abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76831340

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76831353
Kirsehirrrrrr
Ik ben een pure Turk.
pi_76831354
Nummer vergeten te veranderen. Sorry.
pi_76831362
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!11

Utrecht hier
pi_76831380
Kars .
Ik ben een pure Turk.
pi_76831382
Kirsehirliler sarhos oglum. Aksaray 10 basar Kirsehire
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76831384
Maar goed. Ik ben eigenlijk geen echte Adanali want ik kom uit Kozan. Wij zouden eigenlijk een aparte provincie moeten zijn.
pi_76831400
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
Vertel eens over de Krim/Ukraine, heb je daar nog familie?
pi_76831402
Sabanci camiisi (l)
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76831413
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kirsehir.
ES - KI - SE - HIR - !!!
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk uit onze buurt. Aksaray ik. Jij kirsehir ofzo.
Eskisehir.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, jullie geven al heel lang geen antwoord op mijn vraag over Aksaray.

Ik ken heel veel Kirsehirliler die ze niet mogen, is dit typisch of komt het ook veel voor bij andere Turken?
Sorry, ik ken geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.

pi_76831435
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
Jij weet zo te zien niet hoeveel die Aksaraylilar drinken..
Ik ben een pure Turk.
pi_76831449
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

ES - KI - SE - HIR - !!!
[..]

Eskisehir.
[..]

Sorry, ik geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.
Je kent mij en Burakius. Virtueel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76831461
quote:

[..]

ES - KI - SE - HIR - !!!

lol

Dikke faal.

Eskisehir.
pi_76831492
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Vertel eens over de Krim/Ukraine, heb je daar nog familie?
We schijnen Taraktasli te zijn uit Taraktasli köyü (oma kant). Mijn oom heeft onze köy etc. helemaal uitgezocht. Ik heb een kaartje ervan. Load het wel up straks.

Onze gehele köy is gered (overgebracht naar Turkije) door Karabiber Osman. Een echte held. Zijn eigen broer is doodgeschoten door de Russen voor zijn ogen. Sonra pusu yapmislar, bunlar Russlari baya taramislar. Later werd hij opgepakt en naar Solovki (in het noorden van Rusland, linksboven). gestuurd. Daar had hij zijn been gebroken ofzo. Daarom mocht hij op andere plekken komen dan normaal. Ordan kacmis met een trein bla bla. Daarna is hij vanuit Kirim lopend via Rusland , Georgie, Armenie Turkije binnengekomen. Etc. etc.

Mijn oma is Tatar, maar mijn opa kant zou Nogai kunnen zijn. We zijn het er nog niet over eens in de familie. Ze zijn eigenlijk later in elkaar op gegaan de Tataren en Nogai.
pi_76831494
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kent mij en Burakius. Virtueel.
Tsja, oké, dan wel.
pi_76831537
IGDIR.

Ayça, waar blijf je?
pi_76831583
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:

[..]

We schijnen Taraktasli te zijn uit Taraktasli köyü (oma kant). Mijn oom heeft onze köy etc. helemaal uitgezocht. Ik heb een kaartje ervan. Load het wel up straks.

Onze gehele köy is gered (overgebracht naar Turkije) door Karabiber Osman. Een echte held. Zijn eigen broer is doodgeschoten door de Russen voor zijn ogen. Sonra pusu yapmislar, bunlar Russlari baya taramislar. Later werd hij opgepakt en naar Solovki (in het noorden van Rusland, linksboven). gestuurd. Daar had hij zijn been gebroken ofzo. Daarom mocht hij op andere plekken komen dan normaal. Ordan kacmis met een trein bla bla. Daarna is hij vanuit Kirim lopend via Rusland , Georgie, Armenie Turkije binnengekomen. Etc. etc.

Mijn oma is Tatar, maar mijn opa kant zou Nogai kunnen zijn. We zijn het er nog niet over eens in de familie. Ze zijn eigenlijk later in elkaar op gegaan de Tataren en Nogai.
Heftig verhaal, dude.
pi_76831596
quote:

[..]

ES - KI - SE - HIR - !!!
[..]

Eskisehir.
[..]

Sorry, ik ken geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.

Ik ben vorig jaar in de kerst naar Eskisehir gegaan. Leuke plekken! We zijn naar een plek gegaan waar ze super Tatar böregi maken. Die was best wel bekend. Ondan sonra, zijn we naar een koffie bar gegaan. Echt een dikke Salep gehaald (vergeten te roeren, bleek het suiker onderin te zitten ). Voor de rest is het echt een studentenstad en de tram is té propvol.
pi_76831616
De opa van mijn oma is gesneuveld in Çanakkale. Een granaatscherf had zijn buik opengescheurd ofzo. Pijnlijk.

Allah mekanini cennet eylesin!
pi_76831628
Salep.
pi_76831638
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De opa van mijn oma is gesneuveld in Çanakkale. Een granaatscherf had zijn buik opengescheurd ofzo. Pijnlijk.

Amin.
pi_76831654
quote:

Amin
Ik ben een pure Turk.
pi_76831657
quote:

amin!. Nadat mijn vaders familie rond 1890 etc. geemigreerd waren naar Turkije, hebben ze ook meegedaan bij Gelibolu. Best wel veel ooms gesneuveld zei mijn Oma.
pi_76831684
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Salep.
Het was een koffie bar toch. Best modern enzo. Ben ne bilim. Ik wou salep. meger adamlar eerste laag salep yapmislar, daarna laag koffie, daarna laag suiker. Ik behoorde het dus te roeren! Weet ik veel! Ik drinken, Lekker salep dacht ik. opeens koffie smaak. En daarna vet smerig super zoet . hahaha.
pi_76831694
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar in de kerst naar Eskisehir gegaan. Leuke plekken! We zijn naar een plek gegaan waar ze super Tatar böregi maken. Die was best wel bekend. Ondan sonra, zijn we naar een koffie bar gegaan. Echt een dikke Salep gehaald (vergeten te roeren, bleek het suiker onderin te zitten ). Voor de rest is het echt een studentenstad en de tram is té propvol.
Klopt, is echt een studentenstad. Tatar böregi noemen wij trouwens 'Çig börek'. Ongelooflijk lekker, met ayran erbij. Mijn moeder maakt het ook nog wel eens.
Ik heb nog nooit Salep op trouwens. Wel vaak van gehoord. Wat is het precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')