 2002 16:15 schreef Marble het volgende:[..]
Maar die is zeker in het Duts nagesynchroniseerd?
Wanneer komt Angel op DVD uit in Nederland?
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 30-04-2002 16:39]
quote:Dan kan ik je helaas niet helpen
Op dinsdag 30 april 2002 16:25 schreef Marble het volgende:
Het ging me niet om de ondertiteling hoor, meer gewoon dat ik hem hier in de winkel kan kopen en niet uit een ander land hoef over te laten komen.
quote:Hij staat hier zelfs gewoon bij de videotheek te koop hoor.
Op dinsdag 30 april 2002 16:37 schreef Neejoh het volgende:
Zelfs Bol.com heeft hem niet, dat zegt genoeg lijkt me
OPGELET
http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/en/OM.cgi?command=listitems&pos=0&search=buffy
veeeeeel goedkoper dan op bv amazon..
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 30-04-2002 18:37]
Het probleem met dit seizoen is denk ik dat de vijand/dreiging te technisch is. Geweren, robots, injectiespuiten... Past allemaal niet echt in een serie als deze.
die machinegeweer op adam is beetje achterhaald en kon ook niet (kwam uit het niets was zn arm te smal voor).
Dat buffy een of andere god werd was wel gaaf gedaan, wetend dat adam eigenlijk onverslaanbaar was en dat dan buffy en de scooby-doo gang toch als groep erg machtig zijn.
Spike in slowmotion was ook cool.
Riley gedoe was beetje vaag en ook raar dat buffy net zoveel moeite had met die zombie forrest als riley.
Oja, wel cool om te horen dat tijdens de scene in het
begin waarin Xander bij z'n biertje troost zoekt het nummer 'Sao Paulo Rain' van Tom McRae gebruikt is. Hij zou vorig jaar naar Lowlands komen maar is er uiteindelijk toch niet geweest. Snuffel nu ook weer goed rond is m'n tip
quote:Zeg dat eerder
Op dinsdag 30 april 2002 18:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
WOWOPGELET
http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/en/OM.cgi?command=listitems&pos=0&search=buffy
veeeeeel goedkoper dan op bv amazon..
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 30-04-2002 20:06]
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 30-04-2002 20:11]
quote:ja sorry rot voor je.. ken het gevoel.
Op dinsdag 30 april 2002 20:05 schreef Neejoh het volgende:[..]
Zeg dat eerder
Net een paar dagen gelee Buffy DVDbox3 besteld voor ¤120
quote:Humor
Op dinsdag 30 april 2002 20:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wist wel dat Neejoh 'm leuk zou vinden!.
Heb je Moulin Rouge nou al eens gezien?
Aflevering van vandaag von'k ook top hoor, maar wil nu wel graag naar S5
Ik snap nog steeds niet dat sommigen S4 vinden zuigen, ik vindt hem op een enkeling na gewoon super
quote:Hoezo is dat humor? Ik vraag gewoon of je die film nou al gezien hebt. Die zou je toen toch huren?
Op dinsdag 30 april 2002 20:24 schreef the_tWiStEr het volgende:
Humor![]()
quote:Erm? Are you high? Ik had het over de aflevering van vandaag!
Aflevering van vandaag von'k ook top hoor
quote:Hey dank je ik haal hem nu binnen. ben nog maar 1 minuut bezig. Zat er al op te wachten, meestal heb jij hem een dagvan te voren. Hey top! Dank je wel weer!
Op dinsdag 30 april 2002 20:03 schreef Melluh het volgende:
Voor degenen die seizoen 6 mbv internet aan het kijken zijn heb ik een cadeautje. Om het lichtelijk cryptisch te houden: Haal de random.php van de url van mijn webicon af en kijk daar eens rond.Oja, wel cool om te horen dat tijdens de scene in het
begin waarin Xander bij z'n biertje troost zoekt het nummer 'Sao Paulo Rain' van Tom McRae gebruikt is. Hij zou vorig jaar naar Lowlands komen maar is er uiteindelijk toch niet geweest. Snuffel nu ook weer goed rond is m'n tip
Issie een beetje goed deze aflevering?
quote:Oh, ik snap
Op dinsdag 30 april 2002 20:30 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Hoezo is dat humor? Ik vraag gewoon of je die film nou al gezien hebt. Die zou je toen toch huren?
[..]
quote:Juh, best cool. Ik heb de volgende ep ook (kreeg ze zelfs in verkeerde volgorde) maar heb niet genoeg webspace voor 2 eps dus die zet ik over een paar dagen wel online.
Op dinsdag 30 april 2002 20:45 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Hey dank je ik haal hem nu binnen. ben nog maar 1 minuut bezig. Zat er al op te wachten, meestal heb jij hem een dagvan te voren. Hey top! Dank je wel weer!
Issie een beetje goed deze aflevering?
OMFG.. vond het niet veel, dit seizoen, maar wat komt het allemaal prachtig bij elkaar nu
quote:DUS? HEB JE NOU DIE FILM GEZIEN OF NIET?!?!?!?!?
Op dinsdag 30 april 2002 21:02 schreef the_tWiStEr het volgende:
Oh, ik snap
MY GOD! .
Edit: Oooooooooooh, ik snap het al. Mijn fout, mijn fout. Ik haal the_tWiStEr en Neehjoh door de war. Komt door die iconen! .
.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 30-04-2002 21:11]
quote:Dat heb ik dus ook tegen die seizoen, al is hij in de herhaling lang niet zo slecht als de eerste keer. Toch blijf ik het een beetje dun vinden. Ook wat vergezocht allemaal.
Op dinsdag 30 april 2002 19:37 schreef Marble het volgende:
Stomme aflevering vandaag. Ranzig ook.Het probleem met dit seizoen is denk ik dat de vijand/dreiging te technisch is. Geweren, robots, injectiespuiten... Past allemaal niet echt in een serie als deze.
quote:Actie was mooi en de wijze van spelen door Spike ook. Voor de rest ging het allemaal wel erg makkelijk. Weer een eind gevecht wat als gevecht niet zo heel veel voorstelde.
Op dinsdag 30 april 2002 20:05 schreef Neejoh het volgende:
Gewoon een geweldige aflevering!
Die slow-motions van Spike waren gaaf! Die trappen die buffy uitdeelde waren ook top!
Inderdaad was die machinegun inderdaad jammer op Adam. Maar dat Buffy zo'n god werd trok alles weer recht
Geweldig hoe ze die kogels tegenhield enz
Stoer gedaan!!!! Top aflevering!
geeneen volgens mij, ff uit het hoofd:
-master- ze was sterker dan normaal door dr dood. niet zichzelf dus
-spike- was aan het verliezen en dr moeder sloeg m op zn hoofd
-the judge- bazooka
-adam- uber-buffy
-burgemeester- explosieven
vooral laatste tijd doet ze weinig zelf, herriner nog afleveringen van toen gastjes de master wouden reincarneren dat ze ze allemaal uitschakelde en ene keer was ze met wat anderen in de hel ofzoiets en schakelde ze stuk of 20 van die gastjes uit..
nu komt ze vaak in moeilijkheden en is al gered door angel, faith, dr moeder, riley etc
quote:Dankjewel voor het cadeautje. Lekker snelle link.
Op dinsdag 30 april 2002 20:03 schreef Melluh het volgende:
Voor degenen die seizoen 6 mbv internet aan het kijken zijn heb ik een cadeautje. Om het lichtelijk cryptisch te houden: Haal de random.php van de url van mijn webicon af en kijk daar eens rond.Oja, wel cool om te horen dat tijdens de scene in het
Btw wat was dat in die lift nep zeg. Zijn ze bezig met een afdaling en gaan ze grote gesprekken met elkaar voeren. Dat maakt ook absoluut geen lawaai he.
[Dit bericht is gewijzigd door DJP op 30-04-2002 21:59]
quote:Die stond er net nog.
Op dinsdag 30 april 2002 22:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
heb je toevallig Angel 1x19?(sanctuary)
quote:De laatste keer?
Op dinsdag 30 april 2002 22:54 schreef Liekje het volgende:
Even een vraagje hoor.. want kan iemand in het kort samenvatten wat er nou is gebeurd toen Buffy in LA was..
(zo'n lang, engels verhaal zoals bij die ene link die ook in deze topic ergens staat kan ik toch niet volgen)
quote:Ow ik heb heel wat gemist geloof ik! (wist niet eens dat ze 2 keer naar LA is geweest..) Dus wil allebei de keren wel weten!
Op dinsdag 30 april 2002 22:55 schreef Gellarboy het volgende:[..]
De laatste keer?
Of die keer dat Angel eerst in Sunnydale was?
quote:jammer
Op dinsdag 30 april 2002 21:05 schreef Melluh het volgende:[..]
Juh, best cool. Ik heb de volgende ep ook (kreeg ze zelfs in verkeerde volgorde) maar heb niet genoeg webspace voor 2 eps dus die zet ik over een paar dagen wel online.
Ik kan iet wachten tot die 2 dagen voorbij zijn
hoe heet die andere? Seeing red toch?
Faith kwam een aflevering eerder naar los angeles.. daar kwam ze terecht bij wolfram en hart die dr wouden gebruiken omangel te vermoorden
angel en faith vechten lang en dan stort ze in snikkend dat ze fout is.
ze praten en ze ziet steeds in drzelf hoe ze angel vermoord.
dan komt buffy naar la en dan ziet ze daar faith die een demon van wolfram en hart vermoord en angel en ze wil faith achterna, angel beschermd faith en ze vechten.. later komen faith en buffy op het dak en daar praten ze maar moeten ze later vluchten voor de councils van die watchergroep..
maar wat je dus moet weten voor buffy aflevering:
Angel verteld buffy dat ze niet achter faith aan mag in "zijn" stad en beschermd faith ook.
quote:Pssssssst, klik hier
Op dinsdag 30 april 2002 21:08 schreef Gellarboy het volgende:[..]
DUS? HEB JE NOU DIE FILM GEZIEN OF NIET?!?!?!?!?
MY GOD!
.
Edit: Oooooooooooh, ik snap het al. Mijn fout, mijn fout.
Ik haal the_tWiStEr en Neeh()joh door de war. Komt door die iconen!
.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 01-05-2002 00:10]
quote:Als het goed is haalt die z'n 1,3 meg/s (oude pc), maar als er meer tegelijk downloaden daalt het natuurlijk wat door het op en neer gaan van die koppen van de HD.
Op dinsdag 30 april 2002 22:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Melluh> ik haalde 150 a 180kb/s
heb je toevallig Angel 1x19?(sanctuary)
Ik ben hem nu weer aan het uploaden en hij staat over een paar minuten online. Paar uur geleden deed ik dat ook, maar ik kwam erachter dat ik net te weinig ruimte op die HD er voor had. Ff wat opgeruimd.
Ik doe trouwens niet aan Angel, alleen Buffy. Dit is dus 6x19 (Seeing Red) van Buffy.
Niet spoilen over seizoen 6, want het gros hier heeft die afleveringen nog niet gezien
quote:Lees de laatste paar posts van mij eens, over cadeautjes enzo...
Op woensdag 01 mei 2002 00:43 schreef Funnie het volgende:
Ik kan nog nergens de afleveringen vinden van Buffy.
De 6x18 en hoger dan.
Iemand verder een tip ervoor?
Dat ik dat zomaar over het hoofd heb gezien!!!
En een stadsgenoot zo te zien ook nog.
Thnx !! Je maakt me dag heeeeel erg goed
quote:En dat al binnen het uur
Op woensdag 01 mei 2002 00:56 schreef Funnie het volgende:
Oefff !!!Dat ik dat zomaar over het hoofd heb gezien!!!
En een stadsgenoot zo te zien ook nog.
Thnx !! Je maakt me dag heeeeel erg goed![]()
![]()
Kun je die nieuwe buffy eps er nog even een dagje op laten staan?
Thanks a bunch!
quote:Ja psies ik wordt morgen zelfs nog erg vrolijk wakker :-)
Op woensdag 01 mei 2002 01:06 schreef Neejoh het volgende:[..]
En dat al binnen het uur
LOL LOL LOL
Ben er melig van... Dat ik dat over het hoofd heb gezien zeg!
quote:Je moest je schamen
Op woensdag 01 mei 2002 01:08 schreef Funnie het volgende:[..]
Ja psies ik wordt morgen zelfs nog erg vrolijk wakker :-)
Al lopend naar mijn pc. Met de ged8e.. oeehhh 2 nieuwen :-)LOL LOL LOL
Ben er melig van... Dat ik dat over het hoofd heb gezien zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |