Hij heet Basquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:21 schreef MisterO het volgende:
Hmm. er vallen een heleboel mensen af wie je zou kunnen zijn.
Hij heeft stijl, heeft iets met brabant, enthousiast..
Het zou weleens saj kunnen zijn, maar nee, die is nooit zo enthousiast op fok
Hallo, denk je nou echt dat Cairon bijvoorbeeld zijn echte naam bij een kloon zou zetten als hij het verborgen zou willen houden?quote:
Wellicht dat dat je iets zegt pukkel...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, denk je nou echt dat Cairon bijvoorbeeld zijn echte naam bij een kloon zou zetten als hij het verborgen zou willen houden?
Ik ken geen Bas nee, en daar hoef je ook niet iets achter te zoeken lummelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wellicht dat dat je iets zegt pukkel...
Of Martin. Da's echt een homonaam (nou ja, misschien was).quote:
En dat was Frans.... Bas & Frans.... goh, wie kennne we toch met die combi?quote:
Ach, als je even vergeet dat met de tegels in het toilet ook de gipsplaten in stukken van de muur kwam, dan ging het best goed!quote:
Klussen is maar even leuk, dan is het nieuw en spannend.quote:
Het is de facepalm smileyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Desmonkey het volgende::
Ik snuit m'n neus?
Ik ruik?
Ik ruik aan m'n leuter?
Oei, een welgelukte uitrol van ICT middelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
In de categorie: snuggere heldpdesk investeringen in barre tijden.... de headset!
Ze hebben overal headsets uit zitten delen aan iedereen, maar in de gebruiksaanwijzing die ze uitrollen staat alleen "sluit de headset aan". Dat is voor velen van ons toch echt al te lastig. Zeker........... omdat het bij deze PC's niet goed werkt namelijk!
Want:
De headset heeft 2 plugjes: 1 = mic, 1 = koptelefoon.
De PC heeft:
3 ingangen voor een koptelefoon: 1 voor in de PC, 1 in de monitor, en 1 algemene geluid "uit" achter in de PC.
De PC heeft:
Geen ingebouwde microfoon in de monitor of PC, maar slechts 1 ingang voor de mic, achterin de PC.
Ofwel: als ik de mic wil gebruiken moet de headset ACHTER inde PC gestoken worden. Ware het niet dat het snoertje te kort is om dan de 2 echte koptelefoon ingangen te bereiken (dus die in de monitor en voor in de PC). Dus je moet de algemene geluidsingang van de pc achterin pakken.... maar.... daar zit de monitor al in! Dus dna is het dus OF de monitor er in, OF de headset.
Dus ik bellen met ICT.
"Ja je moet de roze en de groene hebben." Ok, dat weet ik ,maar de groene is al bezet.
"O,,, dan doe maar de blauwe!" ... ja DAT werkt dus niet he.
"O... ja uuh, dan moet je steeds switchen denk ik".
Gevolg: Ik wordt gebeld op connect call.... moet dan op mijn buro klimmen en achter naar de PC gaan... de monitor er uit trekken en de headset er in pluggen
Conclusie: Headset gaat de la in. Alleen voor laptopgebruikers is het op zich handig, maar de rest heeft er dus geen zak aanWeggegooid geld.
En dan wel de concierge met een gieter de kantoren langssturen omdat de plantenmeneer te duur is geworden....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, een welgelukte uitrol van ICT middelen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wel de concierge met een gieter de kantoren langssturen omdat de plantenmeneer te duur is geworden....
Het is vooral dat je altijd wel tegen problemen loopt, het gaat niet altijd zo soepel als je vantevoren verwacht.quote:
Dat doet het nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is vooral dat je altijd wel tegen problemen loopt, het gaat niet altijd zo soepel als je vantevoren verwacht.
Hij heet fuckneehe.gifquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Desmonkey het volgende:
:
Ik snuit m'n neus?
Ik ruik?
Ik ruik aan m'n leuter?
Echt niet. Ik heb dat daten in het Dionker of hoe dat dan ook heette ook al afgewezenquote:
geef nu maar gewoon toe dat je niet mag van je knuffelturkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb dat daten in het Dionker of hoe dat dan ook heette ook al afgewezen
Dat was al lang van te vorenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef nu maar gewoon toe dat je niet mag van je knuffelturk![]()
omdat ik niet weet wat ze wil hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Nog geen kadootje? EN je zegt altijd dat je je verveelt?
Hoe kun je nou geen 5ijd gehad hebben voor een kadootje?
alleen in de teleurstellende "End of Time" special.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:11 schreef wonderer het volgende:
Allons-y is een uitdrukking van The Doctor uit Doctor Who hoor...
Dat snap ikquote:
5?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3la, hoe laat kan ik zondag bij je terecht?
Bij de Handyman ofzo koop je voor een paar euro een prachtige verlengkabel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Conclusie: Headset gaat de la in. Alleen voor laptopgebruikers is het op zich handig, maar de rest heeft er dus geen zak aanWeggegooid geld.
Ehm... nee?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef PhalanX het volgende:
[..]
alleen in de teleurstellende "End of Time" special.
quote:Much as the Ninth Doctor frequently declared things "Fantastic!", this Doctor has also favoured certain phrases on various occasions such as "What!?" (when referring to something unexpected happening, an exclamation also favoured by the Fourth Doctor), "Brilliant!", "That's impossible!", "I'm sorry, I'm so sorry", "That's just cheating!", the Italian expression 'Molto Bene' ('Very good'), "They have a little shop!" (referring to gift shops), and the French expression "Allons-y" ("Let's go"). The latter was first used in "Army of Ghosts", where the Doctor stated that he should say it more often and that he would love to meet someone named Alonso so he could say "Allons-y, Alonso!", eventually achieving this aim in "Voyage of the Damned" with midshipman Alonso Frame.
Nietes. Midnight, oa. En ik heb het hem vaker horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef PhalanX het volgende:
[..]
alleen in de teleurstellende "End of Time" special.
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je
"What?!" is hier inmiddels een gevleugelde uitdrukking geworden sinds "de titanic"
Je denkt toch niet daik geld ga uitgeven ana de headset van m'n werk he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Bij de Handyman ofzo koop je voor een paar euro een prachtige verlengkabel..
Ik zei ook niet dat je hem zelf hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet daik geld ga uitgeven ana de headset van m'n werk he?
Niet liefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef PhalanX het volgende:
omfg mensen die moeilijk doen om een Dr. Who misser!![]()
Losers! Fanboys!
Echt, het is Fokking Dr. Who, en niet eens zomaar Dr. Who, het is de tiende doctor, en dat is de lamest one of all! De hele serie is gewoon kut geworden na Genesis of the Daleks!
Dat was nog eens een echte Davros!
Primaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5?
Dat we dan samen eten en uuuuuuh, dan de visuele orgie beginnen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef PhalanX het volgende:
omfg mensen die moeilijk doen om een Dr. Who misser!![]()
Losers! Fanboys!
Echt, het is Fokking Dr. Who, en niet eens zomaar Dr. Who, het is de tiende doctor, en dat is de lamest one of all! De hele serie is gewoon kut geworden na Genesis of the Daleks!
Dat was nog eens een echte Davros!
Is ook zo'n duidelijke beschrijvingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:06 schreef Adelante het volgende:
De popstardanser #1
Kan Ang3l even bevestigen wie dit is?
Hallo, die lui kennen elkaar allemaal op dat niveauquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook zo'n duidelijke beschrijving.
Alweerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, kutje!
Tikfout gemaakt denk ik....
Eh... die is allang uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij eens verder in je boek "Zweeds voor beginners"![]()
Vlarp kan niet beterquote:
Op mij? Ze moeten het zelf maar doen. Ik blíjf niet aan de gang met voordoen.quote:
Da's net zo'n superhero-plaatjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd, beetje jammer van die over-the-top bovenarmen.
Ja, of dat-ie van die enge lenzen draagt ofzo. Het ziet er raar uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat er lichtelijk is gephotoshopt voor die ogen.
Als ie er maar niet wazig mee zietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
Dat soort ogen bestaan wel hoor
Ik ken iemand en die heeft dat soort ogen maar dan geel. Da's pas echt wazig.
Nee, dan heb je weer lenzen nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie er maar niet wazig mee ziet.
Ja, ik ken ook iemand met van die hele lichte felle blauwe ogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
Heeft ie wel een harde g ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook iemand met van die hele lichte felle blauwe ogen.
Een Limburgs studentje met een flinke zachte ch
Ik vind die donshaartjes bij zijn butt wel wat hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje dan. Die ogen!
Mjah, dat soort haartjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ik vind die donshaartjes bij zijn butt wel wat hebben.
*eens is met betreffende user*quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mjah, dat soort haartjes zijn leuk.
yupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mjah, dat soort haartjes zijn leuk.
Volledig, helemaal bahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd, beetje jammer van die over-the-top bovenarmen.
Ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, die lui kennen elkaar allemaal op dat niveau
mister vampier...?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
groeien en iets dat Trainen heetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:42 schreef Ang3l het volgende:
Hoe ie dat lijf toch zo snel zo groot heeft gekregen
Uhu, dan nog, in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
groeien en iets dat Trainen heet
viel het zo tegen ? Terwijl wonderer juist heel enthousiast was naderhandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zag Stroekie op het station toen ik naar Full Monty ben gegaan, waar ik niet heen had moeten gaan, heb nog wel een tientje bij betaald om verder naar voren te kunnen zitten
Was het echt zo huisvrouwen slecht als ik verwacht had?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zag Stroekie op het station toen ik naar Full Monty ben gegaan, waar ik niet heen had moeten gaan, heb nog wel een tientje bij betaald om verder naar voren te kunnen zitten
nog erger denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was het echt zo huisvrouwen slecht als ik verwacht had?
of anabolenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die had/heeft gewoon een goede trainer
Volgens IMDBquote:
Met de juiste trainer kom je al een heel eindquote:Had to start training the day after Twilight (2008/I) was finished for his role of Jacob Black in New Moon (2009), whose transformation had to be drastic. He gained approximately 30 lbs. for the part, as promised to the director.
Hij heeft een varkensneus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje in de hele film![]()
[ afbeelding ]
net als ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ojee ik heb me dus door m'n hormonen laten misleiden ?
En ene heeeeeeeeeeleboel tijd. Trainen was op dat moment gewoon zijn werk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens IMDB
[..]
Met de juiste trainer kom je al een heel eind
Moest ff kijken over wie het ging..quote:
daarom doen 'gewone' mensen er ook langer over omdat zij geen toptrainer/coach/kok enz hebben en ook geen tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ene heeeeeeeeeeleboel tijd. Trainen was op dat moment gewoon zijn werk.
quote:
wat ben je kieskeurig.quote:
straks krijg je nog een hartaanval grampsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik heb al getraind, beddengoed in de was, huis aan kant (was een teringzooi as usual) en boodschappen gedaan.
Not bad 4 grandpa, right?![]()
En motivatie, want het was nodig om zijn rol te behouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ene heeeeeeeeeeleboel tijd. Trainen was op dat moment gewoon zijn werk.
haha nee hoor, jazzercise is niet zo intensief.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks krijg je nog een hartaanval gramps
maar die kans daarom is veel kleiner dan bij jouquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee hoor, jazzercise is niet zo intensief.kiddin'
hartaanval kan jij ook krijgen, popje.
jij doet niet aan sport?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die kans daarom is veel kleiner dan bij jou
is het nog steeds winter wonderland bij jullie?quote:
Beidenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz...
Boxer A:
[ afbeelding ]
of
Boxer B:
[ afbeelding ]
d'r ligt geen sneeuw meer en het ijs dooit weg onder de regen..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het nog steeds winter wonderland bij jullie?
Hee, die zwarte heb ik in het roodquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz...
Boxer A:
[ afbeelding ]
of
Boxer B:
[ afbeelding ]
Ja, die aversie van jou is wel bekend. Ik heb ook niets tegen de "going commando"-look, maar op een gewone willekeurige werkdag is dat minder praktisch.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als de merknaam heel patserig op de band staat, dus ik zeg: naakt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, die zwarte heb ik in het roodAlleen dan niet van Klein. Vind die witte randjes echt tof
alleen lopen naar de bushalte/school en als ik op de fiets weggaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij doet niet aan sport?
Wat je weleens hoort bij marathonlopers (en the occasional voetballer) dat ze opeens dood neervallen.
dus jij draagt alleen maar hema ondergoed?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als de merknaam heel patserig op de band staat, dus ik zeg: naakt.
Als de naam Hema nou heel opzichtig op de band zou staan, dan zou ik die ook dragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus jij draagt alleen maar hema ondergoed?
Ik vind het nogal schuren. Niets voor mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, die aversie van jou is wel bekend. Ik heb ook niets tegen de "going commando"-look, maar op een gewone willekeurige werkdag is dat minder praktisch.
je bedoelt zo'n witte?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of je laat een natte wind in je maatpak, en mag die naar de stomerij. Daar kun je heel wat hemaboxers van kopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind het nogal schuren. Niets voor mij.
Nee, maar geen Bjorn Borg of CK.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou ik vind het heftig druppen hoor. Ik hoop dat eht morgenavond niet drupt want dan kom ik als verzopen katje aan bij de liefde van ieders leven!quote:
Ik zal zorgen dat er een handdoek op de verwarming hangt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik vind het heftig druppen hoor. Ik hoop dat eht morgenavond niet drupt want dan kom ik als verzopen katje aan bij de liefde van ieders leven!
leg maar een extra setje kleren voor hem klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er een handdoek op de verwarming hangt!
Een droge deken is toch voldoende op de bank?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg maar een extra setje kleren voor hem klaar?
moesten ze bij je buren zijn?quote:
Bijna maar? Saai.quote:
D´r wilde iemand mee het portiek in glippen ( 2 gesloten deuren door), terwijl we vorige week een zwerver in het trappenhuis hebben gehad, iemand het slot saboteert met papierpropjes en de woningbouw waarschuwt om niemand binnen te laten.quote:
Ik pas Ang3ls kleren toch nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg maar een extra setje kleren voor hem klaar?
Jij hebt ze zelf afgebeld??!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Peter het volgende:
[..]
D´r wilde iemand mee het portiek in glippen ( 2 gesloten deuren door), terwijl we vorige week een zwerver in het trappenhuis hebben gehad, iemand het slot saboteert met papierpropjes en de woningbouw waarschuwt om niemand binnen te laten.
Die wilde ik niet verder laten, en hij wilde de deur niet loslaten en niet vertellen wat hij kwam doen.
Net voordat de politie er was, ging hij alsnog lopen, dus de melding maar weer afgebeld (waren al onderweg).
heeee hoe is het met jouquote:
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik pas Ang3ls kleren toch niet!
Ja, de melding was al toegewezen aan een wagen, maar als ik ze afbel, dan kan die wagen weer verder met de volgende meldingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf afgebeld??!!
Mijn lieve baggy tvkijk trui wel hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik pas Ang3ls kleren toch niet!
ja maar niet zo spannend als die agenten laten komen en ze uit nodigen voor een kop koffie, of iets sterkersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, de melding was al toegewezen aan een wagen, maar als ik ze afbel, dan kan die wagen weer verder met de volgende melding. Efficiënt toch?
Goed, met jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heeee hoe is het met jouvanavond weer stappen ? ben je die jongen eigenlijk ooit weer tegengekomen ?
Die hebben het zaterdagavond nog druk genoeg verder...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar niet zo spannend als die agenten laten komen en ze uit nodigen voor een kop koffie, of iets sterkers
Gaat wel, weer thuis en het regent hier veelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed, met jou?
nee ga film kijken bij een vriend. nee nooit meer gezien, just my luck
Hier hebben we al een tijdje geen regen meer gehad alleen sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaat wel, weer thuis en het regent hier veel![]()
een vriend of de vriend
big date 2nite?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Argh, die nieuwe stropdas is KUT. Het is geen normaal stropdassenstof maar van dat dikke jute achtige en dat glijdt/strikt voor geen meter!
que?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier hebben we al een tijdje geen regen meer gehad alleen sneeuw![]()
Gewoon een vriend, en nee mike tis gewoon een vriend,
ijsvrij ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, 'k heb al een week of 2 geen diensten in het blauw gedraaid
anders heb jij altijd wel iets op te merken over zoietsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?![]()
ik houd wijselijk mijn mond.
zou het erg zijn, lieve opa..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verjaardag gemist door sneeuwstorm zie hierboven
Wat heb ik in het bronovo te zoeken?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
anders moest jij ook naar bronovo ?
Ja, met TMMquote:
Wat saai!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, met TMMTheater.
Maar die wilde daarna niet meer uit
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, met TMMTheater.
Maar die wilde daarna niet meer uit
oeh en dan nog een hele foute versiequote:
Vooral omdat vrijwel iedere onderbroek een A of een A+ krijgt. Je hebt er dus geen drol aan.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef Xiance het volgende:
de wereld heeft opnieuw een dieptepunt bereikt
dan worden de reviews vast door homo's gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Vooral omdat vrijwel iedere onderbroek een A of een A+ krijgt. Je hebt er dus geen drol aan.
Lulkoek?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef oinaru_isan het volgende:
Het bestaat.Er is een site met recenties van onderbroeken.
http://mensunderwearguy.com
ja dat jij zegt dat ik niet mee op stap wilde, dat is lulkoekquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde je deze?
Ik vind em best schattigquote:
wimlex was er ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat heb ik in het bronovo te zoeken?
Ik ga er eentje voor Brads verjaardag kopenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zo'n boxer is maar verpakking, het gaat uiteindelijk om wat er in zit?
Een boxer neem ik aan?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga er eentje voor Brads verjaardag kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Een boxer neem ik aan?NIet die kerel, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
vroeg wakker ?quote:
boring, gewoon met vrienden eten en wat drinken, niet te laat. January is hier soooooooo rustigquote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe was jouw night out on the town?
wat braaf weerquote:Op zondag 17 januari 2010 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
boring, gewoon met vrienden eten en wat drinken, niet te laat. January is hier soooooooo rustig
ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren braafquote:
nee, was bij een vriend film kijken dus daar viel niet echt veel te versierenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren braafen jou night on the town, hoe was die, nog wat leuks versierd
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Erik, ik ben even heel lief naar de verjaardag van m'n peetoom, maar ik zorg dat ik om 5 terg ben. Speciaaaaaaaaaal voor jou, en omdat ik dan een goed excuus heb om weg te gaan
geen lekker ding die vriend van jouquote:Op zondag 17 januari 2010 14:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, was bij een vriend film kijken dus daar viel niet echt veel te versieren
ik wel, nou ja die van jou danquote:
nopequote:Op zondag 17 januari 2010 14:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel, nou ja die van jou dandus foto
quote:
niet noemenswaardigquote:Op zondag 17 januari 2010 14:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar voor de rest, hoe is het met je liefdes(sex)leven
Wie woont er in Den Haag?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
KIJK NOU!
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2432
PVV presenteert kandidatenlijst Den Haag
dinsdag 15 december 2009
Nadat vorige week bekend gemaakt werd dat PVV-Kamerlid Sietse Fritsma de PVV-lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag wordt, maakt de PVV nu ook de rest van de kandidatenlijst bekend.
Sietse Fritsma: “We hebben een fantastisch team met nieuw talent waarmee we de Haagse politiek gaan bestormen”.
PVV-leider Geert Wilders staat op de lijst als lijstduwer. Geert Wilders: “Ik ben enorm trots om lijstduwer voor dit geweldige team te zijn. Ik ben er van overtuigd dat zij een fantastische prestatie neer gaan zetten”.
De lijst:
1. Fritsma S.R. (Sietse) (m)
2. de Graaf M. (Machiel) (m)
3. Dille W.R. (Willie) (v)
4. Gerbrands K. (Karen) (v)
5. de Winter D. (Daniëlle) (v)
6. van Doorn A. (Arnoud) (m)
7. de Mos R. (Richard) (m)
8. Brands B.J. (Bart) (m)
9. van der Helm J.C. (Chris) (m)
10. van de Waal M. (Marjolein) (v)
11. ter Linden P.R. (Paul) (m)
12. Hellenthal I. (Ilja) (m)
13. Wouters J.W. (Jurriaan) (m)
14. Roelofse W.M. (Wanda) (v)
15. Roos D. (Derk) (m)
16. Privé B. (Bart) (m)
17. Fossen M. (Mark) (m)
18. de Blaey J.M. (John) (m)
19. Driessen J.H.A. (Johan) (m)
20. Wilders G. (Geert) (m)
Da's onze Paul
[ afbeelding ]
zie foto, ik ken hem erg goed, we zijn een tijdje goed bevriend geweest ondanks onze politieke extreme verschillen,quote:
aan een foto heb ik ook niet zoveel dan weet ik nog steeds niet wie het isquote:Op zondag 17 januari 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie foto, ik ken hem erg goed, we zijn een tijdje goed bevriend geweest ondanks onze politieke extreme verschillen,
hij heeft ook een aantal keer gepost hier
ook op gay.nl een grote rel ontketend destijds.
Hij heeft een duidelijke mening laten we het daar op houden
wat wil je nog meer weten dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan een foto heb ik ook niet zoveel dan weet ik nog steeds niet wie het is
hij post hier niet meer en ik weet ook niet of hij nog user isquote:
Wat is zo humorvol aan dan?quote:
Dat witte golfje dat vier marokkanen uitbraakt was best grappigquote:
Lang leve de Hitlerjugendquote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
KIJK NOU!
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2432
PVV presenteert kandidatenlijst Den Haag
dinsdag 15 december 2009
Nadat vorige week bekend gemaakt werd dat PVV-Kamerlid Sietse Fritsma de PVV-lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag wordt, maakt de PVV nu ook de rest van de kandidatenlijst bekend.
Sietse Fritsma: “We hebben een fantastisch team met nieuw talent waarmee we de Haagse politiek gaan bestormen”.
PVV-leider Geert Wilders staat op de lijst als lijstduwer. Geert Wilders: “Ik ben enorm trots om lijstduwer voor dit geweldige team te zijn. Ik ben er van overtuigd dat zij een fantastische prestatie neer gaan zetten”.
De lijst:
1. Fritsma S.R. (Sietse) (m)
2. de Graaf M. (Machiel) (m)
3. Dille W.R. (Willie) (v)
4. Gerbrands K. (Karen) (v)
5. de Winter D. (Daniëlle) (v)
6. van Doorn A. (Arnoud) (m)
7. de Mos R. (Richard) (m)
8. Brands B.J. (Bart) (m)
9. van der Helm J.C. (Chris) (m)
10. van de Waal M. (Marjolein) (v)
11. ter Linden P.R. (Paul) (m)
12. Hellenthal I. (Ilja) (m)
13. Wouters J.W. (Jurriaan) (m)
14. Roelofse W.M. (Wanda) (v)
15. Roos D. (Derk) (m)
16. Privé B. (Bart) (m)
17. Fossen M. (Mark) (m)
18. de Blaey J.M. (John) (m)
19. Driessen J.H.A. (Johan) (m)
20. Wilders G. (Geert) (m)
Da's onze Paul
[ afbeelding ]
en wat krijg ik nu?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Die was goed jah
[..]
Tis weekend, tis laat
Oi! Da's geen syndroom, da's een gave.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Kooknie.
Zouden we Syndroom van Erik hebben?
Ik weet het niet zo goedquote:
Jaja, heel gaaf.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oi! Da's geen syndroom, da's een gave.
Ze hebben het idee gejat en er een film van gemaakt met Jude Lawquote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oi! Da's geen syndroom, da's een gave.
[..]
Ik weet het niet zo goed. Ik vind 'm wel tof, maar niet op een manier dat ik 'm heel vaak kan kijken, omdat het dan wel saai wordt. Bovendien vind ik de constante gezongen teksten een beetje vermoeiend worden (vooral omdat de stemmen ook niet allemaal even geschikt zijn om te zingen). Maar als je gewoon een avondje gore wil, met een best aardig (en verrassend complex) verhaal wil dan is ie wel leuk.
Wat stom! Repo heeft nog een soort van cultish sfeertje, maar dan wordt het stom ik weet het zeker. En Carice van Houten heeft ook een rol in die stomme remakequote:Op maandag 18 januari 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben het idee gejat en er een film van gemaakt met Jude Law
Als je vaker op tijd uit bed zou komen dan zou je merken dat het elke ochtend zo donker isquote:Op maandag 18 januari 2010 07:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ej wie heb de zon verstoptTis zo donker nog...
en toch vind ik dat je s avonds wel al kan merken dat het iets langer licht bijftquote:Op maandag 18 januari 2010 08:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je vaker op tijd uit bed zou komen dan zou je merken dat het elke ochtend zo donker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |