Ik denk dat Haïti world-wide wel nog steeds het belangrijkste nieuws is. Elk nieuwsbulletin ter wereld opent er mee. Elke krant opent er mee. Elke actualiteitenrubriek ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Iedereen weet inmiddels wel wat er in Haiti is gebeurd dus waarom zou dat iedere keer zo groot mogelijk op de voorpagina moeten?
Er komen wel miljoenendonaties bij door de journalistiek.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens. Hoe minder nieuws over Haiti hoe beter. De eerste dag zaten de vliegtuigen helemaal vol met journalisten en camera's terwijl er ook hulpgoederen/verleners in hadden kunnen zitten voor die eerste cruciale 24 uur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigde_Naties#Activiteitenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Fockker het volgende:
nee, JIJ lult onzin. De VN is een veiligheidsdienst geen hulporganisatie.
QFT.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens. Hoe minder nieuws over Haiti hoe beter. De eerste dag zaten de vliegtuigen helemaal vol met journalisten en camera's terwijl er ook hulpgoederen/verleners in hadden kunnen zitten voor die eerste cruciale 24 uur.
Je hebt gelijk maar aan de andere kant heeft het wel exposure nodig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Daar hebben degene die gestorven zijn onder het puin, omdat men in plaats van hulp liever journalisten invloog heel veel aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er komen wel miljoenendonaties bij door de journalistiek.
Frits Wester is weer goed bezig.
Klopt, Bert Koenders zei dat in Nova. Maar "Golfer"schrijft graag onzin ipv. zichzelf op de hoogte te stellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Joepie het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een item op tv waarin gemeld wer ddat de al aanwezige 9000 Vn militairen niets mogen doen, want het valt niet onder hun mandaat.
Dan kan je coördineren tot je erbij neervalt maar voorlopig zijn er al flink wat mensen die kunnen helpen, maar dit niet mogen door een bureaucratisch regeltje, en niemand die het lef heeft om te zeggen: "fuck de regels, die mensen hebben ons nodig"
ga naar je nest morgen moet je weer naar schoolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar hebben degene die gestorven zijn onder het puin, omdat men in plaats van hulp liever journalisten invloog heel veel aan
ik vind dat die moeder er behoorlijk goed mee omgaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Heftig hoor. Kinderen met psychiatrische stoornissen die zelfmoord plegen.
Dat zijn toch commerciële vluchten, die 30 hulpteams die zijn ongeveer tegelijk gekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar hebben degene die gestorven zijn onder het puin, omdat men in plaats van hulp liever journalisten invloog heel veel aan
Zijn je argumenten op? Terwijl het Nederlandse reddingsteam met 8 speurhonden gisterochtend moest uitwijken naar de Dominicaanse Republiek vanwege het overvolle vliegveld stroomde het land wel vol met verslaggevers, fotograven, cameramensen, technici en journalisten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef Fockker het volgende:
[..]
ga naar je nest morgen moet je weer naar school
iemand die zoiets schreef als hij heeft geen argumenten nodig,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn je argumenten op? Terwijl het Nederlandse reddingsteam met 8 speurhonden gisterochtend moest uitwijken naar de Dominicaanse Republiek vanwege het overvolle vliegveld stroomde het land wel vol met verslaggevers, fotograven, cameramensen, technici en journalisten.
Ik dacht naar Curaçao?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn je argumenten op? Terwijl het Nederlandse reddingsteam met 8 speurhonden gisterochtend moest uitwijken naar de Dominicaanse Republiek vanwege het overvolle vliegveld stroomde het land wel vol met verslaggevers, fotograven, cameramensen, technici en journalisten.
Klopt Ja, ze horen er in eerste instantie niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik dacht naar Curaçao?
Waarom geef je de journalisten trouwens de schuld van dat volle vliegveld?
Ik geef ze niet de schuld. Dat komt natuurlijk ook door de aardbeving die de verkeerstoren heeft uitgeschakelt. En die journalisten doen natuurlijk ook gewoon hun werk maar het zou voor de slachtoffers beter zijn als ze nog een paar dagen hadden gewacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik dacht naar Curaçao?
Waarom geef je de journalisten trouwens de schuld van dat volle vliegveld?
Ja. Enorm sterk. Allebei trouwens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind dat die moeder er behoorlijk goed mee omgaat
Het is een moeilijk vraagstuk, ik vind geen van allen overtuigend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |