abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:40:05 #51
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92032798
Ik ben absoluut geen Prem fan, maar dit programma doet ie leuk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:48:51 #52
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_92033104
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben absoluut geen Prem fan, maar dit programma doet ie leuk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:58:50 #53
236046 NotYou
tigerblood
pi_92070686
Ik moet zeggen dat ik me aangaande Julian afvraag wat nou eigenlijk de meerwaarde is geweest van Prems bemoeienis. Julian eindigde op het Luzac lyceum maar had stiefpappa de succesvolle zakenman (dit werd expliciet genoemd :') ) hem daar niet evengoed kunnen laten inschrijven?Als meneer echt zo succesvol is mag het cursusgeld: zo'n 15k per jaar toch geen probleem heten? Nouja, de belastingbetaler zal het nu wel ophoesten. :')

Bedankt hè, Prem! ^O^
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 januari 2011 @ 12:15:27 #54
236046 NotYou
tigerblood
pi_92071359
Nu de aflevering over Jari kijkende en het begint al 'goed'. Wat een tokkies. _O- :X

Edit: hendig sjeke slip @ 5.30 :D
Je suis Charlie Sheen
pi_92071480
Ik vraag me wel af wie het schoolgeld voor het Luzac betaalt. Zowel bij Julian als bij die jongen die er al zat. Of het gewoon de ouders zijn of dat Prem daar ook nog wat mee te maken heeft.

Ook wel apart dat dat schoolgeld in geen van beide uitzendingen een issue leek te zijn. Volgens mij werd niet eens genoemd dat het een heule dure school is.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_92073028
kan me best voorstellen als je als zo een puber zijnde het knap vervelend vindt dat er zo'n programma om je heen wordt gebouwd. Ik zou me ook aardig opgelaten voelen. Is t eerst wel overlegd met t kind? Zo van: we halen Prem erbij? Mag hopen van wel...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_92073441
Dat zal wel. Want als zo'n kind zelf niet geholpen wil worden, kan Prem ook niks, dat zegt hij ook. Er was laatst ook een meisje die Prem zelf had ingeschakeld.

Maar zullen we verder praten in het andere topic? Twee topics over hetzelfde onderwerp is onhandig en ongezellig.
pi_92074162
mooi programma paar keer gekeken.
pi_92286096
Vanavond 22:25 de uitzending met een meisje van wie de vader vermoord is. Ze ontmoet de zoon van Theo van Gogh.

Ben benieuwd :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92312841
Arm, arm kind. Echt, het zal je maar overkomen!
pi_92314266
Volgens mij is het ook best een slim meisje. En het zal je idd maar overkomen. Heel zwaar...
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:02:28 #62
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92556959
Ik zit nu te kijken. Dat gedoe met dat medium :r.
Verschrikkelijk wat een leugens.
pi_92557073
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nu te kijken. Dat gedoe met dat medium :r.
Verschrikkelijk wat een leugens.
Als het voor dat kind nou werkt, hoe erg is dat dan?
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:11:05 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92557387
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Naamah het volgende:

[..]

Als het voor dat kind nou werkt, hoe erg is dat dan?
Het is gewoon oplichterij, en een kortetermijnoplossing. Ooit komt het terug, dit is namelijk geen manier van verwerken, maar gewoon wegstoppen. Dit gaat ooit weer terugkomen (als ze slim genoeg is). Dan is het probleem niet opgelost.

Daarbij verrijken 'mediums' zich verschrikkelijk door dit soort partijken, over de rug van (domme) mensen. Ik zou dit ook kunnen, dit soort verhalen vertellen. De truuks zijn zo doorzichtig.

En dat het voor haar werkt, dat is dan mooi. Maar er kijken meer mensen mee die hierdoor vertrouwen krijgen in dit soort onzin, en daardoor deze industrie levend houden.

Ik heb het programma uit gezet, ik kon er niet meer naar kijken... :{
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 19:36:09 #65
128220 Peter6000
pi_92558539
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Het is gewoon oplichterij, en een kortetermijnoplossing. Ooit komt het terug, dit is namelijk geen manier van verwerken, maar gewoon wegstoppen. Dit gaat ooit weer terugkomen (als ze slim genoeg is). Dan is het probleem niet opgelost.

Daarbij verrijken 'mediums' zich verschrikkelijk door dit soort partijken, over de rug van (domme) mensen. Ik zou dit ook kunnen, dit soort verhalen vertellen. De truuks zijn zo doorzichtig.

En dat het voor haar werkt, dat is dan mooi. Maar er kijken meer mensen mee die hierdoor vertrouwen krijgen in dit soort onzin, en daardoor deze industrie levend houden.

Ik heb het programma uit gezet, ik kon er niet meer naar kijken... :{
Ik ben het zeker met je eens dat dit soort subjecten (figuren die vinden dat ze met doden kunnen praten en hiermee geld aftroggelen van kwetsbare wanhopige mensen) op zijn zachts gezegd niet zo fris zijn.

Maar de uitzending heeft mijn mening juist wat genuanceerd.
Ik zag het als een een ritueel dat dient ter afsluiting van een periode.
Zoiets kan ook aan het einde van een rouwverwerkingstherapie plaatsvinden, of bijvoorbeeld door een symbolische handeling.

Als zo`n ritueel blijkbaar ook kan plaatsvinden bij een medium zie ik daar niet zo`n bezwaar tegen.
Ik geloof ook niet dat het per definitie wegstoppen is, het kan mi wel degelijk afsluiten zijn.
pi_92611662
Vanavond weer ^O^
pi_92614448
Ik heb echt een hekel aan die prem, maar dit joch pakt die tot nu toe effectief aan.
pi_92614536
Ah arm joch, weet niet wat hij is...
pi_92614596
Zelfde kapsel als z'n zus :')
pi_92615071
Lekker selectieve keuze van reacties en zon linkse politieman :')
pi_92615314
Moeilijk ook voor die moeder...
pi_92616066
Dat wijf van volgende week :')_!
pi_92616077
Mooie aflevering :Y
pi_92617851
Zat bij die gast op school. Heb 'm ooit nog eens naar huis gebracht toen ik hem langs de weg zag lopen. Wel een aparte jongen, door zijn mimiek en houding. Was ook de reden dat hij regelmatig nageroepen werd. Wel beetje triest dat m'n school niet eens wil praten haha
pi_92618210
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef EdNoolk het volgende:
Zat bij die gast op school. Heb 'm ooit nog eens naar huis gebracht toen ik hem langs de weg zag lopen. Wel een aparte jongen, door zijn mimiek en houding. Was ook de reden dat hij regelmatig nageroepen werd. Wel beetje triest dat m'n school niet eens wil praten haha
Ik vond het ook een bijzondere jongen, voor het eerst eigenlijk dat ik dit programma kijk dat iemand voor mij zo opvalt.

Hoop dat hij op de andere school zijn draai kan vinden :)
pi_92624821
jij moet op judo... whahahh dat had zijn vader ook wel kennen verzinnen huh
pi_92634690
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef arjan1212 het volgende:
jij moet op judo... whahahh dat had zijn vader ook wel kennen verzinnen huh
Alles in dat programma kan elke boerenlul wel zelf verzinnen. ;)
Het gaat erom dat het joch (of welk kind dan ook in deze serie) het ook gaat doen :Y
pi_92698445
Awww ik kijk het nu, mooie jongen zeg! Wat zonde dat hij zo onzeker is.
know'm sayin?
word? word.
pi_92706378
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Awww ik kijk het nu, mooie jongen zeg! Wat zonde dat hij zo onzeker is.
Beide helemaal mee eens O+

Zou best ook een update willen zien over een jaar ofzo, ben echt benieuwd hoe het zal gaan met hem :Y
  zondag 13 februari 2011 @ 03:17:18 #80
57434 Marloes
Digital Love
pi_92706386
Ik kijk nu de aflevering van donderdag!
Lang leve on demand :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92921448
Vanavond weer om 22:25 op Ned. 1 :)
pi_93283454
Jammer, de laatste aflevering was vanavond...

Tja, ik weet niet of dat meisje nou echt wilt veranderen.
pi_93286575
Jammer idd. Had weinig sympathie voor dat meisje. Vraag me wel af wat er nou allemaal achter zat, daarvan kwam weinig aan het licht. Maar je zo gedragen tegen een docent, dat kan écht niet. En er dan tijdens de opnames gewoon glashard mee doorgaan. Dat vind ik veel raarder dan de wiskundedocent (die, ik moet het toegeven, toch ook wel een heel klein beetje raar was).
pi_93287917
Ik denk dat die docent misschien ook helemaal geen zin had om op tv door zo'n meisje behandeld te worden...
Maar idd, wat zat erachter? Misschien een meisje dat opgroeit met alleen een moeder en juist regels wilt en ze nooit gekregen heeft. Moeder zegt wel dat iets niet kan, maar praat er eerst lachend over.
Of gewoon een meisje die "puberteit-extreem" doormaakt?
pi_93300240
En terecht dat de docent daar geen zin in had. Maar ik vond dat ze zich ook niet handig gedroeg. Ze had ook een beetje autoritair binnen kunnen komen en haar punt kunnen maken, in plaats van een beetje weg te kruipen, op een stoel te gaan zitten terwijl Prem en leerling staan en vervolgens weg te lopen, maar aarzelend in de deuropening te blijven staan. Ze had prima een punt kunnen maken in de trant van 'we zullen geen beste vrienden meer worden, maar we kunnen wel op een professionele/zakelijke manier als docent en leerling met elkaar omgaan'. Of iets dergelijks.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:32:03 #86
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93334383
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:34 schreef Naamah het volgende:
En terecht dat de docent daar geen zin in had. Maar ik vond dat ze zich ook niet handig gedroeg. Ze had ook een beetje autoritair binnen kunnen komen en haar punt kunnen maken, in plaats van een beetje weg te kruipen, op een stoel te gaan zitten terwijl Prem en leerling staan en vervolgens weg te lopen, maar aarzelend in de deuropening te blijven staan. Ze had prima een punt kunnen maken in de trant van 'we zullen geen beste vrienden meer worden, maar we kunnen wel op een professionele/zakelijke manier als docent en leerling met elkaar omgaan'. Of iets dergelijks.
Dit gaat over die wiskundelerares?

Ik vind haar houding niet alleen laks maar ook op het gemene af bij die hulplijnscene.
Het gaat om een paar weken. Het is als leraar wel je werk om je leerlingen een diploma te kunnen laten halen.

Dat meisje komt verwend over maar in andere lessen heeft ze niet zoveel problemen en die lerares komt over als een te trotse bitch, die kinderen laat zakken zodra ze niet de juiste toon aanslaan.
Die dame maalt er niet om, dat is wel duidelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:38:55 #87
42366 Staal
pi_93334695
Een lerares: "doe je ding en stoor me niet".

Ze is gewoon niet geschikt voor haar beroep. Eng mens.
Un certain jeune homme
pi_93334991
Die lerares was zoals al mijn Surinaamse leraren in Amsterdam: van de oude stempel, zoals de Nederlandse onderwijzers waren tot de roerige jaren 60 ze veranderden in gevoelige lieverds.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:55:32 #89
42366 Staal
pi_93335393
Ja, en dat klopt niet. De eigenschappen van een kritisch kind worden op scholen niet gewaardeerd, ik hoop dat het meisje haar diploma haalt ondanks zo'n trotse nare lerares, die niet eens de moeite nam om op te staan voor een uitgestoken hand. Uiteindelijk blijkt dat juist die eigenschappen van het meisje op zo'n schooltje niet gewaardeerd worden maar in het volwassen leven des te meer.

Renske, go for it. En hou gewoon een paar weken je mond dicht. Ga het later maar waar maken en dat lukt je heus wel.
Un certain jeune homme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')