ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren braafquote:
nee, was bij een vriend film kijken dus daar viel niet echt veel te versierenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren braafen jou night on the town, hoe was die, nog wat leuks versierd
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Erik, ik ben even heel lief naar de verjaardag van m'n peetoom, maar ik zorg dat ik om 5 terg ben. Speciaaaaaaaaaal voor jou, en omdat ik dan een goed excuus heb om weg te gaan
geen lekker ding die vriend van jouquote:Op zondag 17 januari 2010 14:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, was bij een vriend film kijken dus daar viel niet echt veel te versieren
ik wel, nou ja die van jou danquote:
nopequote:Op zondag 17 januari 2010 14:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel, nou ja die van jou dandus foto
quote:
niet noemenswaardigquote:Op zondag 17 januari 2010 14:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar voor de rest, hoe is het met je liefdes(sex)leven
Wie woont er in Den Haag?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
KIJK NOU!
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2432
PVV presenteert kandidatenlijst Den Haag
dinsdag 15 december 2009
Nadat vorige week bekend gemaakt werd dat PVV-Kamerlid Sietse Fritsma de PVV-lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag wordt, maakt de PVV nu ook de rest van de kandidatenlijst bekend.
Sietse Fritsma: “We hebben een fantastisch team met nieuw talent waarmee we de Haagse politiek gaan bestormen”.
PVV-leider Geert Wilders staat op de lijst als lijstduwer. Geert Wilders: “Ik ben enorm trots om lijstduwer voor dit geweldige team te zijn. Ik ben er van overtuigd dat zij een fantastische prestatie neer gaan zetten”.
De lijst:
1. Fritsma S.R. (Sietse) (m)
2. de Graaf M. (Machiel) (m)
3. Dille W.R. (Willie) (v)
4. Gerbrands K. (Karen) (v)
5. de Winter D. (Daniëlle) (v)
6. van Doorn A. (Arnoud) (m)
7. de Mos R. (Richard) (m)
8. Brands B.J. (Bart) (m)
9. van der Helm J.C. (Chris) (m)
10. van de Waal M. (Marjolein) (v)
11. ter Linden P.R. (Paul) (m)
12. Hellenthal I. (Ilja) (m)
13. Wouters J.W. (Jurriaan) (m)
14. Roelofse W.M. (Wanda) (v)
15. Roos D. (Derk) (m)
16. Privé B. (Bart) (m)
17. Fossen M. (Mark) (m)
18. de Blaey J.M. (John) (m)
19. Driessen J.H.A. (Johan) (m)
20. Wilders G. (Geert) (m)
Da's onze Paul
[ afbeelding ]
zie foto, ik ken hem erg goed, we zijn een tijdje goed bevriend geweest ondanks onze politieke extreme verschillen,quote:
aan een foto heb ik ook niet zoveel dan weet ik nog steeds niet wie het isquote:Op zondag 17 januari 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie foto, ik ken hem erg goed, we zijn een tijdje goed bevriend geweest ondanks onze politieke extreme verschillen,
hij heeft ook een aantal keer gepost hier
ook op gay.nl een grote rel ontketend destijds.
Hij heeft een duidelijke mening laten we het daar op houden
wat wil je nog meer weten dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan een foto heb ik ook niet zoveel dan weet ik nog steeds niet wie het is
hij post hier niet meer en ik weet ook niet of hij nog user isquote:
Wat is zo humorvol aan dan?quote:
Dat witte golfje dat vier marokkanen uitbraakt was best grappigquote:
Lang leve de Hitlerjugendquote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
KIJK NOU!
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2432
PVV presenteert kandidatenlijst Den Haag
dinsdag 15 december 2009
Nadat vorige week bekend gemaakt werd dat PVV-Kamerlid Sietse Fritsma de PVV-lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag wordt, maakt de PVV nu ook de rest van de kandidatenlijst bekend.
Sietse Fritsma: “We hebben een fantastisch team met nieuw talent waarmee we de Haagse politiek gaan bestormen”.
PVV-leider Geert Wilders staat op de lijst als lijstduwer. Geert Wilders: “Ik ben enorm trots om lijstduwer voor dit geweldige team te zijn. Ik ben er van overtuigd dat zij een fantastische prestatie neer gaan zetten”.
De lijst:
1. Fritsma S.R. (Sietse) (m)
2. de Graaf M. (Machiel) (m)
3. Dille W.R. (Willie) (v)
4. Gerbrands K. (Karen) (v)
5. de Winter D. (Daniëlle) (v)
6. van Doorn A. (Arnoud) (m)
7. de Mos R. (Richard) (m)
8. Brands B.J. (Bart) (m)
9. van der Helm J.C. (Chris) (m)
10. van de Waal M. (Marjolein) (v)
11. ter Linden P.R. (Paul) (m)
12. Hellenthal I. (Ilja) (m)
13. Wouters J.W. (Jurriaan) (m)
14. Roelofse W.M. (Wanda) (v)
15. Roos D. (Derk) (m)
16. Privé B. (Bart) (m)
17. Fossen M. (Mark) (m)
18. de Blaey J.M. (John) (m)
19. Driessen J.H.A. (Johan) (m)
20. Wilders G. (Geert) (m)
Da's onze Paul
[ afbeelding ]
en wat krijg ik nu?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Die was goed jah
[..]
Tis weekend, tis laat
Oi! Da's geen syndroom, da's een gave.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Kooknie.
Zouden we Syndroom van Erik hebben?
Ik weet het niet zo goedquote:
Jaja, heel gaaf.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oi! Da's geen syndroom, da's een gave.
Ze hebben het idee gejat en er een film van gemaakt met Jude Lawquote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oi! Da's geen syndroom, da's een gave.
[..]
Ik weet het niet zo goed. Ik vind 'm wel tof, maar niet op een manier dat ik 'm heel vaak kan kijken, omdat het dan wel saai wordt. Bovendien vind ik de constante gezongen teksten een beetje vermoeiend worden (vooral omdat de stemmen ook niet allemaal even geschikt zijn om te zingen). Maar als je gewoon een avondje gore wil, met een best aardig (en verrassend complex) verhaal wil dan is ie wel leuk.
Wat stom! Repo heeft nog een soort van cultish sfeertje, maar dan wordt het stom ik weet het zeker. En Carice van Houten heeft ook een rol in die stomme remakequote:Op maandag 18 januari 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben het idee gejat en er een film van gemaakt met Jude Law
Als je vaker op tijd uit bed zou komen dan zou je merken dat het elke ochtend zo donker isquote:Op maandag 18 januari 2010 07:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ej wie heb de zon verstoptTis zo donker nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |