Ik zal zorgen dat er een handdoek op de verwarming hangt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik vind het heftig druppen hoor. Ik hoop dat eht morgenavond niet drupt want dan kom ik als verzopen katje aan bij de liefde van ieders leven!
leg maar een extra setje kleren voor hem klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er een handdoek op de verwarming hangt!
Een droge deken is toch voldoende op de bank?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg maar een extra setje kleren voor hem klaar?
moesten ze bij je buren zijn?quote:
Bijna maar? Saai.quote:
D´r wilde iemand mee het portiek in glippen ( 2 gesloten deuren door), terwijl we vorige week een zwerver in het trappenhuis hebben gehad, iemand het slot saboteert met papierpropjes en de woningbouw waarschuwt om niemand binnen te laten.quote:
Ik pas Ang3ls kleren toch nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg maar een extra setje kleren voor hem klaar?
Jij hebt ze zelf afgebeld??!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Peter het volgende:
[..]
D´r wilde iemand mee het portiek in glippen ( 2 gesloten deuren door), terwijl we vorige week een zwerver in het trappenhuis hebben gehad, iemand het slot saboteert met papierpropjes en de woningbouw waarschuwt om niemand binnen te laten.
Die wilde ik niet verder laten, en hij wilde de deur niet loslaten en niet vertellen wat hij kwam doen.
Net voordat de politie er was, ging hij alsnog lopen, dus de melding maar weer afgebeld (waren al onderweg).
heeee hoe is het met jouquote:
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik pas Ang3ls kleren toch niet!
Ja, de melding was al toegewezen aan een wagen, maar als ik ze afbel, dan kan die wagen weer verder met de volgende meldingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf afgebeld??!!
Mijn lieve baggy tvkijk trui wel hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik pas Ang3ls kleren toch niet!
ja maar niet zo spannend als die agenten laten komen en ze uit nodigen voor een kop koffie, of iets sterkersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, de melding was al toegewezen aan een wagen, maar als ik ze afbel, dan kan die wagen weer verder met de volgende melding. Efficiënt toch?
Goed, met jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heeee hoe is het met jouvanavond weer stappen ? ben je die jongen eigenlijk ooit weer tegengekomen ?
Die hebben het zaterdagavond nog druk genoeg verder...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar niet zo spannend als die agenten laten komen en ze uit nodigen voor een kop koffie, of iets sterkers
Gaat wel, weer thuis en het regent hier veelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed, met jou?
nee ga film kijken bij een vriend. nee nooit meer gezien, just my luck
Hier hebben we al een tijdje geen regen meer gehad alleen sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaat wel, weer thuis en het regent hier veel![]()
een vriend of de vriend
big date 2nite?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Argh, die nieuwe stropdas is KUT. Het is geen normaal stropdassenstof maar van dat dikke jute achtige en dat glijdt/strikt voor geen meter!
que?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier hebben we al een tijdje geen regen meer gehad alleen sneeuw![]()
Gewoon een vriend, en nee mike tis gewoon een vriend,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |