quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben absoluut geen Prem fan, maar dit programma doet ie leuk.
Als het voor dat kind nou werkt, hoe erg is dat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nu te kijken. Dat gedoe met dat medium.
Verschrikkelijk wat een leugens.
Het is gewoon oplichterij, en een kortetermijnoplossing. Ooit komt het terug, dit is namelijk geen manier van verwerken, maar gewoon wegstoppen. Dit gaat ooit weer terugkomen (als ze slim genoeg is). Dan is het probleem niet opgelost.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Naamah het volgende:
[..]
Als het voor dat kind nou werkt, hoe erg is dat dan?
Ik ben het zeker met je eens dat dit soort subjecten (figuren die vinden dat ze met doden kunnen praten en hiermee geld aftroggelen van kwetsbare wanhopige mensen) op zijn zachts gezegd niet zo fris zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is gewoon oplichterij, en een kortetermijnoplossing. Ooit komt het terug, dit is namelijk geen manier van verwerken, maar gewoon wegstoppen. Dit gaat ooit weer terugkomen (als ze slim genoeg is). Dan is het probleem niet opgelost.
Daarbij verrijken 'mediums' zich verschrikkelijk door dit soort partijken, over de rug van (domme) mensen. Ik zou dit ook kunnen, dit soort verhalen vertellen. De truuks zijn zo doorzichtig.
En dat het voor haar werkt, dat is dan mooi. Maar er kijken meer mensen mee die hierdoor vertrouwen krijgen in dit soort onzin, en daardoor deze industrie levend houden.
Ik heb het programma uit gezet, ik kon er niet meer naar kijken...
Ik vond het ook een bijzondere jongen, voor het eerst eigenlijk dat ik dit programma kijk dat iemand voor mij zo opvalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef EdNoolk het volgende:
Zat bij die gast op school. Heb 'm ooit nog eens naar huis gebracht toen ik hem langs de weg zag lopen. Wel een aparte jongen, door zijn mimiek en houding. Was ook de reden dat hij regelmatig nageroepen werd. Wel beetje triest dat m'n school niet eens wil praten haha
Alles in dat programma kan elke boerenlul wel zelf verzinnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef arjan1212 het volgende:
jij moet op judo... whahahh dat had zijn vader ook wel kennen verzinnen huh
Beide helemaal mee eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Awww ik kijk het nu, mooie jongen zeg! Wat zonde dat hij zo onzeker is.
Dit gaat over die wiskundelerares?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:34 schreef Naamah het volgende:
En terecht dat de docent daar geen zin in had. Maar ik vond dat ze zich ook niet handig gedroeg. Ze had ook een beetje autoritair binnen kunnen komen en haar punt kunnen maken, in plaats van een beetje weg te kruipen, op een stoel te gaan zitten terwijl Prem en leerling staan en vervolgens weg te lopen, maar aarzelend in de deuropening te blijven staan. Ze had prima een punt kunnen maken in de trant van 'we zullen geen beste vrienden meer worden, maar we kunnen wel op een professionele/zakelijke manier als docent en leerling met elkaar omgaan'. Of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |