quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vertel eens over de Krim/Ukraine, heb je daar nog familie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
Kirsehirliler sarhos oglum. Aksaray 10 basar Kirsehire
ES - KI - SE - HIR - !!!quote:
Eskisehir.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk uit onze buurt. Aksaray ik. Jij kirsehir ofzo.
Sorry, ik ken geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, jullie geven al heel lang geen antwoord op mijn vraag over Aksaray.![]()
Ik ken heel veel Kirsehirliler die ze niet mogen, is dit typisch of komt het ook veel voor bij andere Turken?
Jij weet zo te zien niet hoeveel die Aksaraylilar drinken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
Kirsehirliler sarhos oglum. Aksaray 10 basar Kirsehire
Je kent mij en Burakius. Virtueel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ES - KI - SE - HIR - !!!![]()
[..]
Eskisehir.![]()
[..]
Sorry, ik geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.![]()
We schijnen Taraktasli te zijn uit Taraktasli köyü (oma kant). Mijn oom heeft onze köy etc. helemaal uitgezocht. Ik heb een kaartje ervan. Load het wel up straks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel eens over de Krim/Ukraine, heb je daar nog familie?
Tsja, oké, dan wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kent mij en Burakius. Virtueel.
Heftig verhaal, dude.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
We schijnen Taraktasli te zijn uit Taraktasli köyü (oma kant). Mijn oom heeft onze köy etc. helemaal uitgezocht. Ik heb een kaartje ervan. Load het wel up straks.
Onze gehele köy is gered (overgebracht naar Turkije) door Karabiber Osman. Een echte held. Zijn eigen broer is doodgeschoten door de Russen voor zijn ogen. Sonra pusu yapmislar, bunlar Russlari baya taramislar. Later werd hij opgepakt en naar Solovki (in het noorden van Rusland, linksboven). gestuurd. Daar had hij zijn been gebroken ofzo. Daarom mocht hij op andere plekken komen dan normaal. Ordan kacmis met een trein bla bla. Daarna is hij vanuit Kirim lopend via Rusland , Georgie, Armenie Turkije binnengekomen. Etc. etc.
Mijn oma is Tatar, maar mijn opa kant zou Nogai kunnen zijn. We zijn het er nog niet over eens in de familie. Ze zijn eigenlijk later in elkaar op gegaan de Tataren en Nogai.
Ik ben vorig jaar in de kerst naar Eskisehir gegaan. Leuke plekken! We zijn naar een plek gegaan waar ze super Tatar böregi maken. Die was best wel bekend. Ondan sonra, zijn we naar een koffie bar gegaan. Echt een dikke Salep gehaald (vergeten te roeren, bleek het suiker onderin te zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ES - KI - SE - HIR - !!!![]()
[..]
Eskisehir.![]()
[..]
Sorry, ik ken geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.![]()
Amin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De opa van mijn oma is gesneuveld in Çanakkale. Een granaatscherf had zijn buik opengescheurd ofzo. Pijnlijk.
Allah mekanini cennet eylesin!![]()
Aminquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De opa van mijn oma is gesneuveld in Çanakkale. Een granaatscherf had zijn buik opengescheurd ofzo. Pijnlijk.
amin!. Nadat mijn vaders familie rond 1890 etc. geemigreerd waren naar Turkije, hebben ze ook meegedaan bij Gelibolu. Best wel veel ooms gesneuveld zei mijn Oma.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Het was een koffie bar toch. Best modern enzo. Ben ne bilim. Ik wou salep. meger adamlar eerste laag salep yapmislar, daarna laag koffie, daarna laag suiker. Ik behoorde het dus te roeren! Weet ik veel! Ik drinken, Lekker salep dacht ik. opeens koffie smaak. En daarna vet smerig super zoetquote:
Klopt, is echt een studentenstad. Tatar böregi noemen wij trouwens 'Çig börek'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de kerst naar Eskisehir gegaan. Leuke plekken! We zijn naar een plek gegaan waar ze super Tatar böregi maken. Die was best wel bekend. Ondan sonra, zijn we naar een koffie bar gegaan. Echt een dikke Salep gehaald (vergeten te roeren, bleek het suiker onderin te zitten). Voor de rest is het echt een studentenstad en de tram is té propvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |