Frits die in zijn eentje een knop weet in te drukken, terug te rennen naar het plattegrond-scherm en bijna het geld pakt. (Aan de andere kant ging hij uitgebreid een graf staan bestuderen terwijl ze maar een x aantal minuten hadden.)quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:
Iemand trouwens twee hints gezien die zou kunnen duiden op degene die niet de mol is?
Ik heb er speciaal opgelet, maar kon ze niet ontdekken dit keer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:
Iemand trouwens twee hints gezien die zou kunnen duiden op degene die niet de mol is?
Manuel was er een van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef Horloge het volgende:
Er waren ook 2 mensen die totaal niets zeiden door de walkie talkie toen ze op pad gingen in dat dorpje. Pas toen ze dood waren. Wie waren dat?
Uitgebreid, uitgebreid... hij wilde alleen even de naam bekijken, misschien dat dat nog van toepassing kwam later in het spel. Wist hij veel. Ik zou hetzelfde gedaan. Je weet toch niet wat het spel is en wat de spelregels zijn, dus let je extra goed op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef Horloge het volgende:
[..]
Frits die in zijn eentje een knop weet in te drukken, terug te rennen naar het plattegrond-scherm en bijna het geld pakt. (Aan de andere kant ging hij uitgebreid een graf staan bestuderen terwijl ze maar een x aantal minuten hadden.)
Japans is syllabisch, 1 teken per lettergreep (itt het Chinees, waarin elk karakter een heel woord is).quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit bedoel je?
[ afbeelding ]
japanse woord voor mol:
モグラ
volgens mij gebruiken japanners geen tekens als volledige woorden.
iemand...?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef cptmarco het volgende:
staat er altijd al een logootje in de linkerbovenhoek van het computerscherm bij de executie?
Ja toen wist ik het ook. Maar de naam "Kim" hoorde ik, en toen kwam het rode scherm, en toen was ik alquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je ziet toch, nadat er Kim/Tim is gezegd, secondenlang die camera gericht op Tim?
Iemand een idee wat dat teken betekent? Het lijkt alsof het wijst naar degene die ervoor zit in de leader: Manuel volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit bedoel je?
[ afbeelding ]
japanse woord voor mol:
モグラ
volgens mij gebruiken japanners geen tekens als volledige woorden.
Ik ook. Die mond!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef Maartel het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die Kim wel leuk vind![]()
Momenteel neig ik naar Frits, maar dat komt ook door dat vliegtuigverhaal.
Het was eerst de naam, toen secondenlang Tim in beeld en toen het rode scherm.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja toen wist ik het ook. Maar de naam "Kim" hoorde ik, en toen kwam het rode scherm, en toen was ik alEn toen zag ik Tim
en was ik
sorry, niet op de extensie gelet.quote:
dit bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het was eerst de naam, toen secondenlang Tim in beeld en toen het rode scherm.
nee, voordat PJ de eerste naam invoerde zag je op het beeldscherm volgens mij linksboven een klein logootje...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
sorry, niet op de extensie gelet.![]()
[..]
dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Niet bij de vorige aflevering iig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, voordat PJ de eerste naam invoerde zag je op het beeldscherm volgens mij linksboven een klein logootje...
Ja, ik zag het ook en ben een van de stemmers.... Hij staat mij een beetje teveel achteraf te staan en loopt hier en daar een klein beetje te fucken...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Terreros85 het volgende:
Van de eerste zes stemmers op de prono, vijf keer Manuel als Mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |